Miksi suorat neuvottelut palejen ja Israelin välillä

epäonnistuvat?

Kuvailen nyt kuinka vaikeaa on neuvotella muslimien kanssa ja tässä haastatelia edustaa Israelin valtuuskuntaa ja vain muslimi imaani edustaa palestiinalaisten valtuuskuntaa.
Ensin Israel on joutuu vapauttamaan vangittuna ollevat islam terroristit, jonka jälkeen on palestiinalaiset lopettaa neuvottelut, syyttäen Israelia.

https://www.youtube.com/watch?v=ky57zbSM_YY

6

107

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Fuck islam

      Palet ovat paskaa

      • Koska arabit ei halua neuvotella Israelin kanssa vaan yrittävät ensin tuota paratiisi valtiota keittiön kautta että kaikenmaailman erkki pojat sen tunnustaisi ja sitten tuhota Israelin valtion ja ajaa Juutalaiset välmereen.

        MIKSI TUOTA PARATIISI VALTIOTA EI PERUSTETTU VUOSINA 1949-1967 KUN ALUEET KUULUI ARABEILLE??????


    • Katsokaa uudestaan

      Eihän noiden kanssa kukaan kykene neuvottelemaan. Eikä he ole luotettavia.

      Palesttiinalaiset on pakotettava luovuttamaan aseet ja eu on luovuttava heidän tukemine. Palestiinalaiset syövät todellisten pakolaisten ruuat.

      Vain muslimi voi olla syytön
      www.youtube.com
      Epäusko on rikos Allahia vastaan ja siitä tullaan rankaisemaan...

      Brittiläisen mullahin Anjum Chaudrin haastattelu suomeksi tekstitettynä.

    • Ei heikkohermoisille

      Ennen WTC tornien luhistumista Muhamedet Attan Israel joutui vapauttamaan USA:n painostuksen takia. Cintton vaati Israelia Vapauttamaan Attan avatakseen lukkiutuneet neuvottelut uudelleen Israelin ja palestiinalaisten välillä.

      Muistaakseni Atta iski Israelilaiseen koulubussiin hyvin tuhoisin seurauksin.

      Ja Atta kiitti Usaa ohjaamalla matkustajakoneen WTC torniin.

      WTC tornien tuho http://patmos.studio24.fi/media/islamin_jihad_totuuden_peilissa_1_2/1553

    • nbgt5

      Jumala tai Allah on sielunlain perusteella vain rahan mielikuva eli tyhjä rukous, joten uskonnot estävät todellisen demokratiakehityksen ja hyvän elämän Lähi-idässä.

      https://www.facebook.com/tapioa.karna

    • Jer 12

      Eihän allah ole tuonut muuta kuin pakolaisia ja terroristeja ympäri maailmaa.

      Polttakaa koraanit ja muuttukaa mielenuudistuksen kautta.

      Antautukaa Hebrealaisten Jumalan johtoon ja antakaa sovittaa itsenne Jumalan kanssa niin teidät rakennetaan.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1104
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      824
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      659
    4. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      271
      631
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      77
      598
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      104
      574
    7. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      54
      547
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      522
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      513
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      88
      438
    Aihe