Missä eniten sinkkuja?

Yksinäiset sydämet

Missä on Suomen sinkkukeskittymä?

28

296

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Naisten hki

      Helsingissä on eniten vapaita naisia.

      • Naiset ovat Helsingissä vain pitämässä hauskaa kavereidensa kanssa, ei tullakseen minkään miesten iskemiksi.


      • sait pakit
        lord.boredom kirjoitti:

        Naiset ovat Helsingissä vain pitämässä hauskaa kavereidensa kanssa, ei tullakseen minkään miesten iskemiksi.

        Noinko sinulle kertoivat?


      • helsingin huuma
        lord.boredom kirjoitti:

        Naiset ovat Helsingissä vain pitämässä hauskaa kavereidensa kanssa, ei tullakseen minkään miesten iskemiksi.

        Noin voi hyvinkin olla. Täytyy huomata, että yhden yön suhteet ovat myös sitä hauskanpitoa, ei isketyksi tulemista. Naiset muuttavat Helsinkiin, koska siellä voi pitää eniten hauskaa kaikilla elämän osa-alueilla, paitsi jos tykkää luonnosta ja hiljaisuudesta.

        Katselimme viime viikolla siskoni (24v) kanssa kuvia Helsingistä ja hänen reaktionsa, kuten varmasti kaikkien muidenkin nuorten naisten on, oli "Aah mä haluun tuonne!!"


    • jt2

      Jos joku kertoisi minulle että missähän ne Helsingin vapaat naiset ovat kun kohdalle ei ole sattunut yhtään. Siis täysin vapaat naiset.

      • Caramela

        Yliopistolta löytyy, käy etsimässä omasi.


      • /////////^^^/////////

        Mä oon sinkku mut mun


      • Elä ja anna elää

        Jos "täysin vapaa nainen" on nainen, joka ei koskaan edes käy treffeillä, niin miks se lähtis sun kans treffeille?

        Vapaita naisia löytyy esim järjestöistä, opiskelukursseilta ja harrastuspiireistä.


      • kesän kukka

        Vaikka tässä.


      • Caramela kirjoitti:

        Yliopistolta löytyy, käy etsimässä omasi.

        Naiset ovat yliopistolla vain pitämässä hauskaa kavereidensa kanssa, ei tullakseen minkään miesten iskemiksi.


      • Elä ja anna elää kirjoitti:

        Jos "täysin vapaa nainen" on nainen, joka ei koskaan edes käy treffeillä, niin miks se lähtis sun kans treffeille?

        Vapaita naisia löytyy esim järjestöistä, opiskelukursseilta ja harrastuspiireistä.

        Naiset ovat järjestöissä vain pitämässä hauskaa kavereidensa kanssa, ei tullakseen minkään miesten iskemiksi.

        Naiset ovat opiskelukursseilla vain pitämässä hauskaa kavereidensa kanssa, ei tullakseen minkään miesten iskemiksi.

        Naiset ovat harrastuspiireissä vain pitämässä hauskaa kavereidensa kanssa, ei tullakseen minkään miesten iskemiksi.


      • kesän kukka kirjoitti:

        Vaikka tässä.

        Naiset ovat tässä vain pitämässä hauskaa kavereidensa kanssa, ei tullakseen minkään miesten iskemiksi.


    • Isoissa kaupungeissa on enemmän ihmisiä, todennäköisesti siis myös eniten sinkkuja. Katukuvasta sinkkua on tosin aikalailla mahdoton tunnistaa.

      • Sinne vaan kysymään kadulta jokaiselta vastaantulevalta naiselta, oletko mahdollisesti sinkku.
        Ei kasvoilta huomaa, olet oikeassa.


    • Niin kirjastoissa on paljon sinkkunaisia. Eli sinne kirjastoihin vonkaamaan nuoria naisia.

      • 19+9

        Onko kukaan oikeasti löytänyt kirjastosta naista itselleen?
        Aina tulee esiin kirjasto mutta kukaan ei koskaan ole kertonut sieltä iskeneensä..


      • 19+9 kirjoitti:

        Onko kukaan oikeasti löytänyt kirjastosta naista itselleen?
        Aina tulee esiin kirjasto mutta kukaan ei koskaan ole kertonut sieltä iskeneensä..

        Gun's Rosesin Slash aikoinaan jossain haastattelussa sanoi, että se on kyllästynyt naisten iskemisen helppouteen ja on alkanut jahtaamaan kirjastonhoitajia. Siinäpä sitä ätmeille taagia! ;-)


      • 19+9 kirjoitti:

        Onko kukaan oikeasti löytänyt kirjastosta naista itselleen?
        Aina tulee esiin kirjasto mutta kukaan ei koskaan ole kertonut sieltä iskeneensä..

        Naiset ovat varsinkin kirjastossa vain pitämässä hauskaa kavereidensa kanssa, ei tullakseen minkään miesten iskemiksi.


      • nainen kirjastosta

        Minä lähden huomenna iskemään itselleni naisen kirjastosta, mutta mille osastolle minun kannattaisi mennä? Onnistunko parhaiten naisen iskemisessä, jos menen sarjakuvaosastolle lukemaan Aku Ankkaa?


      • Ei naista kirjastost
        nainen kirjastosta kirjoitti:

        Minä lähden huomenna iskemään itselleni naisen kirjastosta, mutta mille osastolle minun kannattaisi mennä? Onnistunko parhaiten naisen iskemisessä, jos menen sarjakuvaosastolle lukemaan Aku Ankkaa?

        Ei siellä kirjastossa mitään naisia ollut ja ei kai niiden lukuhetkeä olis kehdannut mennä häiritsemään, vaikka olis ollutkin. Menin sitten alkoon, koska olen kiinnostunut myös syrjäytyneistä puolialkoholisoituneista tytöistä, mutta alkossakin oli vaan yksi pulsu asiakkaana mun lisäksi, joten sieltäkin tarttui mukaan vain 0.7 l leijona, missä on mielestäni alkon paras hinta-laatusuhde.


    • cda

      Vähiten on kai Kouvolassa; muista otsikko "Kyllästynein sinkkumies löytyy Kouvolasta"! Se oli lehdissä.

    • Nettitreffeillä on kans aika paljon sinkkuja. Mutta toden totta, meidän naisten mielestä sielläkin on vaan niin hemmetin hubaa pitää vuosikausia hauskaa kavereiden kanssa, eikä missään tapauksessa tulla minkään miesten iskemiksi. :)

      • Minä jo riensin ensimmäisen sana viestistäsi luettuani kirjoittamaan, että naiset ovat nettitreffeillä. Ja sitten luin viestisi loppuun, ehdit tehdä työn puolestani :(

        Vaikka eipä tuo mitään, tulipa työ tehdyksi!


    • Peikkolainen09

      Runosmäes

    • Pohtijanärhi

      Miehet ei vaan osaa. Tottakai ensin pitää päästä sen sinkun kaveripiiriin ja sitten vasta iskeä kun molemminpuolinen kiinnostus on selvä.

      Sä voisit olla yksi niistä kavereista joiden kanssa se nainen pitää hauskaa!

      • ätmi

        Eli nainen siis tekee aina valinnan.


      • Jotain rajaa!
        ätmi kirjoitti:

        Eli nainen siis tekee aina valinnan.

        Sä valitset keiden kanssa kaverustut.

        Viedäänkö sut tahtomatta, mitä?


    • tule mäntyharjulle

      Mäntyharjulla! Sinne ne sinkkunaiset menneet ovat.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nykynuoret puhuu nolosti englantia suomen sekaan, hävetkää!

      Kamalan kuuloista touhua. Oltiin ravintolassa ja viereen tuli 4 semmosta 20-25v lasta. Kaikki puhui samaan tyyliin. Nolo
      Maailman menoa
      186
      4206
    2. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      229
      2176
    3. 133
      1637
    4. Luovutetaanko nainen?

      En taida olla sinulle edes hyvän päivän tuttu. Nauratkin pilkallisesti jo selän takana.
      Ikävä
      67
      1311
    5. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      172
      1038
    6. Miten olette lähestyneet kiinnostuksen kohdettanne?

      Keskusteluita seuranneena tilanne tuntuu usein olevan sellainen, että palstan anonyymit kaipaajat eivät ole koskaan suor
      Ikävä
      63
      1028
    7. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      77
      1017
    8. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      54
      942
    9. Mies, tunnistatko minut tästä

      🙋 Nainen, järkevä, mukava ja kiltti?
      Ikävä
      77
      925
    10. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      65
      909
    Aihe