Nyt ihan rehellisesti: kuinka vanha olet ja kuinka vanhaksi / henkisesti kehittyneeksi tunnet itsesi?
Mä oon 35 ja tunnen olevani jotain 23-24-vuotiaan henkisellä tasolla. Paitsi että en ole samalla tavalla perillä niiden jutuista kuin ne. Ei niin, että olisin henkisessä kehityksessäni jämähtänyt tuohon ikään, vaan kehittynyt vain hitaammin.
Oikea ikäsi vs henkinen ikäsi?
13
169
Vastaukset
- palstanainen
Mä oon saman ikäinen ja tunnen oloni joksikin 200-vuotiaaksi. Tää kaikki on vaan niiin nähty ja mitä siitä saa irti? Ei mitään...
- nuoruus meni
Elin nuoruuteni tietokoneen ääressä, kärsin masennuksesta ja paras nuoruus jäi kokonaan elämättä näiden takia. Vasta päälle 25-vuotiaana ryhdistäydyin ja sain elämäni kuntoon. Koen ehkä tämän takia olevani henkisesti viisi vuotta ikäistäni nuorempi (tosin joissakin asioissa minulla on pelottavan paljon yhtäläisyyksiä alle 20-vuotiaiden serkkujeni kanssa), tosin fyysinenkin kunto on nykyään aika huippu. Tiedän kuitenkin että parhaimmat nuoruusvuodet ovat takanapäin (olen alle 30-vuotias), mutta parhaimmat (aikuis)vuodet ovat nyt ja voin tehdä niistä vielä paremmat tulevaisuudessa niin itse päättäessäni.
- true blue
Itse koen, että alkaa kolmestakympistä.
27, olen mieltänyt itseni jo usean vuoden ajan olevan lähempänä 40v kuin 30v.
- Vanha sielu
Sama homma. Jotenkin hyvin vanha olo, vaikka ikää vasta 28.
Minulla oli vanha olo teininä, 13 vuotiaana tunsin itsensä 33 vuotiaaksi.
Nyt on toisinpäin kun ikä on 33v- burb
Fyysinen ikä on 28.
Henkinen lienee jossain teini-iän paikkeilla, koska naiset ovat päättäneet, että olen teini koska en suostu menemään töihin naisten pinnallisten ja ahneiden vaatimusten nimissä. Tarkkaa henkistä ikää eivät ole kyenneet määräittämään. - WO 9eugf__rrr
Luin "Oikea käsi vs henkinen käsi" Mietin uutta spirituaalista runkausta sinkuille
- WO 9eugf__rrr
Henkisesti 0l3n varmaan jotain 300vuoden kiepeillä, oikeaa ikää ei koska en halua ttä tunnista
- huumepiikki
WO 9eugf__rrr kirjoitti:
Henkisesti 0l3n varmaan jotain 300vuoden kiepeillä, oikeaa ikää ei koska en halua ttä tunnista
Oletko niitä oikeita vamppyyrejä, joita olen kuullut on olemassa, et kai ole vaan niitä wannabe-vamppyyrejä, jotka näyttelevät netissä vamppyyriä aurinkolasit päässä?
- Poikamies44
Alkaa jo 45-vuotisjuhlat lähestyä. Mutta tunnen olevani n. 13-vuotias. Minua ovat juuri tytöt alkaneet kiinnostaa.
- atm32
Oon 32 ja tunnen olevani jotain 90 .
Rehellisest jos sanoo niin eipä tuo henkinen puoli taida tuosta 22v jälkeen paljoa muuttua. Kokemusta ja tietoa tulee lisää mut toisaalta sekinkin puoli vanhenee ajan myötä jotta ei se paljoa auta eteenpäin. Aamulla herää 22v virkee mies ja peiliin jos erehtyy vilkaisee niin joku liki 50v äijä siellä ihmettelee takas :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1121226
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1201101- 138993
- 96812
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten306787Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82704Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54626Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist49609Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592- 75514