Kaksi miestä

Miehen tuoksu

Olen yksinasuva 50 nainen. Tapasin vuosi sitten miehen,joka oli hurmaava. Ihmettelin sitä kun hän ei halunnut seksiä. Tehtiin reissukin yhdessä ja yövyttiin samassa hytissä. Hän otti viinaa ja nukkui. Nähtiin päivittäin,kun asutaan lähekkäin. Seksiä oli tasan kerran. Tämän jälkeen hän ilmoitti puhelimessa,että unohda koko juttu.Että hänellä on ollut vaikeuksia naisten kanssa. Olin hyvin loukkaantunut. Ehdin jo ihastua häneen.
Yllättäen tähän saumaan tapasin uuden miehen. Hän tuli kuin pelastava enkeli lenkkipolulla vastaan.
Pyysi kahville, asui yksin.
Meillä synkkasi. Hän soitteli mulle päivittäin. Ja pyysi saunaan. Nyt löytyi mies,joka oli minusta ja seksistä kiinnostunut. Usein on saunottu.
Nyt tämä mies,joka käski unohtamaan,tuli jälkeen kuvioihin.
Juttelee,pyysi kahville ja käymään. Pyysi jopa juhlapäivää viettämään kanssaan.
Erittäin mielenkiintoinen tilanne.
Itseasiassa loistava.
Toinen mies antaa seksiä ja toisen kanssa voi pelata korttia ja puhua kaikenmaailman asioista.
Molemmat ovat charmantteja.
Nyt täytyisi löytää vielä kolmas mies,jonka kanssa matkustella ja harrastaa kulttuuria.
Olen miettinyt,kuka tässä porukassa on narsisti? Vai onko kukaan?

22

680

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jassoojaa

Mikäpä siinä, jos kaikki tietää ja hyväksyy sen, missä mennään.
      Jos ei, niin olet vaan itsekäs lumppu ja saat koko kuvion vielä silmillesi.

• Miehen tuoksu

Olen luullut tähän asti,että lumppu on avioliitossa oleva pettävä vaimo. Tai
        maksullinen nainen?

• Yhtyä ja yhtyä
        Miehen tuoksu kirjoitti:

maksullinen nainen?

Yhdyn edelliseen mielipiteeseen, vaikka olenkin avarakatseista ja suvaitsevaa sorttia. Saunomispyydöt naiselle osoitettuna ovat niin alakanttista ja niihin suostuminen vielä alakanttisempaa.
        Laita senssipalstalle ilmoitus että haet alakanttista kulttuuriharrastajaa kaveriksi.

• Yhtyä ja yhtyä
        Miehen tuoksu kirjoitti:

maksullinen nainen?

Tuskin tarvitset neuvoa, minkälainen kuva kannattaa laittaa ;)

• Miehen tuoksu
        Yhtyä ja yhtyä kirjoitti:

Tuskin tarvitset neuvoa, minkälainen kuva kannattaa laittaa ;)

Ehkä vähän selvennän. Olin omaishoitaja miehelleni joka sairasti pitkään. Hän nukkui pois. Meillä ei ollut 15 vuoteen ollenkaan seksuaalista suhdetta.
        Olen normaali nainen ja kaipasin miehen syliä. Olin täysin uskollinen miehelleni. Tuskallista oli vuosien varrella elää näin. Mies oli minulle tosi tärkeä ja rakas.
        Kun olin ollut leskenä jonkin aikaa,tapasin tämän endimmäisen miehen, Niinkin romanttisessa paikassa kuin pyykkitupa.
        Hän siis huomioi minut ja auttoi yli mieheni kuoleman kuuntelemalla.
        Niinkuin kerroin,hän ei lähestynyt minua seksuaalisesta,kuin vasta 3 kuukauden päästä tapaamisesta.
        Vain kerran. Ja jätti minut.
        Olin toipumassa mieheni kuolemasta ja nyt yritin toipua tästä iskusta.
        Lähdin lenkille,kävelin pitkin metsäteitä ja surin kaikkea.
        Yhtenä päivänä tuli vieras mies vastaan. Jutteli niitä näitä.
        Seuraavana päivänä lenkillä jälleen nähtiin.
        Mies asui lähellä ja pyysi kahville.
        Asui yksin ja juttelimme kaikenlaista. Hän oli reissuun lähdössä ja pyysi puhelinnumeroani.
        Hän soitteli päivittäin.
        Kun hän tuli kotiin,pyysi taas kahville.
        Menin ja hän oli mukava ja asiallinen.
        Seuraava vierailu oli saunareissu. Molemmmat olimme yksinäisiä ja olimme sylikkäin ja....
        Tämä on siis kahden yli 50 vuotiaan Ihon kosketuksen,toisen läheisyyden tarve-suhde.
        Enempää mies ei ole luvannut enkä minäkään ole osannut haluta.
        Nyt ensimmäinen mies haluaisi juttukaverin ja korttipelikaverin.
        Kolmas mies hivuttautui takavasemmalta tähän kuvioon. Kavereina menemme pizzalle keskellä kirkasta päivää.
        Palstalaisten mukaan olen lortto!
        Olenko?

• Kyllä yli 50v. tiet.
        Miehen tuoksu kirjoitti:

Ehkä vähän selvennän. Olin omaishoitaja miehelleni joka sairasti pitkään. Hän nukkui pois. Meillä ei ollut 15 vuoteen ollenkaan seksuaalista suhdetta.
        Olen normaali nainen ja kaipasin miehen syliä. Olin täysin uskollinen miehelleni. Tuskallista oli vuosien varrella elää näin. Mies oli minulle tosi tärkeä ja rakas.
        Kun olin ollut leskenä jonkin aikaa,tapasin tämän endimmäisen miehen, Niinkin romanttisessa paikassa kuin pyykkitupa.
        Hän siis huomioi minut ja auttoi yli mieheni kuoleman kuuntelemalla.
        Niinkuin kerroin,hän ei lähestynyt minua seksuaalisesta,kuin vasta 3 kuukauden päästä tapaamisesta.
        Vain kerran. Ja jätti minut.
        Olin toipumassa mieheni kuolemasta ja nyt yritin toipua tästä iskusta.
        Lähdin lenkille,kävelin pitkin metsäteitä ja surin kaikkea.
        Yhtenä päivänä tuli vieras mies vastaan. Jutteli niitä näitä.
        Seuraavana päivänä lenkillä jälleen nähtiin.
        Mies asui lähellä ja pyysi kahville.
        Asui yksin ja juttelimme kaikenlaista. Hän oli reissuun lähdössä ja pyysi puhelinnumeroani.
        Hän soitteli päivittäin.
        Kun hän tuli kotiin,pyysi taas kahville.
        Menin ja hän oli mukava ja asiallinen.
        Seuraava vierailu oli saunareissu. Molemmmat olimme yksinäisiä ja olimme sylikkäin ja....
        Tämä on siis kahden yli 50 vuotiaan Ihon kosketuksen,toisen läheisyyden tarve-suhde.
        Enempää mies ei ole luvannut enkä minäkään ole osannut haluta.
        Nyt ensimmäinen mies haluaisi juttukaverin ja korttipelikaverin.
        Kolmas mies hivuttautui takavasemmalta tähän kuvioon. Kavereina menemme pizzalle keskellä kirkasta päivää.
        Palstalaisten mukaan olen lortto!
        Olenko?

"Palstalaisten mukaan olen lortto!"

Kyllä yli 50v. tietää itse, mikä on. Minäkin olen yli 50v, mutta en sensijaan tiedä, mikä on lortto... Olen uumoillut sen olevan porton ja lörtin risteytys.
        Olet ehkä vähän sekainen kaiken kokemasi jälkeen. Sinun pitäisi kuitenkin koota itsesi ja vahvistua. Aloituksestasi sai sen käsityksen, että aiot kerätä vyyhden miehiä joka lähtöön...
        Miksi mihinkään lähtöön ei käy naispuolinen kaveri.
        Jos takavasemmalta alkaa valua miehiä kuvioon, niin eikö siitä tule jo itsellesi mieleen, että ne ovat haistaneet jotain...
        Eli jos et ole tuollainen... mikä se nyt olikaan, niin sinun kannattaa alkaa päättämään, kenen kanssa olet ja kenen kanssa et. Sinun ikäisesi pitäisi jo tietää, että miehet eivät sitä tee.
        Jos nyt tarvitset fyysistä läheisyyttä mieheltä, niin miksi et valitse loppuja ihmissuhteita naisystävistä, heidän miehistään ja sukulaisista?
        Minä käyn "pizzalla" naiskavereiden kanssa. Yksi vieraan miehen kanssa vain treffailen kerrallaan, koska en missään nimessä halua, että kukaan minusta ajattelee mitään hölmöä.
        Ja jos joskus tapailisin tutustumistarkoitusessa useamman kanssa, niin en siitä kirjoittaisi minnekään palstalle halaistua sanaa.
        Mutta ehkä tahdot jakaa iloasi, että tunnet herääväsi eloon? Suosittelisin silti miettimään niitä eloonheräämistapoja, kun nyt kerran kirjoitit.

• Ja tuosta saa sen

"Juttelee,pyysi kahville ja käymään. Pyysi jopa juhlapäivää viettämään kanssaan."
      Ja tuosta saa sen käsityksen, että olet imarreltu, kun joku vain osoittaa sinulle huomiota, vaikka ei täyttäisi sinun odotuksiasikaan henkisessä mielessä. Tunnuit ikäänkuin "antaneen" korttikaverille ilman sen suurempaa mietiskelyä. Et kysele syitä etkä seurauksia.
      Kumpikaan miehistä ei harrasta kulttuurimenoja, niinkuin itsellesi tuntuisi sopivan. Minun mielestäni sinun pitäisi etsiä itsellesi mies, joka ensin vastaisi henkisiin tarpeisiisi, ja hyväksyisi sinut myös fyysisesti. Itselläni on niin, että minä teen valinnan, voinko hyväksyä miehen fyysisesti, jos muuten pidän hänestä.
      Tämä kuitenkin vasta teoreettisesti itselläni... Kyllähän miehet aina tarjoutuvat... ainakin minulle...
      Nouse nainen! Nouse ylemmäs! Miehen kuolema on isku. Valitse ikä, jossa olet ollut parhaimmillasi, kuvittele itsesi siihen ikään. Sinulla on mahdollisuus lähteä siitä ja tehdä hyvät valinnat sillä järjellä mikä sinulla nyt on. Jotkut tyytyvät tekemään nuoruutensa virheet uudelleen ja uudelleen...

• Miehen tuoksu

Olen ennen käyttänyt reippaasti alkon tuotteita,yhdessä ex-mieheni kanssa. Olimme aina kimpassa ja kaverit jäivät. Sittenhän tuli miehen sairaus. Olen nykyään absolutisti,enkä käy ravintoloissa enkä missään muuallakaan.
        Minulla ei ole naistuttavia. Suoraan sanoen en jaksa kuunnella lapsista ja lapsenlapsista,mummoilusta. Kun itse olen lapseton. Ei kiinnosta kutominen,pitsin nypläys ns.hömppäjutut.
        Miesten kanssa olen aina tullut paremmin toimeen.
        Miesvaltaisilla työpaikoilla on huomattavasti parempi työskennellä,kuin naisten
        Miesten kanssa on paljon helpompi jutella kuin naisten. Naisten kateus,kilpailuhenkisyys ym.on raskasta.
        Narsisteja olen tavannut myös työssä.
        En käy muualla kuin lenkillä ja pyykkituvassa. Kaksi miestä on tullut tätä kautta.
        Kolmas on vanha tuttu 50 vuoden takaa.
        Olen miettinyt,mikä tosiaan olisi nyt järkevää?
        Lopettaa puhuminen ensimmäisen miehen kanssa.
        Lopettaa saunominen toisen miehen kanssa.
        Eikä käydä pizzalla kolmannen miehen kanssa.
        Joulu tulossa. Jään totaalisesti yksin tähän asuntooni.
        En käy sukulaisvierailuilla,enkä missään. Olen luonteeltani erakko.
        Vedän peiton korviin ja jatkan miesvainajani suremista.
        Ap

• Perheettömän
        Miehen tuoksu kirjoitti:

Olen ennen käyttänyt reippaasti alkon tuotteita,yhdessä ex-mieheni kanssa. Olimme aina kimpassa ja kaverit jäivät. Sittenhän tuli miehen sairaus. Olen nykyään absolutisti,enkä käy ravintoloissa enkä missään muuallakaan.
        Minulla ei ole naistuttavia. Suoraan sanoen en jaksa kuunnella lapsista ja lapsenlapsista,mummoilusta. Kun itse olen lapseton. Ei kiinnosta kutominen,pitsin nypläys ns.hömppäjutut.
        Miesten kanssa olen aina tullut paremmin toimeen.
        Miesvaltaisilla työpaikoilla on huomattavasti parempi työskennellä,kuin naisten
        Miesten kanssa on paljon helpompi jutella kuin naisten. Naisten kateus,kilpailuhenkisyys ym.on raskasta.
        Narsisteja olen tavannut myös työssä.
        En käy muualla kuin lenkillä ja pyykkituvassa. Kaksi miestä on tullut tätä kautta.
        Kolmas on vanha tuttu 50 vuoden takaa.
        Olen miettinyt,mikä tosiaan olisi nyt järkevää?
        Lopettaa puhuminen ensimmäisen miehen kanssa.
        Lopettaa saunominen toisen miehen kanssa.
        Eikä käydä pizzalla kolmannen miehen kanssa.
        Joulu tulossa. Jään totaalisesti yksin tähän asuntooni.
        En käy sukulaisvierailuilla,enkä missään. Olen luonteeltani erakko.
        Vedän peiton korviin ja jatkan miesvainajani suremista.
        Ap

Perheettömän ydinjoulu on yksinäinen. Niin minunkin.
        Meitä on niin moneksi, alkoholisoitunut nainen syrjäytyy väkisinkin, jos ei huolehdi omista tarpeistaan ja jaksa luoda sitä omaa piiriään edes sen verran, että olisi auttavasti seuraa jos vaikka mies kuolee.
        Ne ovat elämän realiteetteja.
        Sinä varmasti tiedät ne mahdollisuudet, mitkä sinulla on, jos tahtoisit muuttaa elämäntapaasi.
        Minä en ole koskaan ns. juopotellut, mutta tuttavapiiriini mahtuu 1 juova henkilö, joka saa ottaa minuun yhteytta raittiina, ja loput ovat ns. normaaleja.
        Tietoisesti en juovien kanssa sen enempää seurustele.
        On hyvä, että et juo. Päätäsi sinun tarvitsisi vaivata kuitenkin sillä, mitä voisit harrastaa, että löytäisit tiesi ihmisten luo. Jos olet rohkea, voit vaikka kertoa itsestäsi ja tilanteestasi, aina voi löytyä heitä, jotka haluavat tukea sinua.
        Minäkin tahtoisin.
        Tarvitset seuraa, mutta älä nyt ainakaan jaa itseäsi niille miehille maksuksi seurasta, mikä tahansa on parempi.
        Tarvitset henkistä kasvua.

• Miehen tuoksu
        Perheettömän kirjoitti:

Perheettömän ydinjoulu on yksinäinen. Niin minunkin.
        Meitä on niin moneksi, alkoholisoitunut nainen syrjäytyy väkisinkin, jos ei huolehdi omista tarpeistaan ja jaksa luoda sitä omaa piiriään edes sen verran, että olisi auttavasti seuraa jos vaikka mies kuolee.
        Ne ovat elämän realiteetteja.
        Sinä varmasti tiedät ne mahdollisuudet, mitkä sinulla on, jos tahtoisit muuttaa elämäntapaasi.
        Minä en ole koskaan ns. juopotellut, mutta tuttavapiiriini mahtuu 1 juova henkilö, joka saa ottaa minuun yhteytta raittiina, ja loput ovat ns. normaaleja.
        Tietoisesti en juovien kanssa sen enempää seurustele.
        On hyvä, että et juo. Päätäsi sinun tarvitsisi vaivata kuitenkin sillä, mitä voisit harrastaa, että löytäisit tiesi ihmisten luo. Jos olet rohkea, voit vaikka kertoa itsestäsi ja tilanteestasi, aina voi löytyä heitä, jotka haluavat tukea sinua.
        Minäkin tahtoisin.
        Tarvitset seuraa, mutta älä nyt ainakaan jaa itseäsi niille miehille maksuksi seurasta, mikä tahansa on parempi.
        Tarvitset henkistä kasvua.

Kiitän tosi paljon edellisistä kommenteista. Olette kirjoittajat oikeassa. Miehen kuoleman jälkeen jäi niin tyhjä aukko. Kuljin kuin robotti monta kuukautta.
        Ensimmäinen joka tuli vastaan,oli todella mannaa minun rikkirevitylle sielulleni. Mies veteli oikeista naruista. Hän oli kovasti kiinnostunut kautta rantain,jäinkö rikkaaksi leskeksi.
        En silloin sitä ajatellut. Nyt vasta jälkikäteen on tullut mieleeni.
        Toinen mies on/oli laastari. Myös hänessä on itsekkyyden piirteitä.
        Tavallaan tajusin nämä asiat, mutta halusin päästä elämässä eteenpäin. Eli toipua miehen kuolemasta.
        Kun nyt kirjoitan tätä kuviota ja te olette vastanneet,ihan kuin suomut putoaisivat silmiltä.
        Luin omaa tekstiäni ja ällistyin. Olenko minä tuollainen? Kun en ole ennenkään ollut.
        Nyt on vakavan mietinnän paikka.
        Kiitos

• kolari

Aloittaja itse on narsisti varmasti muut voivat toki myös olla.

• Miehen tuoksu

Miehen tuoksu
        Löysin ilmeisesti aviomiehestäni samanlaisen tyypin,kun itse olen?
        Emme koskaan sanoneet,että: rakastan sinua. En ole koskaan sanonut kenellekään niin. Eikä kukaan ole sanonut minulle. Kun menimme vihille maistraatissa,syy oli ikäni. Täytin 50 ja lain mukaan oli järkevää mennä avioon.
        En siis taida tietää rakkaudesta mitään?
        Olen ollut väkivaltaisessa avoliitossa nuorempana. Ja tavannut väkivaltaisia miehiä.
        Viinaa käyttänyt liikaa. Sössinyt raha-asiat. Kärsin paniikkihäiriöstä.
        Olen käynyt terapiassa. Mutta en oikeastaan puhunut itsestäni lainkaan. Vain äidistäni ja miehestäni.
        Kukaan ei ole oikeasti koskaan ollut kiinnostunut minun asioistani.
        Se on sopinut,kun menneisyys on mitä on.
        Kun hoidin miestäni omaishoitajana,kätkeydyin tavallaan miehen taakse. Mies istui pyörätuolissa ja minä olin sivussa. Kaikki kysyivät vain mieheni vointia.
        Kun mies sitten nukkui pois,olin shokissa. Tietysti kuolemasta aluksi.
        Mutta sitten kun menin lääkäriin omalle asialleni,järkytyin. Lääkäri kysyi,mitä minulle kuuluu?
        Olin jo luettelemassa miehen lääkkeet kun tajusin,että ensimmäisen kerran joku kysyi minun kuulumisiani.
        Ajatukseni olivat kaaoksessa ja ovat varmaan vieläkin. Siksi kait erakoidun.
        Ap

• Minun mielestäni
        Miehen tuoksu kirjoitti:

Miehen tuoksu
        Emme koskaan sanoneet,että: rakastan sinua. En ole koskaan sanonut kenellekään niin. Eikä kukaan ole sanonut minulle. Kun menimme vihille maistraatissa,syy oli ikäni. Täytin 50 ja lain mukaan oli järkevää mennä avioon.
        Olen ollut väkivaltaisessa avoliitossa nuorempana. Ja tavannut väkivaltaisia miehiä.
        Olen käynyt terapiassa. Mutta en oikeastaan puhunut itsestäni lainkaan. Vain äidistäni ja miehestäni.
        Kun hoidin miestäni omaishoitajana,kätkeydyin tavallaan miehen taakse. Mies istui pyörätuolissa ja minä olin sivussa. Kaikki kysyivät vain mieheni vointia.
        Mutta sitten kun menin lääkäriin omalle asialleni,järkytyin. Lääkäri kysyi,mitä minulle kuuluu?
        Olin jo luettelemassa miehen lääkkeet kun tajusin,että ensimmäisen kerran joku kysyi minun kuulumisiani.
        Ap

Minun mielestäni voit unohtaa narsistihöpinät, jos niihin ei tuon kummempaa syytä ole. Latteaa tunne-elämää viettää pitkissä suhteissa luultavasti iso osa. Tarvitset tietenkin huomiota, mutta ei sitä nyt kannata hakea kampeamalla itseään narsistin rooliin...
        Aina täältä palstalta löytyy joku trolli, joka heittää kommentin.

Minä kirjoitan nimimerkillä, jossa kertaan kommentin alun. Toki joku muukin kurillaan joskus tekee noin, tai sitten muuten vaan, kun ei huomaa, että joku kirjoittaa sillä säännöllisesti. Eli muutama saamasi vastaus oli minun kirjoittamani.

• ala jo
        Miehen tuoksu kirjoitti:

Miehen tuoksu
        Ap

vihdoin ja viimein nauttia elämästäsi! Anna palaa. Jos yksi mies ei kykene antamaan kaikkea, ota useampi. Se ei kuulu kenellekkään. Älä kuuntele kaikkia kateellisia moralisteja.

• Hei te aikuiset ihmiset
      Yhden kanssa seksiä toisen kanssa keskustelua. Kun löydät vielä sen matka kumppanin niin mikäs siinä on ollessa.
      Teet selväksi että kukin antaa paratstaan ja hyvä niin. Vuodessa on 12 kuukautta siinä on 4 jokaiselle.

• happytolove

Antakaa ihmisten elää rauhassa!
      Ei jokaiseen naisen ja miehen väliseen ystävyyteen papin aamenta tarvita.

Suomessa on tarpeeksi yksinäisiä joten hyvä näin -edes joku tapaa ja pitää toisistaan.

• Yks mies

"Olen miettinyt,kuka tässä porukassa on narsisti? Vai onko kukaan?"

Ei kai kukaan. Jos kaikki ovat tyytyväisiä niin hyvä homma.

• tekopyhiä_olette

On se vaan kumma että kun kyse on naisesta niin tämmöinen on aivan ok ja siihen jopa tsempataan. Auta armias jos mies pitää useampaa naista niin johan taas palstan tädit narskuttelevat.

• Et_lukenut_

Et lukenut kommentteja läpi. Ainaikin minä kirjoitin monta vastausta jossa yritin tsempata tätä henkilöä huolehtimaan itsestään.

• Oletkohan.narsisti

Mietin tuota oletko narsisti. Kaikki mulle tyypissä on narsistin ominaisuuksia hyvinkin paljon. Jos ei siedä toisen puutteita vaikka niitä on itsessäkin, on omahyväinen narsisti.

• todellinen_kysymys

Todellinen kysymys olisi:

miksi suollat tuollaista iljettävää paskaa tälle palstalle? Seksielämäsi ei kiinnosta ketään täällä ja olet jo yli 50 vuotias haahka, jolla vaihdevuodet kolkuttelevat oven takana.

• trollin_viha

sinun sanoista käy ilmi, että sinulla on paha olla itselläsi. kirjoittaminen on hyvä tapa purkaa vihaa, mutta et silti saisi käydä syyttömien päälle.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen

"Y­lei­ses­sä tie­dos­sa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki
      Maailman menoa
      197
      5888
    2. Miksi olet riittämätön kaivatullesi?

Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell
      Ikävä
      144
      2787
    3. Hymysi saa tunteet

Pintaan❤️ jos et tarkoita niin älä tee sitä
      Ikävä
      44
      2277
    4. Kuvaile kaivattusi

ulkonäköä?
      Ikävä
      93
      2019
    5. Aloitetaan puhtaalta pöydältä

Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei
      Ikävä
      238
      1981
    6. Mitkä on ne arvot?

Itselleni särähtää korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, että mikä on se minu
      Sinkut
      229
      1365
    7. Missä näit kaivattusi

ekaa kertaa?
      Ikävä
      76
      1332
    8. Tätä et nähnyt tv:ssä: TTK-voittaja Anssi Heikkilä avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."

Menikö voitto mielestäsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi Heikkilä voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöää
      Tanssii tähtien kanssa
      13
      1257
    9. Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.

Tähänkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo näin pitkällä, ei kait tätä aikuiset tee. Mikä on seuraava j
      Kajaani
      4
      1197
    10. Naton korkein sotilasjohtaja: Meidän on iskettävä ensin

Olen täysin samaa mieltä ja nämä iskut pitäisi olla jo suunniteltu ja tuhota käytännössä kaikki venäjän hyökkäysmateriaa
      Maailman menoa
      281
      1184
    Aihe