Miksei Bicky koskaan paskanna DarkFearin postiluukkuun?

...............

Eikös Darkkis ja Janica ole kuitenkin naapureita Varissuon yksiöissään? Bickyhän voisi kunnon wt-panojen jälkeen suunnata Darkkiksen postiluukulle ja vääntää valtavan tortun neitsytsedän asuntoon ja poistua sieltä pyyhkimättä jarrutusjälkiä tämän sivarihipin matalan majan ovesta.

35

879

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Yllätysperseraiskaus

Ei kyllä kannata mennä pyllistelemään DarkFearin postiluukkua kohti. Kuten DarkFearin palstakirjoittelustakin voidaan päätellä, hänellä on koko ajan se homoilu ja miesten perseiden nussiminen mielessä, ja jos fina ei ole aivan täysin vienyt potenssia, hän saattaa yllättäen tuikata pippelinsä postiluukusta ja yllättää Bickyn perseraiskauksella.

• nihhhhhhhhhhh

Nyt ollaan jännä(miehe)n äärellä.

• Niin silloin kun Darkkis asui vielä Turussa ja Janica oli vielä sinkku ja sittemmin yh-äiti, niin DarkFear asui muistaakseni porraskäytävän päässä olevassa kaksiossa ja Jansku viereisessä asunnossa joka oli yksiö. Mutta miksi ihmeessä mä kaverini postiluukkuun olisin vääntänyt tortut? 😅 DarkFear oli ihan hyvä tyyppi, monesti vaihdettiin kuulumisia jos törmättiin porraskäytävässä tai paikallisessa K-Marketissa :))))))))))))))))))))))))))))))

Mutta käsittääkseni DarkFear ei ole enää pitkään aikaan asunut Turussa ja Jansku elää keskiluokkaista unelmaansa Liljalaaksossa. Varmaan tänäänkin ollut Prismaperjantai ja Timpan Visa-kortti se on vinkunut :))))))))))))))))))

• piiiiiiiiiiiiiiiip

• hmmmmmmmmm
        piiiiiiiiiiiiiiiip kirjoitti:

Onko tuo mies kuvassa, jonka kanssa juttelet, itse DarkFear?

https://aijaa.com/2wkHlj

Näyttäisi olevan Raunistulan hidas mies. Mutta mitä se tekee Varissuolla?

• on.kyllä.näköinen
        piiiiiiiiiiiiiiiip kirjoitti:

Onko tuo mies kuvassa, jonka kanssa juttelet, itse DarkFear?

https://aijaa.com/2wkHlj

No vaan katohan perkele !

Sehän on AIVAN 100% visualisaatio darkkiksesta. Ja puhekuplien perusteella, yhtä saatanan tyhmä kuin esikuvansa. Nyt vain odotellaan milloin se kalju kehari tulee ulisemaan uhkailemaan sillä kesäterässä olevalla kirveellään.

• Jopas on mauton pilakuva. DarkFearin kuvaa mulla ei ole nyt esittää, mutta hän muistuttaa aika paljon Andrea Pirloa ja Fernando Alonsoa. https://aijaa.com/alZxCP
        https://aijaa.com/oAlA44

Mut sikäli toi kuva on ihan osuva, nimittäin on se mun karvainen liekkitatuoitu perse noussut ja laskenut välillä myös sakkolihan päällä. Kjäh häh hää!

• bicky_royal kirjoitti:

Jopas on mauton pilakuva. DarkFearin kuvaa mulla ei ole nyt esittää, mutta hän muistuttaa aika paljon Andrea Pirloa ja Fernando Alonsoa. https://aijaa.com/alZxCP
        https://aijaa.com/oAlA44

Mut sikäli toi kuva on ihan osuva, nimittäin on se mun karvainen liekkitatuoitu perse noussut ja laskenut välillä myös sakkolihan päällä. Kjäh häh hää!

Niin mä olenkin Andrea Pirlon ja Fernando Alonson näköinen, kuten monet ovat sanoneetkin.

Mutta viime viikonloppuna olikin just koulujen päättäjäisviikonloppu, niin sulla varmaan se liekkitatuoitu perse pääsi taas nousemaan ja laskemaan sen sakkolihan päällä:)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

Sellaisen tornihuhun muistan kuulleeni jo silloin Varissuon aikoina, niin tuskin se ihan tyhjästä on temmattu:)))))))))))))))

• Markku_Näätä

Johtuu ennen kaikkea siitä, että bicky ja janica-nimiset hahmot ovat periksen mielikuvitusolentoja.

• Eivätkä ole mitään Periksen mielikuvitushahmoja, kun eivät he liity Perikseen yhtään mitenkään. Etkä sä edes ole OIKEA Markku Näätä, sillä hän kirjoittaa tällä palstalla kirjautuneena ja hänen nimimerkkinsä ja lempinimensä on SUOMI-Make.

Tämä OIKEA SUOMI-Make on myös moottoripyöräkerho Penetrators MC:n jäseniä, kun sä taas itse et varmasti ole kyseisen kerhon minkäänlaisia jäseniä.

• Mira_Varissuolta

Samalla tavalla kuin periksen uusin hahmo kilpurimies Porari:))))))))))))) Jota käsittämättömästi ei löytynyt Indy-kisan virallisten sivujen lähtölistasta, tulosluettelosta eikä kisan kuvanauhoituksista:))))))))))))))

• kiinni-jäit
        Mira_Varissuolta kirjoitti:

Samalla tavalla kuin periksen uusin hahmo kilpurimies Porari:))))))))))))) Jota käsittämättömästi ei löytynyt Indy-kisan virallisten sivujen lähtölistasta, tulosluettelosta eikä kisan kuvanauhoituksista:))))))))))))))

Ja sä kun sitä et olekaan mikään oikea Mira, etkä edes missään Varissuolla asu, kun et kerran osaa sitä tuloslistaa lukea!

• Sarita_Mullisaukko
        kiinni-jäit kirjoitti:

Ja sä kun sitä et olekaan mikään oikea Mira, etkä edes missään Varissuolla asu, kun et kerran osaa sitä tuloslistaa lukea!

http://indy500.tjs-labs.com/list-box?year=2018

Ei Porarin Poraria missään :D:D

• Vanessa_Anu_Saukko

• Takuma_Mansikkasato
        Vanessa_Anu_Saukko kirjoitti:

No siinä on näköjään virhe, kun kerran Porari on jäänyt pois.

Kumma kun tässä koko kisan kattavassa livestreamissakaan ei ole mitään Poraria :)

https://m.youtube.com/watch?v=ke1rb6g6fZU

• Angelique_Näätäräkä
        Takuma_Mansikkasato kirjoitti:

Kumma kun tässä koko kisan kattavassa livestreamissakaan ei ole mitään Poraria :)

https://m.youtube.com/watch?v=ke1rb6g6fZU

Joku näköjään vähän editoinut sitä ja poistanut henkilöt, joiden olemassaoloon ei kerta kaikkiaan halua kenenkään uskovan. Aika noloa.

• Takuma_Mustikkasato
        Angelique_Näätäräkä kirjoitti:

Joku näköjään vähän editoinut sitä ja poistanut henkilöt, joiden olemassaoloon ei kerta kaikkiaan halua kenenkään uskovan. Aika noloa.

Kätevä tuo yläreunassa kulkeva seurantalista. Ei mitään Poraria missään tuossakaan striimissä :D

• Alma_Mönkkönen

• Mauno_Ryyni

• Ohvisial_risalts

• VPutin

Periksen pitäisi kertoa psykiatrilleen tästä Sinkut-palstalla pyörittämästään satuhahmojengistä. Kuulisi oikein asiantuntijalta, että se on pahasta paranemisen kannalta.

• Eki-setä

Ei ihme ettei peris ikinä saa naista.

• paskan.vitut

Se olisi kyllä oikein suotavaa että siellä mielenterveys kuntoutujien "työssä" ollessaan, kun darkkis on siellä geriatria-osastolla pyyhkimässä niitä vanhuksien paskaperseitä, niin siinä "työn" tiimellyksessä joku niistä gubbeista paskantaisi darkkisen suuhen / naamalle. Ja oikein sellaisen löysän, lämpimän ja vetelän jota se vetäisi henkeensä ja tukehtuisi siihen. Samalla kun saisi siihen kupoliinsa suklaa kuorrutuksen. Eikä haittaisi kyllä yhtään jos siinä olisi sattumiakin mukana . . . . .

• Tukka_kuin_pökäleellä

Darkkiksen kalju on niin liukas Tummelista, että ei siihen paska tartu. Siihen spedekranssiin se valuu ja jää kiinni.

• Mulla itselläni kun onkin hyvälaatuinen ja tuuhea tukka päässäni, kun mä olenkin nykyaikainen ja eurooppalaishenkinen mies. Lisäksi mä työskentelen myös hyväpalkkaisessa ammatissa, kun mun palkkani onkin peräti huimat 12-14euroa/tunti.

Mutta sähän voit itse tehdä niitä paskatöitä siellä vanhustenhuollossa, kun susta tuskin mihinkään oikeisiin ja parempiin töihin edes on saatana!!!!!!!!!!!! Pyyhi vaan paskaperseitä vitun homo saatana!!!!!!!!!!!!!

• Tukka_kuin_pökäleellä kirjoitti:

Darkkiksen kalju on niin liukas Tummelista, että ei siihen paska tartu. Siihen spedekranssiin se valuu ja jää kiinni.

Ai sulla itselläsi on joku spede-kranssi vai. Taidat sitten olla varmasti niitä persujen äänestäjiä, kun teillähän ne kaljuuntuneet tukat ovatkin aina niin suosittuja saatana!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Mulla itselläni kun onkin hyvälaatuinen ja tuuhea tukka päässäni, kun mä olenkin nykyaikainen ja eurooppalaishenkinen mies. Muistahan äänestää niitä persuja vitun homoperse!!!!!!!!!!!

• mies_86__
        DarkFear kirjoitti:

Ai sulla itselläsi on joku spede-kranssi vai. Taidat sitten olla varmasti niitä persujen äänestäjiä, kun teillähän ne kaljuuntuneet tukat ovatkin aina niin suosittuja saatana!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Mulla itselläni kun onkin hyvälaatuinen ja tuuhea tukka päässäni, kun mä olenkin nykyaikainen ja eurooppalaishenkinen mies. Muistahan äänestää niitä persuja vitun homoperse!!!!!!!!!!!

Et sinä trolli ole missään töissä.

https://aijaa.com/psWGY9

• mies_86__ kirjoitti:

Et sinä trolli ole missään töissä.

https://aijaa.com/psWGY9

Mä en ole mikään trolli, jos niin luulet. Mistä edes keksit moise väitteen??

• mies_86__
        DarkFear kirjoitti:

Mä en ole mikään trolli, jos niin luulet. Mistä edes keksit moise väitteen??

Mm siitä sen tietää, että ikäsi on milloin mitäkin ja komppaat apinan raivolla periksen typeriä liljalaakson trollihahmoja.

• Teukka_Maalta
        mies_86__ kirjoitti:

Mm siitä sen tietää, että ikäsi on milloin mitäkin ja komppaat apinan raivolla periksen typeriä liljalaakson trollihahmoja.

DarkFear on S24:n tyhmin trolli ylivoimaisesti :P

• Kcotbu
        DarkFear kirjoitti:

Sähän oot hauska tyyppi. Mut oikeesti käy vähän sääliksi ku kukaan ei usko sua. Ehkä neon vaa vihasia ku haukut muita ätmeiksi

• onkosesuklaata

DarkFear on moderni mies, joka kannattaa vihreitä arvoja. Tuoreen ulosteen syöminen lautaselta.. nam nam mitä herkkua! Se jos mikä voittaa ruotsinlaivaristeilyt kaveriporukan kanssa. Robocopin uusintaversio on aika paska elokuva. Penis.

• Ai sulla sitä onkin jo penikset mielessä vai. Taidat sitten olla itse homo, kun kerta noin kovasti ne miesten penikset sua tuntuvat kiinnostavan.

Ei sun sitä homoutta kannata yhtään kieltää tai salata, kun se tuntuu olevan sulla niin selvä asia. Tuskin sä muuten olisit noin kovasti niistä miesten peniksistä kiinnostunut.

• Olet_Neitsytsetä

Yhäkö darkkis jatkaa? Kävin palstalla viimeksi 8 vuotta sitten ja sama levy oli silloinkin pyörimässä. Sasikaljuinen neitsykäinen taitaa olla joko trolli tai henkisesti jälkeenjäänyt.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      133
      7313
    2. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      165
      4430
    3. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      55
      3473
    4. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      507
      3192
    5. Purra hermostui A-studiossa

Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.
      Perussuomalaiset
      297
      2134
    6. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      36
      1783
    7. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      20
      1731
    8. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      91
      1583
    9. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      179
      1495
    10. Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."

Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito
      Ensitreffit alttarilla
      15
      1436
    Aihe