Terävät vs. pehmeät kasvonpiirteet

Hmmhmhmm

Tykkäävätkö miehet ainoastaan ns. pehmeistä kasvonpiirteistä naisilla? Pyöreät posket, pieni nöpönenä jne...
Itselläni on korkeat kulma ja poskiluut, nenä ei ole mikään pieni nykerö muttei köymykään, vaan sivuprofiili on sellainen suora. Tuntuu että miehet jotenkin vieroksuu tälläisiä kasvonpiirteitä, mitä mieltä olette?

12

1475

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 12+8

      kuvaesimerkki kiitos

      • ------------

      • haisunäätä
        ... kirjoitti:

        http://www.stara.fi/wp-content/uploads/2013/12/sinisabotage-470x250.jpg

        Sinin kulmakarvat on aika miehekkäät ja ilme vähän häijy tuossa mutta on erittäin kaunis nauraessaan ja eläessään ylipäätään. Ei kai tämä ollut hyvä esimerkki kulmikkaista piirteistä kuitenkaan. Tarja Turusen leuka olisi parempi esimerkki. On hänkin kaunis, tulee aina Lumikki mieleen. Kauniimpi kuin muistinkaan, nyt kun katson kuvia.


    • Teräväpää

      Itse pidän terävistä piirteistä, mutta nämä nyt on taas niin katsojan silmässä

    • Sonne
      • no: seitsemän

        Noi malli mallit on erikoisia

        vähän meikkiä
        ja ne meikataan hyvin usein melko neutraaleiksi
        melkein poikamaisiksi

        Muu osa niistä voi olla hyvinki feminiinistä.

        angeligaJolie -tyypit ei yleensä ajaudu muuta kuin kuvastomalleiksi
        joku suvi kokponen on joskus lähes tunnistamaton ja poikamainen joissain näytöksissä - ja todella suosittu malli maailmalla

        Tuo on kauneusihanne

        AP:lle
        suomalainen ja jokin kylän tai paikallisen
        kapungin sisäinen ihanne voi olla ...jokin...

        Mutta älä sen vuoksi
        tuomitse tai arvota itseäsi vähemmäksi

        Pidä sinä itsesi arvossa
        selkä suorana


      • Sonne
        no: seitsemän kirjoitti:

        Noi malli mallit on erikoisia

        vähän meikkiä
        ja ne meikataan hyvin usein melko neutraaleiksi
        melkein poikamaisiksi

        Muu osa niistä voi olla hyvinki feminiinistä.

        angeligaJolie -tyypit ei yleensä ajaudu muuta kuin kuvastomalleiksi
        joku suvi kokponen on joskus lähes tunnistamaton ja poikamainen joissain näytöksissä - ja todella suosittu malli maailmalla

        Tuo on kauneusihanne

        AP:lle
        suomalainen ja jokin kylän tai paikallisen
        kapungin sisäinen ihanne voi olla ...jokin...

        Mutta älä sen vuoksi
        tuomitse tai arvota itseäsi vähemmäksi

        Pidä sinä itsesi arvossa
        selkä suorana

        Ahaa.

        Mutta aika kaukana kuitenkin omasta naisihanteestani. Olen jollain tasolla suuntautunut "toisaalle".

        (naurua)


    • 4+9

      Tykkään enemmän pyöreistä kasvonpiriteistä, koska nämä antavat jotenkin lempeämmän kuvan siitä ihmisestä. Inhoan varsinkin kun osa naisista tekee kulmakarvoitaan erittäin terävän näköiset.

    • Mielemmin teräväpiirteinen ku pullaposki.

    • pyöreäposkinen

      Ei niistä pehmeistä kasvonpiirteistä kukaan tykkää, ei miehet eikä naiset.

    • Kumpiolen?!?

      Hmm.. En kyllä tiedä kumpaan luokitella itseni :D minulla on kookas (ei mikään valtava) nokka semmoinen kuitenkin hallitseva piirre, joka näyttää sivusta katsottuna hienolta. minulla on erottuvat poskipäät, mutta minulla on kuitenkin aikas "täyteläiset" posket ja pilluleuka XD joka jakaa mielipiteitä jotkun haukkuvat sitä ja toiset sanovat "jos jotain haluaisin nii tuomisen hiirenpillun leukaani".. Niinhän se tietty pakkaa olemaan että se mitä ei omista sen haluaa.. En tiedä itselleni on kuitenkin se ja sama jos en jokaista vastaantulijaa miellytä :D

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      88
      1234
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      151
      1036
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      61
      778
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      14
      730
    5. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      688
    6. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      287
      685
    7. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      60
      684
    8. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      37
      636
    9. En oikeastaan usko että sinä tai kukaan

      Olisi oikeasti ihastunut tai rakastunut. Se on joku harhakuva joka minusta miehestä syntyi. Ja kun se särkyy, niin "tunt
      Ikävä
      42
      634
    10. Viime yönä mietin paikkoja luonnossa, missä olen kulkenut

      kävellyt ja ikävöinyt, ja ollut niin yksin. Monet kerrat. Ne palauttavat mieleeni sinut ja sen, kuinka kipeää on se kaip
      Ikävä
      57
      612
    Aihe