Vähän kts:lle faktaa

13

71

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • aaroninparta

      Huomiokaa alueen kartta ,se pieni sininen täplä on Israel.

      • HYVÄ huomata. Israel on vain pieni täplä kartassa, mutta arabeilla on ainakin euroopan kokoinen alue ympärillä ja silti vaativat Israelilta maata


      • juutalaiset tappaa!
        totuusonvoittaja kirjoitti:

        HYVÄ huomata. Israel on vain pieni täplä kartassa, mutta arabeilla on ainakin euroopan kokoinen alue ympärillä ja silti vaativat Israelilta maata

        Omiaanhan arabit vain vaatii jos vaativat. Juutalaisen sensijaan yrittävät ajaa arabit mereen ja vallata ja rakentaa arabien maalle lisää laittomia siirtokuntia jotka koko maailma on tuominnut, jopa amerikka.


      • hizzulle
        juutalaiset tappaa! kirjoitti:

        Omiaanhan arabit vain vaatii jos vaativat. Juutalaisen sensijaan yrittävät ajaa arabit mereen ja vallata ja rakentaa arabien maalle lisää laittomia siirtokuntia jotka koko maailma on tuominnut, jopa amerikka.

        Maa on juutalaisten omaa,maata jossa he ovat asuneet 3500 vuotta. Arabit ovat tunkeilijoita,mikäli Israelin valtiota ja sen aluetta tarkoitat.

        Turhaa teikäläisten tuosta asiasta on venkoilla. Sen kuin hyökkäätte taas,katellaan kuis käypi. Fair enough? ;D


      • Varma todiste
        hizzulle kirjoitti:

        Maa on juutalaisten omaa,maata jossa he ovat asuneet 3500 vuotta. Arabit ovat tunkeilijoita,mikäli Israelin valtiota ja sen aluetta tarkoitat.

        Turhaa teikäläisten tuosta asiasta on venkoilla. Sen kuin hyökkäätte taas,katellaan kuis käypi. Fair enough? ;D

        Niinp, 3500 vuotta vain. Arabit on asuneet siellä jo 120 vuotta aiemmin.
        Yritäppä nyt muistella Raamatusta sellainen kohta jossa Abraham ostaa sieltä Saaralle hautapaikan. Keneltä osti?


    • törkeyden huippu

      Ja ajatelkaas. Tällaiselle mitättömälle alueelle juutalaiset on työntäneet arabit, ja lisää varastetaan pakkokeinoin heiltä maita laittomille siirtokunnille.

      • misäärille

        Juuri päinvastoin,kiitos. Muuten meni oikein. Viestiesi sisältö tunnetaan jo hyvin. Kun se käännetään päinvastaiseksi,päästään aika lähelle totuutta,kuten nytkin. :)


    • KTS (Ei kirj.)

      Onhan nämä väestötiedot helposti saatavailla:

      http://fi.wikipedia.org/wiki/Israel

      http://fi.wikipedia.org/wiki/Palestiinalaiset

      Asukkaita on kaiken kaikkiaan 7 800 000 ja heistä 78 prosenttia eli 6 084 000 on juutalaisia, 17 prosenttia eli 1 326 000 arabeja, loput 390 000 druuseja ja muita vähemmistöjä.

      Israelissa asuu lisäksi 1 650 000 palestiinalaista, Länsirannalla heitä asuu 2 515 000 ja Gazassa 1 600 000.

      Jos alueet liitettäisiin Israeliin, kuten fanittajalössi sokeana hypettää, olisi tässä yhden valtion mallissa siis 6 084 000 juutalaista ja 7 481 000 arabia sekä druusimuslimia.

      TÄSTÄ syystä Israel ei kannata yhden valtion mallia.

      • Jani.

        Tolla sakilla on kotimaat, Egypti ja Jordania , sinne siis lomps lomps


      • Genoveva
        Jani. kirjoitti:

        Tolla sakilla on kotimaat, Egypti ja Jordania , sinne siis lomps lomps

        Palestiinalaisilla on oma maa ja se on Palestiina.Israel on agressori joka on vallannut laittomasti maata .700 000 palestiinalaisia elävät pakolaisina omassa maassa.Repressiot,murhat jatkuvat .....
        Juutalainen valtio on epäonnistunut ja uskon että tuhoa itsensä jonakin päivänä.Loppu on tulossa eikä Jumala pelasta ketään.


      • HÖPÖ HÖPÖ kts tuo luku tarkoittaa koko Israelia el iarabeja asuu Israelissa

        1700000


      • Janille
        Genoveva kirjoitti:

        Palestiinalaisilla on oma maa ja se on Palestiina.Israel on agressori joka on vallannut laittomasti maata .700 000 palestiinalaisia elävät pakolaisina omassa maassa.Repressiot,murhat jatkuvat .....
        Juutalainen valtio on epäonnistunut ja uskon että tuhoa itsensä jonakin päivänä.Loppu on tulossa eikä Jumala pelasta ketään.

        Miksi arabien pitäisi muuttaa Egyptiin ja Jordaniaan. Arabithan olivat ensimmäiset asukkaat Israelin maaperällä. Juutalaiset tulivat vasta paljon paljon myöhemmin.


      • naksulle
        Janille kirjoitti:

        Miksi arabien pitäisi muuttaa Egyptiin ja Jordaniaan. Arabithan olivat ensimmäiset asukkaat Israelin maaperällä. Juutalaiset tulivat vasta paljon paljon myöhemmin.

        Nyt kun kerrot uskottavasti vielä lähdetietoineen että arabit olivat alueella 4000 vuotta sitten,voimme keskustella harhaisista fantasioistasi kamelin varjossa. :DDD

        Juutalaiset olivat siellä jo silloin. Lue historiaa ja viisastu,niin hölmöilet vähemmän.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      125
      1238
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      904
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      90
      845
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      21
      786
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      717
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      282
      712
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      636
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      32
      603
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      543
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      117
      530
    Aihe