Onko kenelläkään kokemusta kuinka pitkäaikainen kys. täyteaine on huuliin? Voiko esim 0,5ml määrällä saada jo toivotun lopputuloksen jos haluaa vaan ihan vähän muhkeutta huuliin?
Revanesse ultra
6
457
Vastaukset
- Lovelips
Riippuu paljon huuliesi muodosta ja millainen on lähtötilanne. Mutta kyllä pienellä määrällä saa jo muhkeutta huuliin tuolla aineella. Itse olen kokeillut omiin huuliini, kävin laittamassa The Lookissa ja itse sain muhkeutta huuliini halutun verran. Kesto on n. 8-12 kk. Hinta ja laatu on mielestäni hyvä, sillä harva kestää noinkaan kauan huulissa.
- Lopezia
Mulle on kans laitettu lookissa tota 1ml. Olin tyytyväinen. Kesti noin 7kk
- Pusuhuuli7
Kävin myös laittamassa Revanesse ultraa The Lookissa noin vuosi sitten ja se kesti huulissa mulla noin 8 kk. Tosi pitkäkestonen verrattuna moniin muihin täyteaineisiin, mutta tietty toi kesto on yksilöllinen.
- suviruma
The Lookissa toi on kallista. Revanesse Ultran saat The Royal Beauty Academystä paljon halvemmalla.
- xyx
Tää on hyvä aine
- KAPSELOITUU!!!!
Hyaluronihapon kapseloituminen huuliin ei todellakaan ole harvinaista. Minulla kapseloitui jo 1. täytöstä. Huulet on vieläkin muhkuraiset ja hymyillessä ylähuulet pahkurat näkyy täytöstä jo kohta 2 vuotta!. Edes hyaluronidaasilla ei ainetta saatu sulatettua. Lääkäri sanoi että pistäjät antaa harhaanjohtavaa tietoa hyaluronihaposta että kuulemma lähtee huulista pois ajan kanssa mutta näin EI kuulemma ole vaan hyaluronihappo kuulemma kapseloituu hyvinkin herkästi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1908637
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264808- 504268
- 623837
- 513236
- 503020
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262696- 432501
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.452419Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382233