172 cm 65 kg

N172

Te naiset, joiden pituus on 172cm ja paino huimat 65kg, millaiset vartalon mitat?

Kiinnostaisi tietää, millaiset mitat pituisillani ja painoisillani naisilla on vartalossaan, kun kaikki aina yllättyvät painostani, kun kuulevat sen olevan "jopa" 65 kg. Ovatkohan nämä sitten kohteliaisuuksia ja miksihän muita naisia kiinnostaa painoni? Työpaikallani on useampi naispuolinen läheinen kollega kysynyt painoani, kun laihduin hieman stressin vuoksi nyt syksyllä. Sitten ihmettelevät, että olenkin niin painava. Jotenkin tuntuu olevan ihmisillä kieroutunut kuva siitä, paljonko normaalipaino on vähän pidemmällä naisella. Samaa huomaa myös näistä nettikirjoitteluista.

11

1676

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 16ja2

No et ole painava. Olet hoikka tyttö. Itse olen 165cm ja painan 65kg.

• Kelpais mulle

Ei kuulosta tämän miehen korvaan yhtään negatiiviselta, mä tapailin viimeksi naista joka oli 168cm ja 63 kg ja hänellä oli ihan hyvä kroppa joten sun mitat on ok ja varsinkin jos harrastat liikuntaa niin lihas painaa enemmän kuin rasva.

• 7+9

Mä olen 10 senttiä lyhempi ja painan 63-64 kiloa. Aika monta kertaa olen saanut käydä vaa'alla todistaaksseni painavani niin "paljon", sillä ylipainoiselta en todellakaan näytä.

• BMI

BMI 24.39 eli normaalipaino vielä, ei kuitenkaan raja kaukana. Toivottavasti kuitenkin vähän kiinnität huomiota liikuntaan

• 7+9
        BMI kirjoitti:

BMI 24.39 eli normaalipaino vielä, ei kuitenkaan raja kaukana. Toivottavasti kuitenkin vähän kiinnität huomiota liikuntaan

on sitä ylipainon puolellakin tullut käytyä, mutta enpä tuota niin vaarallisena pidä. Punttitreeniä teen 4-5 kertaa viikossa, aerobiset siihen päälle.

• BMI
        7+9 kirjoitti:

on sitä ylipainon puolellakin tullut käytyä, mutta enpä tuota niin vaarallisena pidä. Punttitreeniä teen 4-5 kertaa viikossa, aerobiset siihen päälle.

No tämä oli se toinen vaihtoehto, lihasmassa. Mutta älä silloin esiinny ns normaalivartaloisena ja anna yleisiä vinkkejä ei rajusti treenaavien painonhallintaan

• BMI
        BMI kirjoitti:

No tämä oli se toinen vaihtoehto, lihasmassa. Mutta älä silloin esiinny ns normaalivartaloisena ja anna yleisiä vinkkejä ei rajusti treenaavien painonhallintaan

Typo mutta varmasti ymmärsit mitä tarkoitan

• ftgvbhjn
        BMI kirjoitti:

ei naisella tuo lihasmassa montaa kiloa vaikuta. aloittaja ei sano mitään liikunnan harrastamisestaan, mutta eiköhän sitä tule harrastettua, jos painoaan kevyemmältä näyttää.

• Voi Jessssuss!8

Eipä taida työkavereitasi kiinnostaa painosi sen enempää kuin sinua itseäsikään. Hui kauheaa kun yllättyvät painostasi, nyt sinun täytyy kiireesti tehdä jotain.

Joo, ihmisillä, siis meillä muilla on kieroutunut käsitys siitä paljonko normaali paino on. Mutta valista sinä nyt ihmeessä meitä.

• ..............

Ihannepaino naisille on suurin piirtein (pituus - 100), joten tuskin tuo 3 kiloa näkyy oikein missään. Jos olisit vaikka 160 / 53, niin voisi kyllä näkyäkin.

• -.-.-..-.

(pituus - 110) piti sanomani.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä elukkaa kaivattusi

muistuttaa? Vastaan ite myöhemmin. Miehelt.
      Ikävä
      65
      4190
    2. Haleja ja pusuja

Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺
      Ikävä
      46
      3969
    3. Onko mukava nähdä minua töissä?

Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭
      Työpaikkaromanssit
      36
      3482
    4. Oi mun haniseni

Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli
      Ikävä
      16
      2893
    5. Hei rakas sinä

Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle
      Tunteet
      34
      2719
    6. En kirjoita sulle tänne

Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä
      Ikävä
      14
      2522
    7. Kyllä mulla on sua ikävä

Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm
      Ikävä
      10
      2134
    8. IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.

IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm
      Maailman menoa
      12
      1216
    9. Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi

Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta
      Ikävä
      145
      1157
    10. Mitä ajattelet

Mies minusta tänään?
      Ikävä
      80
      1006
    Aihe