Olen ajatellut ottavani tatuoinnin johon tulisi teksti: Älä murehdi menneitä, niiden aika on ohi. Älä mirehsi tulevaa, sen aika ei ole vielä.
Olen yrittänyt kääntää sitä englanniksi mutta en ole siitä täysin varma. Voisiko joku mitenkään auttaa? Kiitos etukäteen jos joku vaivautuu!
Voisiko joku ihana kielitaitoinen ihminen kääntää tämän tekstin englanniksi?
13
291
Vastaukset
- minäsevain
Mirehsi= murehdi siis...
- tattoo for you
Mites tämä?
Lick it up baby, aah, you bigbreasted Slut, I gonna fuck you in your ass! Don't worry the past, because it has gone. Neather the future , because it has't come yet
- mikäs olikaan
vai Neither ?
- diididididididi
Ja hasn't
- repsreps
Kuka kieltaitoinen käänsi tuon lauseen hèeeeeeeeeehe....päivän parhaat naurut!
- ...
Ihan samanlainen puupää mitä itselläsi on tuon kirjoitustaidon kanssa :).
- repsreps
Mik vika mun tekstis....selvee savvoo
- jfgdd
Don't worry about yesterday, it has passed. Don't worry about tomorrow, it has not yet come.
Do not worry about the past, it has already gone. Do not worry about the future, it has no yet passed.
Vaikeasti taipuu nuo lauseet englanniksi.- päin vittua noiki
HAHAHAHAHA
- Tykkäätkötästä?
Ton voi sanoa monin eri tavoin. Mitä tykkäisit tästä?
'Don't cry over the past, it's gone. Don't stress about the future, it hasn't arrived.'- päin vittua noi kaikki
ensimmäinen järkevä ehdotus :D eikä särähdä korvaan niin kuin muut
- päin vittua noi kaikki
ensimmäinen järkevä ehdotus :D eikä särähdä korvaan niin kuin muut
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Helena Koivu menettänyt lapsensa. Onko Mikko Koivulla oma laki?
Voiko olla totta että äidiltä viedään lapset ja ei mitään syytä ole edes kerrottu äidille itselleen.?6508829Hannu Pikkarainen ehdottomaan vankeuteen
KKO tuomitsi 1 v 9 kk. Tämä ei ole Hannulle ilon päivä.3603416Pikkunaiselle terkkuja
Olet parasta koko maailmassa! Kaikkein ihmeellisin. Olisitpa täällä. 🧡 harmaasusi4652397- 1311420
- 341405
Kuvataiteilija Johanna Oras lataa mielipiteensä Miina Äkkijyrkästä Farmilla: "Miinahan oli..."
Oho! Johanna Oras ottaa kantaa kollega-Äkkijyrkän Farmi-puuhiin. Farmi Suomi -realityssä koettiin v. 2024 todellinen yl151325Kuka on mystinen heppamies?
Nyt tänne vinkkejä siitä kuka on Martinan seurassa viihtyvä hevosmiljonääri. On tullut jo muutamia nimiä esiin keskustel1091261- 941177
Olet vieläkin täällä
Tunnen energiasi. Tunnen että ajattelet minua. En aio koskaan enää ottaa sinuun yhteyttä. Voit ottaa minuun, jos itse h651105Hyvät valeet myllyistä
Tuuliviirit valehtelee myllyjen vaikutusta. Äänet kuuluu jopa kilometrien päähän. Se ei pidä paikkaansa. Eläimet häviää72996