Tavisnaiset tylympiä kuin kaunottaret

Pohdiskelua.

Olen tehnyt tällaisen havainnon. Mahdollisia syitä on muutama.

1) Kauniit naiset saavat enemmän aloitteita ja ovat harjaantuneempia pakkien antajia. He osaavat antaa pakit mahdollisimman vähän energiaa kuluttavasti.

2) Tavisnaiset uskovat olevansa tasokkaampia ja saavat tyydytystä pakkien antamisesta, koska tällöin he tuntevat olevansa haluttuja ja tasokkaita, koska heillä on varaa jaella pakkeja

3) Tavisnaisilla on heikompi itsetunto

4) Kauniit ovat yleensä myös älykkäämpiä (Huom. tarkoitan aidosti kauniita naisia, enkä meikeillä, irtoripsillä ja hiustenpidennyksillä kaunistautuneita taviksia)

14

202

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 7+16

      Mitä isommat tissit, sitä älykkäämpi yleensä.

      • voi sääliötä

        Palstan roskaväki heräsi eikä taaskaan ymmärtänyt aloitusta.

        Voi mikä sääliö.


      • Yeah right

        No sitten mallit eivät ole älykkäitä koska ovat todella pienirintaisia. Monilla Victoria's Secret-malleilla on silikonit. Olen minä tavannut moniakin naisia joilla on suuret rinnat eivätkä he kyllä mitään välkkyjä olleet.


      • l---åpi89

        ei isotissinen ole vältämättä kaunis, ja joskus tosi tyhmä


      • Oooh ja yyyh
        l---åpi89 kirjoitti:

        ei isotissinen ole vältämättä kaunis, ja joskus tosi tyhmä

        ihanko totta? Wautsi!


    • no rocket science

      Komeat miehetkin on yleensä hyväntuulisempia ja itsevarmempia kuin tavismiehet.

      Voisko johtua siitä, että erinäköisiä ihmisiä kohdellaan eri tavoin, juupa juu...

      • Caramela

        Minulla on YTM-tuttava, josta kaikki pitävät ja jota kaikki ihailevat. Hän on komea, hauska, älykäs ja menestyvä. Hän on ollut aina ihailun kohde, itse asiassa lapsesta asti. En yhtään ihmettele, että hänellä on hyvä itsetunto. Hän on myös todella mukava. Vaikea sanoa, onko hän mukava siksi, että on aina saanut positiivista palautetta, vai onko hän aina saanut positiivista palautetta, koska on mukava. Se on kuitenkin tosiasia, että eivät mene nallekarkit tasan tässä maailmassa.

        http://www.city.fi/blogit/7/kauniit saavat kaiken/116137


      • 15+13
        Caramela kirjoitti:

        Minulla on YTM-tuttava, josta kaikki pitävät ja jota kaikki ihailevat. Hän on komea, hauska, älykäs ja menestyvä. Hän on ollut aina ihailun kohde, itse asiassa lapsesta asti. En yhtään ihmettele, että hänellä on hyvä itsetunto. Hän on myös todella mukava. Vaikea sanoa, onko hän mukava siksi, että on aina saanut positiivista palautetta, vai onko hän aina saanut positiivista palautetta, koska on mukava. Se on kuitenkin tosiasia, että eivät mene nallekarkit tasan tässä maailmassa.

        http://www.city.fi/blogit/7/kauniit saavat kaiken/116137

        " Vaikea sanoa, onko hän mukava siksi, että on aina saanut positiivista palautetta, vai onko hän aina saanut positiivista palautetta, koska on mukava."

        Positiivinen palaute pienestä asti on kyllä tärkeä itsetunnon parantaja, jos ei koskaan saa positiivista palautetta mistään niin ei ihme että itsetunto on huono verrattuna siihen jos komea mies tai kaunis nainen on saanut jatkuvasti pienestä pitäen kehuja komeudestaan tai kauneudestaan, olisi vähän helpompi olla itsevarmempi vastakkaisen sukupuolen suhteen kun tietää olevansa haluttu.
        Hyvästä ulkonäöstä alkaa itsevarmuus, ja siksi naisia kiinnostaa itsevarmat miehet koska harvemmin itsevarmat miehet on rumia koska heillä ei ole syytä olla itsevarma.. Jälleen yksi naisten kiertoilmaisu siis.


      • 15+13 kirjoitti:

        " Vaikea sanoa, onko hän mukava siksi, että on aina saanut positiivista palautetta, vai onko hän aina saanut positiivista palautetta, koska on mukava."

        Positiivinen palaute pienestä asti on kyllä tärkeä itsetunnon parantaja, jos ei koskaan saa positiivista palautetta mistään niin ei ihme että itsetunto on huono verrattuna siihen jos komea mies tai kaunis nainen on saanut jatkuvasti pienestä pitäen kehuja komeudestaan tai kauneudestaan, olisi vähän helpompi olla itsevarmempi vastakkaisen sukupuolen suhteen kun tietää olevansa haluttu.
        Hyvästä ulkonäöstä alkaa itsevarmuus, ja siksi naisia kiinnostaa itsevarmat miehet koska harvemmin itsevarmat miehet on rumia koska heillä ei ole syytä olla itsevarma.. Jälleen yksi naisten kiertoilmaisu siis.

        Minä en kestäisi naista joka antaisi minulle koko ajan positiivista palauteta.
        Alkoisi ärsyttämä minua.


    • 3+9

      5) uskovat että heiltä halutaan vain seksiä eikä muuta, koska ovat taviksia tai alle.

      • Caramela

        Milloin tavallisuudesta tuli puute? Seuraavatko ihmiset nykyisin liikaa todella kauniiden, kuuluisien ja rikkaiden ihmisten elämää, jolloin tavallisuus on muuttunut valjuksi?


    • Harsh reality

      Tavallisuudessa ei ole mitään hienoa eikä tavoiteltavaa, jokainen haluaisi olla rikas ja kaunis mutta valitettavasti se ei ole mahdollista.

    • ytmi

      Pitää paikkanssa. Tavisnaiset käyttäytyvät huonommin kuin korkeampitasoiset kanssasisarensa. Liittyy varmasti älykkyyteen oman tasonsa tunnistamiseen.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      112
      1226
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      120
      1101
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      993
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      96
      812
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      306
      787
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      704
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      626
    8. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      609
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      514
    Aihe