Olin vuorotteluvapaalla vuosi sitten, töihin palasin tammikuussa. Olin siis vapaalla vanhan lain aikaan. En ole löytänyt mistään tietoa siitä, milloin voin jäädä vuorotteluvapaalle seuraavan kerran. Kaikissa paikoissa lukee vain, että 16 vuotta ja olikohan se 14 kuukautta samassa paikassa. Nyt olin vain 3 kuukautta, mutta voisin olla vaikka vuodenkin.
Vuorotteluvapaan uusiminen
Vuorottelija
3
258
Vastaukset
- virkkailen
Ks.esim soveltamisohje, jota ei ole tosin vielä päivitetty uusimman muutoksen jälkeen. Uutta työhistoriaa oltava 5 vuotta edellisen vapaan päättymisestä kuten ennenkin.
- linkkailen
http://www.tem.fi/tyo/tyolainsaadanto/vuorottelu-_opinto-_ja_perhevapaa_etatyo
Ks esitteen sivulta 3. - vuorottelija
Kiitos tiedoista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
voitaisiinko unohtaa se sotku?
Olisiko mahdollista aloittaa puhtaalta pöydältä vielä? Ikävä sua ****514274- 852852
- 862130
Milloin nainen saan sinut?
Kanssani eroottisiin hetkiin? Tiedät ja tunnet kovan haluni, hellyyden myös. Onko vastauksesi edelleen, että en tiedä, e111447Ovatko persut tehneet jo päätöksen ulkopolitiikastaan?
Persujen olisi hallituspuolueena syytä tehdä jo päätöksiä siitä, aikovatko he olla pro-Ukraina vai pro-Trump eli pro-Put1781334Jee! Palsta toimii jälleen!
Viestiarkisto näkyy ja kaikki pelittää. Tätä on odotettu, vaikka ei tässä mitään odotettavaa ole ollut.231266Haluan että tiedät tämän
Jos luet täällä. En ole sinulle vihainen, vaikka asiat menivät niinkuin menivät. Ajattelin, että et tykkää minusta, jonk841204- 121089
- 241079
A, teksteistäni löydät itsesi
jos luet tarkkaan. Vain epäsuorasti voin tunteeni myöntää, en halua minkään rikki menevän. Kaipaan sinua ja odotan näkem171079