Mikä on ollut

Vaarallisin paikka

Missä olette olleet,onko esimerkiksi uhattu aseella tai jäänyt auton alle?

18

54

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • keväällä miuta uhattii leipäveitsellä, potkaisin miestä mahaan ja yllytin lyömään kunnolla sillä leipäveisellä tai sille käy huonosti.hää päättikin luopua sit veitsestä :)

• nuorena miun kurkkuun laittoi yks tyyppi linkkarin teräs, minnuu harmitti et oma stiletti ol jäänyt silloin kotiin

• Ehdottotomasti tämä palsta! Olen tullu ratikan jyräämäksi, minulle on tungettu suuhun minulle kuulumattomia tekohampaita ja muuta paskaa milloin silmiin tai muutoin aistittavaksi. Puhumattakaan siitä, että minun henkistä tasapainoani on yritetty järkyttää väittämällä, että olisin isoäitiäni vanhempi. Sen lisäksi eräs nainen on julkisesti paljastanut lähes kaikki intimit kokemuksemme, täällä palstalla. Ja kaiken kukkuraksi, nimeä mainitsematta eräs koiraihminen syöttäisi minut koirilleen jos vaan saisi siihen tilaisuuden.

• No olisit hypännyt kyytiin etkä jäänyt alle.

• Ratikkakuski kirjoitti:

No olisit hypännyt kyytiin etkä jäänyt alle.

No hyvin siinnä kävi, raahauduin Kalliosta Manskulle, missä sain itseni irti. Siitä "drop stopista" oli lyhyt matka Suomalaiseen...tämä on myös vammaisin paikka, missä ikinä olen käynyt!

• modelli kirjoitti:

No hyvin siinnä kävi, raahauduin Kalliosta Manskulle, missä sain itseni irti. Siitä "drop stopista" oli lyhyt matka Suomalaiseen...tämä on myös vammaisin paikka, missä ikinä olen käynyt!

Tuosta vaarallisimmasta paikasta tuli mieleen yhden entisen heilani jalkojen väli, kun akka jätti pillerinsä syömättä. En ole ikinä ollut niin hermona.

• Jorma.

Tipuin kerran pukilta ja kylkiluu murtui.

• Putosin pulpetin all

.

"Sieltä näkyi opettajattaren pökät"

.

• toni.

pari kertaa auto töytäisyt , toisella kertaa linja-auton etupyörä jalkaterän yli, kerran ammuttu että olkapäähän tuli naarmu,

rauhassa saanut kulkea, varmaan kokoa sen verran että en pääse esittelemään potkunyrkkeilyä uhkaajille

• JOKA KERTA KUN ON NAKKIKIOSKIJONOSSA, EI IKINÄ TIEDÄ, MITÄ TAPAHTUU JA TOINEN JUTTU ON TUO KAPSLOKKI, MIKÄ VAINOAA MINUA

• Paitsi Forssassa ja Lahdessa joissa molemmissa tappelu kuuluu snagarin jonotusrutiineihin...

• Toljake kirjoitti:

Paitsi Forssassa ja Lahdessa joissa molemmissa tappelu kuuluu snagarin jonotusrutiineihin...

Kummassakin paikassa olen käynyt ja nakkikioskit jääny noilla paikoilla väliin

• runontaja kirjoitti:

Kummassakin paikassa olen käynyt ja nakkikioskit jääny noilla paikoilla väliin

Kummassakin paikassa nakkikiskoja kokeiltu, kerran Vorssassa ja kahesti Lahessa. Toisella kertaa Lahessa ei ollu "jonotusrutiinia", sain sapuskaa. Vorssassa tuli nopee lähtö jo ennen tilausta, toiste en o aatellu käydä kokeilemassa :)

• Toljake kirjoitti:

Kummassakin paikassa nakkikiskoja kokeiltu, kerran Vorssassa ja kahesti Lahessa. Toisella kertaa Lahessa ei ollu "jonotusrutiinia", sain sapuskaa. Vorssassa tuli nopee lähtö jo ennen tilausta, toiste en o aatellu käydä kokeilemassa :)

Nyt pitäisi päättää, lähteäkkö kioskille vai ei.

• runontaja kirjoitti:

Nyt pitäisi päättää, lähteäkkö kioskille vai ei.

Pitää, ehdottomasti. Paitti jos ajattelit lähteä Forssaan tai Lahteen :)
        Sikäli kuin muistan asuinseutusi oikein, niin tähän aikaan siellä pääsee vielä snagarilta omin jaloin eväiden kanssa ehjänä poieskin...

• Toljake kirjoitti:

Pitää, ehdottomasti. Paitti jos ajattelit lähteä Forssaan tai Lahteen :)
        Sikäli kuin muistan asuinseutusi oikein, niin tähän aikaan siellä pääsee vielä snagarilta omin jaloin eväiden kanssa ehjänä poieskin...

Forssaan olisi noin 115 km. Tyydyn Helsingin tarjontaan, minne puolta lyhyempi matka. Toki lähempääkin löytyisi ja saisi samat pöperöt. eri mausteilla. Suuntaan siis Hesaan

• Kyllä se on ehdottomasti ollut Humala, aivan hirveän vaarallinen paikka se.
      Ei ole tainnut selvinpäin juurikaan mitään ihmeitä sattua, mitä nyt töissä joskus on sattunut ja tapahtunut, mutta kyllä jokseenkin poikkeuksetta potentiaalisesti pahimmat vaaratilanteet on sattuneet pätevässä myötälaitasessa, yleensä siten että itse ja muut on olleet erittäin seitinohuissa liemissä mistä saadaan helposti kaikkea riemukasta aikaseksi.
      Ja mitä tästä voidaan päätellä? Ei mitään, paitsi ehkä se että elämä selvinpäin on usein varsin tylsää, joskin kohtuullisen turvallista.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Uskallatko katsoa pitkään silmiin

kaivattuasi, jos olette samassa tilassa? Alkaako sydän jyskyttää, jos katseet jumittuvat? Pelkäätkö ulkopuolisten huomaa
      Ikävä
      69
      2690
    2. Heippa mies......

Milloin rakastellaan vai odotetaanko vielä 10 vuotta?
      Ikävä
      55
      2647
    3. Uskallanko vielä kaivata sinua?

Siitä on niin kauan aikaa. Harmi, kun kaikki meni niin kuin meni. Elämässä oli aika raskasta silloin, ja näen sen sinun
      Ikävä
      16
      2026
    4. Elämäni rakkaus

Olet aina ollut ja luultavasti niin pysyykin 😘
      Ikävä
      40
      1989
    5. Huomenta rakas

Olet varmasti jo työn touhussa. Ahkera alfamies kun olet. 😅❤️
      Ikävä
      49
      1960
    6. Jani Mäkelä ihmettelee työministeri Satosen matkaa Aasiaan hoitajia rektyroimiseksi sieltä Suomeen.

https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/cfba6abc-f871-4ce2-b327-41aa5819934c Kokoomus on lähtenyt omin päin ilman hallitus
      Maailman menoa
      270
      1922
    7. Hymyilyttää

Kun mietin, että kun vielä kohdataan, niin nauretaan tälle meidän palstasuhteelle 😅. Ihanaa päivää sulle mies. Olet mi
      Ikävä
      21
      1261
    8. Oletko surullinen

Pahoillaan, pettynyt vai jotain muuta
      Ikävä
      37
      1066
    9. Missä meetwursti on keksitty?

Tapasin hiljattain erikoisen rouvan Prisman leikkelehyllyjen välissä pälyilemässä. Kun tulin kohdalle, rouva alkoi raivo
      Ruoka ja juoma
      0
      1000
    10. Aamun Trump

"DR: Trumpin väki lahjoi kodittomia grönlantilaisia esittämään Trump-faneja" Sillä lailla.
      Maailman menoa
      94
      964
    Aihe