Tykkäävätkö miehet ainoastaan ns. pehmeistä kasvonpiirteistä naisilla? Pyöreät posket, pieni nöpönenä jne...
Itselläni on korkeat kulma ja poskiluut, nenä ei ole mikään pieni nykerö muttei köymykään, vaan sivuprofiili on sellainen suora. Tuntuu että miehet jotenkin vieroksuu tälläisiä kasvonpiirteitä, mitä mieltä olette?
Terävät vs. pehmeät kasvonpiirteet
12
1601
Vastaukset
- 12+8
kuvaesimerkki kiitos
- ------------
... kirjoitti:
http://www.stara.fi/wp-content/uploads/2013/12/sinisabotage-470x250.jpg
Tuossa ei ole muuta vikaa kuin kovin miehekäs leuka.
- haisunäätä
... kirjoitti:
http://www.stara.fi/wp-content/uploads/2013/12/sinisabotage-470x250.jpg
Sinin kulmakarvat on aika miehekkäät ja ilme vähän häijy tuossa mutta on erittäin kaunis nauraessaan ja eläessään ylipäätään. Ei kai tämä ollut hyvä esimerkki kulmikkaista piirteistä kuitenkaan. Tarja Turusen leuka olisi parempi esimerkki. On hänkin kaunis, tulee aina Lumikki mieleen. Kauniimpi kuin muistinkaan, nyt kun katson kuvia.
- Teräväpää
Itse pidän terävistä piirteistä, mutta nämä nyt on taas niin katsojan silmässä
- Sonne
Mulla on tähän hyvä esimerkki.
Voilà
http://visualoptimism.blogspot.fi/2012/09/call-me-blondie-katrin-thormann-by.html
(reps)- no: seitsemän
Noi malli mallit on erikoisia
vähän meikkiä
ja ne meikataan hyvin usein melko neutraaleiksi
melkein poikamaisiksi
Muu osa niistä voi olla hyvinki feminiinistä.
angeligaJolie -tyypit ei yleensä ajaudu muuta kuin kuvastomalleiksi
joku suvi kokponen on joskus lähes tunnistamaton ja poikamainen joissain näytöksissä - ja todella suosittu malli maailmalla
Tuo on kauneusihanne
AP:lle
suomalainen ja jokin kylän tai paikallisen
kapungin sisäinen ihanne voi olla ...jokin...
Mutta älä sen vuoksi
tuomitse tai arvota itseäsi vähemmäksi
Pidä sinä itsesi arvossa
selkä suorana - Sonne
no: seitsemän kirjoitti:
Noi malli mallit on erikoisia
vähän meikkiä
ja ne meikataan hyvin usein melko neutraaleiksi
melkein poikamaisiksi
Muu osa niistä voi olla hyvinki feminiinistä.
angeligaJolie -tyypit ei yleensä ajaudu muuta kuin kuvastomalleiksi
joku suvi kokponen on joskus lähes tunnistamaton ja poikamainen joissain näytöksissä - ja todella suosittu malli maailmalla
Tuo on kauneusihanne
AP:lle
suomalainen ja jokin kylän tai paikallisen
kapungin sisäinen ihanne voi olla ...jokin...
Mutta älä sen vuoksi
tuomitse tai arvota itseäsi vähemmäksi
Pidä sinä itsesi arvossa
selkä suoranaAhaa.
Mutta aika kaukana kuitenkin omasta naisihanteestani. Olen jollain tasolla suuntautunut "toisaalle".
(naurua)
- 4+9
Tykkään enemmän pyöreistä kasvonpiriteistä, koska nämä antavat jotenkin lempeämmän kuvan siitä ihmisestä. Inhoan varsinkin kun osa naisista tekee kulmakarvoitaan erittäin terävän näköiset.
Mielemmin teräväpiirteinen ku pullaposki.
- pyöreäposkinen
Ei niistä pehmeistä kasvonpiirteistä kukaan tykkää, ei miehet eikä naiset.
- Kumpiolen?!?
Hmm.. En kyllä tiedä kumpaan luokitella itseni :D minulla on kookas (ei mikään valtava) nokka semmoinen kuitenkin hallitseva piirre, joka näyttää sivusta katsottuna hienolta. minulla on erottuvat poskipäät, mutta minulla on kuitenkin aikas "täyteläiset" posket ja pilluleuka XD joka jakaa mielipiteitä jotkun haukkuvat sitä ja toiset sanovat "jos jotain haluaisin nii tuomisen hiirenpillun leukaani".. Niinhän se tietty pakkaa olemaan että se mitä ei omista sen haluaa.. En tiedä itselleni on kuitenkin se ja sama jos en jokaista vastaantulijaa miellytä :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 898256
- 926395
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon586253Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme344861- 453311
- 503265
Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo573032- 442839
Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per512796- 492770