Jättäminen tekstiviestillä

TyperääKäytöstä?

Jep, naisystäväni jätti minut viime yönä viestillä ja sulki facebookin. Ilman järkeviä selityksiä tai loppukeskeustelua. Vuoden verran ehdimme olla yhdessä. Hieno fiilis!

12

487

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hienosti toimittu

      Eikös ole vaan hyvä, että pääsit hänestä noin helpolla eroon, jos ero oli kumminkin tulossa. Itse en jaksa jankutuksia ja vetkutteluja tai mitään mietintäaikoja tai taukoja, kerrasta poikki vaan ja nokka kohti uusia tuulia.

      Nainen toimi todella tyylikkäästi, kun päästi sinut noin vähällä. Päivä- tai viikkokausia kestävät vänkäämiset kuluttavat turhaa energiaa ja ovat vain taakkoja harteilla arjen pyörityksessä ja yöunien häiritsijöitä.

      • sdpla,m

        No jopas! Ai hienosti toimittu??

        Ala-arvoinen tapa lopettaa suhde. Ikään kuin ottaisi vaan töpselin pois seinästä. Törkeää ettei ole pokkaa tulla lopettamaan suhdetta henkilökohtaisesti ja ottaa vastuuta. Ap sinä kyllä pärjäät kun et joudu elämään tuollaisen ihmisen kanssa.

        Hyvä asia tässä on kuitenkin se että vain vuosi meni hukkaan. Kun olet surusta irti (vihan voimalla) niin voit löytää parempaa vaikka nyt toki sattuukin. Aika parantaa, vaikka se niin ikävästi sanottu tässä tilanteessa onkin.


      • hienosti toimittu
        sdpla,m kirjoitti:

        No jopas! Ai hienosti toimittu??

        Ala-arvoinen tapa lopettaa suhde. Ikään kuin ottaisi vaan töpselin pois seinästä. Törkeää ettei ole pokkaa tulla lopettamaan suhdetta henkilökohtaisesti ja ottaa vastuuta. Ap sinä kyllä pärjäät kun et joudu elämään tuollaisen ihmisen kanssa.

        Hyvä asia tässä on kuitenkin se että vain vuosi meni hukkaan. Kun olet surusta irti (vihan voimalla) niin voit löytää parempaa vaikka nyt toki sattuukin. Aika parantaa, vaikka se niin ikävästi sanottu tässä tilanteessa onkin.

        Joidenkin kohdalla on ns. pakko vetäistä töpseli irti, jos tietää, että toinen osapuoli jää turhaan vonkaamaan ja roikkumaan.


      • visunleidi

        Tuossa ei mitään tyylikästä, muija löytänyt toisen ja ajatteli vain omaa hyvää - töpseli irti edellisestä suhteesta. Paska akka, hyvä et pääsit eroon.


    • DrPhil_

      Naiivi tapa lopettaa suhde. Hyvä, että pääsit tuollaisesta tunnevammaisesta luuserista irti. Jatkossa olisi ikäviä yllätyksiä riittänyt lisää. Löydät varmasti jonkun oikean naisen vielä. Tsemppiä!!!

    • Hirveen ilkeetä

      Työ jotka noita kerrastapoikki suosituksia jakelette ja roikkumisia korostatte. Vaikutatte ihmisille, joita on vaikea rakastaa. Ihmisille jotka ei itse osaa rakastaa, löytää tunneyhteyttä toiseen. Puute se on sekin, mutta onnea valitsemallanne tiellä. Tulemiset ja lähtemiset on helppoja. Se, että toinen kokee syvemmin tekee ihmisestä heikon roikkujan. Hah. Ette ymärrä kumppanuutta. Sen arvoa. Parisuhde on hieman eri asia kuin suhteet kavereihin. Intiimimpää ja syvempää.
      Tylyä aloittajalle. Huonoa käytöstä. Pura jatuksia, puhu, sure, ihmettele. Koeta jaksaa...todella. Olen pahoillani puolestasi.

      • pakosti sen tehnyt

        Oletko itse parempi, kun halveksit toisella tavalla asioihin suhtautuvia ;D Kuka on sanonut, että roikkuja on heikko.. Roikkuja on rasittava ja tuhlaa vain omaa ja toisen aikaa ja työntää vain kauemmaksi hänestä. Roikkumisella ja vonkaamisella ei saavuteta mitään.

        Turha surra ja märehtiä, asiat voi paremminkin hyväksyä ja jatkaa elämää uusin tuulin eteen päin. Suhteen syvyyttä, intiimiyttä ja rakkautta ei mitata sillä, miten kauan eroa vatvotaan ja eron jälkeisessä masennuksessa tarvotaan.


    • TosiNainen_

      Törkeästi tehty. Illmeisesti nainen oli jonkinasteinen narsisti tai persoonallisuushäiriöinen yksilö. Jos olette tunteneet noinkin kauan, niin ei noin normaali ihminen toista jätä. Toisellekin pitää antaa mahdollisuus purkaa tuntonsa ja sitten erota selkeästi, niin ei jää mitään hampaankoloon.

      • pakosti sen tehnyt

        Mistä sitä tietää vaikka ap itse on narsistinen naistenhakkaaja, joka on uhannut väkivallalla, jos nainen eroaa. Sellaisten ihmisten kohdalla ei auta muu, kuin tehdä ero nopeasti jälkiä jättämättä.


    • Kіs-kіsu

      Harvoin tuollainen jättäminen on lopullinen. Tulee se aika vielä naisellekin, että on valmis selvittelemään asioita. Ehkä se olisi nyt tunnekuohussa liikaa.

    • Oma tupa, oma lupa

      Itse olen kerran jättänyt tekstiviestillä, olosuhteiden pakosta. Toisella oli niin paha päihdeongelma, ettei koskaan kyennyt saapumaan paikalle, kun asioista olisi pitänyt jutella. Minä elämässä eteenpäin ja hänellä "bileet" jatkuu...

    • Goldringer

      Olen tehnyt niin kahdesti ja se tuntui minustakin typerältä mutta vielä typerämpää olisi ollut sopia vaivanloisesti tapaamista toisessa tapauksessa tuurinjuopon ja toisessa työnarkomaanin kanssa. Totesin että kaikille paras ratkaisu hoitaa asia pois päiväjärjestyksestä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      539
      3949
    2. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      467
      3454
    3. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      143
      3070
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      164
      2362
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      8
      2220
    6. 227
      1678
    7. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      23
      1417
    8. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      100
      1319
    9. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      96
      1309
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      89
      1100
    Aihe