aito dior

mummelixx

Mistä tunnistaa aidon Diorin, esim laukuissa ?

10

3633

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nyc posh

Aidossa Diorin laukussa on sarjanumero sisapuolella. Metalliosissa CD-kirjaimet. Aidot laukut tulevat omissa kankaisissa suojapusseissaan ja laukun mukana pitaisi tulla aitoustodistus. Nahkaiset hihnat ja kahvat erottaa feikkien muovisista ihan tuntuman ja saumojen perusteella.

• lyyli

Voiko Aitoa Dioria olla esim. Ebayssa myytävät laukut hintaan 100 dollaria. Sanotaan kyllä, että on aitoustodistus ja suojalaukku, eikö nämäkin voi olla jäljennöksiä. Vastaaava laukku maksaisi aitona 1000 dollaria .

• nyc posh
        lyyli kirjoitti:

Voiko Aitoa Dioria olla esim. Ebayssa myytävät laukut hintaan 100 dollaria. Sanotaan kyllä, että on aitoustodistus ja suojalaukku, eikö nämäkin voi olla jäljennöksiä. Vastaaava laukku maksaisi aitona 1000 dollaria .

En kylla suosittele E-baysta ostoa, tosin joku voi myyda aidon kaytetyn laukkunsa pois (johon jo kyllastynyt)mutta silloin et paase katsomaan ja tunnustelemaan laukkua. Nykyaan vaarennokset ovat niin hyvia, etta ne joilla ei ole aikaisempaa kokemusta designer -laukuista tulevat helposti huijatuiksi. Kannattaa ostaa laukku putiikista, jossa paaset tutustumaan laukkuun, tunnustelemaan ja kokeilemaan. Putiikista ostettuna saat laukun, suojapussin, aitoustodistuksen ja aidon pakkauslaatikon. On muistettava se, etta jos hinta tuntuu liian hyvalta ollakseen totta - se on huijausta.

• lyyli
        nyc posh kirjoitti:

En kylla suosittele E-baysta ostoa, tosin joku voi myyda aidon kaytetyn laukkunsa pois (johon jo kyllastynyt)mutta silloin et paase katsomaan ja tunnustelemaan laukkua. Nykyaan vaarennokset ovat niin hyvia, etta ne joilla ei ole aikaisempaa kokemusta designer -laukuista tulevat helposti huijatuiksi. Kannattaa ostaa laukku putiikista, jossa paaset tutustumaan laukkuun, tunnustelemaan ja kokeilemaan. Putiikista ostettuna saat laukun, suojapussin, aitoustodistuksen ja aidon pakkauslaatikon. On muistettava se, etta jos hinta tuntuu liian hyvalta ollakseen totta - se on huijausta.

Mistä Suomessa saa aidon Diorin laukun. ? Huusin Ebaysta jonkin vuosikertalaukun, toivottavsti on aito.

• Dimanté
        lyyli kirjoitti:

Mistä Suomessa saa aidon Diorin laukun. ? Huusin Ebaysta jonkin vuosikertalaukun, toivottavsti on aito.

niiin, mulla ei just diorin kassia ole mutta omassa chanelissani on sarjanumero sekä se on aitoa nahkaa. siis se on ostettu chanelilta, mutta siis nuo tuntomerkit pitävät siis paikkansa.

• lyyli
        Dimanté kirjoitti:

niiin, mulla ei just diorin kassia ole mutta omassa chanelissani on sarjanumero sekä se on aitoa nahkaa. siis se on ostettu chanelilta, mutta siis nuo tuntomerkit pitävät siis paikkansa.

Onko se sarjanumero oltava, jotta on aito ?

• nyc posh
        lyyli kirjoitti:

Onko se sarjanumero oltava, jotta on aito ?

On.

• lyyli
        nyc posh kirjoitti:

On.

Kaikilla merkeillä ei ole sarjanumeroa, esim. Diorin 50-, 60-, ja 70-luvun laukuissa ei ole sarjanumeroa.

• Katja-

..se aitoustodistus on..? selviääkö siittä osto tai valmistus hetki? Tai laukun malli?

• Anonyymi

Vanha keskustelu, mutta mitä olette mieltä, kun löysin vähänkäytetty.fi ihanan Diorin käsilaukun, uskaltaako ostaa? Näyttää aidolta kuvissa ja on todistukset mukana.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä elukkaa kaivattusi

muistuttaa? Vastaan ite myöhemmin. Miehelt.
      Ikävä
      80
      4486
    2. Haleja ja pusuja

Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺
      Ikävä
      85
      4381
    3. Onko mukava nähdä minua töissä?

Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭
      Työpaikkaromanssit
      43
      3729
    4. Oi mun haniseni

Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli
      Ikävä
      16
      3423
    5. Hei rakas sinä

Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle
      Tunteet
      40
      2947
    6. Kyllä mulla on sua ikävä

Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm
      Ikävä
      10
      2654
    7. En kirjoita sulle tänne

Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä
      Ikävä
      14
      2632
    8. IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.

IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm
      Maailman menoa
      39
      1983
    9. Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi

Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta
      Ikävä
      158
      1718
    10. Savon murteella viäntäminen asiakaspalvelussa?

Olin äsken tekemisissä puhelimitse rahoitusalan firman asiakasneuvonnassa. Tyyppi väänsi leveää savoa oikein perusteelli
      Maailman menoa
      95
      1253
    Aihe