Humalassa isken, selvin päin mammaroin

miksiainanäin

Taas kävi viikonloppuna näin, että sain puhelinnumeron mukiinmenevän näköiseltä tytöltä, ja treffitkin sovittiin, mutta kun ei enää ollut sitä juoman tuomaa rohkaisua, niin tunnelma hyytyi tuon tuosta vaisuksi. Lopuksi en saanut edes halattua tyttöä, kun hän ei tehnyt jotain siihen rohkaisevaa elettä, ja olisi tuntunut vielä nolommalta vaan napata kiinni ja mahdollisesti saada toinen pelästymään. Sinänsä huvittaisi ottaa vielä uusi yritys mutta onkohan peli jo pelattu?

4

213

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • analyysi

Annoit itsestäsi hänelle ristiriitaisen kuvan. Ensin kun tapasitte olit varmaan rento ja hauska. Kun sitten selvänä treffasitte olit peloissasi ja epävarma itsestäsi, joka välittyi hänelle. Olit "needy"

Et osoittanut persoonassi johdonmukaista vaan mimmi näki 2 eri tyyppiä(hauskan ja tylsän). Veikkaan, ettei hän kovin innoissaan halua tavata enää, mutta muista että epäonnistumista oppii eniten.

• Valitettavasti samoilla linjoilla ollaan.

• ota uusix

Vähän sama vika joskus itsellänikin ollut.

Mitä jos kokeilisit treffejä seuraavaksi viikonlopuksi samaan paikkaan jossa näitte. Joskus itse olen näin tehnyt kun olen pelännyt, että kahvitreffeillä tunnelma voisi latistua liikaa. Tietenkin viinaa kannattaa ottaa kohtuudella/vähemmän kuin ensimmäisellä kerralla vaikka baarissa/yökerhossa olisitkin.

• luntatupaanvaan

Sempä takia yhden yön jutut on yhden yön juttuja. Aamulla paljastuu kuinka tympeä tyyppi se olikaan :D

Kannattaako kitata sitä viinaa ollakseen mies jos ei kerta ole..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Minä häviän tämän taistelun

Ikä tekee tehtävänsä. En enää miellytä silmääsi.
      Ikävä
      91
      8318
    2. Jos jokin ihme

Tapahtuisi huomenna niin mikä se olisi sinun elämässäsi?
      Ikävä
      92
      6435
    3. Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi

En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon
      Ikävä
      58
      6284
    4. Sydän karrella

Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme
      Ihastuminen
      34
      4911
    5. Onko yhtään ikävä

Vai pitäisikö sinut unohtaa
      Ikävä
      45
      3331
    6. Miksi halusit

Tällaisen suhteen?
      Ikävä
      50
      3285
    7. Olet taitava

monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo
      Ikävä
      57
      3162
    8. Sinulle J mies

Hyvää joulua ❤️
      Ikävä
      44
      2859
    9. Sinällään hauska miten jostakin

jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per
      Ikävä
      51
      2816
    10. Mikä tarkoitus tällä kaikella

On ollut? Osaatko vastata tähän?
      Ikävä
      50
      2791
    Aihe