Jos koulukiusataan pienestä asti sen takia ja se ei auta myöskään nostamaan itsetuntoa. Sen voi hyväksyä ja oppia elämään yksin sen kanssa loppujen lopuksi. Eli on ihan hemmetisti väliä, ihminen on pohjimmiltaan pinnallinen viettien mukaan toimiva eläin. Eikä kukaan lähde samalta linjalta missään elämän vaiheessa.
Ulkonäöllä on väliä
dgdfddfdfdewrwewe
5
133
Vastaukset
- Olen nähnyt itse
On harhaluulo että vain rumia kiusataan, kyllä kauniskin voi joutua muiden silmätikuksi.
Kauniita naisia huoritellaan useimmiten.
- Naisasialooseri.
Oikeasti kauniit naiset eivät huoraa tai siis lutkaa.
- Nähty on
Totta, naiset vihaavat kauniita naisia. Jos saa naispuolinen ihminen saa toisilta naisilta huonoa kohtelua, on hän mitä luultavimmin todella kaunis mikä herättää kateutta rumemmissa kanssasisarissa.
- ristiruutu
Kyllä oon myös nähnyt...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 974337
Olen miettinyt kauan
miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h444284- 1424178
- 1462904
Vanhempi mies
Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa282292- 1582174
Ostiko maailma sinut minulta?
Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue202088- 401749
- 731350
Minna Kuukka joutui jekuttamaan ovelasti TTK:n takia - Tästä oli kyse - Tunnustaa: "No joo, joo..."
Symppis Minna Kuukka! Minna on kyllä erinomainen valinta Tanssii Tähtien Kanssa -oppilaaksi - vai mitä mieltä olet? To261165