Sporttinen → rockhenkinen

laiha nainen

Ite haluun rockhenkisen..aina päässä sellanen ajatus et jos tyyppi on "salil eka salil vika", ylipäätään viettää runsaasti aikaa kuntosalilla niin sen täytyy olla vähän tyhmä koska se kaikki aika minkä se hikoilee laitteessa on pois siltä että se lukisi tai opiskelisi tai olis ihmiskontakteissa oppimassa sosiaalisuutta. Mitä mieltä, haluutteko mielummin bodatun vai luovan ja normaalikroppaisen?

38

237

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pohtijanärhi

Luova ja normaalikroppainen nörtti mulle, kiitos.

• Caramela

Älykkö ja vähän nörtti minulle. Salihemmot eivät kiinnosta.

• Naisasialooseri.
        Caramela kirjoitti:

Älykkö ja vähän nörtti minulle. Salihemmot eivät kiinnosta.

Minä olen sekä älykkö, nörtti ja salihemmo, miltäs sellainen kuullostaa?

• Punttihomo
        Naisasialooseri. kirjoitti:

Minä olen sekä älykkö, nörtti ja salihemmo, miltäs sellainen kuullostaa?

Homolta.

• Lenkkeilevä metallimies tänne, kiitos.

• Tästä löytyisi!

• spörttimies

Jos valitaan siis otsikon mukaan (sporttinen vs rockhenkinen) niin ehdottomasti sporttinen. Ei rockhenkisyys kerro yhtään, että hän opiskelisi enemmän tai olisi luovempi kuin sporttinen. Hänhän voi yhtä hyvin olla joku tatuoitu moottoripyörätyttö ja baariruusu. Sporttisella siis tarkoitan fitnesstyttöjä, en kehonrakentajia.

Itselleni terveet elämäntavat ovat erittäin tärkeitä (en käytä alkoholia, kuntoilen lähes päivittäin, en tupakoi, syön terveellisesti jne.) joten sporttinen olisi luultavasti lähempänä persoonaani. Ehkä sellainen nörtin ja sporttisen välimuoto olisi paras: on vähän "geeky", mutta pitää kehostaan huolta.

• ei rokkaria

Rockhenkisyys oli pop, kun olin 16-26. Nyt kun olen yli 30 ja tiedän, että rock-henkiset ovat laiskoja ja tyhmiä jakareita, niin paljon mieluummin kyllä se salilla käyvä tohtoriopiskelija. Ottakoon sitten elämän liian vakavasti, parempi sekin kuin liian kevyesti.

• hhhllll

Hyyyiiiiii. Se on surullisinta mitä tiedän että "ottaa elämän vakavasti".

• ei rokkaria
        hhhllll kirjoitti:

Kyllä se vakavuus alkaa sitten tuntua hyvältä päätökseltä, kun keski-ikä lähestyy. Mitä vakavammin elämän ottaa heti nuoruudesta lähtien, sitä kevyempää elämä on myöhemmin. Mitä kevyemmin elämän taas ottaa nuorena, niin sitä raskaampaa se on myöhemmin. Tiedän tämän kokemuksesta.

• hhhllll kirjoitti:

"Elämä on liian arvokas asia otettavaksi vakavasti" -Wilde

• 3+8
        ei rokkaria kirjoitti:

Kyllä se vakavuus alkaa sitten tuntua hyvältä päätökseltä, kun keski-ikä lähestyy. Mitä vakavammin elämän ottaa heti nuoruudesta lähtien, sitä kevyempää elämä on myöhemmin. Mitä kevyemmin elämän taas ottaa nuorena, niin sitä raskaampaa se on myöhemmin. Tiedän tämän kokemuksesta.

Niin turhaa kaikki tää / niin turhaa surra elämää / kun kuolema koittaa / se uuteen maailmaan johtaa / niin turhaa kaikki tää / niin turhaa surra elämää / kun täältä lähdetään / ei meistä jää jälkeäkään.

• hhhllll
        ei rokkaria kirjoitti:

Tarkotin tolla vakavuudella ennemminkin asennetta ja ajatusmaailmaa. Olen tällanen easy-going muttei se estä sitä että asun omistusasunnossa ja perusasiat on enemmän kuin kohdillaan. Vakavuudella tarkotin et miten ajattelee jos tulee vaik karhulasku postissa et onko ihan "oh my god, tämä on kauheaa" vai onko silleen et "jees jees sitä sattuu". On kokemusta vakavasta puolisosta ja elämä on tosi harmaata ja surullista elää ihmisen kanssa joka ajattelee et jokainen lasku ja ruoka-annos ja toisten mielipide ja siivoominen on vakavia juttuja... Haluan elää ihmisen kanssa jolle aurinko paistaa risukasaan!

• ätmi
        outsider1 kirjoitti:

"Elämä on liian arvokas asia otettavaksi vakavasti" -Wilde

Tuokin persrassaaja kuoli kuppaan.

• Jagge

Samaa mieltä olen. Tietysti edustan menestyvää liike elämän, taide elämän luovinta kärkeä. Urheilullinen ja työteliäs olen.

• 17+20

Ehdottomasti sporttinen nainen mulle, mikään ei ole seksikkäämpää kuin treenattu vartalo. Vasta sen jälkeen haluan ottaa selvää pään sisällöstä.

• kokkarirokkari

Mitähän se rockhenkinenkin tarkoittaa? "Olen käynyt AC/DCin konsertissa ja kuuntelen Hurriganesia ja Paula Koivuniemeä". Siis rockhenkinen voi tarkoittaa ihan mitä vaan nykyään. Joskus kolmekymmentä vuotta sitten siinä oli jotain sisältöäkin, mutta nykyisin se ei kerro mitään. Sitä paitsi monet tohtoriopiskelijatkin voivat olla rockhenkisiä, eikös me kaikki olla?

• oisko näin oisko

Rockhenkisyydellä lähinnä voi tarkottaa et henkilö on musikaalinen/luova/arvostaa taiteita ja osaa niitä tehdä. Rocktyypeillä harvemmin on aikaa bodailla salilla kun keskittyvät muuhun elämään.

• -,-,-,-
        oisko näin oisko kirjoitti:

Rockhenkisyydellä lähinnä voi tarkottaa et henkilö on musikaalinen/luova/arvostaa taiteita ja osaa niitä tehdä. Rocktyypeillä harvemmin on aikaa bodailla salilla kun keskittyvät muuhun elämään.

Rokkarityypit lähinnä keskittyvät fanittamiseen ja "rokkarina olemiseen" se jos mikä on turhaan kulutettua aikaa. Erittäin harva osaa edes mitään soittaa paremmin kuin auttavasti.

• kokkarirokkari
        oisko näin oisko kirjoitti:

Siis kuten tämä herra Glenn Danzig tässä.

http://vassifer.blogs.com/.a/6a00d8341c18b253ef0133ed9bc320970b-pi

• 2+8

• spooort

Sporttinen tyttö olisi aika unelma, kun itsekin harrastan ja seuraan paljon erilaista urheilua. Mukavaahan se olisi sellaisen typyn kanssa lähteä sunnuntaiaamunakin kävelylenkille samaan aikaan, kun se suomalainen tavistyttö herää krapulassa meikit levinneenä ja spermat reisillä jonkun miehen sängystä vailla muistikuvia edellisillasta. :)

• 3+3

Kyllä on taas fiksua logiikkaa. Töttöröö sun kunniaksi. Ei se salilla käyminen hirveästi vie aikaa.. ja sielläkin tapaa ihmisiä muuten.

Rock-henkiset naiset on kivan näköisiä, mutta yleensä vain jos ovat luonnostaan hyväkroppaisia tai sitten treenaavat aktiivisesti.
      Liian usein ovat jostain syystä genreporukkansa kiertopalkintoja.

• Hah hah!
      Ensinnäkin puhutko sinä nyt doubbaajista kun puhut salillakävijöistä?
      Nimittäin naturaalina siellä salilla ei auta käydä ku kahdenpäivän välein! Kaikki sen ylimenevä on lähinnä turhaa vemputusta joka ainoastaan hidastaa kehitystä.
      Toki sitten lenkkeilyä on ainakin itselläni jonkinverran välipäivinä lisäks...

Se että käy vetämässä tunnin treenin ei ole kylläkään juuri mistään pois.
      Minusta fiksut ihmiset treenaa ja urheilee. Pitää olla vähän tyhmä jos ei tajua, et ihminen rapistuu ja menettää kuntoaan kaikenaikaa jos ei tee mitään tupakka.

Miten urheilunharrastaminen muka tarkoittaa ettei voisi olla rock-henkinen. Ite kuuntelen heviä, rockia, bluesia, iskelmää. You name it.
      Pitkätukka ja korvakorut on henkisille homoille tai kaappihomoille. Ne ei minusta liity mitenkään rock- henkisyyteen.

• "Pitkätukka ja korvakorut on henkisille homoille tai kaappihomoille. Ne ei minusta liity mitenkään rock- henkisyyteen."

Saatat järkyttyä jos näet kuuntelemiesi hevi- ym. artistien kuvia.

• cda

Sporttinen vastaan leipova sohvaperuna on kyl vielä pahempi yhdistelmä.

Sporttinen voi olla myös fiksu, fiksua pitää itsestä huolta.

• outsider1 kirjoitti:

"Pitkätukka ja korvakorut on henkisille homoille tai kaappihomoille. Ne ei minusta liity mitenkään rock- henkisyyteen."

Saatat järkyttyä jos näet kuuntelemiesi hevi- ym. artistien kuvia.

Voi laps kulta ku minä oon nähny niistä useimmat ihan livenäkin.
        On ihmisiä joille se pitkätukka sopii, kuten esimerkiksi johan hegg(häntä muuten ei voi pitää homona ei sitten millään.Häntä voi vain kunnioittaa).. Mutta mulle se letti ei sovi. Ei fyysisesti eikä henkisesti.

• Minulle taas sporttinen nainen, joka baareissa ei käy vonkaamassa.

• 1q2w3e4r
      • 3+7

Kylläpä on osattu tehdä harpunkin soitosta huoramaista.

• nörtti kai itsekin

Itse haluaisin vain todellisuudesta vieraantuneen nörttitytön.

• 1+17

Totta kai sporttinen! Jos on sporttinen niin on tietynlainen "takuu", että hän on hoikka, mutta rokkityttö voi olla läski.

• totuus tulee nyt

Hoikkuudesta pääaee hyvin nopsaan eroon (jos suree vaik kuollutta äitiään) mut luovuudesta ei pääse ikinä eroon koska se on geeneissä.
        Ihan muistutuksena kaikille - ihmisten aineenvaihdunta hidastuu 35 vuoden iässä ja siitä eteenpäin on vaikeampaa pysyä hoikkana jos syö ja urheilee samoin kuin nuorempana.

• Von Lausevits

Sitä vaan ihmettelen, että norttinörtit on naisten mielestä hot.

• 30+30

Nykypäivänä rochenkisyys tarkoittaa suurin piirtein samaa kuin vaikkapa keskiluokkaisuus.

Jos EI pukeudu rennosti farkkuihin, käy rock-keikoilla, hanki vähintään yhtä tatuointia, jne...erottuu joukosta.

• 33y5g3geg5eg

Mieluusti ottaisin seksyn rokkaritytön, laihtua/lihoa ihminen voi mutta tyylin vaihto tuntuu olevan monille tosi tiukassa. Oikeat naisrokkarimuusikot ovat yleensä aika hotteja.

• hfösghfi

Se, että diggaa metsän röllejä ja sukkahousuheviä on varmuudella selkee osoitus inteligenssistä.

Vakavasti ottaen, Jin ja Jang, Body und Soul. ykkone & kakkone bj ..etc

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      110
      5875
    2. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      145
      3833
    3. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      50
      3285
    4. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      465
      2691
    5. Purra hermostui A-studiossa

Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.
      Perussuomalaiset
      268
      1720
    6. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      87
      1396
    7. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      32
      1383
    8. Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."

Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito
      Ensitreffit alttarilla
      15
      1346
    9. Mitä sanoisit

Ihastukselle, jos näkisitte?
      Tunteet
      77
      1268
    10. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      154
      1255
    Aihe