Mikä on ollut

Vaarallisin paikka

Missä olette olleet,onko esimerkiksi uhattu aseella tai jäänyt auton alle?

18

80

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • keväällä miuta uhattii leipäveitsellä, potkaisin miestä mahaan ja yllytin lyömään kunnolla sillä leipäveisellä tai sille käy huonosti.hää päättikin luopua sit veitsestä :)

      • nuorena miun kurkkuun laittoi yks tyyppi linkkarin teräs, minnuu harmitti et oma stiletti ol jäänyt silloin kotiin


    • Ehdottotomasti tämä palsta! Olen tullu ratikan jyräämäksi, minulle on tungettu suuhun minulle kuulumattomia tekohampaita ja muuta paskaa milloin silmiin tai muutoin aistittavaksi. Puhumattakaan siitä, että minun henkistä tasapainoani on yritetty järkyttää väittämällä, että olisin isoäitiäni vanhempi. Sen lisäksi eräs nainen on julkisesti paljastanut lähes kaikki intimit kokemuksemme, täällä palstalla. Ja kaiken kukkuraksi, nimeä mainitsematta eräs koiraihminen syöttäisi minut koirilleen jos vaan saisi siihen tilaisuuden.

      • No olisit hypännyt kyytiin etkä jäänyt alle.


      • Ratikkakuski kirjoitti:

        No olisit hypännyt kyytiin etkä jäänyt alle.

        No hyvin siinnä kävi, raahauduin Kalliosta Manskulle, missä sain itseni irti. Siitä "drop stopista" oli lyhyt matka Suomalaiseen...tämä on myös vammaisin paikka, missä ikinä olen käynyt!


      • modelli kirjoitti:

        No hyvin siinnä kävi, raahauduin Kalliosta Manskulle, missä sain itseni irti. Siitä "drop stopista" oli lyhyt matka Suomalaiseen...tämä on myös vammaisin paikka, missä ikinä olen käynyt!

        Tuosta vaarallisimmasta paikasta tuli mieleen yhden entisen heilani jalkojen väli, kun akka jätti pillerinsä syömättä. En ole ikinä ollut niin hermona.


    • Jorma.

      Tipuin kerran pukilta ja kylkiluu murtui.

    • Putosin pulpetin all

      .

      "Sieltä näkyi opettajattaren pökät"

      .

    • toni.

      pari kertaa auto töytäisyt , toisella kertaa linja-auton etupyörä jalkaterän yli, kerran ammuttu että olkapäähän tuli naarmu,

      rauhassa saanut kulkea, varmaan kokoa sen verran että en pääse esittelemään potkunyrkkeilyä uhkaajille

    • JOKA KERTA KUN ON NAKKIKIOSKIJONOSSA, EI IKINÄ TIEDÄ, MITÄ TAPAHTUU JA TOINEN JUTTU ON TUO KAPSLOKKI, MIKÄ VAINOAA MINUA

      • Paitsi Forssassa ja Lahdessa joissa molemmissa tappelu kuuluu snagarin jonotusrutiineihin...


      • Toljake kirjoitti:

        Paitsi Forssassa ja Lahdessa joissa molemmissa tappelu kuuluu snagarin jonotusrutiineihin...

        Kummassakin paikassa olen käynyt ja nakkikioskit jääny noilla paikoilla väliin


      • runontaja kirjoitti:

        Kummassakin paikassa olen käynyt ja nakkikioskit jääny noilla paikoilla väliin

        Kummassakin paikassa nakkikiskoja kokeiltu, kerran Vorssassa ja kahesti Lahessa. Toisella kertaa Lahessa ei ollu "jonotusrutiinia", sain sapuskaa. Vorssassa tuli nopee lähtö jo ennen tilausta, toiste en o aatellu käydä kokeilemassa :)


      • Toljake kirjoitti:

        Kummassakin paikassa nakkikiskoja kokeiltu, kerran Vorssassa ja kahesti Lahessa. Toisella kertaa Lahessa ei ollu "jonotusrutiinia", sain sapuskaa. Vorssassa tuli nopee lähtö jo ennen tilausta, toiste en o aatellu käydä kokeilemassa :)

        Nyt pitäisi päättää, lähteäkkö kioskille vai ei.


      • runontaja kirjoitti:

        Nyt pitäisi päättää, lähteäkkö kioskille vai ei.

        Pitää, ehdottomasti. Paitti jos ajattelit lähteä Forssaan tai Lahteen :)
        Sikäli kuin muistan asuinseutusi oikein, niin tähän aikaan siellä pääsee vielä snagarilta omin jaloin eväiden kanssa ehjänä poieskin...


      • Toljake kirjoitti:

        Pitää, ehdottomasti. Paitti jos ajattelit lähteä Forssaan tai Lahteen :)
        Sikäli kuin muistan asuinseutusi oikein, niin tähän aikaan siellä pääsee vielä snagarilta omin jaloin eväiden kanssa ehjänä poieskin...

        Forssaan olisi noin 115 km. Tyydyn Helsingin tarjontaan, minne puolta lyhyempi matka. Toki lähempääkin löytyisi ja saisi samat pöperöt. eri mausteilla. Suuntaan siis Hesaan


    • Kyllä se on ehdottomasti ollut Humala, aivan hirveän vaarallinen paikka se.
      Ei ole tainnut selvinpäin juurikaan mitään ihmeitä sattua, mitä nyt töissä joskus on sattunut ja tapahtunut, mutta kyllä jokseenkin poikkeuksetta potentiaalisesti pahimmat vaaratilanteet on sattuneet pätevässä myötälaitasessa, yleensä siten että itse ja muut on olleet erittäin seitinohuissa liemissä mistä saadaan helposti kaikkea riemukasta aikaseksi.
      Ja mitä tästä voidaan päätellä? Ei mitään, paitsi ehkä se että elämä selvinpäin on usein varsin tylsää, joskin kohtuullisen turvallista.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      112
      1199
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      117
      1034
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      130
      930
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      96
      792
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      292
      739
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      80
      661
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      616
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      569
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      504
    Aihe