Ajettu vain 52 tkm

Epäilijä

Mitä sanoisitte autokaupasta, joka myy: vm. 1997 Megane ajettu vain 52tkm! vm. 2002 Clio ajettu vain 70 tkm! 2001 Toledo ajettu vain 77 tkm! vm. 2000 Corsa ajettu vain 86 tkm! vm 2002 Passat ajettu vain 88 tkm! vm 2004 Yaris ajettu vain 90 tkm. Miten voi samaan liikeeseen osua noin paljon vähän ajettuja vanhoja autoja? Uskaltaako luottaa, että kilometrit pitävät?

14

1598

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Teknikko4

      Kyllä sen käyntiäänestä huomaa minkä verran on ajettu.Polkase kaasua niin ei pitäisi pöllähtää jos on 50 tuhatta ajettu.

    • katsastus valvoo

      uskaltaa.Meilläpåin on yks autokauppa joka hakee Etelä-Suomesta vähän ajettuja ja myy.

    • Tarjoa ihmeessä

      Löysin liikkeen: Vantaan Automyynti!

      Jokaisessa autossa on huoltokirja ja autot näyttävät kaikin puolin siisteiltä, joten eiköhän siinä ole tarpeeksi puolesta puhuvaa.

      Mene, koe ja osta tai ole ostamatta.
      Toledo ja Passat ehkä hieman ylihintaisia, mutta kuten sanoin sisustat ovat kuin uudet ja huoltokirjat löytyy, joten ei voi paljoa moittia.

      • hk,,

        huolto kirjoja tilaamalla, niihin ei voi luottaa yhtään,, oma korva sanoo että nyt tai sit ei,


    • auton historia??

      Jos ilmoituksessa sanottu esim. "ollut vain yhdella omistajalla" ,
      niin auton historiatiedot, ja edellisen omistajan saa selville autorekisteri.fi sivuilta tai trafilta..
      aika paljon voi jo päätellä siitä , jos tietoja ei löydy tai trafin tiedot poikkeavat paljon autoliikkeen myynti-ilmoituksesta..

    • Jopon mopo

      Ei yhden omistajan autoja ole olemassa...

      • tyhmä..

        Ei niin, jos on pilkunnussija


    • jopon mopo

      muuta mä en osaakkaan nussia

      • Tappaapitäs

        Kyllä mä luulen et tuollainen runkku kuin sä, osaa nussia käteensä


    • en luottaisi

      Puolet noista ei tunnu uskottavilta.

    • onko ruostetta?

      Tosi on ovat olleet koristeena parkki paikalla, kuolinpesät pistäneet myyntiin.

    • ihmepöljä

      Ei voi luottaa, osta 750tkm ajettu taksi.

    • Kärkevä Mies

      PÖLJIÄ OOTTE KAIKKI JA MÄÄ VAAN OON JÄRKEVÄ!

    • Vältä.

      Ranskalaisia automerkkejä äläkä osta naisen käytössä ollutta autoa(ei huollettu,kytkin loppu jne.) Nämä kun pitää mielessä voi 70tkm ajetun auton ostaa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      114
      8604
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      40
      2605
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      126
      2331
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      23
      1976
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1714
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1529
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1477
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1419
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1292
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      13
      1203
    Aihe