Olen tehnyt tällaisen havainnon. Mahdollisia syitä on muutama.
1) Kauniit naiset saavat enemmän aloitteita ja ovat harjaantuneempia pakkien antajia. He osaavat antaa pakit mahdollisimman vähän energiaa kuluttavasti.
2) Tavisnaiset uskovat olevansa tasokkaampia ja saavat tyydytystä pakkien antamisesta, koska tällöin he tuntevat olevansa haluttuja ja tasokkaita, koska heillä on varaa jaella pakkeja
3) Tavisnaisilla on heikompi itsetunto
4) Kauniit ovat yleensä myös älykkäämpiä (Huom. tarkoitan aidosti kauniita naisia, enkä meikeillä, irtoripsillä ja hiustenpidennyksillä kaunistautuneita taviksia)
Tavisnaiset tylympiä kuin kaunottaret
14
177
Vastaukset
- 7+16
Mitä isommat tissit, sitä älykkäämpi yleensä.
- voi sääliötä
Palstan roskaväki heräsi eikä taaskaan ymmärtänyt aloitusta.
Voi mikä sääliö. - Yeah right
No sitten mallit eivät ole älykkäitä koska ovat todella pienirintaisia. Monilla Victoria's Secret-malleilla on silikonit. Olen minä tavannut moniakin naisia joilla on suuret rinnat eivätkä he kyllä mitään välkkyjä olleet.
- l---åpi89
ei isotissinen ole vältämättä kaunis, ja joskus tosi tyhmä
- Oooh ja yyyh
l---åpi89 kirjoitti:
ei isotissinen ole vältämättä kaunis, ja joskus tosi tyhmä
ihanko totta? Wautsi!
- no rocket science
Komeat miehetkin on yleensä hyväntuulisempia ja itsevarmempia kuin tavismiehet.
Voisko johtua siitä, että erinäköisiä ihmisiä kohdellaan eri tavoin, juupa juu...- Caramela
Minulla on YTM-tuttava, josta kaikki pitävät ja jota kaikki ihailevat. Hän on komea, hauska, älykäs ja menestyvä. Hän on ollut aina ihailun kohde, itse asiassa lapsesta asti. En yhtään ihmettele, että hänellä on hyvä itsetunto. Hän on myös todella mukava. Vaikea sanoa, onko hän mukava siksi, että on aina saanut positiivista palautetta, vai onko hän aina saanut positiivista palautetta, koska on mukava. Se on kuitenkin tosiasia, että eivät mene nallekarkit tasan tässä maailmassa.
http://www.city.fi/blogit/7/kauniit saavat kaiken/116137 - 15+13
Caramela kirjoitti:
Minulla on YTM-tuttava, josta kaikki pitävät ja jota kaikki ihailevat. Hän on komea, hauska, älykäs ja menestyvä. Hän on ollut aina ihailun kohde, itse asiassa lapsesta asti. En yhtään ihmettele, että hänellä on hyvä itsetunto. Hän on myös todella mukava. Vaikea sanoa, onko hän mukava siksi, että on aina saanut positiivista palautetta, vai onko hän aina saanut positiivista palautetta, koska on mukava. Se on kuitenkin tosiasia, että eivät mene nallekarkit tasan tässä maailmassa.
http://www.city.fi/blogit/7/kauniit saavat kaiken/116137" Vaikea sanoa, onko hän mukava siksi, että on aina saanut positiivista palautetta, vai onko hän aina saanut positiivista palautetta, koska on mukava."
Positiivinen palaute pienestä asti on kyllä tärkeä itsetunnon parantaja, jos ei koskaan saa positiivista palautetta mistään niin ei ihme että itsetunto on huono verrattuna siihen jos komea mies tai kaunis nainen on saanut jatkuvasti pienestä pitäen kehuja komeudestaan tai kauneudestaan, olisi vähän helpompi olla itsevarmempi vastakkaisen sukupuolen suhteen kun tietää olevansa haluttu.
Hyvästä ulkonäöstä alkaa itsevarmuus, ja siksi naisia kiinnostaa itsevarmat miehet koska harvemmin itsevarmat miehet on rumia koska heillä ei ole syytä olla itsevarma.. Jälleen yksi naisten kiertoilmaisu siis. 15+13 kirjoitti:
" Vaikea sanoa, onko hän mukava siksi, että on aina saanut positiivista palautetta, vai onko hän aina saanut positiivista palautetta, koska on mukava."
Positiivinen palaute pienestä asti on kyllä tärkeä itsetunnon parantaja, jos ei koskaan saa positiivista palautetta mistään niin ei ihme että itsetunto on huono verrattuna siihen jos komea mies tai kaunis nainen on saanut jatkuvasti pienestä pitäen kehuja komeudestaan tai kauneudestaan, olisi vähän helpompi olla itsevarmempi vastakkaisen sukupuolen suhteen kun tietää olevansa haluttu.
Hyvästä ulkonäöstä alkaa itsevarmuus, ja siksi naisia kiinnostaa itsevarmat miehet koska harvemmin itsevarmat miehet on rumia koska heillä ei ole syytä olla itsevarma.. Jälleen yksi naisten kiertoilmaisu siis.Minä en kestäisi naista joka antaisi minulle koko ajan positiivista palauteta.
Alkoisi ärsyttämä minua.
- 3+9
5) uskovat että heiltä halutaan vain seksiä eikä muuta, koska ovat taviksia tai alle.
- Caramela
Milloin tavallisuudesta tuli puute? Seuraavatko ihmiset nykyisin liikaa todella kauniiden, kuuluisien ja rikkaiden ihmisten elämää, jolloin tavallisuus on muuttunut valjuksi?
- Harsh reality
Tavallisuudessa ei ole mitään hienoa eikä tavoiteltavaa, jokainen haluaisi olla rikas ja kaunis mutta valitettavasti se ei ole mahdollista.
- ytmi
Pitää paikkanssa. Tavisnaiset käyttäytyvät huonommin kuin korkeampitasoiset kanssasisarensa. Liittyy varmasti älykkyyteen oman tasonsa tunnistamiseen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1065587Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631453703Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503245Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4542589Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2611620- 871366
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito131319Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde321293- 771258
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1511196