hikiset puukengät

kahvi kuppinen

Puukengät ovat rakkaat kengät mulle. Jo kouluajoista muistan miten tuijottelin likkojen puukenkiä kun ne irrotteli ja leikki niitten kans. Ihanan kuluneita,sisältä lähes mustiksi tummuneita puukenkiä riitti koulun käytävillä. Ajattelin että onkohan nuokin kovinkin hikiset sisältä nuo puukengät,kun likat aina piti niitä jalassa. Ne näytti hikisiltä. Kerran hiivin kesken oppitunnin käytävällä ja näin valkoiset ruotsalaiset puukengät mistä nahkapäälliset oli halkeilleet koko matkalta,ja sisäpohjat pikimustiksi käytetty. Tiesin,että ne oli yhen maaritin puukengät, ja maarit käytti aina puukenkiä. Otin sen kengän ja haistoin sitä. Olin lentää pyllylleni,en olis uskonut että likan kengät voi haista niin pahalta. Jatkan myöhemmin tätä juttua....

2

95

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kahvi kupponen

      Sitten muistan koulun nuoren ja hyvännäköisen keittäjänaisen. Hänellä oli usein valkoiset tennissukat tai karvis sukat ja valkoiset puukengät missä oli ilmareikiä siinä nahkapäällisessä ja takaremmi,joka oli suloisesti jätetty jalan alle ja siihen muotoutunut. Ja todella mustuneet sisältä oli nääkin puukkarit,kun keittäjä usein päästi puukengän tipahtaan kolisten jalastaan kun johonkin seisahtui.kai se oli tullut tavaksi irrotella puukenkää työpäivän lomassa.niin nää muistot liittyy 80 luvun alkuun, ja kaikki on oikeasti tapahtunut mulle. Jatkoa seuraa...

      • kahvi kupponen

        ylläpidon pyynnöstä siirrän juttuni leikit ja fetissit ketjuun... eli poistun.täältä nyt.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      97
      2743
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2330
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2090
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      15
      1847
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1721
    6. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      38
      1715
    7. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1696
    8. 100
      1646
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      129
      1477
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1294
    Aihe