Yli 30-vuotiaassa sinkussa on ~aina~ jotain vikaa..

Aurinkoneiti-80

samaa mieltä??

22

369

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • näin on kyllä

      lähes kaikissa tapauksissa.

      • Aurinkoneiti-80

        mutta.. miks??


    • fewfe

      Lähes kaikki eroaa parikymppisenä aloitetusta suhteesta kolmikymppisenä.

    • 3+20

      Jep, itse olen 30 ja alkoi 30 jälkeen kaljuuntuminen pahentua ja diabetes tuli.

      • BaldFear

        Oletko kokeillut finatabuja?


      • 19+3
        BaldFear kirjoitti:

        Oletko kokeillut finatabuja?

        En mä viitsi, ei se mun tilanne paljon siitä muuksi muutu vaikka olisikin tuuhea tukka, se on vaan bonuksena siinä lisäksi kun kaikki muutkin menee päin persettä.


    • 11+10

      Ei se pidä paikkaansa.
      Kaikenlaisia ihmisiä on suhteissa ja sinkkuina yli 30 vuotiaanakin. Se on totuus, vaikka kuinka joku ei sitä haluaisi uskoa.

      Mielestäni vikaa on sellaisessa ihmisessä, joka hyppää aina suhteesta toiseen.
      Ja miksi yli 40% avioliitoista loppuu?

      Ei sinkuissa mielestäni ole vikaa. Heillä on monilla korkea moraali ja arvot.

    • Poikamies44

      Ei minussa ainakaan mitään erityistä vikaa ole, olen kunnon mies. Tietysti poikuuteni aina lasketaan minulle viaksi, mistä en ole samaa mieltä. Pikemminkin itseni ikäisissä naisissa on paljon vikaa: heillä on immenkalvo rikki ja ovat huoranneet paljon. Siksi heistä ei minulle ensimmäiseksi teinityttöystäväksi ole, vaan joudun turvautumaan nuorempiin naisiin.

      • sinkku 30++++++

        Totta. Kalu on pieni ja ohut.


    • Ihmiset on

      Harva ihminen täydellinen on, että siinä mielessä on vikaa ihan kaiken ikäisissä. Mutta moni vika korjaantuu sillä, että osaa rakastaa niin itseään kuin toisiakin. Osa sinkuista osaa, osa ei - mutta niin se on samalla tavalla suhteessa olevienkin kohdalla.

    • Yks nainen

      Pitäiskö ihmisen menä naimisiin tosi nuorena? Vai pitäiskö hänellä olla tosi monta suhdetta tai pelkkää seksikokemusta takanaan tiettyyn ikään mennessä? Kumpi on parempi, sängystä tai suhhteesta toiseen liihotteleva perhonen vai kotona miestään kiltisti odottava pikkurouva? Entä sitten lapset? Missä iässä niitä pitäis ruveta saattamaan maailmaan? Onko ihminen jo poissa pelistä, kun hän täyttää 30? Eikö silloin ole enää elämää? Onko nainen vanha, kun ei ole enää teini tai parikymppinen? Pitäiskö avioliitto ja lapset olla jo siinä vaiheessa, kun opiskelut ei ole vielä kunnolla saatu päätökseen? Vai pitäiskö opiskelut jättää lasten tai jopa avioitumisen takia? Eikö ihmisellä saa olla omaa elämää? Pitäiskö jo 30 ikäisten olla jo unohtanu oma itsensä ja elää vaan muitten hyväks? Miks yksinelävissä tai niissä, jotka seurustelee mut ei oo naimisissa on joidenkin mielestä jotain vikaa? Kuka määrittelee mikä on toiselle hyvä elämänmuoto?

    • Ikisinkku M

      On niitä yli kolmekymppisiä sinkkuja joissa todellakin voi olla jotain vikaa ja sitten on niitä joissa sitä vikaa on vähemmän kuin keskimäärin parisuhteellisissa, on ihan oma valinta kumpaan sinkkuryhmään haluaa kuulua.

    • 2+8

      Mussa ei varmaan muuta vikaa ole kuin se että nuorena painoin töitä kun olis naisten perässä juosta.
      Lisäksi asun pikkukylällä jossa ei vapaita naisia ole.
      Ja eikä baarielämä niin paljoo kiinnosta että lähtisin kaupunkeja koluamaan. Ja netissä ei naama ja runoilija taidot riitä .
      Se on vaan oltava silloin yksin , en ole ikinä edes seurustellut tai edes päässyt kunnolla puheille naisten kanssa koska en tapaa muita kuin varattuja.
      Kesäsin olen venäläisten mansikkatyttöjen viereen päässyt.

    • Kaikissa meissä on aina jotain vikaa ikään sukupuoleen tai parisuhdestatukseen katsomatta.

      Kolmekymppisenä enemmistö ihmisistä on parisuhteessa ja vähemmistön ikisinkkuus on korostunut. Ja toki siihen usein on syynsä. Toisaalta moni on sinkkuna vain hetkellisesti parisuhteiden välillä ja tässä porukassa harvoin on mitään suurempaa vikaa.

      Mikä on sinun suurin vikasi?

    • Minusta voi ainakin ihan vapaasti ajatella niin..

      • Salix

        Minä menin naimisiin nuorena ja tein lapset nuorena. Ei oikein muutakaan voinut kun se oikea löytyi jo ihan nuorena. Ei sellaisesta ohikaan kävellä. Parisuhde on tietysti hyvin läheinen kun yhdessä on oltu koko aikuisikä.
        En minä tätä silti lapsilleni minään ainoana oikeana ratkaisuna esittele. Se oikea kumppani voi tulla vastaan niin eri vaiheissa elämää.


      • Salix kirjoitti:

        Minä menin naimisiin nuorena ja tein lapset nuorena. Ei oikein muutakaan voinut kun se oikea löytyi jo ihan nuorena. Ei sellaisesta ohikaan kävellä. Parisuhde on tietysti hyvin läheinen kun yhdessä on oltu koko aikuisikä.
        En minä tätä silti lapsilleni minään ainoana oikeana ratkaisuna esittele. Se oikea kumppani voi tulla vastaan niin eri vaiheissa elämää.

        No joo. Oon itekkin kelaillu, että eikö olis parempi ensin elää se nuoruus vapaana ja nautiskella vapaudestaan ja sitten myöhemmin etsiä se parisuhde ja perustaa perhe. Näin minä olen itsekkin elänyt, mutta ongelma on sitten se, että onko parhaat jo viety päältä ja toisella tai kolmannella kierroksella nämä mitkä on jälellä..Tämähän se on se ongelma tässä politiikassa. Vähän kaksipiippuinen juttu. Jälestäpäin tuntuu, et olisko voinu olla vähän aktiivisempi nuorempana.


    • aspihsdfgj

      Naisissa kyllä, miehissä ei. Monet tosin laskevat ujouden viaksi miehellä.

    • Selvä homma

      No miksei, jos viaksi lasketaan se ettei ole rakastunut keneenkään tai että sattuu olemaan yksipuolisesti rakastunut. Mutta sama vika on myös alle kolmekymppisissä sinkuissa.

    • Avaus on tarkoituksella provosoiva, mutta jos aiheesta ihan oikeasti haluaisi keskustella, niin ensin pitäisi määritellä millaisesta sinkusta puhutaan. Lasketaanko sinkuksi vain ikisinkku eli parisuhdekokematon vai myös ne, jotka ovat "between relationships" eli eronneita ja karanneita.

      • Sinkku=nussimaton

        Tiedä että sinkku on nussimaton. Nussijat eivät ole mitään oikeita sinkkuja.


    • Eipä ole helppoa mennä toisen suhteeseen 8 vuoden jälkeen. Erotetaan yleensä kun lähestytään 30 vuotta.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      192
      4622
    2. Mopomiitti onnettomuus

      Vittu se tehdas-alue ole oikea paikka mopomiitille, Ja minkälainen vanhempi hyväksyy, että pojan mopo kulkee järkyttävä
      Kokkola
      122
      2883
    3. Pääsit nainen todella

      lähelle ja kaikki sinussa oli jotain selittämättömän kiehtovaa. Silti en koskaan ymmärtänyt sinua täysin. Mitä halusit t
      Ikävä
      137
      2294
    4. Koettakaa nyt Trumpinkin fanit ymmärtää:

      Hän on myös jo vanha mies. Kukaan ei tiedä, mitä kunnossa hän on parin vuoden päästä.
      Maailman menoa
      332
      2290
    5. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      55
      1962
    6. En saa unta kun ajattelen

      Sinua mies. Sydäntä ahdistaa meidän välit 😌😞
      Ikävä
      81
      1536
    7. YLE kirjoittaa - Viritetyt sähköpyörät aiheuttavat ongelmia poliiseille

      "Itse rakennellut ja viritetyt sähköpyörät ovat poliisin ja Liikenneturvan mukaan yleistyvä kirous liikenteessä." https
      Pyöräily
      114
      1451
    8. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      32
      1370
    9. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      24
      1200
    10. Vieläkö pidät minusta

      Vieläkö pidät minusta nuori nainen? Vaikutat etääntyneeltä ja olen ajatellut että haluat olla rauhassa.
      Ikävä
      105
      1081
    Aihe