hyviä neuvoja kaipaan? exä on rikosilmotuksen minusta ,kun oon pari kertaa pyytänyt maksaisi velkansa.Kuulemma vainoon sitä ja seurailen sitä ym, Mitä pitäis tehdä
exä??
3
179
Vastaukset
- Jenniina
Ei tarvitse tehdä mitään, ellet ole tehnyt rikosta. Jos poliisi haluaa jututtaa sinua, kerro totuus. Jos taas pelkäät tuota, koska olet vainonnut häntä, lopeta heti.
- vinkkiwinkki
Velkansa?
Miten syvällinen ja pitkäaikainen suhde sinulla on ollut?
Kun itse erosin en halunnut mitään, lähdin vain pois. Häpesin elämän epäonnistumista parisuhteessa. Raha ei ollut päällimmäisenä mielessä.
Raha on toissijaista, aloita uusi elämä ja unohda aikaisempi.
- M.... Mies
Jos on velkakirja tehtynä voit sitä kautta hakea saataviasi virkakoneiston kautta.
Jos olet taas lainannut rahaa ilman velkakirjoja niin turha on periä velkojaan. Et niitä tule samaan ja muistuttelun toinen voi kokea uhkailuksi joten silloin se on sana sanaa vastaan ja toisella on oikeus olla rauhassa.
Kun annetaan rahaa velaksi on tehtävä velkakirja. Se on tarinan opetus.
Jos ns. Velka on tullut avioliiton kautta teidän pitää tehdä tasinko juristin kautta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taisin tehdä virheen
Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle513326Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖472782Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa
Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt1412573Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi
Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle572291Olisitko mies valmis?
Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me3552014- 1511634
- 761485
vieläkin sanoa voin...
💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos231308Nainen onko sulla supervoimmia ?
Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.351258- 241164