Naisten jaloista

estetic man

En oikein voi mitään sille, että isot jalat naisellani aika turnoff. 37 nyt vielä jotenkuten menettelee. Ehkä 38 myös( niukin naukin) jos nainen on muuten pitkä. Mutta siitä ylöspäin = ihan karseeta. Sitten myös häiritsee jos isovarpaat on vääntyny sisäänpäin ( yllättävän yleistä). Kohtalon ivaa minua kohtaan kun suominaisilla on niin isot jalat tosi usein. Itse olen sirorakenteinen ja kaunis mies.

15

302

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • koko38

      Ja mä en tykkää sirorakenteisista miehistä, yäk. Mun miehen pitää tuntua mieheltä. Mielummin raksaäijä, nam.

      • Dildarii

        Joo, sori, en minäkään. Siro mies = ei mitään mahkuja. Miehen pitää olla mua selkeästi isompi ja painavampi (ei lihava, mutta ei mua pari kiloakaan haittaa) jos koen olevani miehen kokoluokassa on se aika moinen turnoff.


    • niippa21

      Miksi aloittaja kokee tarvetta avautua tästä asiasta?
      Eiköhän ihan kaikilla meillä ole omat näkemyksemme viehättävyydestä tai kauneudesta... ja hyvä niin.
      Jos olet laiha ja hintelä, niin esteettisesti ehkä sinulle sopii myös laiha ja hintelän lyhyt nainen. Näillä usein myös pienet jalat. Yli 175 cm naisilla on usein myös suuremmat jalat. Eikö?
      Itsellenikin hintelät ja heikot luikkumiehet ovat kauhistus. Haluan jalkahieronnan vahvalta ja isokätiseltä urokselta. Mmm... siinä tuntee olonsa naiselliseksi.

      • näpsä.

        Juuri näin. Jos nainen on yli 175 pitkä niin jalan koko alkaa yleensä kyllä 40 ylöspäin. Mallimaailmassa on yleistä et jalka on 41-44, jos mallilla pituutta se 180 tai yli. Mut näytöksissä voi joutua sulloutumaan 40 kenkiin. Usein näkee kenkäosastolla 165 (mun pituus) cm naisia jotka etsii 39-40 kokoisia kenkiä. Se taitaa olla yleistä. Onkohan yleisinnkoko nykyään se 39?

        Paras ystäväni on malli ja jalka 43. Aivan sopusuhtaisen näköinen, koska kaikki hänessä on pitkää ja näyttävää. Nykyään on ihania kenkiä myös isohin kokoihin.


    • epäilevä elli

      Mulle taas hoitamattomat jalat on kauhistus. Kesällä näkee naisia sandaaleissa, joista vilkahtelee kuivat ja halkelleet kantapäät. Kovettumia. Hyi kamalaa. Ei siinä auta vaikka olis miten kaunis nainen ja sirot jalat... hoitamattomuus on täydellinen kuvotus.

      Kiinassahan osasivat hienosti pitää naistensa jalat siroina. Terveydestä viis. Tuo aloittajan mainitsema ukkovarpaiden kääntyminen sisäänpäin on seurausta liian pienien ja kapeiden kenkien käytöstä. Olisikohan osittain syynä juuri miesten asettamat kauneus"ihanteet" siitä, minkä kokoinen jalka naisella saa olla.

      Iloitaan ihmisten terveistä ja hyvinhoidetuista jaloista. Hoidetaan omamme ja rakkaamme jalkoja rasvauksella, hieronnalla ja hyvillä kengillä.

    • legmodelll

      Onneksi elän siinä uskossa, että jalat eivät ole kaikille miehille mikään keskeinen naisen valintakriteeri, muuten peli on kohdallani menetetty :D Nimim. jalat kokoa 39-40, epäesteettisillä käppyrävarpailla.

    • miesvm_1967x
      • miesvm_1967x

        Ai niin mutta tuskin sinäkään kelpaat hänelle eli tasapeli ;)


    • jepijepi...

      Hmmm... voisi olla hankalaa 175cm ja ylöspäin, pitkien naisten pysyä pystyssä 35 jaloillaan.... Olisiko näin, että se tuo luonto on suurinpiirtein pitänyt huolta aina yksittäisen ihmisen mittasuhteista.
      AP:lle ....ja juu, hintelä mies on enämpi tyttö kuin kuin mies.... sori....mutta itsehän aloitit ulkonäkökysymysten miettimisen....

    • hupipuppy

      No suhdehan aloitetaan vilkaisemalla ulkonäköä;))

      Eipä kyllä omat rakkaat jalkani mene hänen ihanteeseensa, mutta ovat niin kauniin muotoiset (koska käytän urheilujalkineita ja käytännöllisiä kenkiä, jotka pitävät jalan asennon normaalina) ja hyvin hoidetut ettei kirpaissut.

      Korkokengät paitsi tuntuvat pahalta, niin myös puristavat jalkaa ja paino on väärästi jakautunut, joten jalka muokkautuu epäluonnolliseksi --->mielestäni rumaksi. Ovathan ne kauniit iltaasujen kanssa.

      Oletteko muuten koskaa nähneet kuvia sidotuista jaloista? Laittakaapa tämä hakusanaksi googlen kuvahakuun:

      tied feet chinese

      Ja iloitkaa lättäjaloistanne!

    • ap.

      Olen 183 ja painan 73, siis sirorakenteinen.Äärimmäisen jäntevä myös, seurausta itämaisten lajien vuosikausia kestäneestä säännöllisestä treenaamisesta.

      • Yök,pyök

        Valitettavasti kuulostat hintahtavalta. Tuskin monenkaan naisen makuun.


    • Valintakysymyksiä

      Jalkojensa koolle ja kengännumerolle ei kukaan voi mitään, nainenkaan, joka voi kaikenlaista monille asioille.

      Mutta korvien väliselle ajatusmaailmalle joka ainoa ihmisyksilö voi jotain ihan itse JOS osaa, pystyy ja kykenee. Aloittaja ei selvästikään mihinkään em. eikä "sirorakenteisuus ja kauneus" auta aiheessa tippaakaan. Esteettisillä avuilla ei ole mitään virkaa, kun ne esiintyvät kierolla kasvualustalla.

    • ………...

      Treffit kannattaa siis aloittaa sillä, että pyydät naista ottamaan kengät ja sukat jalasta. Jos ei läpäise tarkastusta, seuraava. Onnea matkaan...

    • Etsi rauhassa

      Sääliksihän käyt. Et täytä miehen kriteerejä. Turn off.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Valkeakosken 15-v tapauksessa ihmettelen ??

      On sääli, että pahoja ihmisiä liikkuu aina vapaana eri puolilla Suomea, mutta minkä ihmeen takia 15-vuotiaan nuoren täyt
      Maailman menoa
      592
      16196
    2. Valkeakosken tappo

      "Tyttö löytyi poliisin mukaan kuolleena läheisestä metsästä muutaman sadan metrin päässä kotoaan. Uhrin löysivät hänen k
      Henkirikokset
      46
      14354
    3. Nyt ahdistaa

      Joku nuori tyttö on surmattu Valkeakoskella. En tunne ihmistä, mutta silti se koskettaa. Uutisissa oli hiljattain, että
      Valkeakoski
      365
      9178
    4. Kuka oli tekijä?

      Jos tekijä oli suomalainen, onko hänen vanhempiaan jo tavoitettu? Mitä mieltä ovat aikamiespoikansa teosta? Entä puoliso
      Valkeakoski
      44
      5005
    5. 15-vuotiaan ruumis valkeakoskella

      Nuoria tyttöjä tappavat miessaalistajat ja toiset nuoret. Miessaalistajille ruumiin kätkeminen tai tuhoaminen ei ole on
      Poliisi
      10
      4397
    6. Valkeakosken murhaaja-raiskaaja on kantasuomalainen mies tiedottaa poliisi

      Some- ja palstapersut ehtivät jo moneen kertaan julistaa tekijän maahanmuuttajaksi. Miten meni niin kuin omasta mielestä
      Maailman menoa
      148
      2801
    7. Kantasuomalainen mies pidätetty - ulkomaalaiset syyttömiä tekoon

      Verityöstä on pidätetty vuonna 2005 syntynyt mieshenkilö. Ulkomaalaisilla ei mitään yhteyttä tekoon.
      Valkeakoski
      108
      1718
    8. Mitä hänellä oli päällään kun viimeksi näit hänet?

      Avoimia vastauksia saa kirjoitella... Ehkä joku saattaa tunnistaa itsensä kommenttien joukosta :)
      Ikävä
      57
      1309
    9. Miksi kaupunki toivoo nuorilta malttia?

      https://www.hs.fi/suomi/art-2000010453236.html "Älkää suunnitelko kostoa" Mistä on kyse? ”Toivomme, että nuorten taho
      Valkeakoski
      41
      1217
    10. Meidän tarinako on ohi?

      Ootko niin päättänyt?
      Ikävä
      90
      1215
    Aihe