Pakit masentaa

surullinen mies

Sain viikonloppuna pakit ja nyt on apea ja torjuttu olo. Nyt olisi kiva saada joku positiiinen kokemus naisista, vaikka suihinotto. Se piristäisi varmasti ja usko naisiin palautuisi.

14

306

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • se toinen mies

      Tuutko ottamaan multa suihin?

      • höhöö

        Millä tavalla saa positiivisen kokemuksen naisista ottamalla suihin mieheltä?


    • Naisasialooseri.

      Pakit syövät psykologista pääomaa eli eivät todellakaan ole mikään harmiton juttu. Tämän takia pystynkin lähestymään vain tuntemattomia naisia baarissa, joihin en ole tunnetasolla millään tapaa sekaantunut, joten en menetä läheskään niin paljon pääomaa pakit saadessani kuin jos lähestyisin, jotain tuntemaani naista johon olen oikeasti ihastunut, mitä en koskaan todellakaan tee

      • Ex PUA

        Ihan samaa mieltä.

        Olikohan se nyt niin, että ihmisen pitää saada 5 vaiko 7 postiivista palautetta yhtä oikein negatiivista vastaan.

        Näin ollen joko onnistuminen jonkun oikein halutun naisen kanssa tai useampi positiivinen palaute naisilta olisi lääkettä suorastaan.

        PUA-opit ovat juuri tuosta syystä helkkarin vaarallisia, että ne opettavat törsäämään psyloogista pääomaa, ja toisaalta käyttävät sitä hyväkseen jotta voisi myydä lisää kamaa.

        Ne joilla on aina käynyt flaksi naisten kanssa eivät joudu tuota kokemaan, sillä tuo kyseinen pääoma on heillä yhtä kuin rikkailla pankkitili.


    • 20+16

      Helppo ratkaisu, ei yritä koskaan ketään, ei tule pakkejakaan.

      • pakit elämälle

        Silloin antaa pakit itselleen vaikka pettymys ja masennus tilaa hitaammin.


    • 1+4

      Pakkien saaminen masentaa kyllä ihan älyttömän paljon, kun esim olet tapaillut naista jo jonkun aikaa ja sieltä tulee sanat "ehkä meistä ei tule mitään elämää suurempaa" (itse olet kuvitellut/toivonut että olette jo) niin auts :(

    • sdddssd

      Miten pakit voi masentaa? Niihin tottuu, niin kuin kaikkeen muuhunkin. Muutenkin vastoinkäymisten pitäisi vain vahvistaa ihmistää. Ainakin itse aina mietin, että olen mies, jonka suonissa virtaa testosteroni ja nautin vain pakeista.

    • H-kaavio

      Jim - Vaihda vapaalle

    • Helpointa baarissa lähestyä naista jonka sä tunnet entuudestaan, silloin varmasti et saa pakkia.
      Helpointa baarissa lähestyä naista jonka sinä tunnet entuudestaan, silloin varmasti et saa pakkia.
      Tuntematonta naista kun lähesty on aina riski saada pakkia, jos et ole tarpeeksi komea kundi.

      • 7+3

        Mikä hemmetin trolli tämä "ruusy" on joka on ilmestynyt palstalle viime aikoina?


      • Hyvä neuvo
        7+3 kirjoitti:

        Mikä hemmetin trolli tämä "ruusy" on joka on ilmestynyt palstalle viime aikoina?

        Asiaahan se puhuu. Todellakin kannattaa lähestyä tuttuja naisia, eli mennä vaan yleisesti juttelemaan eikä 100% isku heti päällä, vaan pikemminkin sellainen "katellaan" -fiilis, että säkin kattelet niitä naisia josko oot kiinnostunut ja juttelet niiden kanssa että tuutteko toimeen.


      • Naisasialooseri.

        Ja mitenkähän niin et varmasti saa pakkeja tutulta naiselta? Tottakai saat pakit ihan samalla tavalla kuin tuntemattomaltakin ja ne pakit tutulta syövät psykologista pääomaa huomattavasti enemmän


    • Usvaako vain

      Itse olen surullinen koska annoin pakit miehelle... Kaiken lisäksi nämä oli toiset pakit samalle miehelle. Etsin jotain aitoa ja todellista rakkautta, ehkä olen läheisriippuvainen tai sellaista rakkautta jota etsin ei ole olemassa. No nämä pakit annoin koska miehellä oli toinenkin naisystävä vaikka lokakuussa vakuuttteli minun olevan se ainoa..
      En tiedä ryhdynkö kylmäksi ja haen vain nuoria miehiä ilon pitoon vai onko rakkautta oikeasti olemassa ja ihana mies löydettävissä jonka kanssa voisi viettää lopun ikäänsä...
      Tsemppiä sinulle.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      195
      4815
    2. Mopomiitti onnettomuus

      Vittu se tehdas-alue ole oikea paikka mopomiitille, Ja minkälainen vanhempi hyväksyy, että pojan mopo kulkee järkyttävä
      Kokkola
      123
      2997
    3. Koettakaa nyt Trumpinkin fanit ymmärtää:

      Hän on myös jo vanha mies. Kukaan ei tiedä, mitä kunnossa hän on parin vuoden päästä.
      Maailman menoa
      342
      2334
    4. Pääsit nainen todella

      lähelle ja kaikki sinussa oli jotain selittämättömän kiehtovaa. Silti en koskaan ymmärtänyt sinua täysin. Mitä halusit t
      Ikävä
      139
      2334
    5. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      55
      1972
    6. En saa unta kun ajattelen

      Sinua mies. Sydäntä ahdistaa meidän välit 😌😞
      Ikävä
      81
      1546
    7. YLE kirjoittaa - Viritetyt sähköpyörät aiheuttavat ongelmia poliiseille

      "Itse rakennellut ja viritetyt sähköpyörät ovat poliisin ja Liikenneturvan mukaan yleistyvä kirous liikenteessä." https
      Pyöräily
      115
      1472
    8. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      31
      1383
    9. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      24
      1210
    10. Vieläkö pidät minusta

      Vieläkö pidät minusta nuori nainen? Vaikutat etääntyneeltä ja olen ajatellut että haluat olla rauhassa.
      Ikävä
      105
      1091
    Aihe