Miksi kuulua AKT:hen

Ei enää AKT

Mitä järkeä, maksaa puheenjohtajan ja hänen läheisten ylimitoitetut palkankorotukset, tekemättömistä töistä, nyt riitti!

15

102

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Entinen jäsen

      Samaa mieltä, mohömaha pysyköön lestissään ja pikapuolin eroilmoitus Akt:n puheenjohtajalta.

      • m,66

        Työttömät hanttimiehet rupeaa ihan hurjiksi:)


      • ahterista
        m,66 kirjoitti:

        Työttömät hanttimiehet rupeaa ihan hurjiksi:)

        kelle se Ahteen muija antaa, jos AKT:tä ei olisi ?


      • matille kotona
        ahterista kirjoitti:

        kelle se Ahteen muija antaa, jos AKT:tä ei olisi ?

        Sähkömies


      • ahterista
        matille kotona kirjoitti:

        Sähkömies

        entinen sähkömies, entinen veikkaaja


    • Duunarivain

      Kyllä tässä ihan työn ahkera raataja yrittää euroja ansaita likimain päivittäin ja niin pännii moinen käytös miten johto toimii, duunarit raataa ja johto vie, ei se niin saa mennä, pitäköön lestinsä kiinni m 66 kaltaiset tyhjäntoimittajat jos mielipiteitä ei osaa tulkita oikein.

    • Ihmettelevä

      Siis ihmettelen, miksi maksaa palkankorotus akt möhömahoille vai maksetaanko korotuksilla lisää tatskoja sihteerille kun itse puheenjohtajakin pitää aina pään pensaassa ja perustelee, että muut tekevät päätökset niinkuin ahtaajien lakossa tänä vuonna, mitä järkeä siinä touhussa on??? Mitä ovat saaneet aikaan? kysyn tietääkö kukaan???

    • kyllästynyt

      Liiton vaihto on edessä, akt täydellisen mitätön, vääränlaisissa otsikoissa pysyvä liitto, huonolla johtamisella on seuraukset ja ne kyllä kaikki, jopa minäkin näen.

    • Möhömahalle

      Akt:n lehti ilmestyi taas tänään, eihän siellä saa julkaista edes omia jäsenten mielipiteitä, kun sensuuri iskee puheenjohtajan tahdolta ja kieltää julkaisemisen (eli lehdissä niin lakikirja näkyy aina sivussa ja hymyilee, mutta mielessään ajattelee vain ihmisten lirittämistä omia tarpeitaan katsoen, onko omanarvontunne jotensakkin alhainen sillä nysvääjällä?

    • totuuden sana

      AKT:n rekkamielenosoitus aivan järjetön, pahan tekosia. Taas johtojien oman navan ympärillä olevaa kilven kiillotusta. Jos työpaikat valuu ulkomaille, niin katsoo peiliin vaan. Paha saa osakseen pahaa, hyvä palkitaan. Ei laittomat lakot, joita ovat myös tukilakot ole hyvän tekemistä.

      • toinen kaista vapaan

        ei kai 50 rekkaa tien laidassa nyt niin väärin ole


    • Uupunut

      Miksi kuulua akt?? kirosana koko laitos, eivä saa mitään järkevää aikaiseksi, kato jäsenistössä jyrkkenee ja kohta on turbulenssissä ja kovassa, johto vaihtoon, niin nousee edes osakkeet jäsenien silmissä.

    • Syöksykiertees

      Syösykierre vain jyrkkenee kun vuosi vanhenee, löytyykö kolmea kirjainta a:lla alkavaa, vielä vuoden päästä, olettamus, ettäpä ei, johtajisto tuhonnut jatkuvuuden.

    • Seonnähty

      Turha liitto, ei jäsenien edut tule niillä mieleenkään.

    • Petturit pihalle

      Mikäs liitto se taas tiistaina otsikoissa, AKT se majailee kun jäsenet ärsyyntyneet johtajiston omiin palkankorotuksiin. Jäsen äänestys ja KAIKKI puheenjohtajasta, sihteeristä, vara,,,vara, potkut persiiseen ja ajelemaan vaan takas linjureita, köyhiä kyykyttävät minkä kerkiävät ja se on väärin, tilaisuus teki varkaan tässäkin, palkankorotus asiassa, vaikkakaan eivät todella sitä ansainneet tekemättömistä töistä ja puheenjohtajan ja sihteerin sujuvasta suoranaisesta valehtelusta ja kieroudesta, jonka olen omakohtaisesti kokenut.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikko Leppilampea epäillään seksuaalisesta ahdistelusta

      Tämä on ilon päivä 😁
      Kotimaiset julkkisjuorut
      121
      2843
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      83
      2612
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      2141
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1747
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1658
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1489
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      17
      1459
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      28
      1417
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1387
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1302
    Aihe