Aikuiset miehet jotka ovat neitsyitä

vararikossa

pitäisi päästää työkyvyttömyyseläkkeelle.

28

456

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Minä luulen, että töissäkäynti saattaisi päinvastoin edistää pukille pääsyä.

      • aöorew

        Kaikkihan tuon tietää, mutta tarkoitus onkin siirtyä pitkäaikaistyöttömyydestä eläkkeelle.


    • Ihanat neitsyet

      No ei heleveitissä, tuottoisia insinöörejä ainakin ne molemmat tuntemani 30 neitsyet ovat olleet. Toinen sai naisen 30:n iässä ja toista useampikin akka piirittää, vaan kun mies on niin ujo ettei siitä taida mitään tulla.

      Neitsytmies on ihana iskettävä jollekin metsästyksestä ja haasteista tykkäävälle naiselle.

      • aetjsr

        "Neitsytmies on ihana iskettävä jollekin metsästyksestä ja haasteista tykkäävälle naiselle."

        Eli jokaiselle itsenäiselle ja vahvalle suomalaisnaiselle. Ei silti kauhean aktiivista tunnu se iskeminen olevan...


      • Vinkki vinkki
        aetjsr kirjoitti:

        "Neitsytmies on ihana iskettävä jollekin metsästyksestä ja haasteista tykkäävälle naiselle."

        Eli jokaiselle itsenäiselle ja vahvalle suomalaisnaiselle. Ei silti kauhean aktiivista tunnu se iskeminen olevan...

        Sun neitsyys ei vaan oo riittävän tunnettua.


    • Poikuus pois!

      Valtion pitäisi osoittaa meille kauniit teinineitsytnaiset, joille menettää poikuutemme.

      • Järjen ääni

        Kivahan sitä on haaveilla jostain mitä ei todellisuudessa voi tapahtua. Oikeasti ei kokematon aikuinen mies minkään teinin kanssa selviä, saa vaan lisää traumja kun rohkea ja kokeilunhaluinen teini on paljon nopeampi ja mies senkun ahdistuu ja sählää.

        Oikeasti jos 30 -mies haluaa neitsyydestään eroon täytyy joko mennä maksullisille, jolloin voi olla se teinisetä joka on tai kasvaa mieheksi, hylätä prinsessahaaveet ja etsiä oikea nainen. Siihen harva pystyy, kun on prinsessaunelmissa elänyt tähänkin asti.


      • Poikamies44
        Järjen ääni kirjoitti:

        Kivahan sitä on haaveilla jostain mitä ei todellisuudessa voi tapahtua. Oikeasti ei kokematon aikuinen mies minkään teinin kanssa selviä, saa vaan lisää traumja kun rohkea ja kokeilunhaluinen teini on paljon nopeampi ja mies senkun ahdistuu ja sählää.

        Oikeasti jos 30 -mies haluaa neitsyydestään eroon täytyy joko mennä maksullisille, jolloin voi olla se teinisetä joka on tai kasvaa mieheksi, hylätä prinsessahaaveet ja etsiä oikea nainen. Siihen harva pystyy, kun on prinsessaunelmissa elänyt tähänkin asti.

        Ei suinkaan. Teini sen on oltava ja immenkalvo vielä ehjä. Siinä neitsytsetä vaan ahdistuu kun alkaa ajatella jotain itsensä ikäistä vanhaa ämmää, ja miten se on sitä huoranvittuaan levitellyt ja monenlaista karvaperseäijää on siinä päällä äheltänyt ja mulkku pystyssä ruiskuttanut akanvitun spermaa täyteen. Ja eukko on ehkä jopa penikoinut! Koskemattoman teinineitsytnaisen kanssa sitä on ikään kuin samalla viivalla ja voi yhdessä kokea sen ensimmäisen teinirakkauden ja sukupuoliyhdynnän.


      • Näin se menee
        Poikamies44 kirjoitti:

        Ei suinkaan. Teini sen on oltava ja immenkalvo vielä ehjä. Siinä neitsytsetä vaan ahdistuu kun alkaa ajatella jotain itsensä ikäistä vanhaa ämmää, ja miten se on sitä huoranvittuaan levitellyt ja monenlaista karvaperseäijää on siinä päällä äheltänyt ja mulkku pystyssä ruiskuttanut akanvitun spermaa täyteen. Ja eukko on ehkä jopa penikoinut! Koskemattoman teinineitsytnaisen kanssa sitä on ikään kuin samalla viivalla ja voi yhdessä kokea sen ensimmäisen teinirakkauden ja sukupuoliyhdynnän.

        Hyvää odottelua ja unelmointia.


    • BONUS +

      Työ etuisuuksiin tätyis kuulua nainti n. 3-6 kertaa viikossa ... PIENTÄ BOONUSTA ! ! EIKÄ LÄSKEJÄ !! KITTOS ...

    • Olisko ?

      Moi, täällä olisi 38. V neitsyt mies. Löytyisikö apuja naisilta ?

      • En usko

        En usko että olet neitsyt. Ainakin vaatis jonkinlaisen vahvistuksen. Neitsyethän on saalistajanaisille oikeita herkkupaloja eli mies, johon muuten ei koskisi pitkällä tikullakaan on neitsyenä kiihottava, koska siinä on se kaikki hapuilevuus ja epävarmuus, jota voi ohjata. Mutta jos neitstymies onkin feikki, joka vaan huijaa neitsyydellään saadakseen pildeä.. ei ei ei. Siinä on nainen mennyt halpaan.

        Joten, jos mies on neitsyt, toimittakoon siitä aitoustodistuksen palstalaisten nähtäväksi.


    • Niin neitsyttä ei ole helppoa iskeä, on tossa haastetta, varsin kun 30 ikän mennessä joku on vielä neitsyt.
      Helpointa on iskeä kokenen.

      • Ootko sinä ryssä vai tuletko viron puolelta?
        Eikö siellä virossa ole nätimmät naiset. Mitäs sinä suomesta haet?


    • Sopii. Tarkastin pari kuukautta sitten työeläkeotteeni, ja siinä ilmoitettiin, että jos jäisin nyt työkyvyttömyyseläkkeelle, olisi eläkkeeni määrä 2490 euroa kuukaudessa. Vähän halvempaan asuntoon joutuisin tietysti vaihtamaan, ja Audi ehkä pitäisi vaihtaa Volkswageniin ja irtisanoa kaskovakuutus, mutta vaikuttaisi siltä että siitä huolimatta jäisi elämiseen sopivasti.

      • valitettavasti.

        Enemmän statustasi ja onnellisuuttasi nostaisi kaunis nainen kainalossa.


      • valitettavasti. kirjoitti:

        Enemmän statustasi ja onnellisuuttasi nostaisi kaunis nainen kainalossa.

        Niin nostaisikin, se on selvä, mutta jos ei naisystävään ole mitään mahdollisuuksia, niin kieltämättä vapaaherran elämäkin voisi maistua, kunhan se ei suista köyhyyteen.


      • valitettavasti.
        lord.boredom kirjoitti:

        Niin nostaisikin, se on selvä, mutta jos ei naisystävään ole mitään mahdollisuuksia, niin kieltämättä vapaaherran elämäkin voisi maistua, kunhan se ei suista köyhyyteen.

        Tarkoitatko siis, että saisit tuon kokoista eläkettä siihen asti, kunnes kuolet? Kuinka paljon oikein tienaat, kun olet aika nuori ja korkeastikoulutettu, eli et vielä työelämässä edes 10 vuotta? Jotain 200 000e vuodessa? Olen itse pitkäaikaistyötön ja en tiedä raha-asioista mitään.


      • valitettavasti. kirjoitti:

        Tarkoitatko siis, että saisit tuon kokoista eläkettä siihen asti, kunnes kuolet? Kuinka paljon oikein tienaat, kun olet aika nuori ja korkeastikoulutettu, eli et vielä työelämässä edes 10 vuotta? Jotain 200 000e vuodessa? Olen itse pitkäaikaistyötön ja en tiedä raha-asioista mitään.

        Sitä juuri tarkoitan. Tosin ihan tavallista kansaa olen -- täytyy näet muistaa, että työkyvyttömyyseläkkeessä huomioidaan käsittääkseni myös niitä tuloja, jotka "jäävät saamatta". Näin ollen siis ei tosiaankaan tarvita mitään kahdensadan tonnin tuloja, jolloin myöskään naisongelmia ei olisi muita kuin vaikeus valkata parhaat päältä.


      • 3444888999
        lord.boredom kirjoitti:

        Sitä juuri tarkoitan. Tosin ihan tavallista kansaa olen -- täytyy näet muistaa, että työkyvyttömyyseläkkeessä huomioidaan käsittääkseni myös niitä tuloja, jotka "jäävät saamatta". Näin ollen siis ei tosiaankaan tarvita mitään kahdensadan tonnin tuloja, jolloin myöskään naisongelmia ei olisi muita kuin vaikeus valkata parhaat päältä.

        Ei sitä työkyvyttömyyseläkettä saa muuta kuin suurinpiirtein sen sen mitä on kerinnyt eläkettä tulojensa perusteella maksamaan, jotain 1,5% palkasta vuotta kohti, ja 50 iässä karttuma nyt 1,8%. Ja jos työeläke jää pieneksi niin kelaeläkettä saa siihen lisää.
        Tässä taulukko eläkkeistä.

        http://www.kela.fi/maara_elaketulo-ja-verotaulukko

        Nyttemmin on tullut vielä jotain selalistakin näihin myönnettyihin työkyvyttömyyseläkkeisiin, että ne jonkin verran laskevat normaalille vanhuuseläkkeelle siitä siirryttäessä.
        Eikä työkyvyyttömyyseläkkeelle niin helposti varsinkaan nykyään enää pääse, eikä ole päässyt ennenkään. Hullunpaperit jos saa niin sillä se helpoiten onnistuu. Fyysisiä vammoja saa olla vaikka joku raaja poikki, niin ei siitä saa kuin vasta jotain 25% invaliditeetin, eikä selkäjutuistakaan enää niin helpolla eläkkeelle pääse kuin mitä joskus aiemmin on päässyt. Niin monet hakee työkyvyyttömyyseläkkeelle vaikka mistä vaivoista moneenkin kertaan, ja aina vaan hakemus hylätään. Hullunpapereita taasen ei helposti ainakaaan näyttelemällä saa, ne vaan tulee testeistä(joihin pyydetään jos esimerkiski pitkäksi aikaa työttömäksi on jäänyt) jos tulee, ja todellakin ihan yllättäin, vakava masennus siinä tyypillisesti voi olla diagnoosina. Nähtävästi myös silläkin on erkitystä mihin työeläkekassaan on kuulunut, kun siellä nämä päätökset tehdään lääkärintarkastusten ja testien perusteella asianomaista näkemättä.

        Tuo 2490€/kk työkyvyttömyyseläke kyllä edellyttää jo jotain 30 vuoden työrupeamaakin ja hyvällä palkalla sittenkin. Eikä nuorena, muistaakseni jotain alta 23v, tehdyistä töistä saa mitään eleäkekarttumaa vaan vasta siitä eteenpäin eläke karttuu. Tosin nyttemmin on tämä asia muutettu ja myös nuorena saadut ansiot kartuttavat eläkettä.


      • 3444888999 kirjoitti:

        Ei sitä työkyvyttömyyseläkettä saa muuta kuin suurinpiirtein sen sen mitä on kerinnyt eläkettä tulojensa perusteella maksamaan, jotain 1,5% palkasta vuotta kohti, ja 50 iässä karttuma nyt 1,8%. Ja jos työeläke jää pieneksi niin kelaeläkettä saa siihen lisää.
        Tässä taulukko eläkkeistä.

        http://www.kela.fi/maara_elaketulo-ja-verotaulukko

        Nyttemmin on tullut vielä jotain selalistakin näihin myönnettyihin työkyvyttömyyseläkkeisiin, että ne jonkin verran laskevat normaalille vanhuuseläkkeelle siitä siirryttäessä.
        Eikä työkyvyyttömyyseläkkeelle niin helposti varsinkaan nykyään enää pääse, eikä ole päässyt ennenkään. Hullunpaperit jos saa niin sillä se helpoiten onnistuu. Fyysisiä vammoja saa olla vaikka joku raaja poikki, niin ei siitä saa kuin vasta jotain 25% invaliditeetin, eikä selkäjutuistakaan enää niin helpolla eläkkeelle pääse kuin mitä joskus aiemmin on päässyt. Niin monet hakee työkyvyyttömyyseläkkeelle vaikka mistä vaivoista moneenkin kertaan, ja aina vaan hakemus hylätään. Hullunpapereita taasen ei helposti ainakaaan näyttelemällä saa, ne vaan tulee testeistä(joihin pyydetään jos esimerkiski pitkäksi aikaa työttömäksi on jäänyt) jos tulee, ja todellakin ihan yllättäin, vakava masennus siinä tyypillisesti voi olla diagnoosina. Nähtävästi myös silläkin on erkitystä mihin työeläkekassaan on kuulunut, kun siellä nämä päätökset tehdään lääkärintarkastusten ja testien perusteella asianomaista näkemättä.

        Tuo 2490€/kk työkyvyttömyyseläke kyllä edellyttää jo jotain 30 vuoden työrupeamaakin ja hyvällä palkalla sittenkin. Eikä nuorena, muistaakseni jotain alta 23v, tehdyistä töistä saa mitään eleäkekarttumaa vaan vasta siitä eteenpäin eläke karttuu. Tosin nyttemmin on tämä asia muutettu ja myös nuorena saadut ansiot kartuttavat eläkettä.

        Kyllä muuten saa, usko pois. Sitä en tiedä mitä Kansaneläkelaitos maksaa, mutta työeläkelakien mukaisessa työkyvyttömyyseläkkeessä huomioidaan nk. tuleva aika. http://fi.wikipedia.org/wiki/Työeläke#.22Tulevan_ajan.22_el.C3.A4ke_ty.C3.B6kyvytt.C3.B6myysel.C3.A4kkeess.C3.A4

        Jos kuitenkin ihan vakavissaan tässä ollaan, niin aika hankala on kai huijata itselleen eläkettä, vaan oikeasti pitää melkein olla siinä kunnossa, että mieluummin olisi köyhempi ja terveempi. Aina jotain läppiä kuulee että mielenterveyssyihin voisi vedota, mutta luulen vakuutusyhtiöiden olevan aika epäluuloisia, joten sikäli ei taida kuulua minunkaan suunnitelmiini moinen ihan oikeasti.


      • 44555566622333
        lord.boredom kirjoitti:

        Kyllä muuten saa, usko pois. Sitä en tiedä mitä Kansaneläkelaitos maksaa, mutta työeläkelakien mukaisessa työkyvyttömyyseläkkeessä huomioidaan nk. tuleva aika. http://fi.wikipedia.org/wiki/Työeläke#.22Tulevan_ajan.22_el.C3.A4ke_ty.C3.B6kyvytt.C3.B6myysel.C3.A4kkeess.C3.A4

        Jos kuitenkin ihan vakavissaan tässä ollaan, niin aika hankala on kai huijata itselleen eläkettä, vaan oikeasti pitää melkein olla siinä kunnossa, että mieluummin olisi köyhempi ja terveempi. Aina jotain läppiä kuulee että mielenterveyssyihin voisi vedota, mutta luulen vakuutusyhtiöiden olevan aika epäluuloisia, joten sikäli ei taida kuulua minunkaan suunnitelmiini moinen ihan oikeasti.

        Jotain mätää tuossa wikipedian seltyksessä on. Mä tiedän erään 5- kymppisenä ja siis alta 6-kympin työkyvyttömyyseläkkeen saaneen. Tämä äijä suurin piirtein miesten teollisuuden keskiansioilla töissä ollut jotain 25 vuotta eläke karttuen, ja työttömänä siihen päälle monta vuotta enne kuin työkyvyttömyyseläke myönnetty. Sen työkyvyttömyyseläkeensä sanoo olevan jotain 1500€/kk, ja ei siitä taida paljon verojakaan pois olla, kun äijällä on invaliidikorttikin millä autoaan pysäköi.
        Mä luulen kanssa että ihan turha olisi sinun mennä mihinkään lääkärintarkastuksiin ja testeihin minkä pohjalta eläkehakemus tehdään, kielteinen päätös siltä tulisi jokseenkin varmasti.


      • 44555566622333 kirjoitti:

        Jotain mätää tuossa wikipedian seltyksessä on. Mä tiedän erään 5- kymppisenä ja siis alta 6-kympin työkyvyttömyyseläkkeen saaneen. Tämä äijä suurin piirtein miesten teollisuuden keskiansioilla töissä ollut jotain 25 vuotta eläke karttuen, ja työttömänä siihen päälle monta vuotta enne kuin työkyvyttömyyseläke myönnetty. Sen työkyvyttömyyseläkeensä sanoo olevan jotain 1500€/kk, ja ei siitä taida paljon verojakaan pois olla, kun äijällä on invaliidikorttikin millä autoaan pysäköi.
        Mä luulen kanssa että ihan turha olisi sinun mennä mihinkään lääkärintarkastuksiin ja testeihin minkä pohjalta eläkehakemus tehdään, kielteinen päätös siltä tulisi jokseenkin varmasti.

        En mä nyt ymmärrä mitä vaikeaa tuossa. Siis karttunut eläke plus sitten se, mitä "jää ansaitsematta". Mulla on se etu, että vaikka paljon mitään ei ole karttunut (jotain alle 400 se oli), niin kai mulla on ikäisekseni kohtalaiset ansiot silti, eikä viimeisen viiden vuoden aikana päivääkään työttömänä, niin kai sitten se "tuleva aika" tuo aika paljon. Kaverisi eläke taas on perustunut siihen, miten paljon hän oli ehtinyt siihen asti kerätä eläkettä, ja jos oli jo yli 50-vuotias, niin ei sitä "tulevaa aikaa" ollut paljoa siihen tuomassa enää ekstraa.

        Mutta joo, tämä on kyllä lähinnä tällaista haihattelua. Ainoa toivo päästä eläkkeelle on vakavasti teloa itsensä, jossa onnettomuudessa joku rahallinen korvaus on todella laiha lohtu.


      • 44552233666555555555
        lord.boredom kirjoitti:

        En mä nyt ymmärrä mitä vaikeaa tuossa. Siis karttunut eläke plus sitten se, mitä "jää ansaitsematta". Mulla on se etu, että vaikka paljon mitään ei ole karttunut (jotain alle 400 se oli), niin kai mulla on ikäisekseni kohtalaiset ansiot silti, eikä viimeisen viiden vuoden aikana päivääkään työttömänä, niin kai sitten se "tuleva aika" tuo aika paljon. Kaverisi eläke taas on perustunut siihen, miten paljon hän oli ehtinyt siihen asti kerätä eläkettä, ja jos oli jo yli 50-vuotias, niin ei sitä "tulevaa aikaa" ollut paljoa siihen tuomassa enää ekstraa.

        Mutta joo, tämä on kyllä lähinnä tällaista haihattelua. Ainoa toivo päästä eläkkeelle on vakavasti teloa itsensä, jossa onnettomuudessa joku rahallinen korvaus on todella laiha lohtu.

        Ilmeisesti siinä se juuri onkin kun käytännössä työkyvyttömyyseläkkeen saaneet joutuvat olemaan työttömänä ja ansiosidonnaiseltakin pudonneena sen 5 vuotta ennenkuin tämä työkyvyttömyyseläke myönnetään. Tällöin se on työeläke mikä karttunut on, ja jos se jää jotain alle tonnin niin siihen saa vähän lisää kela-eläkettä niinkuin miten se noista kelan taulukoista näkyy.
        Mutta jos nuorena työelämässä itsensä teloisi, ja vaikka siihen saisikin eläkettä myös tulevasta ajasta aina viralliseen 65v eläkeikään, niin jäisi se myönnetty eläke ostovoimaltaaan aika paljon jälkeen vuosikymmenten saatossa. Eläkeindeksit eivät vastaa edes todellista inflaatiota, eikä eläkkeet palkkakehitykseen sidottuja ole enää kuin jotain 20% osuudelta.


    • iiaa99

      Kelpaisi minulle, voivat ne onnekkaammat puolestani maksaa elämiseni. Kuitenkin mielelläni jatkaisin opiskelua, eli opiskelisin ainakin pari maisterintutkintoa, kun saisin samalla taloudellista tukea. Se olisi ihan ok kauppa.

    • Mies1985_

      Olen ollut tuota mieltä jo hyvän aikaa. Helpompi etsiä töitä siellä eläkkeellä ollessa omien voimien mukaan tai tehdä vaikka vapaaehtoistöitä, kun ei tarvitse koko ajan jännittää toimeentuloa ja laskeskella senttejä.

    • mies 86

      Itse kuolisin luultavasti köyhyyteen jos niin kävisi.

    • 3+20

      Ei ole kyllä poikuus tallella, mutta eläkkeelle voisin mennä vaikka 400e/kk. Ihan sama kunhan saisin sen verran ruokaa että hengissä pysyy, muuten en juuri rahaa tarvitse.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      193
      4566
    2. Mopomiitti onnettomuus

      Vittu se tehdas-alue ole oikea paikka mopomiitille, Ja minkälainen vanhempi hyväksyy, että pojan mopo kulkee järkyttävä
      Kokkola
      122
      2853
    3. Koettakaa nyt Trumpinkin fanit ymmärtää:

      Hän on myös jo vanha mies. Kukaan ei tiedä, mitä kunnossa hän on parin vuoden päästä.
      Maailman menoa
      324
      2274
    4. Pääsit nainen todella

      lähelle ja kaikki sinussa oli jotain selittämättömän kiehtovaa. Silti en koskaan ymmärtänyt sinua täysin. Mitä halusit t
      Ikävä
      133
      2260
    5. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      55
      1962
    6. En saa unta kun ajattelen

      Sinua mies. Sydäntä ahdistaa meidän välit 😌😞
      Ikävä
      81
      1526
    7. YLE kirjoittaa - Viritetyt sähköpyörät aiheuttavat ongelmia poliiseille

      "Itse rakennellut ja viritetyt sähköpyörät ovat poliisin ja Liikenneturvan mukaan yleistyvä kirous liikenteessä." https
      Pyöräily
      114
      1441
    8. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      30
      1362
    9. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      24
      1190
    10. Vieläkö pidät minusta

      Vieläkö pidät minusta nuori nainen? Vaikutat etääntyneeltä ja olen ajatellut että haluat olla rauhassa.
      Ikävä
      105
      1081
    Aihe