Taas kävi viikonloppuna näin, että sain puhelinnumeron mukiinmenevän näköiseltä tytöltä, ja treffitkin sovittiin, mutta kun ei enää ollut sitä juoman tuomaa rohkaisua, niin tunnelma hyytyi tuon tuosta vaisuksi. Lopuksi en saanut edes halattua tyttöä, kun hän ei tehnyt jotain siihen rohkaisevaa elettä, ja olisi tuntunut vielä nolommalta vaan napata kiinni ja mahdollisesti saada toinen pelästymään. Sinänsä huvittaisi ottaa vielä uusi yritys mutta onkohan peli jo pelattu?
Humalassa isken, selvin päin mammaroin
4
213
Vastaukset
- analyysi
Annoit itsestäsi hänelle ristiriitaisen kuvan. Ensin kun tapasitte olit varmaan rento ja hauska. Kun sitten selvänä treffasitte olit peloissasi ja epävarma itsestäsi, joka välittyi hänelle. Olit "needy"
Et osoittanut persoonassi johdonmukaista vaan mimmi näki 2 eri tyyppiä(hauskan ja tylsän). Veikkaan, ettei hän kovin innoissaan halua tavata enää, mutta muista että epäonnistumista oppii eniten. Valitettavasti samoilla linjoilla ollaan.
- ota uusix
Vähän sama vika joskus itsellänikin ollut.
Mitä jos kokeilisit treffejä seuraavaksi viikonlopuksi samaan paikkaan jossa näitte. Joskus itse olen näin tehnyt kun olen pelännyt, että kahvitreffeillä tunnelma voisi latistua liikaa. Tietenkin viinaa kannattaa ottaa kohtuudella/vähemmän kuin ensimmäisellä kerralla vaikka baarissa/yökerhossa olisitkin. - luntatupaanvaan
Sempä takia yhden yön jutut on yhden yön juttuja. Aamulla paljastuu kuinka tympeä tyyppi se olikaan :D
Kannattaako kitata sitä viinaa ollakseen mies jos ei kerta ole..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 918318
- 926435
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon586284Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme344911- 453331
- 503285
Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo573162- 442859
Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per512816- 502791