Mistä johtuu naisilla tarve yrittää vedättää?Tarkoitan, että mistä johtuu tarve antaa kuva itsestänne vapaana ja saatavilla olevana silloin tällöin jossakin tilanteessa, jos ette sitä tosiasiassa kuitenkaan ole.Varsin usein törmännyt tapauksiin, jossa tarve tähän ja paljastunut joskus nopeammin, joskus hieman viiveellä.Sitten todetessani, että varattu ei kiinnosta tai kiinnostaa niin mennään kuin pitkin seiniä myöhemmin, jos sattuu näkemään.Huono omatuntoko?
Onko liian vaikeaa olla näin vedättämättä?Säästyisi monelta turhalta harmilta nimittäin ja pahalta mieleltäkin, kun tietäisi jo liki samantien ettei syytä yrittääkään mitään vonkailuja.
Onhan tämä sama tapa miehilläkin, mutta perusteluita naisilta, miksi näin?
vedätyksen tarve naisilla
3
948
Vastaukset
- minä..
minä teen tätä ihan pilailu meiningillä..eli vitsailen miesten kustannuksella ja sitten naureskelen poikaystävälleni että kuinka hönttejä jotkut on..että näin..olet tainnut joutua pilan kohteeksi..
Ei käynyt mielessäsi se seikka, että tuollainen lasketaan eräänlaiseksi sairaalloiseksi tavaksi saada huomiota, joka on ilmeisesti jäänyt omalla kohdallasi mieheltäsi saamatta.Ei katkera pidä olla.Eikä se vedätys muuten kaikkiin tepsikään.Että näin.
- se johtu
siitä kun mulle muutamat kerrat miehet oli tehny niin.."opin"tavallaan heidän kauttaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2344502Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii752924- 472433
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua451737- 781409
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘831212- 211193
PS uusimman gallupin rakettimainen nousija
https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden137939- 69908
Sellainen tunne sydämessä
Että nainen olet kaivannut minua. Tai sanonko että oikeastaan koet sitä samaa nostalgiaa, kaipuuta ja mukavia muistoja,86874