Miten kertoa tunteista parhaallekaverille?

Huokaus...

Olen tässä tuskaillut että miten voisin kertoa tunteistani eräälle pojalle joka on todellä hyvä ystäväni, melkeinpä paraskaveri. Tapasimme toisemme yhteisen harrastuksen kautta ja olemme siitä asti ollut kavereita. Tämän vuoden puolella meistä on tullut aina vain läheisempiä ja ihastuin sitten tähän kyseiseen henkilöön. Halaamme aina toisiamme kun näämme ja muutenkin pidämme toisiamme kädestä. Haluaisin tietää onko tämä vain ystävällinen ele vai jotain muutakin? Ja haluaisin kertoa hänelle tunteistani, mutta pelkään että jos kerron liian aikaisin hän "säikähtää" ja lopettaa suhteen ja jos kerron liian myöhään olisimme jo vanhoja ystäviä ja se olisi hieman outoa...
Eli milloin olisi oikea aika kertoa? Miten voisin vihjailla ilman sanoja hänelle tunteistani? Mistä tiedän että hänellä on/ ei ole tunteita minua kohtaan?

6

183

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Oleomaitsesi

Koita hymyillä sille sillee vihjailevasti. Ja jos haluut kertoo sille sun tunteista ni ei kikin, fb:n tai yms. kautta vaa f2f sä kyl tunnet ite ku on hyvä hetki. Pyydä sitä ulos ja sillee mut älä oo tyrkky vaa anna senki tehä sun etee jotai.

GO FOR IT !

• Bdjuidjfnsnekfjjjsjsj

Kyl sä huomaat sit jos ne sun ihastuksen eleet ei oo enää vaa ystävyyssuhhde eleitä, esimerkiks katseest näkee helposti.
      Ootko muute tyttö vai poika?

• Onneton aloittaja

Olen tyttö ja ihastus on poika..
        Kiiti vastauksist!

• Bahatar
        Onneton aloittaja kirjoitti:

Olen tyttö ja ihastus on poika..
        Kiiti vastauksist!

Jos teil on kemiaa ni sit on ja jos ei ni sit ei !

• kokeile tätä

Juttele siitä, millanen miesmaku sulla on ja millanen naismaku sillä on. Jos siinä ei selviä tarpeeksi, niin voit kysyä että ootko sen mielestä hyvännäkönen (vaikka asteikolla 1-10)

• Herregod

Ei oo vaikeeta :D otat vaan asian puheeks ja kysyt mitä mieltä se ois oikeista treffeistä tai siitä että hengailisitte enemmänki yhessä! Easy as that, oikee aika on samantien ku siltä tuntuu!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruumis ojassa

Kukahan lie ollu, mistä lie löydetty. No ikävä tataus.
      Oulainen
      17
      2373
    2. Mitä piirteitä rakastat

Eniten kaivatussasi?
      Ikävä
      44
      1261
    3. Piilorikollisuutta Puolangan päätöksentekoelimissä? Kyllä! Julkisesti todistettu!

Kyösti (kesk) rehenteli julkisissa tiedotusvälineissä tehneen jo ennen vaaleja sopimuksen kokoomuksen ehdokkaiden kanssa
      Puolanka
      70
      907
    4. Miten suomalaiset miehet

On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää
      Ikävä
      135
      838
    5. Anna mulle vielä tilaisuus

näyttää kuinka susta tykkään.
      Ikävä
      45
      831
    6. Mitkä asiat tekevät

kaivatustasi vetovoimaisen?
      Ikävä
      59
      797
    7. Muistatko vielä

Missä nähtiin ensimmäisen kerran? Miehelle.
      Ikävä
      42
      766
    8. Eräs läheinen sanoi

Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.
      Ikävä
      44
      735
    9. Eduskunnassa valmistaudutaan jo persujen täydelliseen romahdukseen - Koko paska kaatuu hetkessä

– On mahdollista, että käy kuin Assadin Syyrialle tai Ceaușescun Romanialle: koko paska kaatuu aivan hetkessä, kun tarpe
      Perussuomalaiset
      164
      722
    10. Iloista ja aurinkoista pääsiäistä kaikki palstan kivat sinkut :)

Täällä on näköjään vähän huono meininki tarttunut kuin tuolta muualta mutta pidetään edelleen tämä puoli suht positiivis
      Sinkut
      130
      684
    Aihe