Oon tammikuun alussa lähdössä auppariks Lontooseen. Ois mahtava tutustuu muihin au paireihin ja jakaa fiiliksiä, joten onko muita lähössä vuoden alussa sinne suunnalle tai oisko siel jo joku joka haluis tutustuu?:)
Au paireja Englannissa/Lontoossa?
4
141
Vastaukset
- 2015555
Haluan tiedustella, löysitkö perheen itse vai jonkun toimiston kauppa lähdet au pairiksi ?
- annikasuvi
Ihan itse löysin aupair-worldin kautta :)
Taalla oisi puolisuomalainen perhe Irlannissa hakemassa uutta aupairia. Perheeseemme kuuluu irlantilainen isa, pojat 1.5v ja 3v, ja suomalainen aiti. Haemme savutonta ajokortillista tyttoa aupairiksi. Jos perheemme kiinnostaa, laita viestia [email protected], ja kerron lisaa. :)
- muimui1
Moikka, oon lähössä au pairiksi lontoosee helmikuussa! Ja ehdottomasti haluan tutustua...laitatko vaikka sähköpostiosoitteen niin laitan viestiä sulle? :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jäätävä epävarmuus
Mistä tää hirveä epävarmuus molemminpuolin johtuu? Pohjimmiltaan uskon, että molemmat tietää, että tunteita on. Vai onko852197- 431790
Persut romahti Haapaveellä, kiitos Ilkka!
Persut saivat historiallisen tappion haapaveellä! Kiitos Ilkka!721544- 761326
Pitsaa selliiä
Onko uudet pitsat hyviä, kannatteooko käyvä vai suosiollako pittää hilipasta sotkamoon261194- 771181
- 481173
- 591071
Nyt tiedän
Että joku on lahjonut jonkun tai olemme idiootteja. Nuo kokkareiden päsmärit tuli valituksi valtuustoon. Onnea vaan kai381004- 37953