Hame on kiva, mutta

Tyyliä hameella

Tykkään käyttää hametta ja mekkoja . Siihen ynnättynä kunnon sukkahousut , niin talvellakin pärjää.

Mutta , mutta miten pukeutua hameeseen, ettei näyttäisi jehovantodistajalta ?

Näyttävät korvakorut , pelastaisiko tilanteen ...
En meikkaa juurikaan, en edes muista sipaista huulipunaa .

10

324

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vintage-tyyli

Ehkä kannattaa katsoa miten naiset ennen pukeutuivat hameseen. Esimerkiksi 50-luvun muoti on todella kaunista ja tyylikästä. Ja sopii kaiken ikäisille.

• hmhoa

Käytän aina hametta enkä edes tiennyt, että jehovan todistajat käyttävät myös hametta. Se ei kuitenkaan ole minun ongelmani.

• ribbi

mäkin tykkään käyttää hametta ja sukkahousuja . tänään päällä musta pitkä hame ja harmaat puuvillaiset palmikkosukkahousut. juuri sellainen tantta-jehova-malli !

• ldka

Auttaisikohan vaikkapa kuviosukkahousut tai edes värikkäät sukkahousut? Käytän aika paljon erilaisia hameita ja useimmiten ymppään seuraksi vähän näyttävämmät sukkahousut. Näin talvisaikaankin tykkään käyttää hametta ja onneksi nykyään löytyy paksujakin sukkiksia eri väreissä. Herättää ohikulkijoiden huomion, kun on polvien yläpuolelle yltävä villakangashame ja punaiset paksut sukkahousut jalassa. Mummoruskeita ja harmaita sukkahousuja vältän aina, elleivät ole esim. ribbi tai palmikkokuviolliset.

• keväthame

kiva kun tulee kevät ja lämmin ! tarkenee hameessa ja ohuemmissa sukkahousuissa.

• 1Taija

Minua miellyttävät nykyisin enemmän legginsit kuin sukkahousut mukavuutensa vuoksi, mutta mitä sitten jalkateriin jos leggingsejä käyttää hameasun ja avokastyyppisten kenkien kanssa sisätiloissa talvella? Kesällä tietty voi työntää paljaat jalat kenkiin tai sandaaleihin.

• doktriini

Teinit on kulkeneet läpi talvet legginssien ja avokassukkien kanssa. Tai ilman sukkia lain. Hulluja, jäätyy niiden nilkat.

Mäkin tykkään hameista, mutta sosiaaliset normit on niin rajoittuneita, että huomiota muutenkin yleensä karttelevana miehenä aika harvoin kesälläkään tulee hameita käytettyä niiden käytännöllisyydestä huolimatta. Etenkin kunnon taskuilla varustetut cargo-hameet on ilmastoinnin kannalta ja mukauuden kannalta parhautta. Takastasku on oltava koska lompakko. :D

• kevätshorsit

Joo, sosiaaliset normit rajoittavat hameen käyttöä. Mistä muuten ostatte sukkanne? Tykkään käyttää shortseja mutta sopivia sukkiksia on vaikea löytää. Ei mitään värillisiä mutta toukokuussa tarvitaan hieman väriä sääriin. Haluaisin, että sääret olisivat ylös asti saman väriset eikä mitään sukkien vahvikkeita näkyisi.

• jolinesset

Ostan sukkikset sokokselta ja litlistä enimmäkseen. joskus tarjoussukkiksia ostan muualtakin. mutta petyin laatuun. muutaman päivän jälkeen ne on juovia täynnä. amarit ,norlyn ja vogue käy pitkäsääriselle .aamulla pari astetta pakkasta ,joten laitan polvipituisen hameen, 20 den sukkikset ja ylipolvensukat. päivällä voi heittää sukat pois,kätevää.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 533
      8556
    2. Aamuseuraa/rehevää naista

uhkean rehevät m-xxxl naiset/rouvat/pari 18-80v kutsu luokses 31.1 aamusta päiväpanoille 32v hetero mies.oon innokas nuo
      Keuruu
      5
      3678
    3. 24h Kirppis

Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?
      Jämsä
      7
      2203
    4. Suomessa eletään liian pitkään

"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy
      Maailman menoa
      160
      1184
    5. Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain

Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja
      Joensuu
      17
      816
    6. Sun ulkonäkö on

Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.
      Ikävä
      40
      754
    7. Olen niin haaveillut

Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo
      Ikävä
      57
      732
    8. Oletko koskaan

Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?
      Sinkut
      68
      716
    9. Näyttääkö kaivattusi

Miten hyvältä ❤️
      Ikävä
      46
      705
    10. En voi ottaa

Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.
      Ikävä
      36
      647
    Aihe