Lyhyt nainen + saappaat

lyhyt

Mitä mieltä olette lyhyiden naisten saappaiden käytöstä ? Olen itse n. 155 cm ja olen miettinyt saappaiden hommaamista täksi talveksi, mutta minua askarruttaa se, millaiset saappaat rohkenisin hommata, ettei varren pituus saa minua näyttämään entistä lyhemmältä.

13

1616

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vähemmän lyhyt
      • lubuttini

        Hyviä nää tän miehen laittamat linkit ja neuvot, aika harvalla vara ostaa noin kalliita kenkiä, aina tyrkyttää näitä samoja merkkejä


      • lyhyt

        Mutta entäpä jos on normaali suomalainen nainen, eikä käytä hameita ? Ja korotkaan eivät oikein minun juttuni ole.


      • surusilmä

        Eihän nuo oo kengän korot vaan naulat niiden paikalla! Kävelkääpä miehet ite tuollaisilla vekottimilla Suomen talvessa. Ei lopu asiakkaat ainakaan ensiapupolilta ja saattaapi olla suorastaan vaaralliset tarttuessaan portaissa yms. Vain miehen mielikuvitus on rajaton.


      • High 1
        surusilmä kirjoitti:

        Eihän nuo oo kengän korot vaan naulat niiden paikalla! Kävelkääpä miehet ite tuollaisilla vekottimilla Suomen talvessa. Ei lopu asiakkaat ainakaan ensiapupolilta ja saattaapi olla suorastaan vaaralliset tarttuessaan portaissa yms. Vain miehen mielikuvitus on rajaton.

        Kyllä nuo korkosaappaat ja avokas on vain hieman kapeampikorkoiset. Hyvin mielelläni kävelisin kuvan kaltaisilla avokkailla ja piikkikorkosaappailla, koon vain pitäisi olla 42-43, jos ovat Italiasta. Monesti norm.41 korkokenkä mahtuu jalkaani. Olen käyttänyt NELLYn halpis korkonilkkureita 13cm metallikorko ja 7mm vahvuinen. Korko on ihme kyllä pysynyt paikallaa, vaikka olen potkinut kovaa lunta urakalla. Joten kävelty on lähes yhtä kapeilla koroilla.


    • ainasaapas

      noi kuvassa olevat saappaat on tarkotettu kuvausta varten.missä muka tollasissa naulanohuissa koroissa voi kävellä.poikki menee heti ja saappaan kangaskin tommonen että näkyy tahrat heti ja kastuu helposti. Semmonen kunnon nahkasaapas pikkusen paksummalla 12cm korolla on ok

    • Saappaat

      Oletko ennen kävellyt saappailla? tai ylipäätään kuinka korkeilla koroilla? vaikka et olisikaan kovin korkeilla saappaat ovat korkkareihin nähden parempi vaihtoehto korkeimmillekin koroille, koska ne tukevat hyvin jalkaa. Käy ihmeessä katsomassa erillaisia saappaita ja ostat mieleisesi, lyhyelle naiselle sopii saappaat siinä missä pidemmälle, ehkä vielä paremmin ;)

      • lyhyt

        En ole ikinä omistanut saatika kävellyt saappailla ja korkkareista korkeimmat käytössä olleet taitavat olla n. 10 cm. Täytyypä lähteä joku päivä metsästämään mieluisia saappaita, kiitos. :)


    • Rohkeasti vain

      Osta ihmeessä saappaat. Ei mikään kenkä saa mielestäni lyhyttä näyttämään entistäkin lyhyemmältä.

    • lisää pituutta

      Mihin tahansa kenkään voi lisäksi laittaa sisäkoron. Se tuo vielä puoli senttiä tai sentin lisää pituutta. http://www.feetlet.fi/tuote/sisakorko-korkki
      Saappaan varren pituudella sen sijaan ei ole vaikutusta, onko nilkkuri vai pidempivartinen.

    • keijukaien

      Saappaathan sopii lyhyille naisille todella hyvin. Varren pituus kannattaa kuitenkin pitää polven alla.

      • Lyhyt olen minäkin

        Olen samaa mieltä. Ainut inhottava asia on kauniissa saappaissa pohjien sileys! En voi ymmärtää miksi pohjat ovat niin sileät ja näin ollen vaarallisen liukkaat talvisin. Piikkikorkoisissa korko auttaa mutta sitten saa jännittää milloin korko napsahtaa irti. Ainut vaihtoehto viedä suutarille pohjan laittoon mutta sulaa hulluutta viedä uudet kengät heti suutariin. Ärsyttää.


      • valmiit kumipohjat
        Lyhyt olen minäkin kirjoitti:

        Olen samaa mieltä. Ainut inhottava asia on kauniissa saappaissa pohjien sileys! En voi ymmärtää miksi pohjat ovat niin sileät ja näin ollen vaarallisen liukkaat talvisin. Piikkikorkoisissa korko auttaa mutta sitten saa jännittää milloin korko napsahtaa irti. Ainut vaihtoehto viedä suutarille pohjan laittoon mutta sulaa hulluutta viedä uudet kengät heti suutariin. Ärsyttää.

        Jotkut kenkäkaupat teettävät kaikkiin kenkiin kumipohjat, esim. soloshop mannerheimintiellä, jolloin sieltä ostettuja kenkiä ei tarvitse viedä suutarille ellei halua nahkapohjaa takaisin ja kumipohjaa irroitettavaksi.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      60
      2052
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      56
      1765
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      59
      1644
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1567
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1545
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1465
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1326
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1301
    9. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      74
      1204
    10. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1193
    Aihe