Noh joo suoraan asiaan oon ihastunut yhteen tyttöön ja nyt sit seki on ihastunu muhun. Haluisin viedä sen ulos niinkun treffeille tai minne vaan olisko turus joku hyvä paikka muutakun leffaan? Koska sinne vien sen jo
Haluisin myös vähä enemmän tuttavuutta se kaa tehä (EI KAKSMIELISESTI) kumminkin kiva tietää että se on ihastunut muhun mut nyt enemmän aikaa haluisin sen kaa viettää.
Oon muuten 12 vuotta en tiiä pitäskö näin nuorien viel alottaa olee mut nyt ku tuli mahdollisuus.
Oltiin itsenäisyyspäivänä tanssi parina ja hyvin meni valssin jälkeen onnistuin käsisuudelmaan
Treffit? Ulos? Alax?
Ihastunut02
4
159
Vastaukset
- 13.w tyttö
Menkää vaik puistoon tai kahville ei siinä oo mitää ihmeelistä jos on 12
- Aloittanut ihastuja
Kiitos, tuli kyllä helpottunut olo ;)
- mihin vois mennä?
Olen itse 13 vuotias tyttö minulla on 13 vuotias poikaystävä me ollaan oltu koht 3 vuotta yhes ja ei mun mielestä se niin pahaa ole.
Ai että mihin vois mennä? Johonkiin ravintolaan tai kampiin (shoppailee)
Mistä tyttö itse tykää, se on tärkein!- Aloittanut ihastuja
Kiitos kiitos kiitos, todella mukava olo kun vähän valkaisit asiaa
KIITOS
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475146- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131838Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467- 811214
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321213- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984