Tietääks kukaan onks se sinkku ku se tuli yksin linnnan juhliin? Missähän baareissa se käy? Et se on ihana.
Ihana Elastinen
38
190
Vastaukset
- !!!!!!!!!!!!!
Jollet ole joku fitness-malli/alusvaatemalli niin unohda ja keskity tasoisiisi, VITUN KURPPA!
- Rivo-Riitta
Olet tavallinen suomalainen 65-vuotias kurppanainen. Haluan litteävatsaisen NHL-tähden, joka tekee minulle kotona karjalanpiirakoita ja tarjoilee niitä sitten suoraan suuhuni.
Minulla on täysi oikeus näihin vaatimuksiin, sillä treffimaailmassa vallitsee tällä hetkellä naisten markkinat!
Lähde mukaani niin annan sinulle kunnon kyydit. - antaakaa unelmodia
Rivo-Riitta kirjoitti:
Olet tavallinen suomalainen 65-vuotias kurppanainen. Haluan litteävatsaisen NHL-tähden, joka tekee minulle kotona karjalanpiirakoita ja tarjoilee niitä sitten suoraan suuhuni.
Minulla on täysi oikeus näihin vaatimuksiin, sillä treffimaailmassa vallitsee tällä hetkellä naisten markkinat!
Lähde mukaani niin annan sinulle kunnon kyydit.Saahan aina unelmoida !
- ätmi
Eiköhän se ole homo.
- ????????????????????
No mistä tiedät etten ole? Saatan ollakin. Jos et tiedä missä Elastinen pyörii niin miksi vaivauduit vastaamaan?
- Hah hah
Jos pitää suomi24:stä kysellä neuvoja, niin tuskin olet mikään tasokas, joten sormi pilluun vaan ja runkkaa kuten muutkin tasoisesi luuseriämmät.
Elastinen on saman ikäinen kuin minä, ja riittävän liikunnallinen myös minun makuuni. Nappaisinkohan tuosta itselleni miehen…?
- Ikisinkku M
Ei onnistu, filmejäkin panorinkeleistään tehnyt jakarinainen vie sen ennen sinua:
http://www.aamulehti.fi/Kotimaa/1194945875693/artikkeli/komea elastinen on hurmannut linnan naiset kattokaa se hymyilee mulle.html
Tunnen kyllä myötätuntoa, sinulle kävi niin kuin meille kunnon miehille joiden edestä jännäjyystärit kerää kaikki naiset.
Tuossa linkin kuvassa se kyllä näyttää ihan pinokkiolta, ihmettelen mikä siinä saa kiimap..un litisemään. - panoenkeli
Ikisinkku M kirjoitti:
Ei onnistu, filmejäkin panorinkeleistään tehnyt jakarinainen vie sen ennen sinua:
http://www.aamulehti.fi/Kotimaa/1194945875693/artikkeli/komea elastinen on hurmannut linnan naiset kattokaa se hymyilee mulle.html
Tunnen kyllä myötätuntoa, sinulle kävi niin kuin meille kunnon miehille joiden edestä jännäjyystärit kerää kaikki naiset.
Tuossa linkin kuvassa se kyllä näyttää ihan pinokkiolta, ihmettelen mikä siinä saa kiimap..un litisemään.mikä on panorinkeli? Joku miehuuskoe?
Ikisinkku M kirjoitti:
Tuossa linkin kuvassa se kyllä näyttää ihan pinokkiolta, ihmettelen mikä siinä saa kiimap..un litisemään.No juu, siis eihän tuo Ela siis naamaltaan ole mitenkään klassisen komea miesmallityyliin. Mutta jokin vain tuossa yleispositiivisessa olemuksessa tekee siitä selkeästi tasokkaan miehen. Tietty statustakin löytyy, mutta voipi olla että sille statukselle on joitakin luontaiseen karismaan liittyviä syitä.
- heh..
"Unohdit" mainita pääsyyt, eli rikas ja statuksekas.
- Ikisinkku M
stellaria81 kirjoitti:
No juu, siis eihän tuo Ela siis naamaltaan ole mitenkään klassisen komea miesmallityyliin. Mutta jokin vain tuossa yleispositiivisessa olemuksessa tekee siitä selkeästi tasokkaan miehen. Tietty statustakin löytyy, mutta voipi olla että sille statukselle on joitakin luontaiseen karismaan liittyviä syitä.
Tuossa yltiöpositiivisuudessa on vaan se vaara että kun tuollaisista tehdään median & valtaapitävien lemmikkejä ja kuvitellaan että kaikki voisivat olla sellaisia siinä samalla lakaistaan maton alle yhteiskunnassa kytevä aikapommi kun ei sitten kenekään tarvitse kiinnittää huomiota massatyöttömyyteen jne, oikeisiin asioihin. Elastinen käytöksellään tekee aika ison karhunpalveluksen tämän päivän nuorille.
- tiedän kyllä missä
Ikisinkku M kirjoitti:
Tuossa yltiöpositiivisuudessa on vaan se vaara että kun tuollaisista tehdään median & valtaapitävien lemmikkejä ja kuvitellaan että kaikki voisivat olla sellaisia siinä samalla lakaistaan maton alle yhteiskunnassa kytevä aikapommi kun ei sitten kenekään tarvitse kiinnittää huomiota massatyöttömyyteen jne, oikeisiin asioihin. Elastinen käytöksellään tekee aika ison karhunpalveluksen tämän päivän nuorille.
Elastinen käytöksellään on luonut yrityksen ja työpaikkoja. Voitko sanoa samaa?
- Ikisinkku M
tiedän kyllä missä kirjoitti:
Elastinen käytöksellään on luonut yrityksen ja työpaikkoja. Voitko sanoa samaa?
Joo siis ne on ihan ok juttu tietysti eikä vika varsinaisesti ole elastisen vaan enemmänkin median koska tuo elastisuus suuntaa päättäjien huomion pois niistä vähemmän elastisista, niistä jotka oli eilen aiheuttamassa niitä 100te vahinkoja. Olisi pikkuisen tärkeämpää kiinnittää päättäjien huomiota niihin eikä elastiseen joka kyllä hyvin pärjää ilman mediarummutustakin.
- reikä on rinkelissä
panoenkeli kirjoitti:
mikä on panorinkeli? Joku miehuuskoe?
Panorinkeli on sellainen jolla neitsytpojat harjoittelevat ennen kuin ne päästetään työntämään vehjettään naiseen. Panorinkeleitä on eri kokoisina joten joka pojalle löytyy varmasti vehkeeseensä sopiva reikä.
- tiedän kyllä missä
Ikisinkku M kirjoitti:
Joo siis ne on ihan ok juttu tietysti eikä vika varsinaisesti ole elastisen vaan enemmänkin median koska tuo elastisuus suuntaa päättäjien huomion pois niistä vähemmän elastisista, niistä jotka oli eilen aiheuttamassa niitä 100te vahinkoja. Olisi pikkuisen tärkeämpää kiinnittää päättäjien huomiota niihin eikä elastiseen joka kyllä hyvin pärjää ilman mediarummutustakin.
Ei Ela rummutusta tarvitsekaan, mutta toimii hyvänä esimerkkinä nuorille, siksi rummutus musta enemmän kuin ok. Vois täälläkin useampi miettiä kuinka olla osa ratkaisua, eikä osa ongelmaa.
- mikä logiikka?
Ikisinkku M kirjoitti:
Sun mielestä on siis ihan ok jos paikkoja hajotetaan? Enemmä ok kuin Elastisen positiivisuus mistä ei ole kenellekään mitään haittaa?
- Ikisinkku M
tiedän kyllä missä kirjoitti:
Ei Ela rummutusta tarvitsekaan, mutta toimii hyvänä esimerkkinä nuorille, siksi rummutus musta enemmän kuin ok. Vois täälläkin useampi miettiä kuinka olla osa ratkaisua, eikä osa ongelmaa.
Hyvänä esimerkkinä kyllä mutta toisaalta kun se runmutus menee ylitse ja kohdistuu vain muutamiin yksilöihin voi tavallisempi nuori tuntea voimattomuutta kaiken edessä. Ollaan ihan selvästi menossa jenkkiläiseen arvo-yhteiskuntaan menestyjineen ja pakollisine luusereineen joita tietysti sitten on enemmän, siksi ei minusta ole hyvä tuollainen kahtiajako. Selvä viesti kokoomustaustaiselta persidentiltäkin näyttää olevan että kun sovit raamiin pääset kekkereihin mutta jos et niin ei tule kutsua. Kaikkien kannalta olisi kuitenkin parempi kun näytettäisiin esimerkkiä että ihan tavallinenkin voi olla riittävän hyvä saadakseen kutsun.
- Ikisinkku M
mikä logiikka? kirjoitti:
Sun mielestä on siis ihan ok jos paikkoja hajotetaan? Enemmä ok kuin Elastisen positiivisuus mistä ei ole kenellekään mitään haittaa?
Nimenomaan ei ole ok että jotkut hajottaa paikkoja ja toiset niitä korjaa kun pitäisi saada homma toimimaan niin ettei kenenkään tarvitse hajottaa mitään, se vaan ei elastista hypettämällä toteudu ikinä, syrjäyttää vaan enemmän niitä hajottajia.
- hölölölölölööööööööö
Ikisinkku M kirjoitti:
Hyvänä esimerkkinä kyllä mutta toisaalta kun se runmutus menee ylitse ja kohdistuu vain muutamiin yksilöihin voi tavallisempi nuori tuntea voimattomuutta kaiken edessä. Ollaan ihan selvästi menossa jenkkiläiseen arvo-yhteiskuntaan menestyjineen ja pakollisine luusereineen joita tietysti sitten on enemmän, siksi ei minusta ole hyvä tuollainen kahtiajako. Selvä viesti kokoomustaustaiselta persidentiltäkin näyttää olevan että kun sovit raamiin pääset kekkereihin mutta jos et niin ei tule kutsua. Kaikkien kannalta olisi kuitenkin parempi kun näytettäisiin esimerkkiä että ihan tavallinenkin voi olla riittävän hyvä saadakseen kutsun.
"Kaikkien kannalta olisi kuitenkin parempi kun näytettäisiin esimerkkiä että ihan tavallinenkin voi olla riittävän hyvä saadakseen kutsun."
Eikös tänä vuonna juhlien teema ollut vapaaehtoistyö? Vapaaehtoistyön tekijät ovat varmasti ihan "tavallisia". Jossain uutisissa haastateltiin miestä, joka päivällä oli Hurstin juhlassa ja illalla menossa Linnaan. - mikä logiikka
Ikisinkku M kirjoitti:
Nimenomaan ei ole ok että jotkut hajottaa paikkoja ja toiset niitä korjaa kun pitäisi saada homma toimimaan niin ettei kenenkään tarvitse hajottaa mitään, se vaan ei elastista hypettämällä toteudu ikinä, syrjäyttää vaan enemmän niitä hajottajia.
Miten sä nyt yhtäkkiä olet anarkistien puolella kun yleensä valitat siitä, että joudut maksamaan veroistasi muiden elämisen?
- Ikisinkku M
mikä logiikka kirjoitti:
Miten sä nyt yhtäkkiä olet anarkistien puolella kun yleensä valitat siitä, että joudut maksamaan veroistasi muiden elämisen?
En ole jyrkästi kummallakaan puolella vaan suunnilleen siinä puolivälissä niin kuin kai suurin osa meistä ja aina olen ollut ylsisuuria tuloeroja yms. vastaan. Jos meillä ei jatkuvasti luotaisi vastakkainasettelevaa hajottavaa yhteiskuntaa ei minunkaan veroista niin suuri osa menisi niiden ongelmien hoidon kustannuksiin.
- Ikisinkku M
hölölölölölööööööööö kirjoitti:
"Kaikkien kannalta olisi kuitenkin parempi kun näytettäisiin esimerkkiä että ihan tavallinenkin voi olla riittävän hyvä saadakseen kutsun."
Eikös tänä vuonna juhlien teema ollut vapaaehtoistyö? Vapaaehtoistyön tekijät ovat varmasti ihan "tavallisia". Jossain uutisissa haastateltiin miestä, joka päivällä oli Hurstin juhlassa ja illalla menossa Linnaan.No se sentään hyvä että joitain taviksiakin sinne pääsee mutta ei voi minusta puhua vielä todellisesta vastaantulosta kun suurin osa on noita julkisuuskeekoilijoita ja pari tavista otetaan sinne ikäänkuin maskotiksi.Itseasiassa muuten kun sen kansa kuitenkin kustantaa niin miksi siellä on niin paljon meidän piikkiin sellaisia ihmisiä jotka ei ole juuri koskaan Suomeen veroja maksaneet? itse jos olisin pressa en kutsuisi yhtään veropakolaista joka on päätöksensä tehnyt täältä parempiin pöytiin poistuessaan.
- Hämärän rajoilta
Ikisinkku M kirjoitti:
No se sentään hyvä että joitain taviksiakin sinne pääsee mutta ei voi minusta puhua vielä todellisesta vastaantulosta kun suurin osa on noita julkisuuskeekoilijoita ja pari tavista otetaan sinne ikäänkuin maskotiksi.Itseasiassa muuten kun sen kansa kuitenkin kustantaa niin miksi siellä on niin paljon meidän piikkiin sellaisia ihmisiä jotka ei ole juuri koskaan Suomeen veroja maksaneet? itse jos olisin pressa en kutsuisi yhtään veropakolaista joka on päätöksensä tehnyt täältä parempiin pöytiin poistuessaan.
Olen vähän samoilla linjoilla. Elastinen on menestyksensä ansainnut: miellyttävän oloinen persoona, tehnyt paljon töitä saavutustensa eteen ja on musiikillisesti lahjakkaampi ja monipuolisempi kuin suurin osa räppäreistä.
Mutta tämä Linnan juhlien kutsulista vapaaehtoistyöntekijöineen suorastaan alleviivasi sitä kaksien työmarkkinoiden maailmaa, jossa elämme. Meillä on muutamat elastiset, jotka onnistuvat kaikessa ja vaurastuvat; sitten meillä on ne tavikset, joiden työpanos kelpaa vain ilmaiseksi (tai 9 euron kulukorvauksella per päivä). Se, että pari tällaista tavista saa korvauksettomista ponnisteluistaan palkinnoksi kutsun juhliin, ei paljoa lohduta. Pikemminkin tunnustuksella vain vahvistetaan ajatusta, miten kaikki työ on yhtä arvokasta, mutta osasta ei vain tarvitse maksaa tekijälleen mitään.
Ja se lastensairaalakorutyttö suorastaan oksetti minua; karvani nousevat pystyyn kaikista kauniista sanoista ja eleistä, joilla pyritään hämärtämään sitä irvokasta tosiasiaa, ettei edes lastensairaalaa kyetä enää rakentamaan yhteiskunnan verovaroilla. - Ikisinkku M
Hämärän rajoilta kirjoitti:
Olen vähän samoilla linjoilla. Elastinen on menestyksensä ansainnut: miellyttävän oloinen persoona, tehnyt paljon töitä saavutustensa eteen ja on musiikillisesti lahjakkaampi ja monipuolisempi kuin suurin osa räppäreistä.
Mutta tämä Linnan juhlien kutsulista vapaaehtoistyöntekijöineen suorastaan alleviivasi sitä kaksien työmarkkinoiden maailmaa, jossa elämme. Meillä on muutamat elastiset, jotka onnistuvat kaikessa ja vaurastuvat; sitten meillä on ne tavikset, joiden työpanos kelpaa vain ilmaiseksi (tai 9 euron kulukorvauksella per päivä). Se, että pari tällaista tavista saa korvauksettomista ponnisteluistaan palkinnoksi kutsun juhliin, ei paljoa lohduta. Pikemminkin tunnustuksella vain vahvistetaan ajatusta, miten kaikki työ on yhtä arvokasta, mutta osasta ei vain tarvitse maksaa tekijälleen mitään.
Ja se lastensairaalakorutyttö suorastaan oksetti minua; karvani nousevat pystyyn kaikista kauniista sanoista ja eleistä, joilla pyritään hämärtämään sitä irvokasta tosiasiaa, ettei edes lastensairaalaa kyetä enää rakentamaan yhteiskunnan verovaroilla.On toki lahjakas ja varmasti hyvä tyyppi, siksi kai se vähän ärsyttääkin kun on joutunut mukaan tuohon kansan mainipulointiin. Kun katsoo näitä kuvia ja sitä miten samanlaisia ne ovat tulee väistämättä mieleen jotain rumaa ja suunniteltua:
https://pbs.twimg.com/profile_images/479508290594803713/lh0xB1h7.jpeg
http://img.avatv.fi/mn_kuvat/mtv3/uutiset/linnajuhlat/2012/vieraat/1554183.jpg
https://pbs.twimg.com/media/B4MWrkvIIAAkRA0.jpg:large
Joku salaliittoteoreetikko voisi alkaa väittämään että reptiliaaneilla on tavanomaista paremmat hampaat, en minä sentään kun luulen että tässä on paljon tavanomisempaa takana mutta jätän idean vapaaksi käytettäväksi :D - roskaväkeä ovat
Ikisinkku M kirjoitti:
Ei sen paskasakin nytkään "tarvitse hajoittaa paikkoja". Myös tuo "syrjäytetyistä" puhuminen on turhaa paskanjauhantaa. Erilaisia tekosyitä, joilla haetaan riehumiselle oikeutusta.
- hah hah vaan itelles
Oho sullahan menee hyvin. Taitaa olla vähä ikävämpi päivä. Onneks suomessa on ihaniakin ihmisiä vaikka toi Ihana Elastinen. Kaikki ei ole onneks tollasia pimahtaneita luusereita.
- Plastinen
Vituttaako, kurppa? Heh heh. Tui tui, bimbo.
- Elastinen name of th
Plastinen kirjoitti:
Vituttaako, kurppa? Heh heh. Tui tui, bimbo.
No kiitti vaan kysymästä mut ei vituta yhtään. mulla menee tosi hyvin. Mut sulla ei taida mennä ollenkaan hyvin. Ootko jossaki laitoksessa?
- stadin friidu
Elastinen on kaverini kaveri. Jos olisin vielä yhteydessä kaveriini niin voisin kysäistä missä se liikkuu, mut ei oikein jaksa olla siihen yhteydessä, tylsä jätkä.
- ATM-aisurille jämät
Montakohan puhdasta teininaista Elastinen on puhkaissut omistukseensa? 10? 50?
- Ela korkkailee
50 varmaan lähempänä totuutta. Joka keikalta joku teini backstagelle.
- Elastinen my man
Olette vaan luuserit kateellisia. Elastisessa on tyyliä niin vitusti tyyliä. Mädäntykää te skitsot omissa kateuksissanne haaaaa haaaa buahaa.
Tykkään Elan valoisasta asenteesta. Aina hyvällä tuulella ja positiivinen meininki. Mies näyttää nauttivan kaikesta mitä tekee.
Nuori mies, joka on tehnyt paljon duunia unelmiensa eteen. Ei voi kun ihailla :)- Sonne
Itsekin huomasin tämän ilmiön. Jos olisin nainen, niin kyllä jollain tavalla olisin uinut siihen kylkeen.
Ela oli taannoin mukana kaupunkikuvaa värittävässä mainoskampanjassa. Suuria Elan päitä oli kuin hampaita ja käsiä pitkin Moskovan katuja. Eräässä kuvassa Ela kantoi mukanaan fillaria. Siis kantoi.
Joku oli kuitannut tilanteen tussilla.
"Nyysitty"
(Naurua) - dsvsdb
Jos sillä on kanki sängyssä turhan "elastinen", u know.
- lisää elastisia
No olettepas te kateellisia. Taidatte olla todellesia luusereita. Teetteekö elämässänne mitään muuta kun kadehditte menestyviä ja hyvän näköisiä ihmisiä? Onneks kaikki ei ole samanlaisia niin löytyy niitä veroja maksavia kansalaisia jotka elättä teidänlaiset kateelliset spedet.
Onks kukaan teistä oikeesti töissä? - kelpaa mullekin
Ihanan positiivinen, kivannäköinen, itsestään huolta pitävä, tyylikäs mies kuten myös cheek :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta
Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas2131403- 961266
Ikävöin sua
Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan21011Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?
Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?9908Minä täällä vaan
Ukko jota oot joutunu joskus sietämään työnpuolesta. Toivottelen kauniita unia💛86880Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?
Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle15871- 32810
Jos haluat jatkaa tutustumista
Pyydä mut suoraan kunnon treffeille. En lähde mihinkään epämääräiseen viestittelyyn enää.57796T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest37748Oho! Esko Eerikäinen joutuu palaamaan "kalakukkokaupunkiin" - Tämä syy ei jätä kylmäksi!
Esko Eerikäinen on kyllä monessa mukana ja uskaltaa heittäytyä. Hatun nosto siitä! Eerikäinen palasi “kalakukkokaupunkii44734