kuinka pian voi pyytää nähdä nainen alastomana?

jfkfkf

Olen nyt käynyt kolme kertaa saman naisen kanssa treffeillä ja minusta olisi jo kypsä aika ns paljastaa kortit. Tällä kertaa olen kutsunut naisen kotiini ja pistän saunan lämpiämään. Meinaan sanoa naiselle, että eiköhän ole aika että aletaan pikkuhiljaa elämään kuten poika- ja tyttöystävän kuuluukin. Eli ensimmäinen askel se että menemme saunaan alasti. Vaadin mielestäni vähän kun tässä vaiheessa voisin oikeutetusti vaatia jo seksiäkin. Tämä minun mielipide.

40

3021

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kiltti atm

Kai ostit saunaolutta pohjille? Ihmettelisin, jos saisit seksiä.

• Caramela

Et voi vaatia toiselta ihmiseltä mitään. Saunomaan voi toki naisen kutsua, mutta kannattaa varautua siihen, että nainen voi haluta vielä tässä vaiheessa erilliset miesten- ja naistenvuorot.

• ytm voi vaatia

Jos on ytm, niin silloin voi kyllä vaatia. Ja saa myös vaatimuksensa läpi, koska nainen vaistomaisesti ymmärtää, että tähän on nyt parempi suostua.

Ktm ja atm tietenkään eivät voi vaateita esittää, tai niille naiset vain nauravat.

• Anonyymi
        ytm voi vaatia kirjoitti:

Jos on ytm, niin silloin voi kyllä vaatia. Ja saa myös vaatimuksensa läpi, koska nainen vaistomaisesti ymmärtää, että tähän on nyt parempi suostua.

Ktm ja atm tietenkään eivät voi vaateita esittää, tai niille naiset vain nauravat.

Ytm sosiaaliset taidot on aina hyvät ja siksi hän tietää ettei nainen riisu vaatteita koskaan vaatimalla vaan olemalla läsnä ja lähellä ja katsomalla silmiin. Atm vaatii ja nainen katoaa sen jälkeen.

• jotenkin näin

Ei sitä saa koskaan pyytää jollet ole YT-mies. Muutoin sen pitää vain tapahtua. Nainen unohtaa vaatteet kotiin ja hups niin siinä vain kävi.

• comment

Voi Pyhä Vitus näitä pil lun puutteessa olevia nyysiä..

• Poikaystävä.

Riippuu tietysti naisesta että kuinka kiinnostunut se on, soitteleeko se usein ja pitää yhteyttä. Itse ainakin n viikon tuntemisen jälkeen pyysin naista saunaan. Oli yllkätys että se tuli saunaan ja alasti vieläpä. Ei me seksiä harrastattu kun vasta kolmen viikon jälkeen kun en uskaltanut vonkata etten vaikuttanut pelimieheltä. Kerran sitten nukuttiin yhdessä ja nainen nukkui alasti ja siitä sitten homma eteni seksiin.

• Poikaystävä. kirjoitti:

Riippuu tietysti naisesta että kuinka kiinnostunut se on, soitteleeko se usein ja pitää yhteyttä. Itse ainakin n viikon tuntemisen jälkeen pyysin naista saunaan. Oli yllkätys että se tuli saunaan ja alasti vieläpä. Ei me seksiä harrastattu kun vasta kolmen viikon jälkeen kun en uskaltanut vonkata etten vaikuttanut pelimieheltä. Kerran sitten nukuttiin yhdessä ja nainen nukkui alasti ja siitä sitten homma eteni seksiin.

Ai kiltti_mies ei olekaan enää neitsyt ;)

• Olet auttamattomasti myöhässä. Herrasmies ei vonkaa ensimmäisillä treffeillä ja homo ei vielä kolmansillakaan. Niskassasi on nyt vahva leimakirves ja aloitteellisuuden puutteen vuoksi joudut friend-zonelle.

• Caramela

Ei mies aloitteellisuuden puutteesta päädy vain naisen kaveriksi jos nainen on hänestä kiinnostunut. Jos mies on haluttava, nainen tekee kyllä itse aloitteen hitaan miehen puolesta. Kaveriksi päätyy jos ei ole kiinnostava.

• 2+5
        Caramela kirjoitti:

Ei mies aloitteellisuuden puutteesta päädy vain naisen kaveriksi jos nainen on hänestä kiinnostunut. Jos mies on haluttava, nainen tekee kyllä itse aloitteen hitaan miehen puolesta. Kaveriksi päätyy jos ei ole kiinnostava.

Passiivinen mies ei ole kiinnostava, joten hänelle ei tehdä aloitetta. Paradoksi onkin siinä, että nainen tekee/tekisi aloitteen vain aktiiviselle miehelle, jolle aloitteentekeminen ei tuota ongelmaa.

• Caramela
        2+5 kirjoitti:

Passiivinen mies ei ole kiinnostava, joten hänelle ei tehdä aloitetta. Paradoksi onkin siinä, että nainen tekee/tekisi aloitteen vain aktiiviselle miehelle, jolle aloitteentekeminen ei tuota ongelmaa.

Kyllä naiset tekevät aloitteita myös miehille jotka eivät ole osoittaneet heille huomiota, jos mies on riittävän haluttava. Tosin, jos mies tämän jälkeenkin on passiivinen, hän tietenkin menettää naisen. Ei kukaan tuppaa seuraan, jos ei toinen osoita eleelläkään olevansa kiinnostunut.

• 2+5
        Caramela kirjoitti:

Kyllä naiset tekevät aloitteita myös miehille jotka eivät ole osoittaneet heille huomiota, jos mies on riittävän haluttava. Tosin, jos mies tämän jälkeenkin on passiivinen, hän tietenkin menettää naisen. Ei kukaan tuppaa seuraan, jos ei toinen osoita eleelläkään olevansa kiinnostunut.

Totta. YT-miehille tehdään aloitteita, vaikka he eivät osoittaisi kiinnostusta. Tunnetuimpana ilmiönä bändärit.

• bimbot
        2+5 kirjoitti:

Paradoksi on siinä että olet mies ja väität naisen puolesta. Vielä kaikkien naisten puolesta. Aktiivinenkin mies ei tarkoita että mies olis jatkuvasti päälle käyvä kaikkea ehdotteleva tyrkyttäjä. Nainen kyllä osaa tehdä itsekin aloitteita jos mies oikeasti kiinnostaa eikä vain istuu odottamassa että milloin mies älyä vaikka pussailla.

Teillä ätmeillä ei siis mitään oma-aloitteista aivotoimintaa? Maailmankuva on perustettu toisten tyhmien epätietoisten väittämien mukaan? Ätmien ongelma ei taida olla se ujous vaan tyhmyys.

• 2+5
        bimbot kirjoitti:

Paradoksi on siinä että olet mies ja väität naisen puolesta. Vielä kaikkien naisten puolesta. Aktiivinenkin mies ei tarkoita että mies olis jatkuvasti päälle käyvä kaikkea ehdotteleva tyrkyttäjä. Nainen kyllä osaa tehdä itsekin aloitteita jos mies oikeasti kiinnostaa eikä vain istuu odottamassa että milloin mies älyä vaikka pussailla.

Teillä ätmeillä ei siis mitään oma-aloitteista aivotoimintaa? Maailmankuva on perustettu toisten tyhmien epätietoisten väittämien mukaan? Ätmien ongelma ei taida olla se ujous vaan tyhmyys.

Kiitos mielipiteestäsi. Vielä jos olisit kommentoinut siihen mitä kirjoitin, niin olisit voinut osoittaa älykkyyttäsi. Missäänhän en sanonut, että aktiivinen mies on tai pitäisi olla "jatkuvasti päälle käyvä kaikkea ehdotteleva tyrkyttäjä".

• naiseeee

KOLME KERTAA??!! ja aijot pyytää sitä naista olemaan alasti ??! ei herranen aika jos oisin se nainen niin lähtisin vetää ja aika nopeaa. .

• "Eiköhän aleta elää kuten poika- ja tyttöystävän kuuluu eli nyt mennään saunaan ja ollaan alasti."

:DDD

Tule kertomaan miten kävi.

• Joskus saanut

"Eiköhän aleta elää kuten poika- ja tyttöystävän kuuluu eli nyt mennään saunaan ja ollaan alasti."

Heh - hehhee - heh.... Komppaan helkaa!

Eiköhän sitä aleta elää kuten poika- ja tyttöystävä sen jälkeen kun on ensin kunnolla nussittu ja kokemus hyväksi havaittu, eikä tarvitse muita enää vilkuilla, kun loistoyksilö löytynyt, puolin ja toisin.

Tällä hetkellä hän on vain naispuolinen kaverisi, eikä hänestä ilman panemista tyttöystävääsi tule, vaikka saunassa alasti kävisittekin.

• syvällä ollaan
        Joskus saanut kirjoitti:

"Eiköhän aleta elää kuten poika- ja tyttöystävän kuuluu eli nyt mennään saunaan ja ollaan alasti."

Heh - hehhee - heh.... Komppaan helkaa!

Eiköhän sitä aleta elää kuten poika- ja tyttöystävä sen jälkeen kun on ensin kunnolla nussittu ja kokemus hyväksi havaittu, eikä tarvitse muita enää vilkuilla, kun loistoyksilö löytynyt, puolin ja toisin.

Tällä hetkellä hän on vain naispuolinen kaverisi, eikä hänestä ilman panemista tyttöystävääsi tule, vaikka saunassa alasti kävisittekin.

nimittäin kaverivyöhykkeellä.

• mies lutka.

Viet sen nyt parille treffeille ensin, syötät ja juotat sen känniin ja sitten viet sen luoksesi saunaan. Naiset tekee humalassa kaikenlaista ja ovat suostuvaisempia alasti olemiseen. Itsekkin tälläistä taktiikkaa olen käyttänyt monesti ja nainen kihertäen sanonut että mennään vaan saunaan. Pitää olla rohkea jos aikoo saada jotain, kiltit ja ujot ei pärjää.

• Äädämi

On se vähintään kohtuullista. Joillekin nimittäin annetaan pilluakin jo heti ensimmäisillä treffeillä. Kyllä sen nyt alkaa olla korkea aika antaa. Saunassa se varmaan luonnollisimmin tapahtuu, kun on tavara jo valmiiksi esillä.

• 17+2

Jotain on pielessä, jos ei luontevasti saa asioita hoidettua ja tarvitsee vongata ja vaatia.

• okju7ihgruikhh

Monille on alastomuuden näyttäminen kovempi pala kuin paneminen, monet pariskunnat eivät käy saunassa yhtä aikaa vuosienkaan jälkeen.

• voi voi voi

..kolmansilla treffeillä pitää olla jo panohommissa. Olet nyt vaarassa ajautua tai olet jo ajautunut kaverivyöhykkeelle.

• Örkki

Vuosi kannatta eka seurustella enneko menee alasti toisenkans saunaa.

• Anonyymi

Entä jos nainen ei pidä sinun kropasta?

• Anonyymi

Seksi ennen suhdetta on nykyään normi.

• Anonyymi

seksi ennen tutustumistakin on loogista jotta tietää mahtuuko pippeli edes siihen pimppiin ja tuntuuko ok?

• Anonyymi

en ymmärrä mitä ihmeellistä on nähdä oikea seksikumppanisi alasti... minä kaadoin kerran tissien päälle viiniä... nainen sanoi että tuli tahmainen juttu kokonaan itsestä käyn suihkussa välillä

tuolta voit nähdä alastomia naisia: https://xxxclub.to/

mutta hmm kukahan nainen on tuo joks pyörii pyörittää noita tulikeppejä, YLE;n jutussa näkyy pätkä sins

• Anonyymi

Sano kinkulle ja kysy että: Nainen, minun täytyy nyt nähdä sinut paljaana, haluatko että riisun sinut vai riisuudutko itse? Näin annat kinkulle kaksi selvää mahdollisuutta jotka on helppo ymmärtää. Kolmantena vaihtoehtona on ääneenlausumaton takaisin kotiinlähtö, mutta kinkku on jo taipuvainen/halukas, kun jo on tullut miehen kotiin.

• Anonyymi

Itse laittaudun aina treffeille, niin en todellakaan lähde ensimmäisenä saunaan pesemään meikit ja kampauksen pois. Muutoinkin aika juntti aloitus.

• Anonyymi

Nyt on sellainen viestiketju, että kilttiä miestä pelottaa...

• Anonyymi

Nyt on aloittajaäijä selkeää groomaajan tekstiä, minkähän ikäisestä ”tyttöystävästä” mahdat fantasioida? Ottakaa rillit käteen ja pankaa ne sitten nenälle

• Anonyymi

Ai noinkin kauan olet ootellu. Minusta kolme kertaa silmiin katsomisen jölkeen pitää riisua vaatteet riippumatta siitä missä sitä silloin istuu tai seisoo.
      Tää on mun aito ja oikea mielipide. Sen verran olen joustanut ettei tarvitse heti orgasmia saada voi saada sen sitten vähän myöhemmin.

• Anonyymi

Pitääkö sitä oikein erikseen pyytää vai?

• Anonyymi

"kuinka pian voi pyytää nähdä nainen alastomana?"

Heti sen jälkeen kun suostumissopimus on laadittu ja allekirjoitettu. Alastomana näkeminen, kun mies on näkijä ja nainen on nähtävillä, on taatusti seksuaalinen teko ja siksi se edustaa vakavaa #metoo uhkaa miehelle. Mikäli nainen laatii miestä vastaan sepiteilmoituksen, suostumissopimus saattaa lieventää miehen kärsittäväksi tuomittuja seuraamuksia.

• Anonyymi

Monennellako treffillä tuo suostumussopimus yleensä laaditaan?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Monennellako treffillä tuo suostumussopimus yleensä laaditaan?

Miehelle on helppoa tutustua naiseen, se tapahtuu ensitapaamisen ensimmäisen minuutin aikana. Mutta kuinka monta treffiä nainen tarvitsee tutustuakseen mieheen riittävästi niin että nainen voi puolestaan allekirjoittaa suostumissopimuksen?

• Anonyymi

Vituttaako tämä kaikki nyt enemmän?

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      127
      1914
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      100
      1660
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      56
      1266
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      53
      1145
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      31
      988
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      51
      893
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      886
    8. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      44
      852
    9. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      820
    10. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      798
    Aihe