Exä pääsi heti yli

Ahdistunut Jättäjä

Päätin kuukausi sitten että nyt erotaan, asiaa vatvonut mielessäni ainakin vuoden päivät. 7 yhteistä vuotta takana ja kyseessä ensimmäinen seurustelusuhteeni joten kynnys aika iso kun en koskaan ole eronnut. Olen ollut jatkuvasti ahdistunut, välillä helpottunut mutta sitten taas tunteet heittää kuperkeikkaa. Mies ollut masentunut ja vihainen koko ajan ja vielä joudumme saman katon alla asumaan. Hän ei olisi halunnut erota. Nyt sitten kertoi panneensa jotain naista ja olevansa täysin yli minusta ja ettei ole enään mitään tunteita minua kohtaan. Vaikka minä päätin että erotaan niin nyt sattuu. En usko olevani valmis uuteen suhteeseen saati seksiin kenenkään kanssa pitkään aikaan, ja hän pääsi minusta yli noin helposti?! Mitä tälle ahdistuksen tunteelle oikein voi tehdä, en saa nukutuksi ja ruoka ei maistu. Hän huomenna aikoo muuttaa pois johonkin kaverinsa nurkkiin että voi aloittaa uuden onnellisen elämänsä, ja minä jään tänne nyt yksin ja aioana rikki olevana osapuolena. Mikä tässä nyt meni näin vikaan, tuntuu että se on nyt ihan sama mitä teen niin tämä paha olo ei lähde millään..

5

470

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • juurikinNäin

Niinno, saahan se mies sanoa että on sinusta päässyt yli, vaikka totuus tuskin ihan niin on. Miehet vaan menevät ja ettivät sen ekan panon just sen takia, että vanha suhde saatas nopeesti pois mielestä - ainakin hetkeksi.

Tsemppiä sulle. Kyllä se mieskin eroa ja vanhaa suhdetta tulee vielä puimaan ja pohtimaan (omalla laillaan, omassa päässään, ainakin!).

• mieti ensin

Siis pitäiskö tämän miehen nyt sitten haikailla sinun perään kun itse teit sen eropäätöksen.
      Niin se elämä jatkuu niin ex miehelläsikin niinkuin sinullakin eronne jälkeen.
      Tietty mies tai sinä muutat saman katon alta pois vaan pitäiskö vieläkin jatkaa sitä ahdistavaa elämää saman katon alta?
      Ei teistä enää "kavereita" saa vaikka moni niin kuvitteleekin erottuaan vaikka lapsiakin olisi niin ne on vain enää yhdistävä tekijä enää.
      Se on se eron hinta.

• 16 + 19

Juurikin näin, jos ap kerran halusi erota, niin luulisi olevan ihan positiivinen asia, että miehen osalta meni ainakin näennäisen kivuttomasti. Olisi ilmeisesti halunnut peräänsä ahdistavan ruikuttajan tai stalkkerin.

• Kasvakaa naperot

Tossa on nyt kyse valtapelistä, molemmin puolin. Ei kuulu aikuisten elämään sellaiset leikit.

• 946885

En usko että on päässyt yli. Miehelle tuo on perustaktiikkaa että ei voi perua päätöstään lähdöstä enää. Ei panemalla yli kenestäkään pääse, ja voi olla (jopa todennäköistä) että tulee vinkumaan sua takaisin. Tuo on hätäratkaisu ja itselleen saattaa hetken uskotella että pääsi yli, mutta muutama viikko todellista asumuseroa ja huomaa että eipä se niin helppoa ollut...
      Sinusta tuntuu pahalta nyt, mutta se menee ohi. Olit kuitenkin itse jo päätöksen erosta tehnyt. Te molemmat surette omalla tavallanne, tuo hyppy seuraavaan on miehesi tapa. Parempi tietty olisi jos rauhassa katselisi ympärilleen eron jälkeen mutta jotkut haluaa tehdä jotain repäisevää joka tuo hetken helpotuksen. Kyllä siltä mieheltäkin vielä itku tulee jossain vaiheessa. ..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!

Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit
      Pitkäveto
      1
      2681
    2. Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille

Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?
      Ikävä
      151
      1258
    3. Heikki Silvennoinen ( Kummeli)

Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on
      Kotimaiset julkkisjuorut
      49
      1135
    4. Mitä toivot

ensi vuodelta? :)
      Ikävä
      127
      1008
    5. Hyvää huomenta 18. luukku

Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️
      Ikävä
      223
      974
    6. Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?

Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?
      Sinkut
      206
      949
    7. Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos

Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä
      Maailman menoa
      15
      899
    8. Olet sä silti

Ihana ❤️ tykkään
      Ikävä
      72
      855
    9. Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?

Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk
      Pyhäjärvi
      297
      855
    10. Haluaisin vain varmistua

Sinusta tarpeeksi.
      Ikävä
      40
      851
    Aihe