Pinnallista sakkia.

äölkk

En ymmärrä suomi24 treffien naisia, suurin osa lässyttää profiilissaan ettei ulkonäöllä oli väliä, suurin osa kirjoitta profiiliinsa vain pari hassua riviä siitä että en vastaa kuvattomille ja kysymällä selviää paremmin.
On ruvennut kyrsimään koko touhussa se kun olen nähnyt paljon vaivaa oman profiilin täytössä ja aloituksenikin on yleensä pidempiä kuin näiden kolmekymppisten tyttöjen omat kirjoituset.
Niin suurin osa ei edes viitsi vaivautua vierailemaan minun profiilissa vaikka näen että viesti on luettu.
Ja nämä samat ylipainoiset harput ovat roikkuneet deittisivuilla vuosia.
Pitääkö tässä tilata bussi lastillinen naisia venäjältä että minulla ja muilla miehillä olis edes pieni mahdollisuus perheeseen.
Minä en baareista ja muista kissan ristiäisistä rupee naista etsimään kun nettisivutkin on keksitty.

48

385

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • juna meni jo?

      Jos kolmekymppiset on sulle tyttöjä, niin minkä ikänen mahdat ite olla? Oletko näitä epätoivon riivaamia 50 miehiä joilta ne perheen perustamiset alkaa olla auttamatta ollutta ja mennyttä, ja jotka jäkättää täällä kun 10-20 vuotta nuoremmat ei "kumma kyllä" kiinnostu? Miksi edes yrität "ylipainoisia harppuja"?

      • 3+6

        Ehkä se oli viittaus naisten lapsellisuuteen.


      • tyyhhj
        3+6 kirjoitti:

        Ehkä se oli viittaus naisten lapsellisuuteen.

        Sen käsityksen minäkin sain. En ole mistään niin huonotapasia ja omaan napaap tuijottavia naisia löytänyt kuin deitti sivuilla. Valtaosa on niin selkärangattomia minäminäminä tyttöjä. Tavat on kun päiväkodissa.


    • No pistäs nyt linkki edes yhteen profiiliin, jossa on mainittu nuo molemmat asiat, eli että ulkonäöllä ei ole väliä ja ettei vastaa kuvattomille. Implisiittisestihän väität tuollaisia löytyvän, jos kerta molempia luokkia on suurin osa (eli yli puolet) profiileista.

      Jos naiset eivät edes käy profiilissasi viestin saatuaan, niin kannattaisiko alkaa tsekkaamaan niistä viesteistä edes enimmät kirjoitusvirheet pois, ja ehkä yrittää pikkuisen jäsennellä niitä ajatuksiaan siinä tekstissä?

    • äölkk

      Olen 31 ja pohjois-savosta. Itse olen 180/72 ja naisen ulkonäkö ei minulle merkkaa paljoa siksi olen kirjoitellut pyöreemmillekkin.
      En rupee kenenkään profiilia tähän pistämään vaikka mieli tekisi.
      Suosittelen että käytte itse selailemassa savojen ja karjaloiden profiilit ei niihin ole hirveesti panostettu.

    • äölkk

      Se jäi sanomatta että uudenmaan ja varsinais-suomen naiset laittaa minulle viestiä ja harmittelevat kun asun kaukana ja yrittävät houkutella ihmisten ilmoille.
      Mut näille täkäläisille ei auta vaikka huutas, itkis, runk.. ja näkis kuolemasta unia.

      • No sama juttu se on minullakin, että muuten on tullut viestiä joka suunnalta Uudeltamaalta Ivaloon asti, mutta tässä oman paikkakunnan ympärillä on semmoinen 200 km säteinen ympyrä, jonka sisäpuolelta ei asiallisia aloitusviestejä tule.

        On se vain kummallista kun merkittävä osa porukasta tuntuu ihan hakemalla hakevan sitä deittikumppania mahdollisimman kaukaa.


      • 15+4

        Toi on niin totta ja ihmettelen mistä se johtuu. Itse olen tampereelta ja ainoat naiset jotka lähestyy ovat pohjoiskarjalasta, lapista tai pohjanmaalta. Aina kuitenkin vähintään 200km päästä. Mikä on se juttu et naiset hakee kaukaa seuraa? Pirkanmaallakin sinkkuja vaikka kuin paljon mut oman kylän miehet ei kiinnosta.


      • Pelin henki
        15+4 kirjoitti:

        Toi on niin totta ja ihmettelen mistä se johtuu. Itse olen tampereelta ja ainoat naiset jotka lähestyy ovat pohjoiskarjalasta, lapista tai pohjanmaalta. Aina kuitenkin vähintään 200km päästä. Mikä on se juttu et naiset hakee kaukaa seuraa? Pirkanmaallakin sinkkuja vaikka kuin paljon mut oman kylän miehet ei kiinnosta.

        Juorut alkais kulkea jos sitä oman kylän miesten kanssa. Mies , eiku exä, sais tietää ;-)


      • Daami69
        stellaria81 kirjoitti:

        No sama juttu se on minullakin, että muuten on tullut viestiä joka suunnalta Uudeltamaalta Ivaloon asti, mutta tässä oman paikkakunnan ympärillä on semmoinen 200 km säteinen ympyrä, jonka sisäpuolelta ei asiallisia aloitusviestejä tule.

        On se vain kummallista kun merkittävä osa porukasta tuntuu ihan hakemalla hakevan sitä deittikumppania mahdollisimman kaukaa.

        Sama juttu. Olen alusta asti ihmetellyt että mikä on kun juurikin tässä lähiseudulla asuvien miesten mielestä olen selvästikin kuin ruttotautinen, ei sitten vahingossakaan kirjoitella. Jos kerran pari vuodessa kuitenkin ihan vahingossa käydään treffeillä, niin mitä lähempää mies on, sitä varmemmin hänellä on kokoajan joku ihme hohhoijaa-fiilis päällä. Parhaimmat varmuuden vuoksi jo ilmoittaa ennen tapaamistakin että tuskinpa ihastuvat.

        Tietty on aina se mahdollisuus että kaukaa innostuvat hakevat vain seksiä ja ovat järkeilleet asian niin että jos ei enempää viitsi käydä kuksimassa kuin sen yhden kerran, niin eipä tartte muijaa silmissään sietää kotikulmilla. Mutta voisikohan sekin mahdollisuus olla että jotkut ovat niin pökerryttävän romanttisia että heistä on jotenkin fantsua ja ihqua että toinen osapuoli asuu kaukana, jolloinka hänestä voi fantasoida vaikka mitä, kun arki ei pääse harhoja sotkemaan...?


      • 4+11 = N43
        Daami69 kirjoitti:

        Sama juttu. Olen alusta asti ihmetellyt että mikä on kun juurikin tässä lähiseudulla asuvien miesten mielestä olen selvästikin kuin ruttotautinen, ei sitten vahingossakaan kirjoitella. Jos kerran pari vuodessa kuitenkin ihan vahingossa käydään treffeillä, niin mitä lähempää mies on, sitä varmemmin hänellä on kokoajan joku ihme hohhoijaa-fiilis päällä. Parhaimmat varmuuden vuoksi jo ilmoittaa ennen tapaamistakin että tuskinpa ihastuvat.

        Tietty on aina se mahdollisuus että kaukaa innostuvat hakevat vain seksiä ja ovat järkeilleet asian niin että jos ei enempää viitsi käydä kuksimassa kuin sen yhden kerran, niin eipä tartte muijaa silmissään sietää kotikulmilla. Mutta voisikohan sekin mahdollisuus olla että jotkut ovat niin pökerryttävän romanttisia että heistä on jotenkin fantsua ja ihqua että toinen osapuoli asuu kaukana, jolloinka hänestä voi fantasoida vaikka mitä, kun arki ei pääse harhoja sotkemaan...?

        Itse katselen miehiä 150 km säteeltä. Mutta on sekin jo sellainen matka, että viikolla ei pahemmin tapailla. Tosin kun olen viikolla töissä ja useampana iltana harrastan, niin miksi ei alkuun vain viikonloppuisin... Ja jos juttu muuttuu oikein vakavaksi, niin muuttoauto alle :)


      • Npirkanmaalta
        15+4 kirjoitti:

        Toi on niin totta ja ihmettelen mistä se johtuu. Itse olen tampereelta ja ainoat naiset jotka lähestyy ovat pohjoiskarjalasta, lapista tai pohjanmaalta. Aina kuitenkin vähintään 200km päästä. Mikä on se juttu et naiset hakee kaukaa seuraa? Pirkanmaallakin sinkkuja vaikka kuin paljon mut oman kylän miehet ei kiinnosta.

        Minkä ikäinen olet 15 4?


      • 15+4
        Npirkanmaalta kirjoitti:

        Minkä ikäinen olet 15 4?

        33v minä olen:)


      • Npirkanmaalta
        15+4 kirjoitti:

        33v minä olen:)

        Mulle liian nuori ;(


      • 15+4
        Npirkanmaalta kirjoitti:

        Mulle liian nuori ;(

        Liian jotain muutakin tunnun olevan koko tampereen seudulle mutta kai se olisi asuinpaikka vaihdettava profiilissa vaikka enontekijölle jos tällätavoin sais huijattua tamperelaiset mulle vastaamaan:)


      • mansen muijja
        15+4 kirjoitti:

        Liian jotain muutakin tunnun olevan koko tampereen seudulle mutta kai se olisi asuinpaikka vaihdettava profiilissa vaikka enontekijölle jos tällätavoin sais huijattua tamperelaiset mulle vastaamaan:)

        mut 37v eli varmaanki liian "kurppa"..


      • 15+4
        mansen muijja kirjoitti:

        mut 37v eli varmaanki liian "kurppa"..

        No mulla on haku mielummin itseäni vanhemmissa kuin nuoremmissa sillä haluan kokemusta omaavan ihmisen en sellaista joka vasta etsii itseään. Kuitenkin alle 40v hakusessa.
        Eipä tuolla taas kukaan vastannut vaikka megafoniin huusi ties kuinka monennen kerran äsken.


    • 6+8

      se on vain kohtelias torjunta "harmi kun asut niin kaukana" :) höpsö

      • Siis kenelle tämä nyt oli tarkoitettu? Aloittajahan kirjoitti että ne kauempana asuvat naiset laittavat hänelle oma-aloitteisesti viestejä (samoin kuin vastaavat miehet minulle). Miksi ne nyt torjumisen takia sitä keskustelua edes aloittaisivat?


      • äölkk
        stellaria81 kirjoitti:

        Siis kenelle tämä nyt oli tarkoitettu? Aloittajahan kirjoitti että ne kauempana asuvat naiset laittavat hänelle oma-aloitteisesti viestejä (samoin kuin vastaavat miehet minulle). Miksi ne nyt torjumisen takia sitä keskustelua edes aloittaisivat?

        Niin en minä ole yhtään aloitetta kauemmas tehnyt. En ole edes profiileja selaillut muista maakunnista.
        Joskus profiilini varmaan näkyy kirjautuneissa kun silloin tulee vierailuja kauempaa useita. Ja yleensä joka toinen tai kolmas harmittelee välimatkaa tai pyytää käymään. Ja yleensä naiset jotka laittaa viestejä on tosi kouluttautuneita, töissä ja vielä kauniita.
        Tänäänkin keskustelin yhden lääkärin kanssa siitä että ei oikein kannata edes kaukosuhdetta suunitella kun on kummallakin niin hyvät työt.

        Olen saanut semmosen käsityksen että etelässä on hyvistä miehistä pula. Ja täällä on pula hyvistä ja vähemmän hyvistä naisista.

        Täällä ei edes vaivauduta katsomaan sitä minkälainen mies kirjoittaa!


      • 6+8
        stellaria81 kirjoitti:

        Siis kenelle tämä nyt oli tarkoitettu? Aloittajahan kirjoitti että ne kauempana asuvat naiset laittavat hänelle oma-aloitteisesti viestejä (samoin kuin vastaavat miehet minulle). Miksi ne nyt torjumisen takia sitä keskustelua edes aloittaisivat?

        Luin väärin :) Ei tietenkään tässä tapauksessa.


    • tässä kuulua faktaa

      Naisen ulkonäkö ei merkkaa paljoa - ylipainoiset harput. Molemmat tekstit samalta kirjoittajalta. Yleensäkin "ylipainoiset harput" -sanayhdistelmän käyttö ei anna kovin sivistynyttä ja järkevää kuvaa. Tokihan kaikki naiset eivät varmasti sellaista hae, mutta sanoisin että suurin osa. Ristiriitaisuus tulee varmasti ilmi myös näissä profiiliteksteissä ja viesteissäsi naisille.

      Eiköhän se ole se vanha totuus, että naisille tulee paljon vastauksia. Tosissaan läheltä hakevat naiset vievät ne parhaat päältä, pitkäaikaisiksi tai hetken huumiin ajatellen. Kauempaa kirjoittelevat haluavat ehkä vain kirjoittelukumppania tai sellaista, jonka voisi matkalla tavata, eikä tarvitse pelätä että mies tyrkyttyy sitoutumaan. Välimatka kun antaa tilaa ja syyn torjua vakavaan suhteeseen haluava mies. Ei se lääkärikään sinusta vakavaa kumppania halua, hetken vain ehkä iloitella jos sattuu lähelle matkailemaan.

      • pojjmgg

        Mistäs sinä tiedät millaisia aloituksia ap on tehnyt . Ja eikös hän kirjoittanut että naiset ei vaivaudu katsomaan edes aloitteen tekijän profiilia.
        Kävin muuten lukemassa sen suunnan naisten profiileja niin ne on mitään tekemättömiä ja lyhyitä. Varmaan puolet oli sellasia jossa ei ollut edes kahta riviä tekstiä ja yhtään semmosta en löytänyt mille itse tekisin edes aloitetta.
        Yhdellä riitti ulkonäkö mutta kuvausena oli peräti kaksi sanaa ja hymiö .


      • 9+14

        "Naisen ulkonäkö ei merkkaa paljoa - ylipainoiset harput. Molemmat tekstit samalta kirjoittajalta."

        Ei mitenkään ristiriitaista. Ap antaa ymmärtää, että otta yhteyttä niihin ylipainoisiin harppuihinkin, koska ulkonäkö ei ole kynnyskysymys.

        Keskustelupalsta on anonyymi. Täällä voi olla rehellinen. Ei se ole sivistymätöntä.


    • 6+8

      Ei täältä rannikolta löydy hyviä miehiä. Varattuja, pelureita ja alkomiehiä on senkin edestä.
      Viikolla viestittelin yhden etelä-savolaisen miehen kanssa kanssa niin olis ollut kaikki kohdillaan. Osas kirjoittaa niin tunteella ja ymmärrettävästi että ei täällä miehet siihen pysty. Olis jopa huolinut minut elätettäväksi jos töitä ei löytys. Samanlainen löytyi myös pohjois-savostakin.
      Sieltä vaikuttas löytyvän niin paljon potenttiaalisia kumppani ehdokkaita että olen katsellut työpaikkojakin sieltä

      • 7+9

        Määrittele "hyvä" mies?
        On meitä vapaita tositarkoituksella alkottomia miehiä lähellä rannikkoakin.


      • 13ja14

        Hiukkasen varovaisuutta savolaisten kans !

        Itse asuin monen sadan kilometrin päässä savolaisesta miehestä. Ja kas kummaa kun hänen luokseen lopulta muutin, niin miehestä kuoriutui semmonen narsisti, että oksat pois.

        Anteeksi et tämä nyt meni savolaisten piikkiin, mutta kun omalle kohdalle tämä tapahtu. Yhtään ihmistä en siellä asuessa tavannut, joka ei olis jollain tavalla mua loppupelissä puukottanu selkään. Yhteenkään mieheen tai naiseen, joka on savosta en enään luota.


      • jassuA
        13ja14 kirjoitti:

        Hiukkasen varovaisuutta savolaisten kans !

        Itse asuin monen sadan kilometrin päässä savolaisesta miehestä. Ja kas kummaa kun hänen luokseen lopulta muutin, niin miehestä kuoriutui semmonen narsisti, että oksat pois.

        Anteeksi et tämä nyt meni savolaisten piikkiin, mutta kun omalle kohdalle tämä tapahtu. Yhtään ihmistä en siellä asuessa tavannut, joka ei olis jollain tavalla mua loppupelissä puukottanu selkään. Yhteenkään mieheen tai naiseen, joka on savosta en enään luota.

        Savolaiset on umpikieroa porukkaa, pääsitkö pois sieltä?


      • 13ja14
        jassuA kirjoitti:

        Savolaiset on umpikieroa porukkaa, pääsitkö pois sieltä?

        Pääsin onneksi. Ja kyllä vettä saa myllyssä mennä, ennen kuin tämä akka edes siellä suunnalla käy. Ikävintä tässä on, että tykkään seudusta, mutta en ihmisistä.


    • tgghjj

      Minulle hyvä mies on semmonen jolla itseluottamus on semmonen ettei se ota muilta malia. Ei ole mikään muodikas kaulahuivi pelle. Vaan osaa pukeutua siististi ja järkevästi oman tyylin mukaan.
      Hyvä mies osaa ja pystyy tekemään fyysistä työtä. Hänellä on miehisiä harrastuksia. Ja on sen tyylinen että kuuntelee kun ukkonen jyrisee ja hevonen kakkii.
      Itä ja Pohjois Suomessa on näitä miehiä. Lisäksi niillä on erilainen kunnioitus ja asenne naista kohtaan kuin kaupunkilaisilla.
      Ja ne miehet on sinkkuja siksi koska niillä suunnilla on naisia niin vähän. Etelän miehet on taas sen takia sinkkuja että niissä on jotain vikaa tai sit niistä ei vaan ole naisen ottajas.

      • voi vitsi

        Höpön höpö. Ei hyvän miehen tarvitse mitään fyysistä työtä pystyä tekemään. Ja miehiset harrastukset, hahhaaaa!


      • Mehtien mies

        Jaa sellainen vai. No itse pukeudun siististi kun kylille menen, olen sinut itseni kanssa, teen fyysistä työtä sillä olen metsuri ja harrastuskin on miehinen eli metsästys. Kunto on kohdallaan työn ansiosta, terveys erinomainen, ja talous erinomaisessa kunnossa myös. Kaikki kotiin littyvät työt ovat myös tuttuja kun kuulemma kaikille miehille ei ole aina päivittäisestä kokkaus rutiinista, siivoomisiin, pyykkäyksiin ja remppoihin. Ikääkin 30-40 välistä.
        Asun länsi-suomen läänissä.
        Ja kaskummaa kun ei vaan kelpaa kenellekään. Liekkö sitten kuitenkin ammatti ja harrastukset vääriä toisten mielestä tai mikä lie mutta ei noita naisia jonoksi asti ovella ole saati treffipalstallakaan kiinnostuneita.


      • 13ja14
        Mehtien mies kirjoitti:

        Jaa sellainen vai. No itse pukeudun siististi kun kylille menen, olen sinut itseni kanssa, teen fyysistä työtä sillä olen metsuri ja harrastuskin on miehinen eli metsästys. Kunto on kohdallaan työn ansiosta, terveys erinomainen, ja talous erinomaisessa kunnossa myös. Kaikki kotiin littyvät työt ovat myös tuttuja kun kuulemma kaikille miehille ei ole aina päivittäisestä kokkaus rutiinista, siivoomisiin, pyykkäyksiin ja remppoihin. Ikääkin 30-40 välistä.
        Asun länsi-suomen läänissä.
        Ja kaskummaa kun ei vaan kelpaa kenellekään. Liekkö sitten kuitenkin ammatti ja harrastukset vääriä toisten mielestä tai mikä lie mutta ei noita naisia jonoksi asti ovella ole saati treffipalstallakaan kiinnostuneita.

        Ehkä mä joskus löydän itselleni Mehtien miehen, joka ei pokaile muita naisia mun silmieni edessä. Ja hiukan vanhemman painoksen :)


      • visti
        voi vitsi kirjoitti:

        Höpön höpö. Ei hyvän miehen tarvitse mitään fyysistä työtä pystyä tekemään. Ja miehiset harrastukset, hahhaaaa!

        höpö höpö, kermaperse ei ole mies eikä mikään vaan suuri vitsi.


      • 11+11
        Mehtien mies kirjoitti:

        Jaa sellainen vai. No itse pukeudun siististi kun kylille menen, olen sinut itseni kanssa, teen fyysistä työtä sillä olen metsuri ja harrastuskin on miehinen eli metsästys. Kunto on kohdallaan työn ansiosta, terveys erinomainen, ja talous erinomaisessa kunnossa myös. Kaikki kotiin littyvät työt ovat myös tuttuja kun kuulemma kaikille miehille ei ole aina päivittäisestä kokkaus rutiinista, siivoomisiin, pyykkäyksiin ja remppoihin. Ikääkin 30-40 välistä.
        Asun länsi-suomen läänissä.
        Ja kaskummaa kun ei vaan kelpaa kenellekään. Liekkö sitten kuitenkin ammatti ja harrastukset vääriä toisten mielestä tai mikä lie mutta ei noita naisia jonoksi asti ovella ole saati treffipalstallakaan kiinnostuneita.

        Etelän tyttönä mielenkiinto heräs heti mehtien miestä kohtaan.
        Täälläpäin kun miehet ei erota mäntyä kuusesta. Ja pukeutuuvat kuin Ruottalaiset homot


      • Mehtien mies
        11+11 kirjoitti:

        Etelän tyttönä mielenkiinto heräs heti mehtien miestä kohtaan.
        Täälläpäin kun miehet ei erota mäntyä kuusesta. Ja pukeutuuvat kuin Ruottalaiset homot

        No onhan se ihme kun treffipalstalla saa roikkua vuosikaudet ilman mitään mielenkiintoo naisten osalta jos ei venäläisten epämääräisiä massapostituksia oteta huomioon ja heti kun tänne laittaa vähän faktaa ollaan samantien kiinnostuneita:)
        Hyvät markkinapuheet ne on mulla deiteilläkin mutta kai se sitten kuva karkoittaa ja siinä piilee lopullinen totuus kun pinnallistahan tämä touhu on täysin näemmä.


      • 1+21
        Mehtien mies kirjoitti:

        No onhan se ihme kun treffipalstalla saa roikkua vuosikaudet ilman mitään mielenkiintoo naisten osalta jos ei venäläisten epämääräisiä massapostituksia oteta huomioon ja heti kun tänne laittaa vähän faktaa ollaan samantien kiinnostuneita:)
        Hyvät markkinapuheet ne on mulla deiteilläkin mutta kai se sitten kuva karkoittaa ja siinä piilee lopullinen totuus kun pinnallistahan tämä touhu on täysin näemmä.

        Kokeileppa tehdä aloituksia uudellemaalle.
        Minä olen saanut ainakin hyvän kuvan sen suunnan naisista, niihin saa yhteyden ja yleensä muutaman päivän viestittelyn jälkeen ne jopa on pyytää treffeille tai ovat valmiita itse tulemaan. Sielläpäin normaali nainen saa paljon vähemmän viestejä kuin esim itä-suomessa.


      • nääs!
        Mehtien mies kirjoitti:

        Jaa sellainen vai. No itse pukeudun siististi kun kylille menen, olen sinut itseni kanssa, teen fyysistä työtä sillä olen metsuri ja harrastuskin on miehinen eli metsästys. Kunto on kohdallaan työn ansiosta, terveys erinomainen, ja talous erinomaisessa kunnossa myös. Kaikki kotiin littyvät työt ovat myös tuttuja kun kuulemma kaikille miehille ei ole aina päivittäisestä kokkaus rutiinista, siivoomisiin, pyykkäyksiin ja remppoihin. Ikääkin 30-40 välistä.
        Asun länsi-suomen läänissä.
        Ja kaskummaa kun ei vaan kelpaa kenellekään. Liekkö sitten kuitenkin ammatti ja harrastukset vääriä toisten mielestä tai mikä lie mutta ei noita naisia jonoksi asti ovella ole saati treffipalstallakaan kiinnostuneita.

        Olisin kiinnostunut, mutta olen itse jo välillä 40 - 50. :(


      • 13ja14
        nääs! kirjoitti:

        Olisin kiinnostunut, mutta olen itse jo välillä 40 - 50. :(

        Oletko nääs siis miespuolinen? Jos olet, niin sovit mun "asteikolle" ;)


      • 9+9
        visti kirjoitti:

        höpö höpö, kermaperse ei ole mies eikä mikään vaan suuri vitsi.

        Eli haluat tyhmän pahoinpitelevän jännämiehen, tai olet itse sellainen.


    • 7+9

      " Hyvä mies osaa ja pystyy tekemään fyysistä työtä. Hänellä on miehisiä harrastuksia. Ja on sen tyylinen että kuuntelee kun ukkonen jyrisee ja hevonen kakkii."
      Eli osaa käsillään muutakin tehdä kuin huitoa ilmaa?

      " Ja ne miehet on sinkkuja siksi koska niillä suunnilla on naisia niin vähän. Etelän miehet on taas sen takia sinkkuja että niissä on jotain vikaa tai sit niistä ei vaan ole naisen ottajas. "
      Poikuus tallella(ko)?

      • 3+3

        Poikuudella ei ole mitään väliä, sinulla on selvästi poikuus tallella ja heijastuu.
        Asenne ja tavat ratkaisee


    • evoluutio

      Ihmisiä liikaa. Tehtävä täyttäkää maa on täytetty. Se on selvä ettei enää pariuduta kun kukaan ei kelpaa enää kellekkään. Ihan sama sukupuolesta riippumatta ettei ulkonäkö kelpaa!!!

    • ei kelvollinen
    • huugo1

      Niin miehet valittaa ettei kelpaa kellekkään naiselle mutta ei tosiasias itsellekkään kukavaan elpaa.. Kranttuilua puolin ja toisin. Oikeessa elämässä ei ulkonäkö merkkaa vaan se et ihastuu johonki.. Tää on keinotekoista pelleilyä ja vois toimiakkin jos kirjottelis vaan alkuun miettimättä niitä ulkonäköjuttuja !

      • kuvat esiin

        Muuten samaa mieltä, mutta oikeassa elämässä se ulkonäkö on kuitenkin automaattisesti esillä ja vaikuttaa mitä suuremmassa määrin kiinnostuksen ja sitä kautta ihastumisen syntymiseen. Nettideiteissä pitäisi olla sekä naama- että kokovartalokuva esillä kaikilla, niin kaikilla olisi helpompaa.


    • lorumlipsum

      40-55v miehet häviävät kuin tuhka tuuleen kuvan saatuaan. Itseltään tulee kuva, josta ei suurennuslasillakaan näe muuta kuin jonkun ihmishahmon jossain sumussa. Itseään kuvaillaan niin keskustelutaitoisiksi ja fiksuiksi. Kummasti se keskustelutaito häviää kun ei löytynytkään se miss universum. Itse ovat ihan yhtä ladon seinästä veistettyjä kuten suurin osa suomalaisista miehistä. Ihan turha on valittaa, että naiset ovat pinnallisia ja ulkonäkökeskeisiä, miehet syyllistyy ihan samaan. Etsitään vaan sitä "showroomia".

      Tottakai ulkonäöllä on väliä, siitähän se kipinä monesti lähtee. Mutta mitä jokin hämärä huono valokuva kertoo? Ja vaikka valokuva olisi miten photoshopattu ja siihen panostettukin, ei se totuus ole siinä kuitenkaan. En minä ainakaan nuku täydet meikit naamalla....

      • lumpander

        Ai etkö, tollanen vanha lumppu :)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      561
      4140
    2. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      467
      3474
    3. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      143
      3110
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      166
      2397
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      8
      2250
    6. 231
      1719
    7. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      23
      1427
    8. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      100
      1339
    9. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      95
      1310
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      89
      1110
    Aihe