Janos Valmunen, kuka muistaa?

Viltteri

Kuuntelin tässä taas masokistisella nautinnolla taannoista Janos Valmusen Bussipysäkki-piisiä. Yritin etsiä netistä lisää ko. tyypistä, vaan laihat on tulokset. Videokasasta löytyi hienoja Axa Sorjosen ohjelmia, mm. 'Olet paha', missä herra Valmunen esiintyi, mutta juuri muuta en ole löytänyt. Joku taisi kertoa, että Valmunen on kuollut liikenneonnettomuudessa. Onko näin? Kertokaa. Katoavaa kansanperinnettä.

9

7508

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ystävä

      Janos Valmunen on todella kuollut moottoripyörä onnettomuudessa vuonna 1999. Olimme Formulakisoissa, kun ikävä tieto saapui...kaikki romahti.

      Olen edesmenneen Janos Valmusen ystävä, kolleega.
      Olemme laulaneet yhdessä ja viettäneet antoisia musiikillisiä hetkiä. Minulla oli kunnia saada hänen signeeramsa vinyyli -bussipysäkillä. Sekä cd -sademies. Meillä oli tarkoitus tehdä yhdessä musiikkia. Ikäväkseni emme koskaan ehtineet tehdä sitä.

      Janos Valmunen oli hieno mies ja musiikko. Rauha hänen sielulleen.

      Kunnioituksella

      Ystävä/kolleega

      • TLu

        Olen noiden virallisten sivujen perustaja ja ainoa ylläpitäjä. Niinkuin näette, tietoa olisi kiva saada sivuille lisää. Nimim. "Ystävä", saanko udella, millaista musaa oli tarkoitus tehdä?


    • Bussipysäkillä

      Ja vuosen jälkeenkin herkistää Valmusen biisit ja hänen kohtalonsa. !

    • MIKA KATAJA

      Janos oli minun myymällä keikalla juuri la päivää ennen kuolemaansa Viialan Elefantissa. Tapasin hänet jo pe Raisiossa kuntosalilla, kun tuli hakemaan käteislaskun keikkapalkkion saamista varten. Lapset oli mukana ja tuli Saabilla. Hän oli elämää suurempi persoona!!! Kuten poisnukkuneet ystäväni Tony Halme ja Urpo Leppänen.

    • MIKA KATAJA

      HÄNELTÄ PUUTTUI KAIKKI DIIVAN ELKEET!!!!

      • Jorma

        Janoksella on sisko nimeltään Ramona Valmunen. Olin v.1991 samassa työpaikassa Ramonan kanssa ja Ramona puhui Janoksesta usein minulle.


      • Jorma
        Jorma kirjoitti:

        Janoksella on sisko nimeltään Ramona Valmunen. Olin v.1991 samassa työpaikassa Ramonan kanssa ja Ramona puhui Janoksesta usein minulle.

        Janoksen lauluääni kuulosti Irwin Goodmanilta.."näin sut silloin ensimmäistä kertaa bussipysäkillää, katsoimme toisiamme silmiin, heti ihastuksissamme"... jne.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      159
      6710
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      36
      4007
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      25
      2035
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      18
      1989
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      27
      1829
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1656
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      17
      1573
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      27
      1548
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      18
      1535
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      36
      1398
    Aihe