...sen jälkeen kun olin hänen kanssaan?
Nyt siis haluttais taas tapailla, mutta oon muutaman kanssa jo säheltänyt. Pitääkö valehdella vai sanoa suoraan lukumäärä ja pahoittaa toisen mieli? Molemmista vaihtoehdoista tulee paha mieli itselle. En ajatellut että olisi enää mahdollista tavata tätä tyyppiä...
Kun mies kysyy, kuinka monen kanssa olen ollut sängyssä...
38
433
Vastaukset
- iekele
Ja olet siis availlut haarojasi muuten vaan muutamalle ilman vakavaa suhdetta? Joopa joo...
- Ex PUA
Se on nainen joka ihmettelee, missä kaikki kunnon miehet ovat.
- niinpä niin
Tyypillistä suominaisen logiikka olisi tietenkin valehtelu ja tässäkin asiassa vain se itsensä ajatteleminen.
- Ex PUA
Juurikin näin.
Suomalainen nainen ei usko moraaliin, mutta hedonistinen narsismi on pop.
Tällöin "se ei vahingoita ketään" jos nyt nainen tekee noin että toisaalta ehdoin tahdoin jakelee, mutta myös vaatii että häntä kohdellaan kuten siveellistä naista, jota kutsumme myös vaimomateriaaliksi.
Suhteessa tuollainen nainen käy vieraissa, ja salaa sen, koska eihän se nyt voi miestä vahingoittaa, jos mies ei tiedä. Mutta jos mies tekisi niin, niin se olisi maailman pahin rikos ja kaikki miehet hirmuisia sovinistisikoja.
- Caramela
Vastaa rehellisesti vaan. Jos mies pahastuu siitä, että et ole nunna, niin voi voi.
Minusta olisi tärkeintä olla sen toisen ihmisen elämän viimeinen rakkaus ja sänkykumppani, ei niinkään ensimmäinen tai ainoa.- Tipsukka123
Tätä olen ajatellut itsekin. Kiitos sinulle!
- Joskus saanut
Tipsukka123 kirjoitti:
Tätä olen ajatellut itsekin. Kiitos sinulle!
Miehenä tulkitsen entisten kumppaneiden määrän kysylemistä epävarmuutena omasta arvostaan. Eli siis, ei haluttaisi alistua kilpailuun naisesta muiden miesten kanssa, eikä haluttaisi yritää voittaa naisen suosiota omilla tiedoillaan ja taidoillaan yms. ominaisuuksillaan ja näin osoittaa oma arvonsa naiselle, vaan haluttaisiin kokematon ummikko, joka ei paremmasta tiedä.
Eri asia sitten on selvittämättömät aikaisemmat parisuhdekuviot ja miten ne voivat vaikuttaa uuteen suhteeseen. Mustasukkaisuusdraamoissa kun on lähtenyt niin miesten kuin naistenkin henkiä.
- tasopohdintaa.
No ainakin sait lohtua siitä, ettet sortunut ATM:ään. ATM olisi kysynyt, että kuinka monen käyttämä olet. Kyseessä oli ehkä aKTM.
- Tipsukka123
Mikä on aKTM?
- tasopohdintaa.
Tipsukka123 kirjoitti:
Mikä on aKTM?
Alemman keskitason mies.
- Tipsukka123
Kaikista olen koittanut saada vakavaa suhdetta, mutta ei vaan ole sitten toiminut. Tästä on siis pidempi aika kun tapailin tätä tyyppiä. Parissa, kolmessa vuodessa kerkeää tapahtua kaikenlaista!
- 3+9
No jos oikeasti välissä on ollut useampi vuosi, niin kyllä mies nyt sen ymmärtää. Eikä sinunkaan tuosta nyt mieltäsi kannata pahoittaa.
Jos välissä on ollut vuosia, kai hänkin tajuaa, että siinä ehtii säätää yhtä jos toista? Kai hänelläkin on ollut muita naisia?
Ehkä teinien hommaa enemmän toi "kuin monen kanssa oot ollu"-kysely.- patjapyykki
Jos on tosiaan 2-3 vuotta väliä niin eiköhän se ole normaalia, jos siinä välissä on muutama seksikumppani. Muutamalla tosiaan tarkoitan muutamaa eli 1-5 tyyppiä, mutta jos alkaa menemään sitä enemmän niin... noh, itsehän olet valinnut miten elät, mutta ainakin markkina-arvosi vakaviin suhteisiin putoaa huomattavasti. Tuossa tapauksessa on varmaan parempi kertoa vähemmästä määrästä.
- epämääräistä
Muutama ei ole muutama kymmenen tai muutama sata, muutama tarkoittanee 2 tai 3. Samoin kuin pari ei ole parikymmentä tai parisataa, pari tarkoittaa kahta.
- Tipsukka123
Hyviä vastauksia, kiitos teille kaikille. Kyllä se rehellisyys aina kannattaa... Ja pääasiahan on että ollaan taas päädytty tapailemaan toisiamme, tai toivottavasti näin. On vaan niin mukava tyyppi että siksi tunnontuskia...
- Caramela
Onnea vain, toivottavasti sujuu hyvin.
- Nainen hki
Jos mies kysyy kuinka monen kanssa ollut niin annan miehelle pakit. Se ei todellakaan miehelle kuulu.
Juuri noin. Et ole tilivelvollinen siitä ajasta, jolloin ette ole olleet yhdessä.
Edelleenkään en itse muista yhdenkään miehen tuollaista edes kysyneen.- ytmi
helka kirjoitti:
Juuri noin. Et ole tilivelvollinen siitä ajasta, jolloin ette ole olleet yhdessä.
Edelleenkään en itse muista yhdenkään miehen tuollaista edes kysyneen.Myöskään yhdessäolo ei tarkoita tilivelvollisuutta tai uskollisuuspakkoa. Ne ovat menneen ajan asioita.
- nainenski
helka kirjoitti:
Edelleenkään en itse muista yhdenkään miehen tuollaista edes kysyneen.Multakaan YKSIKÄÄN mies ei oo kysyny kumppaneiden määrää. Ennemmin niil on sellanen 'älä kerro' ilme naamalla jos sanankin muista miehistä lausuu.
- kysyy Harald
helka kirjoitti:
Edelleenkään en itse muista yhdenkään miehen tuollaista edes kysyneen.Ja moraali oli missä?
- Se on kerrottava
helka kirjoitti:
Edelleenkään en itse muista yhdenkään miehen tuollaista edes kysyneen.No ÄLY HOI! Siinä on kyllä kaksi varsinaista valopäätä. Totta helvetissä naisen käyttöaste kuuluu miehen tietää. Sehän on yksi tärkeimpiä valintapersuteita. Miten muuten pystyy päättämään, onko kysymyksessä pelkkä panopillu vai ihan oikeasti vaimomatskua?
Käytetyn auton ostajallekin kerrotaan, kuinka monta edellistä omistajaa on ollut. Naisen kanssa on ihan sama juttu. Siinä mielessä olet tietysti oikeassa, että kun se immenkalvo kerran on pantu paskaksi, niin sitten horo on jo puolisoksi kelpaamaton ja se lisänussijoiden tarkka lukumäärä on vähemmän tärkeä asia. Jos nainen kieltäytyy kertomasta, on pakko olettaa, että se johtuu häpeän tunteesta, eli nussijoita on ollut —> vain panokäyttöön, fuck-and-forget.
Naisilla on kummallinen kuvitelma, että voivat jotenkin nollata tilanteen ja olla kuin pillun päällä ei muka olisi ketään käynyt ähkimässä. En ymmärrä tätä aikapakkomiellettä. Ihan samanlaista vieraan miehen nussittavana olemista se on, oli se sitten tapahtunut suhteen aikana tai ennen sitä, aisuri on aina aisuri.
Ja nythän on niin, että minä olen kunnian mies, en osta käytettyä autoa, enkä nai huoraa. Enkä suosittele kenellekään muullekaan.
Naisen ei kannata sanoa miehelle kuinka monen kanssa on ollu, koska hän ei vältämätä tapaisi tositarkoituksella uudellen naista.
- ytmi
No sanotaan niin, että normaali mies ei kestä tietää miten monessa panoringissä nainen on panettanut itseään. Varsinkin jos mies luulee saavansa itselleen hyvän puolison.
- Missy 2?
ytmi kirjoitti:
No sanotaan niin, että normaali mies ei kestä tietää miten monessa panoringissä nainen on panettanut itseään. Varsinkin jos mies luulee saavansa itselleen hyvän puolison.
Panoringit eivät muutu tosiasiaksi, vaikka höpisisitte niistä maailman tappiin.
- ytmi
Missy 2? kirjoitti:
Panoringit eivät muutu tosiasiaksi, vaikka höpisisitte niistä maailman tappiin.
Ne on todistettu esim siten, että tiedetään tutkimusten mukaan naisilla olevan keskimäärin huomattavasti enemmän seksipartnereita kuin keskimääräisellä miehellä. Naiset siis kasautuvat ytmien ylläpitämiin panorinkeihin.
ytmi kirjoitti:
Puolisoksi otetaan naisen joka, on keskivertoinen ulkonäöltään.
Silloin olisi vähemmän riksiä tulla petetyksi naisen toimesta.
Riippuu tietenkin ulkonäöstä, kun monen kanssa ehtinyt touhumaan.
Sanot vaan, ett on niitä jokunen ollu. Piruako niitä erittelemään ja ynnäilemään. Oleellista lienee, et onko tuliasia. Jos on terve pillu, niin eipä siinä ongelmaa ole. Isompi ongelma voi tulla jos alat höpisemään kymmenistä tai sadoista miehistä hänelle.
- Ikisinkku M
Kyllä olisi sen parempi mitä aiemmin pahoitat toisen mielen, jos lykkäät kertomista tai valehtelet joutuu mies pettymään vielä enemmän jos sitten myöhemmin paljastuu ja suhde on ehtinyt jo etenemään. Vaikka se sattuu itse haluaisin tietää heti niin voisi kumpikin lähteä omille teilleen samantien.
Ihte kyllä ihmettelen mitä pirun väliä tuolla on? Eli jo lähtökohtaisesti kysymys on typerä. Jokainen harrastelee seksiä sen minkä tahtoo. Ihmeellistä toimintaa.
Ihte keroilisin totuuden, vaikkakin suattaa toinen herneen vetääkin nenään. Siihänän näkkee mimmottiis tyyppi toinen on.- Varman päälle
Kysy ensin monenko kanssa se on ollut siinä välissä, kerro sitten sama luku. myöhemmin voit kertoa totuuden jos jutusta tulee jotain.
- Ikisinkku M
Hauska ketju kun liki kaikki kehottaa aloittamaan suhteen valheella, hienoja ihmisiä. Ei kenellekään tule mieleen että sitä voisi yrittää elää niin ettei tarvitse valehdella tai peitellä tekemisiään.
- Aisuri Timppa
Olen joskus kysynyt vaimoltani samaa mutta hän ei muista lukumäärää. Oletan että useita satoja.
- Neuvosto_Liitto
Kysyisin samaa siltä. En tosin ole koskaan ollut kenenkään kanssa, koska en kelpaa kenellekkään
- minniäinen
mies haluaa tietää oletko kevytkenkäinen. suoraan sanoen
- Metsänpeikko
Onko exien ja panojen kans tulevaisuutta, ko naiset nii herkästi vertaa panojaan, nykyhetken suhteeseen?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .734258Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503075Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631323040Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3952126Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2131231Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito111193- 731162
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde291034- 611022
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että111973