Tästä aiheesta on nyt ollut jo liikaakin puhetta, mut kysynpä kuitenkin.. Että onko auttamattoman epätyylikästä, jos tytöllä näkyy vähän selkää ja alushosujen reunaa istues? En siis tarkota et näkyis stringit ja puol persettä.. vaan ku väksinki jää selkä vähä paljaaks, vaikka en käytä mitää liian lyhyitä paitoja, vaan aivan normaalipituisia, mut käytän hieman matalavyötäröisempiä housuja, ku en tykkää mistään tyyliin housut kainaloissa.. Eli missä menee hyvän mauan raja,saako alusvaatteita näkyä yhtään? Jätkätki saa vastata.
alusvaatteet näkyy?
7
2806
Vastaukset
Muuten nukahtaisin kouluun ellei olis mitään ihmeteltävää :D
- Mies 24
No ei se epätyylikästä ole, niin kauan kun näkyy korkeintaan reuna... mutta onpa sitä tyttöjä, joilta vahingossa näkyy "työmiehen viivakin" :P Eli siis älä nyt paniikinomaisesti pelkää, jos vähän paidan helma nousee liian ylös:) Eiköhän sitä niin naisilla kuin miehilläkin saata joskus vahingossa paljastua alaselkää istuessa tai kumartuessa...
- hpmh.
nyt tuntuu olevan muodis se, et näkyy "työmiehen viiva".. mautonta.
- Stig
Juuri olin erään vastaanoton luona ja tyttö etsi tavaroita alakaapista.
Stringit näkyi selvästi.
Ei ollut seksikästä. - Mieshenkilö2
Minusta on kiva katsella hyvin ja muodikkaasti pukeutuneita naisia, joilla on (maltillisesti) matalavyötäröiset housut/ farkut ja normaali paita. Jos on hyvä kroppa, niin vähän saa paljasta pintaakin pilkottaa. Normaalistihan alushousut ei tuollaisesta viritelmästä näy. Ja ei sekään mitään haittaa, jos ne ylärunastaan vähän istuessa vilahtaa.
- itsenaisyyspaivana
Olen melko hoikka ja pitkä nainen ja tykkään nykyisin käyttää lantiofarkkuja. Pukeudun siten, että alusvaatteet ei näy ja sukkahousuja en käytä. Mutta noi farkuthan on suunniteltu siten, että paidan pituudesta riippuen paljasta ihoa selästä/kyljistä/ mahasta kyllä näkyy. Ja sehän on osa noiden lantiofarkkujen ideaa. Paitaa on turha hysteerisesti repiä alas tai housuja ylös - se ei enää siinä vaiheessa auta, kun on asun valinnut. Mulle oli aluksi vaikea tottua ajatukseen, että käytän vaatteita, jotka paljastaa osan selästä ja mahasta. Jotenkin tuntui, että noi on kehon alueita joita ei arkipukeutumisessa näytetä. Nyt siihen on kutakuinkin tottunut. On ehkä vähän kiihottava ja ujokin tunne joskus, kun ei (esim. töissä) haluaisi mahan/ selän näkyvän, mutta ei mahda mitään kun paita ja housut ei vaan yletä toisiinsa. Käytän aika maltillisia lantiofarkkuja ja normaalimittaisia paitoja, mutta silti.
Mun yhellä luokkaisella, joka on tyttö näkyy aina alushousut ohuiden legginssien
läpi, joita se yleensä käyttää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Voitaisko olla kavereita?
Haluaisin aloittaa puhtaalta pöydältä sinun kanssasi, tabula rasa. Minä lopetan sinun perääsi haikailun, ja sitten sinäk244312Deodoranttiteollisuus
Annan ilmaisen vinkin. Kyseinen teollisuus voisi alkaa valmistaa kuolleen ruumiin hajua. Olisi varma hittituote, ainakin132968Rukoilimme Länsimuurilla 2000 vuoden jälkeen, Jumalamme oli antanut meille kaiken takaisin
Western Wall, In our Hands. 55th Para. https://www.youtube.com/watch?v=u4BJAppyCSo https://en.wikipedia.org/wiki/55th_141229Kerro kaivattusi
Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.43955Oulaisten kaupunki tuomittiin maksamaan korvauksia
Mikäs juttu tämä on? Kaupunki syyllistänyt useamman vuoden koneyrittäjiä ja nyt tuomittu.22950PURRA TULEE !
Valtiovarainministeri Riika Purra, joka on lisäksi varapääministeri ja perussuomalaisten puheenjohtaja, tulee puoluesiht117783Onko MOT tulossa Ähtärin valtuuston kokoukseen?
Esityslistan mukaan Ähtärin kaupunginvaltuuston valtapuolueet aikovat maanantaina estää tilintarkastajan laatiman raport38756- 37754
- 107719
- 135677