Exä pääsi heti yli

Ahdistunut Jättäjä

Päätin kuukausi sitten että nyt erotaan, asiaa vatvonut mielessäni ainakin vuoden päivät. 7 yhteistä vuotta takana ja kyseessä ensimmäinen seurustelusuhteeni joten kynnys aika iso kun en koskaan ole eronnut. Olen ollut jatkuvasti ahdistunut, välillä helpottunut mutta sitten taas tunteet heittää kuperkeikkaa. Mies ollut masentunut ja vihainen koko ajan ja vielä joudumme saman katon alla asumaan. Hän ei olisi halunnut erota. Nyt sitten kertoi panneensa jotain naista ja olevansa täysin yli minusta ja ettei ole enään mitään tunteita minua kohtaan. Vaikka minä päätin että erotaan niin nyt sattuu. En usko olevani valmis uuteen suhteeseen saati seksiin kenenkään kanssa pitkään aikaan, ja hän pääsi minusta yli noin helposti?! Mitä tälle ahdistuksen tunteelle oikein voi tehdä, en saa nukutuksi ja ruoka ei maistu. Hän huomenna aikoo muuttaa pois johonkin kaverinsa nurkkiin että voi aloittaa uuden onnellisen elämänsä, ja minä jään tänne nyt yksin ja aioana rikki olevana osapuolena. Mikä tässä nyt meni näin vikaan, tuntuu että se on nyt ihan sama mitä teen niin tämä paha olo ei lähde millään..

5

429

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • juurikinNäin

      Niinno, saahan se mies sanoa että on sinusta päässyt yli, vaikka totuus tuskin ihan niin on. Miehet vaan menevät ja ettivät sen ekan panon just sen takia, että vanha suhde saatas nopeesti pois mielestä - ainakin hetkeksi.

      Tsemppiä sulle. Kyllä se mieskin eroa ja vanhaa suhdetta tulee vielä puimaan ja pohtimaan (omalla laillaan, omassa päässään, ainakin!).

    • mieti ensin

      Siis pitäiskö tämän miehen nyt sitten haikailla sinun perään kun itse teit sen eropäätöksen.
      Niin se elämä jatkuu niin ex miehelläsikin niinkuin sinullakin eronne jälkeen.
      Tietty mies tai sinä muutat saman katon alta pois vaan pitäiskö vieläkin jatkaa sitä ahdistavaa elämää saman katon alta?
      Ei teistä enää "kavereita" saa vaikka moni niin kuvitteleekin erottuaan vaikka lapsiakin olisi niin ne on vain enää yhdistävä tekijä enää.
      Se on se eron hinta.

      • 16 + 19

        Juurikin näin, jos ap kerran halusi erota, niin luulisi olevan ihan positiivinen asia, että miehen osalta meni ainakin näennäisen kivuttomasti. Olisi ilmeisesti halunnut peräänsä ahdistavan ruikuttajan tai stalkkerin.


    • Kasvakaa naperot

      Tossa on nyt kyse valtapelistä, molemmin puolin. Ei kuulu aikuisten elämään sellaiset leikit.

    • 946885

      En usko että on päässyt yli. Miehelle tuo on perustaktiikkaa että ei voi perua päätöstään lähdöstä enää. Ei panemalla yli kenestäkään pääse, ja voi olla (jopa todennäköistä) että tulee vinkumaan sua takaisin. Tuo on hätäratkaisu ja itselleen saattaa hetken uskotella että pääsi yli, mutta muutama viikko todellista asumuseroa ja huomaa että eipä se niin helppoa ollut...
      Sinusta tuntuu pahalta nyt, mutta se menee ohi. Olit kuitenkin itse jo päätöksen erosta tehnyt. Te molemmat surette omalla tavallanne, tuo hyppy seuraavaan on miehesi tapa. Parempi tietty olisi jos rauhassa katselisi ympärilleen eron jälkeen mutta jotkut haluaa tehdä jotain repäisevää joka tuo hetken helpotuksen. Kyllä siltä mieheltäkin vielä itku tulee jossain vaiheessa. ..

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Metsäkoneen kuljettaja huuteli tutkijalle

      "voisit kyllä ottaa rintaliivit pois ennen kuin tulet minulle juttelemaan, hän sanoo." https://yle.fi/a/74-20106446 On
      Suomussalmi
      704
      10320
    2. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      422
      4594
    3. Kaikki ei vieläkään usko luontokatoon.

      Suomussalmen Hukkajoella foliohattu metsäkoneen kuljettaja tuhosi tuhansia harvinaisia jokihelmisimpukoita eli raakkuja
      Kajaani
      92
      3114
    4. Sano vain suoraan, että nyt riittää

      ettei kiinnosta. Sano, että lopeta! En ihmettelisi, jos olet saanut tarpeeksesi ja toivot minun ymmärtävän lopettaa. Eh
      Ikävä
      43
      2875
    5. Ohhoh! Ex-pääministeri Sanna Marinin Joni-rakas paljasti ilouutisen: "Tässä kuussa..."

      Sanna Marin on ollut naimisissa Markus Räikkösen kanssa. Nyt hänen seurassaan on usein julkkishiusmuotoilija Joni Willb
      Kotimaiset julkkisjuorut
      55
      2714
    6. Mari Rantanen asettaa sairaan lapsen edun oman uransa edelle - (tekikö Marin samaa)

      Noin toimii kunnon vastuuntuntoinen äiti, mutta siitäkin nämä mt-ongelmaiset vasemmistolaiset häntä täällä haukkuvat. "
      Maailman menoa
      230
      2698
    7. Mitä ajattelet aina

      Kun hän tulee näköpiiriin?
      Ikävä
      154
      1899
    8. Luokatonta toimintaa

      Tyrmistyttävää toimintaa Stora Enson korjuu yrittäjältä Hukkajoella. Täyttä piittaamattomuutta laeista ja luontoarvoista
      Suomussalmi
      73
      1748
    9. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      14
      1650
    10. Maailmankuulu homopingviini on kuollut

      Minä niin toivoin että pariskunta olisi saatu kunniavieraiksi ensi kesän Prideen. 💔 "Maailmankuulu homopingviini on k
      Lapua
      6
      1443
    Aihe