Tinder, Hot or not ja mitä näitä nyt on?

Ex PUA

Niin, minkäslaisia kokemuksia palstalaisilla näistä on?

Nämä lienevät lopulta kohtalaisen pinnallisia palveluita, ja edustavat eräänlaista speed online datingia?

Ilmeisesti niissä voi myös määritellä hieman tasoaan?

Entä omaako joku hyviä toimintavinkkejä joita näissä kannattaa muistaa ja käyttää?

Koska omistan Nokian puhelimen, ei sille käsittääkseni ole Tinderiä (vai onko, onko esim. vaihtoehtoisia palveluita?) joten sitä en ole päässyt omakohtaisesti testaamaan.

Facessa olen puolestaan kokeillut Hot or not-palvelua.

En käytä sitä mitenkään säännöllisesti, mutta kyllä jo jotain sielläkin on tapahtunut.

Siellä toistaiseksi olen saanut matchina vai mikä lie se onkaan, eräältä todella hyvännäköiseltä naiselta joka näyttää joltain enkelimäiseltä Vanessa Paradisilta.

Eilen sain - tosin liian myöhään - aloitteen eräältä kaupunkini parikymppiseltä bruneilta, joka kysyi mitä teen illalla. Vastaukseni ei ehtinyt ikävä kyllä oikeaan aikaan perille.

Sitten myös näitä ei ehkä ihan niin minua ainakaan ulkoisesti kiinnostavia viestejä ja matcheja on tullut jokunen.

Se vaan että tuo brune lienee ensimmäinen joka oli edes omasta kaupungista, ja tuossa palvelussa porukka ei liene ihan niin aktiivista kuin Tinderissä.

.

9

3935

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sdgsdgsdg

      Nokialle on 6tin. Sovelluskaupasta voi käydä imuttamassa sen.

    • Ex PUA

      Kiitos.

      Pitää laittaa kokeiluun.

    • Facessa olen hot or not palvelua käyttänyt, muista tommosista kuten tinderistä ei ole kokemusta koska en omista älykännyä.
      Onhan tuolla hot or notissa tullut joitain matcheja, mutta ite en oo laittanu minkäänmoista viestiä eikä kukaan ole muakaan lähestynyt :) Joten täysin tyhjää viestisaldo näyttää :)
      Enimmäkseen kyllä joutuu vaan painamaan ruksia koska itseäni viehättäviä on siellä tosi vähän, kuten joka paikassa muuallakin. Vain harvakseltaan löytyy ulkoisesti kiinnostavia sieltä.

    • Huoh...

      Tinder toimiii ihan hyvin ainakin täällä pk-sedulla asuvan 30-vuotiaan sinkkumiehen näkökulmasta, mutta sitä on vaikea nähdä deittisovelluksena vaan enemmänkin jonkinlaisena uusien ihmisten tapaamiskeinona.

      Olen tavannut Tinderin kautta kevään jälkeen n. 40 naista joista vain 2 kanssa on tullut uudestaankin tavattua ja toinenkin noista naisista jäi sitten siihen 2 tapaamiseen. Yhden kanssa olen saanut jo huimat 3 kertaa tavattua, mutta kuten kaikki muutkin sinkkunaiset on myös hän todella kiireinen ja tapaamisia on ollut noin kerran kuukaudessa.

      Jos olisin tosimielellä deittailemassa niin en kyllä Tinderiä käyttäisi vaan ennemminkin nettideittejä tai ihan vain baarissa naisille juttelemalla. Ei Tinderistä voi kuin jotain kahvittelu/seksiseuraa saada, jos vain nainen sattuu siihenkään ehtimään aikataulujensa takia...

      • Pk-seudulta myös ja yhden naisen olen tavannut pari kk sitten Tinderin kautta. Noin vuosi Tinderöintiä takana ja joku 5 matchia. Ei mulla riitä siihen ulkonäkö tai kirjoitustaidot vetävään ensimmäiseen viestiin.


      • wrong!
        wlfwd kirjoitti:

        Pk-seudulta myös ja yhden naisen olen tavannut pari kk sitten Tinderin kautta. Noin vuosi Tinderöintiä takana ja joku 5 matchia. Ei mulla riitä siihen ulkonäkö tai kirjoitustaidot vetävään ensimmäiseen viestiin.

        5 machiä? Profiilikuva, profiiliteksi ja aloitusviesti ihan väärin siis laitettu. Korjaa ne, niin saat kyllä enemmän matchejä. Kyllä tinderistä ihan kaikenlaisia ja kokoisia naisia löytyy, kunhan vain edes vähän jaksaa panostaa siihen.


    • Siinä se sitte oli

      Ei toimi yli 40 vuotiaalle (ja rumalle). Minäkään en ikäistäni seuraa juuri hae. Eli siinä se syy miksi ei toimi.

    • 23+23

      20v narsistien juttuja. Onhan ohjelmiakin jolla saa selfien "siloiteltua"

    • Tinderiä pyörittelin muutaman kuukauden, sitten siihen katosi maku. Vähän turhan pinnallista meininkiä omaan makuun, joten vaatii omanlaisensa mielentilan. Ihan hauskaa kuitenkin, jos ei ota liian vakavasti. Yksille treffeille sen kautta päädyin (ja mahtavan tyypin tapasinkin). Siihen oli hyvä lopettaa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      11
      1725
    2. Muistutus t-Naiselle.

      Olet ilkeä ja narsistinen k-pää. Annat itsestäsi kiltin kuvan ulospäin kelataksesi ihmiset ansaan. Sitten päsmäröit, hau
      Ikävä
      151
      1342
    3. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      284
      1250
    4. Keksin sinulle tänään uuden lempinimen

      Olet kisu-muija. Mitäs tykkäät älynväläyxestäni?
      Ikävä
      66
      1149
    5. Oho! Varmistusta odotellaan.

      Pitäneekö paikkansa? "🇺🇦Ukrainian drones hit a 🇷🇺Russian Tu-22M3 bomber at the Olenya airfield,"
      NATO
      113
      1092
    6. Oiskohan se aika

      Selvittää pää vihdoin ja viimein. Minun kaivattu ei todellakaan käy täällä ja piste. Ei ole mitään järkeä enää tuhlata t
      Ikävä
      5
      959
    7. Mää oikeasti vielä kuolen

      Tämän tilanteen takia. Minä tosissani yritin ja tiedän että tämä tilanne sattuu sinuunkin. Molemmat taidetaan olla niin
      Ikävä
      42
      937
    8. Ammuskelu Härmän häjyissä

      Onko jollain enempää tietoa?
      Seinäjoki
      23
      900
    9. Kun Suomen uutisiin ei voi luottaa?

      Kertoisitteko te uutismaailmasn perehtyneet ASIANTUNTIJAT nyt sitten sen, mihin voi?
      Maailman menoa
      232
      838
    10. Onko jotain sanottavaa vielä, nyt voi kertoa

      Poistun kohta täältä ja unohdan ajatuksen naimisiin menosta. Mieheltä
      Ikävä
      29
      799
    Aihe