JD Sports kokemuksia?

heeelp

Eli siis onko kellään hyviä tai huonoja kokemuksia
http://www.jdsports.co.uk/home
Löysin nimittäin hyvät kengät sieltä mutta epäilyttää että uskallanko tilata ja mistään ei oikein löydy mitään vastaavaa keskustelua :(

116

2121

Vastaukset

• Tilasin kengät, jotka halusin kuitenkin palauttaa. Nettisivu johtaa harhaan "Free return" tekstillä. Jouduin palauttamaan kengät omaan piikkiin, jolloin postikuluja kertyi 27e.

• mitä kautta teit palautuksen? Minull olisi tämä kanssa edessä. En kyllä enää koskaan tilaa tuolta. Kengät olivat ihan erilaiset kun kuvassa ja nyt ärsyttää kun täytyy palauttaa.

• Kannattaa perehtyä palautukseen JD sporsin nettisivuilla, niin ei tarvitse ulkomaille alkaa lähettämään kalliita paketteja. Pitäisi onnistua paketin lähettäminen helsinkiin ihan hyvällä hinnalla.

Itse tilasin kokoa liian isot kengät ja otin yhteyttä asiakaspalveluun facebookin kautta, josta sain oikein hyvää ja tarkkaa palvelua homman hoitamiseksi. Nyt vain vielä se itse palauttaminen edessä, joten toivottavasti sekin menee sulavasti

• Alkuperäinen keskustelu kuitenkin käyty vuosia sitten, ei tainnut jd sportsia vielä sillon Suomessa olla.

• Tilasitko?

• aivan paskaa palvelua. Asiakaspalvekusta ei vastata tein kaksi eri tilausta molemmat jostakin syystä peruttiin heidän osalta (tuotteet loppu?)

• saitko rahat takas

• Tilasin sieltä vaatteita ja osaa niistä ei lähetetty, vaikka näkyi löytyvän vielä sivuiltaan. Rahat sain takaisin viikon sisällä. Viikko meni toimituksessa, tuoja soitti että on tulossa 15 minuutissa ja paketin sain omiin kätösiin :)

• Tuleeko paketti siis omalle kotiovelle?

• Kyllä juu tuotiin kotiovelle :) Soitti että on kohta pihalla ja odottelin 10min ja sieltä kiikutti paketin kanssa.

• Te jotka olette tilanneet JD sportsilta, onko sähköpostiviestissä oleva tilauksen seurantalinkki teillä toiminut?

• Tilasin viikko sitten, linkki ei toimi. 🤔

• Ei toimi mullakaan linkki. Ei auta ku venailla :)

• Ei toimi mullakaan

• onko jollain teistä tulli tilaus perille

• Seuranta linkki ei toiminut.Odotin vajaan kuukauden,olivat kuulemma käyneet ja en ollut kotona??Lopulta Filan lenkkarit löytyivät lähipostista....olivat onneksi sopivat ja hyvät.En tiedä tilaisinko uudelleen,jos on tuollaista sählinkiä joka kerta .🙄

• mullakaaneitoimi kirjoitti:

onko jollain teistä tulli tilaus perille

Tuli tilaus perille ja sisältö oli niinkuin oli sovittu, tosin kesti sen puolitoista viikkoa ainakin se toimitus.

• Tilannu pariin kertaan. Nyt sain vääränkokoiseksi merkityt kengät ja oon laitellut sinne kuvia ja he myönsivätkin ongelman ja pahoittelivat, ehdottivat että jos saan kengät puoleen hintaan. En kuitenkaan tee isoilla kengillä mitään ja kyselin onko niitä vielä. Vastasi että on mutta ei uskalla lähettää toisia koska jos kaikki ovat väärän kokoisia. Jaa Öö tota okei, sit kysyin että jos mittaan ne kengät ja ne voi siellä sit kattoa et onko vika näissä kengissä vai kaikissa. Siihen vastasi että he ei pysty niitä siellä varastolla mittaamaan. että silleen hienosti ja näitä kenkiä siellä silti vielä myydään vaikka epäilee että kaikki olis nyt sit väärää kokoa.

• Tilasin niken verryttelyasun ja pelkkä takki löytyi paketista...

• tilasin tässä pari viikkoa sitten filan kengät , ja tuli tänään ! paketti tuli postilaatikkoon ja kengät ovat oikean kokoiset ja väriset yms!👍🏻😍 positiivinen kokemus!!

• Saitko soiton ennen ku ne saapuivat tai mitään?

• Yasu1234 kirjoitti:

Saitko soiton ennen ku ne saapuivat tai mitään?

muistaakseni soittivat 🤔 sori myöhään vastaus!

• Aivan järkyttävän huonoa palvelua, odottelin tilausta yli kuukauden jonka jälkeen halusin peruuttaa kaupan. Asiakaspalvelu ei vastannut ja soitin kuluttajaneuvontaan mistä neuvottiin että on oikeus perua kauppa. Ei ikinä enää. Pahinta oli se "asiakaspalvelun" taso.

• En enää koskaa osta / tilaa mitään kyseisestä paikasta. Tilasin pari paitaa ja oli hieman erilaisia kuin myyntikuvauksissa. Lisäksi palautuksen hinta oli melkein kolmasosa tilauksen hinnasta. En suosittele.

• Olen tilannut kengät kuukausi sitten, eikä vieläkään näy. Olen laittanut monta sähköpostia ja nyt pyysin rahat takaisin. Vastaaminen heiltä on hidasta ja todella outoja kommentteja kuten: katso pihalta pusikosta tai kysy naapurilta jos tuote olisi siellä... ei enää koskaan!!

• Äärimmäisen paskaa palvelua. Odotan tilaustani nyt kuudetta viikkoa. Aluksi seurantalinkki ei toiminut, sain asiakaspalvelusta linkin joka "toimi". Paketti seisoi viikkoja jossain Lontoossa. Otin taas yhteyttä asiakaspalveluun, he sanoivat että paketin toimitus myöhästyy, sen jälkeen paketti olikin mystisesti kadonnut. Meni noin kuukausi ja paketti oli seurantalinkin mukaan määränpäässään kotikaupungissani. Laitoin taas viestiä, että miksei minulle ole tullut mitään viestiä, että paketin voisi noutaa postista. Sanoivat, että paketti on kuulemma jo noudettu, ja niin luki myös seurantalinkissä, että minä olisin omalla nimelläni allekirjoittanut paketin itselleni.

Soitin heidän Tampereen myymälään ja pyysin saada jonkun puhelimen päähän, joka osaisi oikeasti auttaa. Puhelimessa sanottiin, että paketti on luovutettu Postin toimesta väärennetyllä valtakirjalla, joten asia ei heille enää kuulu. Vastasin, että kyllä itseasiassa kuuluu ja mainitsin mahdolliset epäilyni petoksesta sekä olevani yhteydessä kuluttaja-asiamieheen, jos asiaa ei saada selvitettyä. Heti alkoi mielistely, että asia täytyy tietenkin saada hoidettua ja, että he ovat yhteydessä johtoonsa asian tiimoilta.

Nyt sain kuitenkin viestin, että kuljetusfirman mukaan paketti on edelleen heillä ja he ovat yrittäneet saada minuun yhteyttä paketin toimitukseen liittyen.
    Soitin taas ja kysyin, miten ihmeessä on mahdollista, että paketti on kuitenkin seurantalinkin mukaan kuitattu minun nimissäni, jos se on todellisuudessa kuitenkin kokoajan ollut kuljetusfirmalla. Paketin kirjaamisessa on kuulemma käynyt virhe. Henkilö, jolle olin soittanut sanoi näreissään "tee sitte rikosilmotus, sillä se ehkä selviää" ja lopetti puhelun.

Eli älä missään nimessä koskaan tilaa kyseisestä puljusta yhtään mitään. Asiakaspalvelu on täyttä sontaa, sähköposteihin vastataan noin kerta viikkoon, milloin mistäkin päin maailmaa. Minuakin pyydettiin käymään naapurini läpi, josko heillä olisi pakettini ja tarkistamaan "turvalliset paikat" asuinalueeni ympäristöstä, jos paketti on piilotettu jonnekin. Selvästikin he ovat yrittäneet jonkin sortin petosta minun tilaukseni kanssa. Hauskaa kuitenkin, että mainontaan heillä panostetaan täysillä. Sähköpostiin kilahtaa harvasepäivä heidän uutiskirjeitään ja kaikki somet ovat täynnä heidän mainoksiaan. Ihmettelen kuinka tällaisella yrityksellä voi olla jopa myymälöitä Suomessa.

• Jaa a, nyt vähän pelottaa kun ei oo pakettia viikkoon näkyny ja klarnalla otin kengät. Ois kiva jos laskukin tulis sähköpostiin ennen ku erääntyy :///

• onko vieläkään näkyny??

• Mulle tuli viesti että ovat vastaanottaneet palautukseni ja hyvittäneet sen.
    Muuten hyvä, mutta viikko sitten tekemäni tilaus ei koskaan ole tullut minulle.
    En ole siis voinut sitä palauttaa...
    No, tytärtä harmittaa kun ei saanut haluamiaan kenkiä. Kulujahan mulle ei tuosta tullut.

• I te tilasin reilu viikko sitten ja nyt pelottaa jos paketti ei saavu. Kauanko teillä meni toimituksessa???

• Pojan takki tuli viikossa ja oli juuri mitä pitikin
    Se tosiaan kannattaa pitää mielessä, jos asiakaspalveluun jotakin asiaa on, se ei hoidu helposti ja jollei pk-seudulla asu, eli pystyisi tekemään silloin palautuksen suoraan liikkeeseen, niin ehkä en lähtisi tilaamaan

• Tilasin kengät mutta ei ole vieläkään tullut. Venattu jo 2 viikkoa ja ei mitään sähköpostissa. Ei kannata tilata netistä ku ei saa edes rahoja takas.

• toivitaan että mun tulis nyt jollain tuurilla kun näköjän jollain hyvin tullu ja ollu sopivii ja jollain sitte sivan päin persettä palveltu

• Itsekin tilannut jo yli viikko sitten eikä mitään ole kuulunut. Ärsyttää :/

• Sä näet sieltä JD-sportin sivuilta omista tiedoista sen tilauksen ja kuljetuksen tilan, jollei s-postia oo tullut
      (Kirjoitin tuossa ylempänä tosiaan et pojan takki tuli viikossa, mäkään en saanut s-postia, ei roskaposteissa, ei missään, mut tuolta sitä pystyy seurata)

• Sain kengät viikon myöhässä mutta parempi kuin ei mikään. Toimitus saattaa kestää koska NordPost. Muuten ihan hyvä.

• Tilasin verryttelypuvun lapselleni. Paketti tuli nopeasti, mutta paketissa oli joku miehen addun paita ja joku muovinen asia, rantapallo??

Sähköposteihin vastaaminen oli hidasta.

Lopulta sain rahat takaisin, eikä minun tarvinnut palauttaa näitä tuotteita. Kysyin, saisinko tämän verryttelypuvun kuitenkin ja että voin palauttaa väärät tuotteet ja haluaisin sen oikean tilalle. Mitä teen rantapallolla ja miehen paidalla (hyvin pienellä sellaisella). Kuulemma tämä puku oli loppunut. Kuitenkin nettisivuilla edelleen tuote saatavilla useassa eri koossa.. Olisi varmaan pitänyt tulla lukemaan tämä ketju aiemmin, sillä tilasin nyt uudestaan tämän addun puvun.. Ajattelin et "okei varmaan ovat saaneet täydennystä varastoon!" - pelkään pahoin että nyt käy vielä huonommin....

• Pystyykö siis mahdollisen palautuksen tekemään suoraan myymälään Suomessa? Ettei tarvitse lähettää Englantiin?

• Ite tilasin sieltä filan kengät viime viikolla enkä tajunnu tulla lukemaan ensin näitä mielipiteitä kaupasta. Haluisin siis tietää että jos mun kenkiä ei tuu, niin pystyykö jonnekkin soittamaan että haluaa rahat takaisin? Ne kengät kyllä tulee ilmeisesti briteistä asti mut ny alko jo vähä kuumottamaa että katosko mun rahat sinne niinku vittu pieru saharaan

• Itse täysin samassa veneessä, kengät olleet nyt pari viikkoa seurantajärjestelmän mukaan "matkalla" eikä niitä kuulu... Ilmeisesti muut on ainakin saaneet rahansa takaisin, eiköhän mekin! Asiakaspalvelun kautta onnistunee, vaikkakin vissiin vastaamisessa saattaa mennä tovi. En kyllä tasan ikinä enää tilaa tästä ketjusta..

• Minä löysin ko putiikista Adidaksen lenkkarit ja hätiköidysti laitoin tilauksen. Vielä samana iltana löysin samat kengät yleensä käyttämästäni nettikaupasta (johon olen todella tyytyväinen) halvempaan hintaan. Laitoin tähän putiikkiin viestiä niin facebookissa kuin s-postillakin, josko voisin perua tilaukseni. Mitään ei kuulunut noin vuorokauteen ja seuraavaksi sainkin sähköpostin että tilaukseni on matkalla. Hetki sen jälkeen lähettämään viestiin vastattiin facebookissa: englannin kielellä pahoiteltiin, ettei tilausta voi perua, koska se on jo matkalla. Aaargh, että ärsytti niin vietävästi tuo kuinka kauan viestiin kesti vastata! No, lopulta paketti saapui melko nopeasti, mutta paketin avattuani huomasin että toinen kengistä oli likainen, aivan kuin sitä olisi käytetty (wtf). Lähetin kuvat ja viestin taas aspaan ja tällä kertaa sieltä vastattiin jopa parin tunnin kuluttua ja tarjottiin 20€ alennusta. Päätin pitää kengät jotta välttyisin maksamasta palautuksesta koituneita kuluja. Hirveää säätöä kaikkiaan, ja sanonpa etten enää haksahda tällaisiin "kauppoihin". Virheistä oppii!

• Tilasin 200e kengät 100e tarjoushinnalla. On kulunut noin 4vk eikä pakettia ole näkynyt.... Alkaa jo toivo loppua. En suosittele kenellekkään ihan paska kauppa.

• Olisiko kellään tietoa voiko palautuksen lähettää nettikaupasta löytyvään itiksen osoitteeseen, ettei tarvitsisi lähettää Britteihin. Tulee nimittäin kalliiksi... Maksaa reilu 30€ lähettäminen postin kautta, mikä on täysin kohtuutonta satasen kengistä.

• Tilasin Filan disruptor II kengät 15.4 alennettuun hintaan 40€+4,99€ postikuluja. Maksoin tilauksen luottokortilla. Sain paketin 22.4.2019 klo.11.00 matkahuollosta! Ihmettelin kun paketti oli niin kevyt ja päätin avata sen välittömästi. Paketissa oli Filan kenkäboxissa vain yksi oikean jalan kenkä!!! Mukana pussissa oli lisäksi joku JDsportsin mainos t-paita. Paketista puuttui siis kokonaan toinen kenkä!!! Otin tilanteesta välittömästi kuvia ja lähetin välittömästi JDsportsin asiakaspalveluun useita viestejä suomeksi ja englanniksi kaikkiin mahdollisiin heidän antamiin yhteystietoihin! Parin tunnin päästä sain Englannista S-postin jossa heidän englantilainen asiakaspalvelija pahoitteli tilannetta ja kertoi palauttaneensa kaikki maksamani rahat kokonaisuudessaan kortilleni ja että rahat näkyisivät tililläni 3-4:ssä arkipäivässä. Noh, saas nähdä tuleeko rahat, mutta yhtä kenkää ei sentään tarvitse palauttaa, koska heidänkin mielestä palautus maksaisi liikaa ja olisi liian suuri vaiva :) Mutta tämä nyt ainakin varmisti sen että tuolta ei kannata ostaa mitään muuten kuin suoraan liikkeestä!

• Miten he palauttivat rahat kortillesi? Minulle luvattiin palautus ja aikoivat soittaa ja kysyä pankkikortini numeron palautusta varten, enpä tiedä kannattaako tuota antaa...

• Anonyymi kirjoitti:

Miten he palauttivat rahat kortillesi? Minulle luvattiin palautus ja aikoivat soittaa ja kysyä pankkikortini numeron palautusta varten, enpä tiedä kannattaako tuota antaa...

Olin maksanut luottokortin credit puolelta kengät. Torstaina 25.4 n.14.00 suomen aikaa sain englannista s-postin asiakaspalvelijalta että on palauttanut rahat kokonaisuudessaan kortilleni ja että rahojen tulossa kestäisi 3-5 päivää. Sunnuntai-maanantai välisenä yö eli 28-29.4 välisenä yönä tuo palautus tuli näkyviin luottokortin credit puolelle. Minulta ei kysytty mitään pankkikortin tietoja. Ne oli toki jo annettu heidän maksujärjestelmäänsä kenkiä tilatessa ja maksaessa, koska siis maksoin luottokortin credit puolelta.

• Minkäs kokoinen ja värinen kenkä?

• Minulla tälläinen tilanne kyseisen nettikaupan kanssa. Menin tilaamaan Filan kengät sieltä testiin. Iso virhe!! Toimituksessa kesti muistaakseni parisen viikkoa ja tulivat kyllä suoraan postilaatikkoon. No kengät eivät olleet kuitenkaan täysin mieleeni ja ajattelin, että palautan ne, kun en viitsi "ihan kivoja" sadan euron kenkiä pitää. Olin ostanut ne laskulle klarnan kautta. Tässä vaiheessa selvisi, että heillä ei ole mitään palautussopimusta ja asiakas joutuu itse maksamaan kulut. Laitoin heille sähköpostia ja kysyin, että voinko laittaa kengät tulemaan heidän itiksen liikkeeseen, ettei tarvitsisi Englantiin lähettää. Sieltä vastattiin, että tämä onnistuu. Menin postiin palauttamaan pakettia ja postivirkailija sitten kysyy, että laitetaanko tämä ovelle-pakettina, joka olisi tullut maksamaa jo yli 20 euroa. Sovittiin sitten, että menen paketin kanssa vielä kotiin ja varmistan heiltä, että voinko lähettää sen tavallisena postipakettina, joka tulee edullisemmaksi. Laitoin sähköpostia ja vastasivat, että kyllä, tavallisena postipakettina vaan, he noutavat sen sitten lähipostistaan. No eikun paketti postiin ja ärsytti maksaa siitä se 11,90€, mutta pääsinpähän kengistä eroon. Tai näin tässä vaiheessa luulin. Lähdimme reissuun ja sieltä palatessa postilaatikkossa odottaa lappu, että kengät ovat palautuneet jälleen omaan lähipostiini ja niiden lunastus maksaisi minulle 11,90€!!! Olin ihan, että WTF!! He eivät olleet siis noutaneet palautuspakettiani ja nyt se seisoo siis tuolla lähipostissa jälleen minun kontolla, että mitä sille tehdään. Aivan uskomatonta toimintaa!!! Olen lähettänyt heille nyt tulikivenkatkuista sähköpostia ja viestiä facebookissa, saa nähdä mitä vastaavat ja koska. Mitään puhelinnumeroita ei edes mistään löydy, että saisi vähän nopeammin asioihin selvyyttä, kun monien päivien odottelulla sähköpostiin vastaamisesta.
    Että tälläistä! Suosittelen lämpimästi tilaamaan vaatteenne ja kenkänne ihan mistä tahansa muualta, kuin kyseisestä firmasta!

• Järkkypaskaa palvelua Itäkeskuksen myymälässä. Yritin palauttaa Niken 110 e kaksi kk vanhoja kenkiä josta oli symmetrisesti ratkennu molemmat saumat. Ei ottanu palautusta vastaan vaan sanoivat että kenkiä on käytetty liikaa... jea right, hyvä, että Brexit tulee ja tälläiset paskafirmat voi laittaa kamat laatikkoon ja mennä takas sinne saarelle:)

• haha rauhassa

• mä tilasin kengät viimeviikon lauantaina ja oon nyt oottanu melkeen viikon. Kuinka kauan muilla kestänyt? alko vähän kans hermostuttaa jos en saakkaa niitä kenkiä näiden kommenttien perusteella?!

• saitko kengät?

• joo o voi helvetti soikoon tilasin just äske kyseisestä firmasta kengät.. ois pitäny nähä tää keskustelu

• Mulla siis ihan täysin sama. Pari viikkoa sit nike air forcet tilasin eikö näy kyllä missään.... harmittaa niin pirusti etten lukenu näitä ennen yleensä hoidan nettitilaukset niin hyvin. Hitto vie

• Tilasittekste niinku brittien nettisivulta vai suomen?

• Suomen, mutta lähettävät tuotteet Britanniasta! Ja tuli siis vain paketissa yksi kenkä...

• Tilasin eilen 155€ kengät kyseisestä kaupasta, olisi ehkä pitänyt lukea nämä viestit ensin...

• 8.5 tilasin, 9.5 tuli sähköpostiin viesti, että tilaus on lähetetty ja 15.5 oli noudettavissa postista. Tuote oli mitä pitikin eikä mitään ongelmaa. Ja tuli siis nimenomaan Postiin eikä PostNordin tai Matkahuoltoon.

• Sulla kävi hyvä tsägä, että Posti onnistui tuomaan paketin perille... toivottavasti postinkantajat ovat parempia nurmikon leikkuussa, kun tuo pakettien perille toimittaminen ei heiltä oikein onnistu...

• Joo... ite tilasin Niken kengät tästä firmasta. Tuli vissii just Britanniasta mutta tilasin ja sain paketin ajallaan kotiovelle. Tilasin kokoa 40 ja sain kengät kokoa 45. tilaamani kengät oli tarkoitus olla naisten Nike air max 97, mutta sen sijaan sain miesten Nike air max 95 ihan eri värisenä ja kokoisena. Nyt kun haluaisin palauttaa tuotteen niin 'asiakas vastaa itse postituksesta ja postimaksuista'.

Edellisen tilauksen tilasin muutama viikko sitten ja mystisesti tilaus peruttiin yhtäkkiä, eikä tullut selitystä eikä syytä miksi näin kävi.

Nyt olen ainakin varma, etten tältä firmalta tilaa enää mitää.

• Tilasin kyseisen firman nettisivulta filan tuotteita, toimituksessa meni kauan mutta tulivat postilaatikkoon. Paketissa oli kaikki tilaamani tuotteet MUTTA ihan liian pieniä. Katsoin vielä tilatessani kokotaulukot ja tilasin sen mukaan s-koon tuotteita no kappas tuotteet jotka tuliki olivat koko xxs ja xxxs. Yhen kerran vastattiin viestiin johon laitettiin itiksen tai ulkomaan psoite. Tämån jälkeen viesteihin ei ole enään vastattu. Posti virkailija kuitenki oli vailla puhelinnumeroa tai spostia johon voi lähettää saapumis ilmoituksen kun tuotteet olisivat heillä noudettavassa itiksessä. Pystyyköhän laittamaan menemään ilman nuita tietoja heille sinne postiin 🤔 ikinä en enään tästä firmasta mtn osta

• Tilasin kengät yli viikko sitten ja vieläkään ei näy.

• Tilasin 20pv kengät ja vaatteita.
      22pv tuli sähköposti että yhtä tuotetta ei voida toimittaa la lupaus rahan palautuksesta, joka yllätyksekseni näkyikin jo samana päivänä tililläni.
      Posti toi ilman mitään ennakkoilmoitusta 29päivä suoraan kotiin.
      Hienosti toimi kaikki kohdallani, mutta tosiaan seurantalinkki ei toiminut
      ja nettisivujen seurannassa näkyy vieläkin "matkalla".
      Paketin sisällä ei ollut mitään lähetyslistaa, tilaamani tuotteet olivat hyvälaatuisia.

• Anonyymi kirjoitti:

Tilasin 20pv kengät ja vaatteita.
      22pv tuli sähköposti että yhtä tuotetta ei voida toimittaa la lupaus rahan palautuksesta, joka yllätyksekseni näkyikin jo samana päivänä tililläni.
      Posti toi ilman mitään ennakkoilmoitusta 29päivä suoraan kotiin.
      Hienosti toimi kaikki kohdallani, mutta tosiaan seurantalinkki ei toiminut
      ja nettisivujen seurannassa näkyy vieläkin "matkalla".
      Paketin sisällä ei ollut mitään lähetyslistaa, tilaamani tuotteet olivat hyvälaatuisia.

mihin aikaan tuli kotiin?

• Tilasin tyttöjen verskapuvun 3.5. Jäin kuitenkin jälkikäteen empimään, kun aloin miettimään että miten mahtaa palautukset ja muut kuitenkaan onnistua jos pitää palauttaa. Laitoin samana päivänä vielä viestiä että peruisin kuitenkin tilauksen, mutta ketään ei siihen vastannut ja seuraavana päivänä eli 4.5. tuli viesti että tilaus on lähetetty. Olen sitä tässä odotellut ja seurannassa lukee vain että matkalla on, kysyin sähköpostilla mutta ketään ei vastannut. Tänään laitoin facen kautta viestiä kun luin täältä näitä juttuja ja alkoi kauhistuttamaan, sinne sentään vastattiin. On kuulemma yritetty muutamaan otteeseen toimittaa ja on lähtenyt takaisin Englantiin. Siis mitä?! Niin varmaan. Mikä firma sitä muka moneen otteeseen yrittäisi kotiin tuoda ilman että yritetään soittaa tai laitetaan mitään viestiä että on yritetty toimittaa pakettia?!
    Klarnan kautta olen laskun maksanut ikävä kyllä jo kun eräpäivä on ollut ja mennyt, toivon mukaan rahat palautuvat takaisin mahdollisimman vaivattomasti.. en kyllä ikinä enää tilaa enkä suosittele kenellekään!

• Luokatonta palvelua niin kivijalkamyymälässä Jumbossa sekä sähköpostin päässä asiakaspalevussa, kun vihdoin joku vaivautui sieltä edes vastaamaan. Uskomatonta että näinkin paskalla firmalla näitä myymälöitä edes on. Ensimmäinen ja viimeinen kerta kun kyseisetä puljusta yhtään mitään tilaan.

• Siiiiiis aivan han hirveetä paskaa oikeesti! En tykkää yhtään asiakaspalvelusta ja samoin kun soitin jumboon nii kaikki olivat aivan kujalla siellä.. vissiin joku harjottelija liikkeessä nii oli nihkeetä se keskustelu. Ja enkä suosittele kenellekkään
    tuolta tilaamista... tilasin ensimmäisen paketin 15.huhtikuuta, tilaus seurannan mukaan se on vieläkin "matkalla" da fuk? jahas, no tilasin toisen pari pv sen jälkeen, se tuli kyseiseen myymälään, sain emailia siitä jota en ollut huomannut. MUTTA, siitähän piti tulla MYÖS tekstiviesti puhelimeen, noei tullut, piti tulla muistutus viesti siitä että tilauksen voi noutaa... no ei tullut. Emailissa lukee että tulee viesti noudettavasta tilauksesta emailiin ja MYÖS puhelimeen viesti. Luki kans et pakettia säilytetään 7päivää kunnes se lähetetään takaisin varastolle. Noh luin JD Sportsin sivuilta, siellä lukee että se säilytetään 14päivää. Kumpaa taas pitäisi uskoa? Tää on kyl yks iso naurun aihe, ei vaa jaksa enää tätä säätämistä! Harmi sinäänsä että näinkin paljon huonoja kokemuksia ihmisiltä JD tilauksista....

• Tilasin juuri tänään, sähköpostiin tuli tilausseuranta linkki ja se toimii. Paketti on jo lähetetty yöllä. Toivottavasti saapuu perille!

• Tilasin JD:stä Filan kengät alesta pari kuukautta sitten ja toimistus oli ihan ajallaan. Avasin sitten paketin ja mitä löysin : kaksi likaista Ja väärän väristä kenkää ja syödyn tikkarin tikun... siis mitä?! Oli jo suunnitteilla palauttaa kengät mutta en sitten raatsinut kun sen verran halvalla olin kengät saanut. vaikka väärä väri ehkä vähän ärsytti niin ei ollut mikään tosi räikeä vaan vaalea pinkki. Koitin vähän siistiä kenkiä ja heitin paketin äkkiä roskiin. En kyllä enää aio tästä kaupasta mitään hankkia!

• Tilasin noin viikko sitten kengät. Seurantakoodi ei toiminut joten laitoin sähköpostin ja sain uuden linkin heti. Kengät nyt tulossa jo Helsingissä.

• Tuliko kengät koskaan perille? Monta arkipäivää meni?

• Tilasin air jordanit ja addun t-paidan englannin jd sportsilta 30.5 maksu ei kuitenkaan ole vieläkään mennyt perille. Omituista sinänsä🤔 ei mitään hajua mitä pitäs tehä kun laitoin jo spostia lafkaan mut ei oo vastausta kuulunu. Seurannasta luin että maksussa ongelma. Meneekö maksu koskaan perille vai mitä ihmettä käy??

• Tilasin 5.6 185 eurolla kengät ja kolme paitaa. Tänään 13.6 paketti saapui, tosin paketissa oli vaan yksi t-paita. Laitoin spostia ja mua pyydettiin täyttämään heidän lähettämä lomake, jossa vakuutan että olen tarkastanut naapurit ja lähiympäristön, josko puuttuvat tuotteet olisi siellä. Joo, todellakin.... Never again...

• tilasin just filan kengät ja paidan... laitoin kortin tiedot ja maksoin 53e... nyt vasta huomasin tän keskustelun...jos en tuotteita saa ikinä niin toiv ei tyhjennä koko korttia ja sais ees rahat takas..!! :/

• En suosittele JD-sportsia ikinä kenellekkään. Tilasin lasten addun verkka-asun ja sain aikuisten vansin hupparin... pistin viestiä ja vastaus oli että lähetä väärä tuote takas ja tilaa uudestaan. Noh tää verkka-asu loppunut tällä välin, en tilannut uutta. Ja maksoin tämän väärän tuotteen lähettämisestä 13.5€. He lupasivat maksaa mutta eipä ole rahoja kuulunut. Mä siis maksoin heidän virheestään, enkä saanut itse mitään

• Itse tilasin myös kengät kyseisestä mestasta, viikko sitten sain postilta kirjeen jossa kerrottiin kenkien odottavan läheisessä postissa. Kun saavuin paikalle, kengät eivät olleetkaan Postissa, vaan jumissa jossain Pasilassa. Viikon ajan olen nyt yrittänyt kenkiä hakea mutta Pakilassa ne istuvat kuuleman mukaan. En tiedä onko Postin vai JDn vika, en ole jatkossa tilaanassa uudestaan.

• Adidaksen kengät saapuivat kuuden arkipäivän kuluttua tilauksesta. Saapumisilmoitus ja nouto postista. Lähetys oli kirjattu kirje mutta sitä ei kuitenkaan tarvinnut kuitata / esittää henkilötodistusta...

Kenkälaatikko oli hieman ruttaantunut ja se oli teipattu heikosti kiinni. Mitään lähetyslistaa tms. ei ollut mukana. Kengät itsessään olivat uuden näköiset, oikean kokoiset jne. mutta varmaan myymälän hyllystä napattu koska toisessa tennarissa oli pohjallisen alla hälytarra -tämä selvisi ruokakaupassa...

• 22.6 tilattu 2 paria kenkiä. Laitoin asiaan viestiä kun ei ole kuulunut tilausta. Sanoivat tilauksen kadonneen matkalla. Lupasivat palauttaa rahat, saa nähdä.

• *aspaan

• Tuleeko kengät postiin vai tuoko joku hihhuli sen osoitteeseen. En ole yleensä kotona olisi parempi tuo posti mutta saa nähdä.

• Jep kesäkuun alussa tilasin uimapuvun, kuukauden päästä laitin kyselyä missä viipyy. Tähän vastattiin samana päivänä että se on hävinnyt kuljetuksessa ja rahat palautetaan. Noh rahoja ei ole näkynyt, kerran olen kysellyt rahojen perään mutta vastasivat vaan että asiasta tehty hyvityspyyntö.... Hohhoijaa, älkää tilatko täältä perslävestä mitään!!!!

• Tilasin vähä pääl viikko sit 2 filan kengät ku oli nii hyväs alennukses, ei oo näkyny viel. Tilasin testiin 2 eri kokoo kun en ollu koosta varma ja tarkotus sit ois palauttaa jumbon myymälään. Katotaa mite käy

• Oletko saanut paketin jo?

Tein just samoin ja samat kengät! 30.7. Tilasin. Ei kuulu. Ei saa yhteyttä.

• Tilasin kaks viikkoa sitten puma-hupparin, tänään tuli ja oli just semmonen mikä pitikin . Kyllä vähän jännitti, mitä sieltä tulee vai tuleeko mitään. 😁
    Postiin tuli pikakirjeenä.

• Huoh. Tilasin just yli 70€ eurolla tuotteita ja en lukenut tätä keskustelua.. nyt vähän jännittää🤔

• Nonii soittivat ja sanoivat että paketti tulee maanantaina iltapäivällä koti ovelle ... kattoo nytte miten käy🧐

• Paketti tuli ja oli kaikki mitä pitikin oikeassa koossa ja malleissa. Paketin mukana tuli lappu mitä oli tilannut maksutodiste yms👍🏻

• Tilasin 14.6.2019, 5 tuotetta yhteissummalla 138e Klarnalaskulle. Tuotteista sain vain yhden! Jätin Facebookin kautta reklamaation JD Sportsin suomalaiseen asiakaspalveluun, josta sanottiin, että asia ratkaistaan 28 päivän sisällä. Nyt on 5.8.2019 ja asia ei ole edennyt.

Sain tilauksesta 24.6.2019 perille vain 3 euron aurinkolasit ja olen valittanut asiasta asiakaspalveluun sekä Klarnalle. Klarnan kiistaosastolta oltiin yhteydessä JD Sportsiin, joka väitti minun saaneen koko tilauksen, vaikka sain vain aurinkolasit! Soitin matkahuollolle, josta tilaukseni silloin toimitettiin ja he sanoivat paketin painaneen 300 grammaa, eli juurikin aurinkolasien verran.

Tulee olemaan varmaan pitkä selvittelytapaus, sillä en maksa tuotteista joita en ole saanut. Klarna pyytää olemaan yhteydessä JD Sportsiin ja JD Sports Klarnaan. Yhtä sotkua koko juttu! En suosittele tilaamaan!! Aika pienet on mun mahdollisuudet todistaa, että en todellakaan ole saanut kuin yhden tuotteen tilauksesta ja 138e on kuitenkin aika paljon maksettavaksi tyhjästä.

• Joo ei kannata ikinä tilata JD sportilta mitään. Eka pakettini eksyi väärään kaupunkiin jonka vuoksi toimitus viivästyi. Osoitteet ja kaikki oli oikein tilattaessa. Sitte sai maksaa postikuluja palautuksesta Helsingin myymälään ja nyt ne oli sekoillu laskun kanssa ja perimässä minulta 70 euroa ylimääräistä. En suosittele kyseistä puljua kenellekkään.

• Huonoja kokemuksia. Kenkiä ei vaan kuulu! Viesteihin ei vastata. En suosittele.

• Tilasin kengät yli viikko sitten eikä vieläkään näy. Ne olleet yli viikon lähetysseurannan mukaan jo Suomessa, mutta eivät liikkuneet sen jälkeen lähetyspaikkaan? Yritin ottaa yhteyttä asiakaspalveluun mutta kaikki varattuja.

• Ei muuta kun kuluttajaneuvojaan yhteyttä !!! Nyt kyllä kuumottaa kun itekkin tilasin Filan tennarit.. mitä tulee vai tuleeko mitään...

• Mäki tilasin viime to kengät ja ei oo tullu ku pelkkä tilausvahvistus spostii ja sieltä omilta sivuilta ku kattoo nii lukee vaa ’tilaus tehty’ , että saa nähä lähettävätkö sieltä yhtään mitää, lasku kyllä varmasti tulee ainaki :—D

• Itselläni ei ole kuin huonoja kokemuksia. Odottelen tässä nyt kohta 4 viikkoa pakettiani jonka tilasin kotiin (piti olla nopeammin perillä kuin myymälään tilattuna). Seurantatunnuksen sain mutta itseäni ei lohduta tieto että tuotteet on 2 viikkoa sitten lähtenyt matkaan ja on yhä matkalla, tietoa ei ole siitä missä päin ne on. Ja tosiaan tuotteet on jo maksettukin..

• Sain siis JD oman seurantatunnuksen jolla näkee vain että tilaus on matkalla ei mitään tarkempaa niinkuin yleensä muilla firmoilla..

• Käyttäkää nettiostoksissa PayPalia niin saatte minimoitua riskit.

• Tuleeko paketit minkä firman kuljettamana?

• Ei minkään.

• Aijaa

• Tilasin 5 tuotetta klarnalaskulle, joista sain vain kotiinkuljetuksena 2. Paketin tarraan oltiin kuitenkin merkattu 4 tuotetta ja yhteissummaksi 95e eli 35e liian paljon, sillä tuotteet olivat vain 60e. Paketin painoksi oltiin merkattu lähes 3kg ja matkahuollon tietoihin 19,5kg....... Otin yhteyttä asiakaspalveluun 2 päivää sitten enkä ole vieläkään saanut vastausta. Laitoin juuri uudestaan. Lisäksi paketin sisällä ei ollut mitään kuittia tai tuotelistaa, mikä yleensä pitäis tulla.

Tilasin myös liikkeeseen kaksi tuotetta 16.8.2019 joista vain yksi tuote saapui 2.9.2019 liikkeeseen. Liikkeestä heidän piti ilmoittaa klarnalle puuttuvasya tuotteesta, eli että en sitä joudu maksaan ni arvatkaa vaan ilmoittivatko. No ei. Kiertäkää JD sports kaukaa.

• Niin ja mitään seurantatunnuksia en ole saanut. Laskut näyttää Klarnalla edelleen olevan "käsittely" vaiheessa, eli klarnalla ei ole edes mitääm laskuja. Klarnalta pyydetään ottamaan yhteyttä liikkeeseen, mutta sieltä ei edes vastata. En suosittele tätä liikettä kenellekkään.

• Älkää ikinä tilatko mitään kyseisestä liikkeestä! Eivät välitä ollenkaan asiakkaista. Olen odottanut viikon lähetettyäni kysymyksen tilauksestani (missä viipyy) tilauksesta 2viikkoa,eivät ole vastanneet mitään!

• tilasin vasta jd:ltä kahdet eri housut, bikinialaosan sekä filan kengät. saapuivat postiin haettavaksi. ei ollut mitään ongelmia, tuotteet olivat juuri oikeat ja nyt kovassa käytössä🙂

• lisäys: ainoa huono puoli oli se, että vaatteet saapuivat vasta parin viikon kuluttua.. eli aika hidas toimitus

• En todellakaan suosittele kenellekään. Tuotteet joo ehkä tuleekin perille ja on oikeat hyvällä mäihällä, mutta palautus on yhtä säätöä. Minulle kävi samallalailla kun tänne oli jo kirjoitettu, että palautustani ei oltu noudettu itiksen liikkeeseen ja se tuli minulle takaisin. Nyt joudun siis maksaan uudelleen 11,90e palautusmaksun, että ne saa uudelleen palautettua... Palautukseni on ollut matkalla 2kk... Klarnan kiistaosastolta tuli minulle kans viestiä ja selitin tilanteen.. Facen kautta olin yhteydessä jdsportin Suomen a.palveluun. Kyselivät kortin numeroita "hyvittääkseen ylimääräiset kulut".. enpä tiiä uskaltaako antaa pankkikortin numeroita... huhhuh en IKINÄ ikinä missään tilanteessa tilaa enää JDSportilta….

• Erittäin huonoa asiakaspalvelua. En suosittele tilamaan heiltä mitään! Itse jouduin usean kuukauden kestävään prosessiin, jonka aikana jouduin lähettämään useaan kertaa samoja sähköposteja heille, sillä vastauksia ei tullut. Asiakaspalvelu ei yksinkertaisesti toimi ja tuotteiden palautus on erittäin haastavaa ja ongelmallista. Molempina kertoina, kun olen JD Sportista tilannut kenkiä linkki paketin seurantaan ei ole toiminut ja toimitus on kestänyt useita viikkoja. Toinen kerta kun tilasin heiltä kengät saapuivat erittäin kuluneessa pussissa, jossa oli reikiä, joita oltiin teipillä yritetty korjata. Palauttaessani yhdet kengät jouduin lähettämään paketin heille kahdesti sillä he eivät noutaneet pakettia Itäkeskuksessa, jolloin paketti palautui minulle lunastusmaksujen kautta. Yleisesti erittäin huonoja kokemuksia ollut JD Sportin kanssa, enkä toivo kenenkään muun asioivan näin epäluotettavan yhtiön kanssa.

• Varoitus! Ei kannata tilata mitään JD Sportilta. Hyvin hyvin huonoa asiakaspalvelua. Lähettivät sieltä väärät kengät. Kolme numeroa liian suuret ja eri väriset kun tilasin. Lähettäessäni tuotteita takaisin jouduin maksamaan itse postituskulut (yht.40€).
    Lähetys tuli vielä takaisin minulle ja lähetin uudestaan. Asiakaspalvelun sähköpostiviesteihin vastataan kahden päivän viiveellä. Palautus piti lähettää Englantiin asti. En tiedä meneekö palautus Englantiin asti takaisin, että saankohan edes heidän lähettämistään vääristä tuotteista rahat takaisin. Asiakas kärsii heidän tekemistään virheistä!

T. Pettynyt asiakas JD Sportin palveluun.

• Ois tosiaa pitäny tsekkaa täältä eka ettei kannata tilata jdsportsista yhtää mitään

• Sama täällä, todella pettynyt palveluun ja vääriin tuotteisiin!! Rahoja odotellella palautuksista..

• Jep luin tätä keskustelua vasta sen jälkeen kun olin tilannut kyseisestä verkkokaupasta kahdet lasten Adidaksen verkkarit 26.9.2019, sain seurankoodin s-postiini joka kertoi että tilaus tehty. Tilaus ei edennyt eteenpäin ja laitoin s-postin asiakaspalveluun tiedustellakseni miksi tilaus ei etene hyväksyntään. Sieltä ei koskaan vastattu, mutta yllätys oli melkoinen kun eilen 4.10.2019 oli postissa tullut ilmoitus kirjatusta kirjelähetyksestä johon lähettäjäksi oli merkitty vain Ruotsi. Kävin sen tänään 5.10. hakemassa ja siellä oli priimat tilaamani lasten verkkarit! Kun kirjaudun JD-sportin omalle sivulle, se näyttää edelleen tilaus on vain tehty! DJ-sportilta tuli jo eilen illalla kysely mm. joka koski asiakaspalvelua jne. Pikkusen jännitti mitä paketissa oli, kuvasin paketin ennenkuin avasin sen. Taisi käydä hyvä tuuri! Tsemppiä kaikille.

• Minulla tainnut käydä samoin, tilasin 30.9. vaatteita ja seurantalinkin mukaan tilausta ei ole vieläkään hyväksytty. Laitoin mailia asiakaspalveluun alkuviikosta. Nyt eilen tuli postista ilmoitus kirjelähetyksestä ja lähettäjänä Ruotsi. Käyn siis tänään hakemassa paketin ja jännityksellä odotan onko siellä oikeat tuotteet!

• Tilasin myymälästä itselleni kengät kun sopivas kokoa ei ollut saatavilla. Piti tulla viikossa postiin noudettavaksi. Mitään infoa ei ole tullut meiliin tai viesteillä. Kaivoin itse tilausnumerolla infoa ja selvisi, että eilen on joku kuljetusliike käynyt meidän oven takana yrittämässä toimitusta?? Varmistin vielä tilatessa, että tulee siis postiin noudettavaksi. Nettisivuilta ei selviä mikä kuljetusliike kyseessä ja chatin kautta ei saa mitään asiakaspalvelua.

Kohtuullisen surkea suoritus.

• Ja siis 2 viikkoa on nyt kulunut odotellessa

• Mä tilasin 2 viikkoa sitten kengät eivätkä vielä ole tullut ja väittää että ei ole vieläkään lähtenyt

• Kiitos kaikille kokemuksista! Minä jätin tilaamatta näiden perusteella.

• tilasin kengät jotka maksoin etukäteen, tilauksen tekemisestä nyt melkein kolme viikkoa ja kenkiä ei näy missään, seurantalinkissä näkyi pitkään että kengät olisi matkalla määränpäähän mutta nyt näkyy että olisi ulos toimituksesta🤯🤯asiakaspalvelussa ei vastata viesteihin ja olen jo melkein luopunut toivosta saada kalliit kengät itselleni, harmittaa kyllä aika lailla kun olen niistä jo maksanut. nettisivuilla ei löydy puhelinnumeroa mihin soittaa👎🏽👎🏽en tiedä onko enää mitään mahdollisuuksia saada kenkiä🤭jatkossa tilaan muualta kuin jdsportsista🤬🤬

Ketjusta on poistettu 24 sääntöjenvastaista viestiä.