Romantiikka

N.50-sinkku mies

Olen sinkkuna ollut JO 20-vuotta, joten kyllä sitä kaipaa naisen kosketusta ja hellyyttä. Silti moni romanssin alku on kariutunut naisen pakoiluun??
No eipä ole tarvetta juosta perässä ,kun on muutakin tekemistä kuin juosta pakoon menevien naisten perässä.

15

228

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • N.50-sinkku mies

Oikein rauhallista joulua yksinäiset "sinkkunaiset" itsekkin olen töissä vielä joulun allakin ja sitten rauhoitun "yksinään" joulun viettoon.

• N.50-sinkku mies

Olisi kiva saaha nainen seuraksi jouluna,mutta pitää tyytyä kohtaloon jos ei yhteydenottoja tule edes täältäkään kautta jotta voisi vaihtaa edes ajatuksia puolin ja toisin. Ei ole yllätys jos ei tule lainkaan yhteydenottoja kun olen joululomalla.

• Sinkkunaenen

Missä päin vaikutat? Kyselee sinkku-naenen Savosta. Ikää alle 50v.

• Sinkkunaenen
        Sinkkunaenen kirjoitti:

Lisään vielä, että omasta tahdosta olen ollut sinkkunainen 14½-vuotta.

• N.50-sinkku mies
        Sinkkunaenen kirjoitti:

Täällä Pohjois-Pohjanmaalla asustelen. Ei ole sähköpostia,en ole Facebookissa enää "olin aikoinaan" se on sitten oma tarina historiassani. En tiedä saisinko takaisin FB-profiliani ??? ,täällä on pakkasta NYT -19,5-astetta ,mutta onneksi sisällä on lämmintä vaikkakin remonttini ei kerennyt valmistua ajoissa .Rauhaisaa joulua sinulle sinne :D

• N.50-sinkku mies

No hilijasta on täälläkin!!? Olikin odotettavissa tällaista.No tällä onkin tietyt tarkoitukset olla liian paljon tunnettuna.

• N.50-sinkku mies

Taidan olla tyystin väärässä paikassa haeskelemassa juttuseuraa !!!
      Pitää siirtyä muihin foorumeihin katselemaan lähiaikoina.

• nootta:)

Äläpäs hättäile, pohojolanmaan mies. Täällä Härmässä jouluvieraita lukuunottamatta hiljaista on ollut myös parikymmentä vuotta yksin naiseläjänä. Kaikkea kivaa toki elämässä on ja tapahtuu, mutta kumppani puuttuu, jonka kanssa jutustella :)Vierastan naamakirjoja ja muita vastaavia.
      Seurallisempaaa Uutta Vuotta 2015!

• N.50-sinkku mies

On hienoo kun joku on kiinnostunut ;) mutta mitehän saan yhteyden kun ei tohi laittaa julkisesti puhelinnumeroa tähän kenttään kaikkien nähtäväksi ja haukuttavaksi, kun haluaa olla yksityisesti yhteydessä kiinnostuneeseen ihmiseen. Asiat ovat varmasti toisinkinpäin yhtä arvokkaita ja yksityisiä?.
      Toivon alkavalta vuodelta seurallisempaa Uutta Vuotta 2015 !

"Nootta-naiselle" :) postia saisi s-postilla, mutta millä tämän viestivärkin kanssa sen saisi eteenpäin, kun , kuten sanoit, ei tohdi sitä kaikkien luettavaksi laittaa.
        Jaa- a, taidan lähteä lunta luomaan, että pääsee pihalla kulkemaan.

• neuvo-noora

Olisiko tästä apua? Rekisteröityneet käyttäjät pystyvät ehkä lähettämään toisilleen viestejä? Tai luot uuden sähköpostiosoitteen jota käytät vain tähän vastaamiseen. :) Eikä sitäkään käyttäessä vastaajalle ole pakko antaa heti oikeita yhteystietojaan ennen kuin olet varma että toinen on sellainen kuka sanoo olevansa. Jos uuteen sähköpostiisi tulvii vain häirikkövastauksia, voit unohtaa huoleti sen sähköpostiosoitteen. :)

Kiitos, hyvä neuvo. Mutta taidan jättää senkin väliin. En etsi mitään, mutta olisi kiva kirjoitella jonkun mukavan ( miehen ) kanssa, niin ettei täällä olisi kaikki mukana. Joku kun aina osaa laittaa ikäviä viestejä. No olen kait väärällä foorumilla liikkeellä:) Hyvää Uutta Vuotta 2015!

• N.50-sinkku mies

Suomi 24-ssa oli aikonaan S-postini,mutta pitää katsella mihin perustaa S-postin joka toimii !! Nytkin Suomi 24-ssa operaattori ilmoittaa S-postin käyttöhäiriöstä !!!, joten en ainakaan perusta tänne (suomi24) S-postiani.
      Silti täällä on helpointa keskustella mielipiteistä ihmisten kanssa keskustelupalstalla "toistaiseksi".
      Hyvää alkavaa Uutta Vuotta 2015 kautta suomen maan :)
      Kunnioittavasti Nimim: N.50-sinkku mies

Hyvää jatkoa!:)

• N.50-sinkku mies

Hyvää jatkoa kaikille yksinäisille ihmisille.
      Itse poistun täältä nyt. Etsikää jos haluatte.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 536
      8702
    2. Aamuseuraa/rehevää naista

uhkean rehevät m-xxxl naiset/rouvat/pari 18-80v kutsu luokses 31.1 aamusta päiväpanoille 32v hetero mies.oon innokas nuo
      Keuruu
      5
      3718
    3. 24h Kirppis

Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?
      Jämsä
      10
      2241
    4. Suomessa eletään liian pitkään

"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy
      Maailman menoa
      170
      1277
    5. Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain

Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja
      Joensuu
      17
      946
    6. Sun ulkonäkö on

Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.
      Ikävä
      40
      794
    7. Olen niin haaveillut

Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo
      Ikävä
      57
      762
    8. Oletko koskaan

Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?
      Sinkut
      72
      754
    9. Näyttääkö kaivattusi

Miten hyvältä ❤️
      Ikävä
      46
      735
    10. En voi ottaa

Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.
      Ikävä
      36
      657
    Aihe