Janos Valmunen, kuka muistaa?

Viltteri

Kuuntelin tässä taas masokistisella nautinnolla taannoista Janos Valmusen Bussipysäkki-piisiä. Yritin etsiä netistä lisää ko. tyypistä, vaan laihat on tulokset. Videokasasta löytyi hienoja Axa Sorjosen ohjelmia, mm. 'Olet paha', missä herra Valmunen esiintyi, mutta juuri muuta en ole löytänyt. Joku taisi kertoa, että Valmunen on kuollut liikenneonnettomuudessa. Onko näin? Kertokaa. Katoavaa kansanperinnettä.

10

8610

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ystävä

Janos Valmunen on todella kuollut moottoripyörä onnettomuudessa vuonna 1999. Olimme Formulakisoissa, kun ikävä tieto saapui...kaikki romahti.

Olen edesmenneen Janos Valmusen ystävä, kolleega.
      Olemme laulaneet yhdessä ja viettäneet antoisia musiikillisiä hetkiä. Minulla oli kunnia saada hänen signeeramsa vinyyli -bussipysäkillä. Sekä cd -sademies. Meillä oli tarkoitus tehdä yhdessä musiikkia. Ikäväkseni emme koskaan ehtineet tehdä sitä.

Janos Valmunen oli hieno mies ja musiikko. Rauha hänen sielulleen.

Kunnioituksella

Ystävä/kolleega

• TLu

Olen noiden virallisten sivujen perustaja ja ainoa ylläpitäjä. Niinkuin näette, tietoa olisi kiva saada sivuille lisää. Nimim. "Ystävä", saanko udella, millaista musaa oli tarkoitus tehdä?

• Anonyymi
        TLu kirjoitti:

Olen noiden virallisten sivujen perustaja ja ainoa ylläpitäjä. Niinkuin näette, tietoa olisi kiva saada sivuille lisää. Nimim. "Ystävä", saanko udella, millaista musaa oli tarkoitus tehdä?

Vieläkö viralliset sivut ovat olemassa? Terv. Janoksen esikoinen

• Bussipysäkillä

Ja vuosen jälkeenkin herkistää Valmusen biisit ja hänen kohtalonsa. !

• MIKA KATAJA

Janos oli minun myymällä keikalla juuri la päivää ennen kuolemaansa Viialan Elefantissa. Tapasin hänet jo pe Raisiossa kuntosalilla, kun tuli hakemaan käteislaskun keikkapalkkion saamista varten. Lapset oli mukana ja tuli Saabilla. Hän oli elämää suurempi persoona!!! Kuten poisnukkuneet ystäväni Tony Halme ja Urpo Leppänen.

• MIKA KATAJA

HÄNELTÄ PUUTTUI KAIKKI DIIVAN ELKEET!!!!

• Jorma

Janoksella on sisko nimeltään Ramona Valmunen. Olin v.1991 samassa työpaikassa Ramonan kanssa ja Ramona puhui Janoksesta usein minulle.

• Jorma
        Jorma kirjoitti:

Janoksella on sisko nimeltään Ramona Valmunen. Olin v.1991 samassa työpaikassa Ramonan kanssa ja Ramona puhui Janoksesta usein minulle.

Janoksen lauluääni kuulosti Irwin Goodmanilta.."näin sut silloin ensimmäistä kertaa bussipysäkillää, katsoimme toisiamme silmiin, heti ihastuksissamme"... jne.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia

Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell
      Maailman menoa
      336
      7412
    2. Kysymys muille miehille

Onko teille varattu nainen ongelma? Mikään muu naisessa ei töki kun se että hän on varattu. Kamppailen houkutuksen kanss
      Ikävä
      77
      4769
    3. Sinä eräs, pyydän......

AUTA mua ole kiltti. Ei mun takia vaan.... Miten saan sut kiinni?
      Ikävä
      208
      3225
    4. Kohta katson sun kuvaasi

ja päästän ajatukseni liitämään. Jo kuvasi näkeminen rauhoittaa, ja pistää hyrräämään vähän muutakin. Ihanan kaunista sa
      Ikävä
      24
      3117
    5. Nimikirjaimet

Kuka kaipaa ketä 🥰
      Ikävä
      76
      2016
    6. VOI TÄTÄ ILON

JA ONNEN PÄIVÄÄ 😂
      Tuusniemi
      153
      1896
    7. Ahneus iski Fazeriin, suklaalevy kutistuu 180 grammaan

Kun mikään ei riitä. Shrinkflaatio. Mitä isot (Marabou) edellä, sitä pienet (Fazer) perässä. Pienikin voi siis olla a
      Maailman menoa
      220
      1841
    8. Jos kaivattusi on perääntynyt lähestyessäsi

jossain tilanteessa, ymmärrätkö miksi hän saattoi tehdä sen?
      Ikävä
      166
      1597
    9. Minkä asian haluaisit muuttaa kaivatussasi?

Mikä kaivattusi luonteessa tai ulkonäössä ärsyttää sua?
      Ikävä
      120
      1558
    10. Mies, ajattelemmekohan toisiamme juuri nyt?

Olet mielessäni, vanhempi mies
      Ikävä
      89
      1478
    Aihe