Missä eniten sinkkuja?

Yksinäiset sydämet

Missä on Suomen sinkkukeskittymä?

28

325

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Naisten hki

Helsingissä on eniten vapaita naisia.

• Naiset ovat Helsingissä vain pitämässä hauskaa kavereidensa kanssa, ei tullakseen minkään miesten iskemiksi.

• sait pakit
        lord.boredom kirjoitti:

Naiset ovat Helsingissä vain pitämässä hauskaa kavereidensa kanssa, ei tullakseen minkään miesten iskemiksi.

Noinko sinulle kertoivat?

• helsingin huuma
        lord.boredom kirjoitti:

Naiset ovat Helsingissä vain pitämässä hauskaa kavereidensa kanssa, ei tullakseen minkään miesten iskemiksi.

Noin voi hyvinkin olla. Täytyy huomata, että yhden yön suhteet ovat myös sitä hauskanpitoa, ei isketyksi tulemista. Naiset muuttavat Helsinkiin, koska siellä voi pitää eniten hauskaa kaikilla elämän osa-alueilla, paitsi jos tykkää luonnosta ja hiljaisuudesta.

Katselimme viime viikolla siskoni (24v) kanssa kuvia Helsingistä ja hänen reaktionsa, kuten varmasti kaikkien muidenkin nuorten naisten on, oli "Aah mä haluun tuonne!!"

• jt2

Jos joku kertoisi minulle että missähän ne Helsingin vapaat naiset ovat kun kohdalle ei ole sattunut yhtään. Siis täysin vapaat naiset.

• Caramela

Yliopistolta löytyy, käy etsimässä omasi.

• /////////^^^/////////

Mä oon sinkku mut mun

• Elä ja anna elää

Jos "täysin vapaa nainen" on nainen, joka ei koskaan edes käy treffeillä, niin miks se lähtis sun kans treffeille?

Vapaita naisia löytyy esim järjestöistä, opiskelukursseilta ja harrastuspiireistä.

• kesän kukka

Vaikka tässä.

• Caramela kirjoitti:

Yliopistolta löytyy, käy etsimässä omasi.

Naiset ovat yliopistolla vain pitämässä hauskaa kavereidensa kanssa, ei tullakseen minkään miesten iskemiksi.

• Elä ja anna elää kirjoitti:

Jos "täysin vapaa nainen" on nainen, joka ei koskaan edes käy treffeillä, niin miks se lähtis sun kans treffeille?

Vapaita naisia löytyy esim järjestöistä, opiskelukursseilta ja harrastuspiireistä.

Naiset ovat järjestöissä vain pitämässä hauskaa kavereidensa kanssa, ei tullakseen minkään miesten iskemiksi.

Naiset ovat opiskelukursseilla vain pitämässä hauskaa kavereidensa kanssa, ei tullakseen minkään miesten iskemiksi.

Naiset ovat harrastuspiireissä vain pitämässä hauskaa kavereidensa kanssa, ei tullakseen minkään miesten iskemiksi.

• kesän kukka kirjoitti:

Vaikka tässä.

Naiset ovat tässä vain pitämässä hauskaa kavereidensa kanssa, ei tullakseen minkään miesten iskemiksi.

• Isoissa kaupungeissa on enemmän ihmisiä, todennäköisesti siis myös eniten sinkkuja. Katukuvasta sinkkua on tosin aikalailla mahdoton tunnistaa.

• Sinne vaan kysymään kadulta jokaiselta vastaantulevalta naiselta, oletko mahdollisesti sinkku.
        Ei kasvoilta huomaa, olet oikeassa.

• Niin kirjastoissa on paljon sinkkunaisia. Eli sinne kirjastoihin vonkaamaan nuoria naisia.

• 19+9

Onko kukaan oikeasti löytänyt kirjastosta naista itselleen?
        Aina tulee esiin kirjasto mutta kukaan ei koskaan ole kertonut sieltä iskeneensä..

• 19+9 kirjoitti:

Aina tulee esiin kirjasto mutta kukaan ei koskaan ole kertonut sieltä iskeneensä..

Gun's Rosesin Slash aikoinaan jossain haastattelussa sanoi, että se on kyllästynyt naisten iskemisen helppouteen ja on alkanut jahtaamaan kirjastonhoitajia. Siinäpä sitä ätmeille taagia! ;-)

• 19+9 kirjoitti:

Naiset ovat varsinkin kirjastossa vain pitämässä hauskaa kavereidensa kanssa, ei tullakseen minkään miesten iskemiksi.

• nainen kirjastosta

Minä lähden huomenna iskemään itselleni naisen kirjastosta, mutta mille osastolle minun kannattaisi mennä? Onnistunko parhaiten naisen iskemisessä, jos menen sarjakuvaosastolle lukemaan Aku Ankkaa?

• Ei naista kirjastost
        nainen kirjastosta kirjoitti:

Minä lähden huomenna iskemään itselleni naisen kirjastosta, mutta mille osastolle minun kannattaisi mennä? Onnistunko parhaiten naisen iskemisessä, jos menen sarjakuvaosastolle lukemaan Aku Ankkaa?

Ei siellä kirjastossa mitään naisia ollut ja ei kai niiden lukuhetkeä olis kehdannut mennä häiritsemään, vaikka olis ollutkin. Menin sitten alkoon, koska olen kiinnostunut myös syrjäytyneistä puolialkoholisoituneista tytöistä, mutta alkossakin oli vaan yksi pulsu asiakkaana mun lisäksi, joten sieltäkin tarttui mukaan vain 0.7 l leijona, missä on mielestäni alkon paras hinta-laatusuhde.

• cda

Vähiten on kai Kouvolassa; muista otsikko "Kyllästynein sinkkumies löytyy Kouvolasta"! Se oli lehdissä.

• Nettitreffeillä on kans aika paljon sinkkuja. Mutta toden totta, meidän naisten mielestä sielläkin on vaan niin hemmetin hubaa pitää vuosikausia hauskaa kavereiden kanssa, eikä missään tapauksessa tulla minkään miesten iskemiksi. :)

• Minä jo riensin ensimmäisen sana viestistäsi luettuani kirjoittamaan, että naiset ovat nettitreffeillä. Ja sitten luin viestisi loppuun, ehdit tehdä työn puolestani :(

Vaikka eipä tuo mitään, tulipa työ tehdyksi!

• Peikkolainen09

Runosmäes

• Pohtijanärhi

Miehet ei vaan osaa. Tottakai ensin pitää päästä sen sinkun kaveripiiriin ja sitten vasta iskeä kun molemminpuolinen kiinnostus on selvä.

Sä voisit olla yksi niistä kavereista joiden kanssa se nainen pitää hauskaa!

• ätmi

Eli nainen siis tekee aina valinnan.

• Jotain rajaa!
        ätmi kirjoitti:

Eli nainen siis tekee aina valinnan.

Sä valitset keiden kanssa kaverustut.

Viedäänkö sut tahtomatta, mitä?

• tule mäntyharjulle

Mäntyharjulla! Sinne ne sinkkunaiset menneet ovat.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      69
      4118
    2. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      50
      3065
    3. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      132
      3010
    4. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      391
      2093
    5. Purra hermostui A-studiossa

Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.
      Perussuomalaiset
      210
      1196
    6. Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."

Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito
      Ensitreffit alttarilla
      11
      1183
    7. Mitä sanoisit

Ihastukselle, jos näkisitte?
      Tunteet
      73
      1162
    8. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      29
      1014
    9. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      60
      1000
    10. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      111
      963
    Aihe