Humalassa isken, selvin päin mammaroin

miksiainanäin

Taas kävi viikonloppuna näin, että sain puhelinnumeron mukiinmenevän näköiseltä tytöltä, ja treffitkin sovittiin, mutta kun ei enää ollut sitä juoman tuomaa rohkaisua, niin tunnelma hyytyi tuon tuosta vaisuksi. Lopuksi en saanut edes halattua tyttöä, kun hän ei tehnyt jotain siihen rohkaisevaa elettä, ja olisi tuntunut vielä nolommalta vaan napata kiinni ja mahdollisesti saada toinen pelästymään. Sinänsä huvittaisi ottaa vielä uusi yritys mutta onkohan peli jo pelattu?

4

221

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • analyysi

Annoit itsestäsi hänelle ristiriitaisen kuvan. Ensin kun tapasitte olit varmaan rento ja hauska. Kun sitten selvänä treffasitte olit peloissasi ja epävarma itsestäsi, joka välittyi hänelle. Olit "needy"

Et osoittanut persoonassi johdonmukaista vaan mimmi näki 2 eri tyyppiä(hauskan ja tylsän). Veikkaan, ettei hän kovin innoissaan halua tavata enää, mutta muista että epäonnistumista oppii eniten.

• Valitettavasti samoilla linjoilla ollaan.

• ota uusix

Vähän sama vika joskus itsellänikin ollut.

Mitä jos kokeilisit treffejä seuraavaksi viikonlopuksi samaan paikkaan jossa näitte. Joskus itse olen näin tehnyt kun olen pelännyt, että kahvitreffeillä tunnelma voisi latistua liikaa. Tietenkin viinaa kannattaa ottaa kohtuudella/vähemmän kuin ensimmäisellä kerralla vaikka baarissa/yökerhossa olisitkin.

• luntatupaanvaan

Sempä takia yhden yön jutut on yhden yön juttuja. Aamulla paljastuu kuinka tympeä tyyppi se olikaan :D

Kannattaako kitata sitä viinaa ollakseen mies jos ei kerta ole..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saako kantaa asetta

Voiko olla koskaan kotelossa lonkalla ase.. Siis ei mikään luvaton ase. Johon on luvat. Esim luottamustoimessa, tai kaup
      Ähtäri
      54
      3627
    2. Mies mitä ajattelet naisista?

Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.
      Ikävä
      124
      2812
    3. Mitä laitatte karjalanpiirakan päälle?

Voita tietenkin, mutta mitä muuta? Itse yleensä juustoa, jotain leikkelemakkaraa ja tuorekurkkua
      Tuusniemi
      41
      2499
    4. Kerro kaivattusi

Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.
      Ikävä
      65
      2187
    5. Vakkuri puhuu että Suomi joutuu sotaan.

Hänen mukaansa asiantuntijat ovat yhtä mieltä että Suomi joutuu sotaan Venäjän kanssa. En tiedä kuinka lähellä se on, mu
      Maailman menoa
      432
      1749
    6. Rakastan sua

Tiedäthän sen ❤️😢
      Ikävä
      62
      1237
    7. Onko sulla mua enää yhtään ikävä

Etkö halua enää yrittääkään?
      Ikävä
      56
      1133
    8. Toinen toista

Hyvää sunnuntai huomenta susi rinssiltä 🤴🏼☕❄️⚜️❤️
      Ikävä
      259
      1059
    9. Järkyttävä tieto Purrasta

Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.
      Maailman menoa
      67
      1057
    10. 45
      978
    Aihe