NAINEN NETISTÄ?

M=tahtoo sitoutua

Neuvokaa hyvät ihmiset miestä mäessä;

Mikä/mitkä on ne netissä toimivat treffi/deitti/ym. sivut, joilta oikeasti on
todennäköistä löytää tyttönen, joka lähtis treffeille?

Olen 24v komee sinkkumies, mut en käy ravintoloissa. Mulla on vuoden verran ollut ilmoitus sinkut.netissä, jippiin treffimestassa ja pari kuukautta suomi24:n treffisivuilla. Ei yhtään yhteydenottoa!

Olen jopa muokkaillut ilmoituksiani, suunnitellut niitä yhdessä kaverien kanssa ja on pohdittu mitä kirjoitan, että tytöt kiinnostuis. On kokeiltu erilaisia tyylejä. On jopa kyselty kaverien tyttöystäviltä, millasista ilmoituksista he vois kiinnostua. On kokeiltu ja kehitetty ideaa. Vaan ei se toimi.

Kysymys nyt siis ei ole siitä, etten osaisi "markkinoida" itseäni kaiken maailman treffi- ym. sivuilla. Kysymys on siitä, että mitä sivuja tytöt katselevat ja minkä sivujen ilmoituksiin he vastaavat?!

40

11690

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mie

Valokuva vois auttaa asiaa, jos kerran oikeasti olet komea...

• M=tahtoo sitoutua

Kyllä kuva on kaikissa treffipalstoissa, joihin sen vaan saa.

En silti huomaa merkitystä sen välillä, onko ilmoituksessa kuva vai ei.

• AikuineN

Sen verran kun vielä muokkat, että jätät tuon itseäsi komeaksi mainostamisen pois. Samoin jos terminä on komeaksikin kehuttu, niin pois pois. Mutta mistäs mä tiedän, mitä niissä sun ilmoissasi lukee. Jokuhan siellä tökkii, niinpä.

• M=tahtoo sitoutua

Kyllä, tosiaan alkuun tuli kokeiltua tuotakin että pikkuisen kehun itseäni. Mutta jätin sen pian pois.

Yksi havainto muuten:

Olen aikani kuluksi kokeillut myös tv-chattia. Sieltä kerran löytyi nätti ja mukava tyttö jonka kanssa kävin treffeillä. Meillä kuitenkin oli sen verran erilaiset kiinnostuksen kohteet, ettei juttu toiminut. Mutta toteamus tämäkin: Helpommin löysin (sen yhden kerran) naisen chatista kuin netistä. Chatissa minusta muuten aina kiinnostui vain sairaanhoitoalan tytöt. Outoa...

Mutta asiaan. Puhutaan, että ihmiset löytävät toisiaan netin treffipalstoilta. Meneekö se aina niin, että mies bongaa naisen ilmoituksen ja ottaa yhteyttä? Miksei naiset vastaa miesten ilmoituksiin? Millaiseen treffi-ilmoitukseen (jos olet nainen) vastaisit?

• M=tahtoo sitoutua kirjoitti:

Kyllä, tosiaan alkuun tuli kokeiltua tuotakin että pikkuisen kehun itseäni. Mutta jätin sen pian pois.

Yksi havainto muuten:

Olen aikani kuluksi kokeillut myös tv-chattia. Sieltä kerran löytyi nätti ja mukava tyttö jonka kanssa kävin treffeillä. Meillä kuitenkin oli sen verran erilaiset kiinnostuksen kohteet, ettei juttu toiminut. Mutta toteamus tämäkin: Helpommin löysin (sen yhden kerran) naisen chatista kuin netistä. Chatissa minusta muuten aina kiinnostui vain sairaanhoitoalan tytöt. Outoa...

Mutta asiaan. Puhutaan, että ihmiset löytävät toisiaan netin treffipalstoilta. Meneekö se aina niin, että mies bongaa naisen ilmoituksen ja ottaa yhteyttä? Miksei naiset vastaa miesten ilmoituksiin? Millaiseen treffi-ilmoitukseen (jos olet nainen) vastaisit?

Mulle riittää vain yksi oikea vastaus ja kukapa tietää jos vaikka sellainen olisi jo tullut.... ;) Sain aika kivasti postia ja kiitoksia immeisille siitä.

mut mut mulla on aika yksinkertainen ilmoitus sä voit käydä tsiikaa vaikka ton gallerian kautta. Eihän sekään mikään salaisuus ole. Toivottavasti siitä saisit jotain ideoita. Täytyyhän sitä miestä mäessä auttaa. =)

• M=tahtoo sitoutua
        uncledirty kirjoitti:

Mulle riittää vain yksi oikea vastaus ja kukapa tietää jos vaikka sellainen olisi jo tullut.... ;) Sain aika kivasti postia ja kiitoksia immeisille siitä.

mut mut mulla on aika yksinkertainen ilmoitus sä voit käydä tsiikaa vaikka ton gallerian kautta. Eihän sekään mikään salaisuus ole. Toivottavasti siitä saisit jotain ideoita. Täytyyhän sitä miestä mäessä auttaa. =)

Galleriasivullasi saat itsesi kuulostamaan helposti lähestyttävältä ja rennolta tyypiltä. Ehkä minulla ei ole niitä ominaisuuksia.

Ongelma on ehkä siinä että osaan ilmaista itseäni, mutta koen ettei minussa ole mitään ilmaistavaa. Olen itselleni liian tuttu.

• ????

Itse laitan tulevaan ilmoitukseeni satavarmasti sanat "Olen komea". Miksi naiset saavat kehua itseään kauniiksi eikä kukaan valita mutta jos mies sanoo itseään komeaksi, heti on naiset narisemassa? Missä tasa-arvo?

• ......

Onko sinulle tullut mieleen ihan itse vastata jonkun naisen ilmoitukseen? Mielestäni aika tunnettu tosiasia on se, että naiset on laiskempia vastaamaan ilmoituksiin ja että naisten laittamiin ilmoituksiin miehet vastaavat herkemmin. En tosin tiedä miksi näin on, ehkä joku osaa siihenkin vastata. Ja joo, ehkä siinä ilmoituksessa ei niin hirveästi kannata kehua omaa ulkonäköään, itse en vastaisi sellaiselle, koska ajttelisin hänen olevan itseään täynnä, joka taas ei ole suosikki luonteenpiirteeni.
      Itse vastaisin hauskaan ilmoitukseen, pidän huumorintajuisista miehistä, myöskään se, että osoittaa olevansa älykäs, ei ole pahitteeksi.
      Ongelmasi saattaa olla ikäsi, luulen että juuri sinun ikäisisäsi on liikkeellä aika paljon. Ikävä vaan, että tarjonta ja kysyntä ei kohtaa.

• näkymätön mies

Seuranhaku netin kautta on ajanhukkaa.
      Käytä mieluummin suomi24:sen treffeihin käyttämäsi aika vaikka lottokuponkien täyttämiseen, sillä tavalla sinulla on sentään pieni mahdollisuus.

• M=tahtoo sitoutua

Lotossa ei ole vielä koskaan ollut pääpalkintona tyttöystävää.

Mietin, kauanko jaksan olla aktiivinen? Olen sitä ollut jo noin 8 vuotta. Tässä vaiheessa yhdet löytävät omansa, toiset jatkavat etsimistä, kolmannet masentuvat.

Taidat olla siinä oikeassa, että seuranhaku netissä on ajanhukkaa. Eihän kukaan tähän keskusteluun osallistuneista ole vielä osannut nimetä nettisivuja, joiden kautta olisi hyvä mahdollisuus päästä treffeille.

Iltaisin aina mietin niitä upeita hetkiä, kun joskus olen saanut jutella jonkun tytön kanssa tai pitää kädestä kiinni. En vaatisi enempää, vaikka olisin valmis mihin vaan. Jaan tunteita, joita kukaan ei ota vastaan.

• lottoa
        M=tahtoo sitoutua kirjoitti:

Lotossa ei ole vielä koskaan ollut pääpalkintona tyttöystävää.

Mietin, kauanko jaksan olla aktiivinen? Olen sitä ollut jo noin 8 vuotta. Tässä vaiheessa yhdet löytävät omansa, toiset jatkavat etsimistä, kolmannet masentuvat.

Taidat olla siinä oikeassa, että seuranhaku netissä on ajanhukkaa. Eihän kukaan tähän keskusteluun osallistuneista ole vielä osannut nimetä nettisivuja, joiden kautta olisi hyvä mahdollisuus päästä treffeille.

Iltaisin aina mietin niitä upeita hetkiä, kun joskus olen saanut jutella jonkun tytön kanssa tai pitää kädestä kiinni. En vaatisi enempää, vaikka olisin valmis mihin vaan. Jaan tunteita, joita kukaan ei ota vastaan.

etkö muka ole kuullut lottotytöistä? Mihin sä muka tarvitset tyttöystävää jos sulla on lottovoitto??
        Eiköhän ne naiset ole silloin jonossa ovella kun omat maksut on rästissä.
        Raha on se joka tyttöjen päät pyörälle laittaa.
        Laita nyt deittipalstalle profiilisi ja kuvittele mitä saat. Et mitään. Lotossakin saa paljon enemmän kuin deittipalstalla koskaan. Joten eikun lottoamaan. Voiton jälkeen voit olla varma että tarjokkaita on enemmän kuin tarpeeksi. Kyllä naiset rahan hajun tuntee. Ei nykypäivänä eletä rakkaudessa vaan rahassa ne kylpee kaikki, etkö tiennyt sitä?
        Nyt kun menet nukkumaan niin mieti sitä lottopottia minkä saat, silloin pienet ongelmat naisissa tuntuu tosi vähäisiltä.
        Älä hyvä ihminen ala jakamaan mitään tunteita, se nyt vaan ei ole se juttu.
        Juttu on niin että unohda naiset ja nauti yksin olosta.
        Se on se juttu.
        Etkö sä ole lukenut että miehet ei osaa sitoutua ja ne hakee vaan sitä yhtä ja että niistä kerta kaikkiaan ole yhtään mihinkään. Naisille pitää olla macho ja hakkaa se turpa rullalle ainakin kerran viikossa ja sitten kertoa että rakastan rakastan. Siitä ne tykkää.
        Anna sitten niiden hakea sitä unelmamiestä netissä niin ne unohtaa sinun pikku viat.
        Naiset sopii kyllä lasten tekoon mutta ei paljon muuhun. Niistä nyt ei ole kertakaikkiaan mihinkään muuhun.
        eli jos et ole lapsiin päin niin unohda ja lottoa
        Jos joku nainen luki tämän niin pliis älä ota kantaa ei tarvitse
        Onhan sinulle muutakin tekemistä kuin lukea miesten kirjoittamia satuja

Satusetä

• chatchat

Mitää tosiaan ei saa ilmaiseksi, työtä pitää tehdä!

Mun mielestä paras sinkkupalsta ollut sinkut.net . Sieltä ainakin saanut ilmoitukseen 1-5 vastausta. Ja yksikin riittää. Kirjotteluun toisen kanssa pitää panostaa. Ole avoin, tunteellinen, rehellinen. Jätä myös aina porkkanaa eli älä kerro kaikkea tai lupaa kertoa / lähettää kuvia seuraavassa meilissä.

Naisten ilmoituksiin kannattaa myös vastata. Massavastailukaan ei ole hyvästä. Etsiskele kaikessa rauhassa vaikka 10 potentiaalista ilmoitusta ja vastaa niille henkilökohtaisesti. Koita löytää ilmoituksen tekstistä monia eri kohtia ja tartu niihin. Osoita, että olet samantyylinen ja haluat samantyyppisia asioita.

Kerro meileissä sitten muutakin kuin sitä mitä kaikki muutkin. "Kuten olen komeaksi kehuttu, rehellinen, opiskelen sitä ja tätä ja olen töissä siellä ja täällä, käyn lenkillä ja yleensä en eti seuraa netistä, mutta piti tätäkin kokeilla "

CHATIT ovat niitä paikkoja mistä mä oon käynyt sokkotreffeillä. Parhaat chatit mun mielestä www.city.fi sokkotreffit huone ja suomi24 ikäryhmä huoneet. Noissa lähes aina liikkeellä just semmoset jotka sokkotreffeille haluaakin. Varsinkin jos asut pk-seudulla niin toi city on hyvä.

Noissa chateissa myös järjestellään kaikenlaisia chatti -tapaamisia joihin osallistuu helposti 20:kin tyyppiä jossain baaris. Ite en oo ollu koskaan, en tiiä kuinka sisäpiiri juttuja ovat.

Onnea tarvitaan silti. Ei se riitä alkuunkaan, että sokkotreffeille menee. Pitää käydä todella tuuri, että toinen sattuu olemaan sellainen mihin luonnollisessakin tilanteessa kiinnittäisi huomiota. Sattumaa siis tarvitaan, että molemmat ihastuu. Monilla on kaikenlisäksi liikaa odotuksia ja toiveita. Halutaan ihastua heti ekoilla sokkotreffeillä, mutta harvemminhan niin käy. Työpaikallakin voi ihastua pikkuhiljaa, ei aina toinen vie jalkoja heti alta, mutta sitä ei kaikki jaksa uskoa.

Ite oon käyny nyt kolmen vuoden aikana noin 10 kertaa sokkotreffeillä ja on sieltä jotain tarttunut mukaan, jopa puolen vuoden suhde. Paljon toki myös turhaa vaivannäköä, mutta toisaalta mikäs se on meilejä välillä kirjotella ja joskus käydä kahvilla ja tutustua uusiin ihmisiin. Oon mä muuutamasta naisesta saanu tosi hyvän ystävän vaikkei suhdetta ookaan tullu.

• M=tahtoo sitoutua

Kyllä sen parisuhteessa elämisen täytyy olla todella intohimoista onnea, kun jo kumppanin systemaattiseen etsimiseen on annettava kaikkensa;)

• Netta

Tätä on jo ehdotettu, mutta kehotanpa minäkin: ala vastailla naisten ilmoituksiin. Monilla keskustelupalstoilla naiset aina kertovat, kuinka saavat tosi paljon vastauksia ja miehet taas valittavat, etteivät saa juuri ollenkaan. Eli homma taitaa valitettavasti mennä niin, että naiset laittavat ilmon ja miehet vastaavat. Jos yhdellä ilmoituksella tavoittaa monta kymmentä ihmistä, miksi vaivautua vastailemaan muiden ilmoituksiin? Vastaa 20-30 naiselle, niin mahdollisuutesi päästä treffeille kasvavat.

Vastaamiseen on varattava aikaa, jotta vastauksista tulee tarpeeksi henkilökohtaisia. Tekstistä kyllä huomaa, jos se on jotain massapostitusta. Esimerkiksi itse olen saanut yhdeltä tyypiltä kolmeen eri ilmoitukseeni joka kerta aivan samanlaisen vastauksen! Ihan naurettavaa.

Sitten vastauksen sisällöstä vielä: älä kehu ulkonäköäsi, vaan lähetä heti se kuva. Se puhuu puolestaan, jos todella olet komea. Sitten jätä pois sellaiset kliseet tyyliin "päätinpä nyt kokeilla tätäkin" jne. Aivan turhaa yrittää selittää, että on muka joku ensikertalainen. Suurin osa nettideittaajista ei nimittäin taatusti ole. Parempi sanoa, että on muutaman kerran kokeillut. Sekin kun toisaalta antaa vähän luuserin leiman, jos tunnustaa, että on etsinyt netistä seuraa viimeiset kaksi vuotta löytämättä yhtään mitään.

• Netta

Vielä piti suositella sitä treffisivustoa. Kokeile deittinettiä. Löytyy City-lehden kotisivujen kautta. (www.city.fi) Sitä kautta itse olen päässyt monille treffeille - vaikka se nyt ei tietty ole mikään tae, koska naiset taitavat yleensä päästä treffeille helpommin kuin miehet.

• Netta
        Netta kirjoitti:

Vielä piti suositella sitä treffisivustoa. Kokeile deittinettiä. Löytyy City-lehden kotisivujen kautta. (www.city.fi) Sitä kautta itse olen päässyt monille treffeille - vaikka se nyt ei tietty ole mikään tae, koska naiset taitavat yleensä päästä treffeille helpommin kuin miehet.

Nyt olen jo niin paljon lukenut näitä palstoja, etten muista, oliko se tässä keskustelussa vai jossain muussa, missä joku ehdotti, että kannattaa vastailla vähän vanhempiin ilmoituksiin. Se on oikeasti tosi hyvä neuvo.

Kun nainen laittaa ilmoituksen nettiin, siihen tulee ensimmäisen kolmen päivänä aikana kymmeniä vastauksia. Suurin osa tietty ihan sälää tyyliin seksiseuraa etsiviltä ukkomiehiltä. Vastauksen täytyy olla tosi hyvä, jotta se erottuu ja jotta siitä kiinnostuu. On fiksumpaa etsiä sellaisia 1-2 viikkoa vanhoja ilmoituksia, koska siihen mennessä nainen todennäköisesti on jo valinnut parhaat päältä, käynyt treffeillä ja todennut, että eipä löytynyt (taaskaan) mitään. Kun kirjoitat siinä vaiheessa, kun kilpailijat on jo eliminoitu, mahdollisuutesi päästä treffeille ovat paljon paremmat. Ellei nainen sitten ole jo löytänyt seuraa...

Tossa ilmottelussa on nimenomaan se hankaluus, että jos saa paljon vastauksia potentiaalisilta kumppaneilta, on pakko karsia, koska ei kenelläkään riitä aikaa käydä intensiivistä kirjeenvaihtoa tai järjestää treffejä kymmenen ihmisen kanssa. No, jos valitsee niistä kymmenestä kiinnostavasta vaikka viisi, joihin tutustuu, ja toteaa jälkeenpäin, että eipä löytynyt ketään, niin ei enää kehtaa ottaa yhteyttä niihin loppuihin viiteen, jotka myös olisivat olleet kiinnostavia, koska on kulunut jo aikaa sen pari viikkoa. Silloinhan he tajuaisivat olleensa vain varalla eikä sellainen ole kenestäkään kivaa. Siinä vaiheessa kun nainen saa uuden yhteydenoton joltain kiinnostavalta tapaukselta, niin varmasti tarttuu siihen. Kokeilepa!

• M=tahtoo sitoutua

Näinkö:

"Heippa Irmeli. Olen pielaveteläinen 24-vuotias datanomiopiskelija ja etsin söpöä tyttöystävää. Selailin jo pari päivää netin deittipalstoja, mutta tänään palaset loksahtivat kohdalleen. Luin ilmoituksesi, joka sai minut innostuksen valtaan. Käyn itsekin partiossa, joka lienee meitä yhdistävä harrastus. Pitemmittä puheitta pyydän sinua ensi treffeille. Vai tahdotko, että aluksi kirjoitellaan pari viikkoa? Kyllä se minulle sopii. Ihan miten haluat. Olen aina pitänyt tummahiuksisista tytöistä. Voisit olla minun makuuni. Odottelen vastaustasi ensi tilassa"

Vai näin:

"Moi Netta!

Osuin deitissä sun profiiliin ja jäin koukkuun. Pyristelin irti, en päässyt. Mun ajatukset uppoutui viime kesäiseen purjehdukseen Suomenlahdella. Tahdon, että ens kesänä tuut mun kanssa merelle. Sun blondit hiukset lainehtii tuulessa ja loistat kilpaa auringon kanssa;)

Sano vaan, jos pitää välillä heittää ankkurilla mun huimaa mielikuvitustani. Se on tällaselle 24-kesäiselle sinkkumiehelle niin tyypillistä. Villi mies, villit ajatukset. Pysytkö mukana? Mä pidän sua kädestä kiinni. Mun persoonani odottaa, että joku ottais siitä selvää. Tiedän olevani tavallisen omapäinen, mutta kiltillä tavalla rohkea. Ymmärrätkö, mitä tarkoitan? Ei se mitään.

Ja niin edelleen!"

Kumpi parempi?!

• Netta

Näinkö:

"Heippa Irmeli. Olen pielaveteläinen 24-vuotias datanomiopiskelija ja etsin söpöä tyttöystävää. Selailin jo pari päivää netin deittipalstoja, mutta tänään palaset loksahtivat kohdalleen. Luin ilmoituksesi, joka sai minut innostuksen valtaan. Käyn itsekin partiossa, joka lienee meitä yhdistävä harrastus. Pitemmittä puheitta pyydän sinua ensi treffeille. Vai tahdotko, että aluksi kirjoitellaan pari viikkoa? Kyllä se minulle sopii. Ihan miten haluat. Olen aina pitänyt tummahiuksisista tytöistä. Voisit olla minun makuuni. Odottelen vastaustasi ensi tilassa"

Vai näin:

"Moi Netta!

Osuin deitissä sun profiiliin ja jäin koukkuun. Pyristelin irti, en päässyt. Mun ajatukset uppoutui viime kesäiseen purjehdukseen Suomenlahdella. Tahdon, että ens kesänä tuut mun kanssa merelle. Sun blondit hiukset lainehtii tuulessa ja loistat kilpaa auringon kanssa;)

Sano vaan, jos pitää välillä heittää ankkurilla mun huimaa mielikuvitustani. Se on tällaselle 24-kesäiselle sinkkumiehelle niin tyypillistä. Villi mies, villit ajatukset. Pysytkö mukana? Mä pidän sua kädestä kiinni. Mun persoonani odottaa, että joku ottais siitä selvää. Tiedän olevani tavallisen omapäinen, mutta kiltillä tavalla rohkea. Ymmärrätkö, mitä tarkoitan? Ei se mitään.

Ja niin edelleen!"

Kumpi parempi?!

Haa, olet siis sekä hauska että romanttinen. Ja vielä komea? Aika ihme, jos et saa seuraa. Ehkä tämä netti ei ole paras mahdollinen väline sinulle. Jospa yrittäisit tutustua naisiin ihan livetilanteissa. Hyvät puolesi eivät pääse netissä oikeuksiinsa.

• M=tahtoo sitoutua
        Netta kirjoitti:

Haa, olet siis sekä hauska että romanttinen. Ja vielä komea? Aika ihme, jos et saa seuraa. Ehkä tämä netti ei ole paras mahdollinen väline sinulle. Jospa yrittäisit tutustua naisiin ihan livetilanteissa. Hyvät puolesi eivät pääse netissä oikeuksiinsa.

Näinhän se on että vaikka tahtoa ja taitoa löytyy, puuttuu tilanteet päästä käyttämään niitä!

• Tearless

Näinkö:

Vai näin:

"Moi Netta!

Ja niin edelleen!"

Kumpi parempi?!

Jonkinlaisia kirjallisiakin lahjoja näköjään löytyy... Vaikka tuo tuulentuivertama tukka nyt onkin ehkä kliseistä kliseisin. Jälkimmäinen silti persoonallisempi, saa hymyilemään. Ja sehän on hyvä asia?

Ehkä tuollaisissa seuranhakupaikoissa sitten vain on ylitarjontaa.

• 9 YHDISTÄÄ!!!

Aikuinen fiksu nainen suosittelee:

Laita rehellinen, persoonallinen ilmoitus 9 yhdistää-palveluun. Itse vuosia sitten kuvittelin sen kummemmin ilmoituksia lukematta, että sieltä haetaan vain seksiseuraa. Mutta yllätys yllätys; sieltä sain huomattavasti enemmän vastauksia kuin mistään deitti.netistä tai sinkut-sivuilta.

Sen etuinahan on mm. se, että ne ilmoitukset julkaistaan kolmessa paikassa (ainakin):
      -mtv3:n tekstitv:ssä
      -netissä: ilmoitukset.net
      -paikallislehdissä kunkin alueen ilmot

Eli lukijoita riittää huomattavasti enemmän kuin yhdellä nettitreffisivustolla.

Kun laittaa selkeästi, mitä hakee, karsiutuu vääränlaiset tyypit osittain (huom. osittain) pois.

Itelläni on juuri ilmo, vastauksia tullut 4 päivän aikana 18!!! Kun yleensä netti-ilmoitukseen oon saanut n. 10-20 vastaussa vaik 1 kk:n aikana.

Eli en voi kuin lämpimästi suositella 9-yhdistää-palvelua kaikille! Siinähän vastaaja ei näe nroasi ellet sitä hänelle ilmoita. Tosin yksi palvelun kautta kirjoitettu viesti maksaa muistaakseni 1,20 €. Mutta itse pyydän heti ekassa viestissä mulle vastanneelta kännynron. Jos ei sitä anna, tulkitsen, että jotain "mätää" miehessä, ehkä varattu - tai sitten vaan ylivarovainen persoona. Mikä tietysti joskus viisasta!

Tsemppiä sulle ja muille!!!

• Mies-72

Itse tulin melkein ensi minuuteilla siihen tulokseen, että naiset eivät vastaa läheskään niin aktiivisesti kuin miehet.

Itse otin käyttöön "oman" tyylini, jolla uskoin saavuttavani haluttua tulosta ja yllätys se toimi paremmin kuin osasin kuvitellakaan. En tiedä kuinka paljon oli tuuria ja sattumaa pelissä mukana, mutta mitäpä väliä sillä on loppujen lopuksi. Tuuriakin tarvitaan aina.

Panostin eniten naisten ilmoituksien lukemiseen ja pohtimiseen, mitä ilmoituksen takana mahtaa olla ja kun riittävästi lukee ilmoituksia, niin alkaa hiukan enemmän hahmottumaan kokonaisuudet, joiden perusteella tekee sitten itse johtopäätökset. Niin. Panostin ilmoituksien lukemiseen ja ajatustyöhön, että minkälainen ihminen ja minkälaisilla tarkoitusperillä hän on liikkeellä. Kun olin lukenut n. 200-7000 ilmoitusta, niin niistä 3 oli sellaista, joihin päätin vastata.

Panostin vastaamiseen niin paljon, ettei pitänyt jäädä epäselväksi, että olen tosissani juuri hänen ilmoitukseensa vastaamassa. Vastaukseen kannattaa siis panostaa ja ei todellakaan ole haitta, jos on vielä kirjallista lahjakkuutta, koska totuus on myös se, että kirjallisesti lahjakkaat treffailevat huomattavasti useammin kuin lyhytsanaiset.

En vastannut ilmoituksiin, jotka oli vanhoja(yli 3 viikkoa). Tämä oli minun märittelemä raja, joka tuli vain siitä, että ajattelin tuon ajan olevan kohtuullisen odotusajan, sekä katseluajan naiselle, jona aikana hän tutkii vastauksia ja pohtii, mihin ilmoituksiin vastaa ja millä tavalla. Jos huomasin ihan uuden kiinnostavan ilmoituksen, niin en vastannut siihenkään heti, vaan odotin viikon, jonka jälkeen oli alkuruuhka tasaantunut ja ehkä jonkinlainen tunnekin saattoi olla, että eikö todellakaan tule "kunnon" vastauksia.

Panostin siis vastaukseen todella täydellä sydämellä ja rehellisyydellä sekä luotin siihen, että ihminen, joka minusta tuntui sopivan minun ajatuksiini ajattelisi myös minusta samoin.

Lopputuloksena kaikesta näistä kolmesta vastauksesta jäi kolme ystävää, jotka ovat juuri sellaisia, kuin olin halunnutkin ja minä olin juuri jotain sellaista, jota he olivat ajatelleet itse. No hienosäätöä aina on, mutta ns. valintakriteerit ja intressit napsahtivat kohdalleen kerrasta.

Sitä en tiedä, olenko onnekas, vai palkittiinko kova työ näin hyvin, kuitenkin onnekas olen kyllä ja ilmoitusten "seulominen" oli vain pientä esityötä sille ystävyyden rakentamiselle, jota nyt saan näiden ihanien ihmisten kanssa tehdä.

• Nettikonkari

Ensinnäkin miksi hillut jossain hikisessä deitissä? Siellä on vain tapauksia jotka vastaa jotain tinnerinhaistelijoita älyllisesti.

Toiseksi - miksi hinkuat deitille satunnaisen tuttavuuden kanssa? Ethän tiedä ihmisestä mitään. Sun pitää ensin hiukan tutustua - oli kyseessä kuka tahansa. Hidas nainen haluaa vähintään puolen vuoden tutustumisen - nopea rämäpäinenkin nainen kirjoituksen pituudesta riippuen 3-10 meilin verran varmistusta ettet ole joku piippolanvaari jolla on ullakolla lepakoita.

Muista - olet tuntematon ja netissä. Se tekee sinusta pelkokertoimessa alitajuisissa odotuksissa ensin jotain Mr. Auvisen tai perusraiskaajan väliltä. Tehtäväsi on siis hälventää pelkoja eikä suinkaan alkaa hinguta naiselta deittiä. Toinen vaihe on se että kun sinuun voi hiukan luottaa niin osoitat sellaisia ominaisuuksia joita nainen voi ehkä arvostaakin - ja vasta sitten sitä deittiä.

Tiedän että tää on vittumaista "kyhjötystä" mutta se on pakkosauma. Olet tuntematon netissä - et sen enempää. Toisekseen jos nainen on "iskettävissä yhdellä viestillä" niin juokse karkuun. Ei sellaisesta naisesta koidu mitään hyvää!

Aijoo, haukuinko deitit? No haukun ne toiseen kertaan. Olen oman seurani saanut keskustelupalstoilta ja chateista joissa ei olla suoranaisesti "lihamarkkinoilla". Siellä voi tuoda julki hyviä puoliaan ja ajatuksia ja fiksuuttaan ilman helvetillistä tyrkyttämistä. Kuten myös luoda kontakteja jotakuinkin "luontevammin" ja pienemmässä piirissä - jolloin saa itsekin huomiota enemmän. Tosin parempi olla kiinnostunut myös aiheesta eikä vain hameista tai teet itsestäsi pellen hyvin nopsaan.

Itse olen törmäillyt netissä naisiin satunnaisesti, otan tapauksia vakavasti vasta kun heissä on ihan oikeasti jotain hohtoa. 99% on ei-kiinnostavaa kuraa. 1% on tsekkaamisen arvoisia ja heidän kanssaan asiat sujuu enemmän tai vähemmän luonnostaan. Yhden (nykyään ex) vaimon olen bongannut netistä. Pari tyttöystiä myös. Kaikki jostain muualta kuin deiteistä joita lopetin selaamasta jo vuosikausia sitten koska ne ei sovi mun "mojoon" laisinkaan.

Tänä iltana otan ja tutustun yhteen naiseen taas kerran, ihan sama miten se päättyy, onko kyse vain jutustelusta vai kenties jostain syvemmästä... jääköön huomisen huoleksi. Vaikutus on taattu koska pyrkyryyttä ei ole todellakaan liikaa vaan olen vaan itseni :)

• hm hm

hm hm hm

• vaan chattaamalla

Ei se ilmoittamalla onnistu vaan chattaamalla. Ikävä kyllä nykychatit ovat yl. täynnä vakkareita jotka ovat naineet toisiaan ristiin jo viisi vuotta. Millenniuminvaihteen aikana oli helpompaa.

• M24.

Se on miehen tehtävä. Miehen pitää aina tehdä paska työ ja sitten jätetään. Suhteet ovat täyttä paskaa!

• TietäjäMies

ei tietysti jatkuvasti saa muuttaa. Jos joku käy sivulla ja huomaa, että teksti senkun muuttuu, niin kyllähän siitä tulee outo tunne.

• Realisti....

Elämää kuin seurailla millaisia muutoksia joku äijä tekee deittiprofiiliinsa niin sellaisen naisen huomio ei ole tavoittelemisen arvoinen ... :)

Oikeesti, koitatteko te muut miehet miellyttää jokaista maailman naista?

Mä koitan lähinnä pysyä sellaisissa rajoissa itseni kanssa että edes joku joskus mieltyisi itseeni sellaisena kuin olen enkä suututa KAIKKIA olemalla itseni :D

• pifohgpqhgpqiuh

iskuri.net sivua. Sieltä ainakin itse löysin miehen itselleni. Paljon parempi kuin Suoli24 treffit joissa ehdin roikkua yli vuoden eikä ketään löytynyt.

• ............

"Kysymys on siitä, että mitä sivuja tytöt katselevat ja minkä sivujen ilmoituksiin he vastaavat?!"

Naiset on netissä yhtä passiivisia kuin livenäkin, eli jälleen miesten täytyy nähdä kaikki vaiva.

• yks vaan.

Wastannut N: 150 . lle eri naiselle
      ja yhtään vastausta ei ole tullut

• degree

south;

• Mies ryhw<ryw<4YW4

Naiset ovat passiivisia myös netissä. Eli sielläkin odottavat että miehet tekee kaikki aloitteet.

• much

less; buy lipitor; ampicillin side effects; acomplia; 40 book; hair loss propecia treatment; levitra viagra abuse; buy cialis;

• N=tahtoo vastata

Vielä yhden mahdollisen vaihtoehdon heitän sulle jota ei tossa aikasemmin kai tullut esille. Naiset ei kai hirveesti tee alotteita tuolla tai niin miehet valittaa mut omasta kokemuksesta sanosin vielä et jos sä oikeesti olet komea ja sun profiili on hyvin kirjotettu eli siis huokuu itseluottamusta jne. niin mä ainakin päättelisin et sulla riittää kyllä kanttia ottaa muhun päin yhteyttä jos kiinnostuit mun profiilista, En tiedä sitten kuinka moni muu nainen ajattelee näin. Se on periaattees eka osotus siitä että mies saattaa olla mun tyyppinen eli siis se ottaa muhun päin yhteyttä ilman että mun pitää hirveesti antaa rohkasua tai vilkuilla ja hyppiä päälläni. Sitten on eri asia jos miehen profiilissa on jotain minkä mä vaatimuksissani kiellän. Sit on mun tietenkin ilmotettava että kelpaa silti. Mä en kuitenkaan halua mitään neitimiestä joka istuu odottamassa et nainen tekee alotteen. Alotteen tekevä mies on seksikäs. Ymmärrän kyllä jos joku ei uskalla. Ei siinä mitään pahaa ole. Jos saisin sellaset fiilikset et joku on vähän ujo niin ei se alotteen tekeminen munkaan puolelta tuota ongelmia. Lievä ujouskin voi nimittäin olla söpöä. Tietyltä miestyypiltä taas suorastaan edellytän sitä et mies tekee alotteen.

• _jepjep__

Mies tekee aloitteen.. Ja kun mies tekee aloitteen niin pari viestiä ja sit ei mitään. Tai jos treffeille asti pääsee niin sitä kuuluisaa kemiaa ei heti nanosekunnilla löytynytkään. Ette te prinsessat uskalla tehdä sitä aloitetta.

• read

mean; order lipitor; lasix and urial; levaquin; bethin; cymbalta; levitra online; propecia;

• receive

soon; prostate strattera; ergocaff-pb; cymbalta message board; cialis professional 30 pills; acomplia rimonabant;

• jbxedqvglm

Ketjusta on poistettu 46 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Häiriköinti

Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as
      Ähtäri
      59
      3166
    2. Askanmäessä Huippu esitys

Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna
      Puolanka
      23
      2964
    3. rakastan sinua!

Tule ja ota, kasvetaan yhdessä paremmiksi ❤️❤️❤️❤️ kaikki anteeksi ❤️❤️❤️
      Ikävä
      51
      2852
    4. Näin lähellä

Se on näin 🤏 lähellä että heitän hanskat tiskiin sun kanssasi.
      Ikävä
      56
      2658
    5. Mä sanon tän suoraan.

Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.
      Ikävä
      58
      2548
    6. Kerro jotakin hauskaa. :)

Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)
      Ikävä
      48
      2530
    7. On olemassa tiettyjä sääntöjä!

Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle
      Ikävä
      53
      2301
    8. Pohdinttavaksi

No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä
      Kotimaiset julkkisjuorut
      78
      2188
    9. Mulla ei oo anteeksi pyydettävää

Muista se! Mieheltä yhdelle naisellE
      Ikävä
      69
      2078
    10. Siis hetkonen

Rakastetaankohan me kummatkin toisiamme, ja aletaan tajuamaan se pikkuhiljaa 🤯
      Ikävä
      45
      2072
    Aihe