Pakit masentaa

surullinen mies

Sain viikonloppuna pakit ja nyt on apea ja torjuttu olo. Nyt olisi kiva saada joku positiiinen kokemus naisista, vaikka suihinotto. Se piristäisi varmasti ja usko naisiin palautuisi.

14

452

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • se toinen mies

      Tuutko ottamaan multa suihin?

      • höhöö

        Millä tavalla saa positiivisen kokemuksen naisista ottamalla suihin mieheltä?


    • Naisasialooseri.

      Pakit syövät psykologista pääomaa eli eivät todellakaan ole mikään harmiton juttu. Tämän takia pystynkin lähestymään vain tuntemattomia naisia baarissa, joihin en ole tunnetasolla millään tapaa sekaantunut, joten en menetä läheskään niin paljon pääomaa pakit saadessani kuin jos lähestyisin, jotain tuntemaani naista johon olen oikeasti ihastunut, mitä en koskaan todellakaan tee

      • Ex PUA

        Ihan samaa mieltä.

        Olikohan se nyt niin, että ihmisen pitää saada 5 vaiko 7 postiivista palautetta yhtä oikein negatiivista vastaan.

        Näin ollen joko onnistuminen jonkun oikein halutun naisen kanssa tai useampi positiivinen palaute naisilta olisi lääkettä suorastaan.

        PUA-opit ovat juuri tuosta syystä helkkarin vaarallisia, että ne opettavat törsäämään psyloogista pääomaa, ja toisaalta käyttävät sitä hyväkseen jotta voisi myydä lisää kamaa.

        Ne joilla on aina käynyt flaksi naisten kanssa eivät joudu tuota kokemaan, sillä tuo kyseinen pääoma on heillä yhtä kuin rikkailla pankkitili.


    • 20+16

      Helppo ratkaisu, ei yritä koskaan ketään, ei tule pakkejakaan.

      • pakit elämälle

        Silloin antaa pakit itselleen vaikka pettymys ja masennus tilaa hitaammin.


    • 1+4

      Pakkien saaminen masentaa kyllä ihan älyttömän paljon, kun esim olet tapaillut naista jo jonkun aikaa ja sieltä tulee sanat "ehkä meistä ei tule mitään elämää suurempaa" (itse olet kuvitellut/toivonut että olette jo) niin auts :(

    • sdddssd

      Miten pakit voi masentaa? Niihin tottuu, niin kuin kaikkeen muuhunkin. Muutenkin vastoinkäymisten pitäisi vain vahvistaa ihmistää. Ainakin itse aina mietin, että olen mies, jonka suonissa virtaa testosteroni ja nautin vain pakeista.

    • H-kaavio

      Jim - Vaihda vapaalle

    • Helpointa baarissa lähestyä naista jonka sä tunnet entuudestaan, silloin varmasti et saa pakkia.
      Helpointa baarissa lähestyä naista jonka sinä tunnet entuudestaan, silloin varmasti et saa pakkia.
      Tuntematonta naista kun lähesty on aina riski saada pakkia, jos et ole tarpeeksi komea kundi.

      • 7+3

        Mikä hemmetin trolli tämä "ruusy" on joka on ilmestynyt palstalle viime aikoina?


      • Hyvä neuvo
        7+3 kirjoitti:

        Mikä hemmetin trolli tämä "ruusy" on joka on ilmestynyt palstalle viime aikoina?

        Asiaahan se puhuu. Todellakin kannattaa lähestyä tuttuja naisia, eli mennä vaan yleisesti juttelemaan eikä 100% isku heti päällä, vaan pikemminkin sellainen "katellaan" -fiilis, että säkin kattelet niitä naisia josko oot kiinnostunut ja juttelet niiden kanssa että tuutteko toimeen.


      • Naisasialooseri.

        Ja mitenkähän niin et varmasti saa pakkeja tutulta naiselta? Tottakai saat pakit ihan samalla tavalla kuin tuntemattomaltakin ja ne pakit tutulta syövät psykologista pääomaa huomattavasti enemmän


    • Usvaako vain

      Itse olen surullinen koska annoin pakit miehelle... Kaiken lisäksi nämä oli toiset pakit samalle miehelle. Etsin jotain aitoa ja todellista rakkautta, ehkä olen läheisriippuvainen tai sellaista rakkautta jota etsin ei ole olemassa. No nämä pakit annoin koska miehellä oli toinenkin naisystävä vaikka lokakuussa vakuuttteli minun olevan se ainoa..
      En tiedä ryhdynkö kylmäksi ja haen vain nuoria miehiä ilon pitoon vai onko rakkautta oikeasti olemassa ja ihana mies löydettävissä jonka kanssa voisi viettää lopun ikäänsä...
      Tsemppiä sinulle.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      113
      1218
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      119
      1062
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      134
      959
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      96
      802
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      299
      763
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      81
      686
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      616
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      579
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      514
    Aihe