JD Sports kokemuksia?

heeelp

Eli siis onko kellään hyviä tai huonoja kokemuksia
http://www.jdsports.co.uk/home
Löysin nimittäin hyvät kengät sieltä mutta epäilyttää että uskallanko tilata ja mistään ei oikein löydy mitään vastaavaa keskustelua :(

329

49971

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kalliiksituli

      Tilasin kengät, jotka halusin kuitenkin palauttaa. Nettisivu johtaa harhaan "Free return" tekstillä. Jouduin palauttamaan kengät omaan piikkiin, jolloin postikuluja kertyi 27e.

      • eikoskaan

        mitä kautta teit palautuksen? Minull olisi tämä kanssa edessä. En kyllä enää koskaan tilaa tuolta. Kengät olivat ihan erilaiset kun kuvassa ja nyt ärsyttää kun täytyy palauttaa.


      • Anonyymi

        Kannattaa perehtyä palautukseen JD sporsin nettisivuilla, niin ei tarvitse ulkomaille alkaa lähettämään kalliita paketteja. Pitäisi onnistua paketin lähettäminen helsinkiin ihan hyvällä hinnalla.

        Itse tilasin kokoa liian isot kengät ja otin yhteyttä asiakaspalveluun facebookin kautta, josta sain oikein hyvää ja tarkkaa palvelua homman hoitamiseksi. Nyt vain vielä se itse palauttaminen edessä, joten toivottavasti sekin menee sulavasti


      • Anonyymi

        Alkuperäinen keskustelu kuitenkin käyty vuosia sitten, ei tainnut jd sportsia vielä sillon Suomessa olla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kannattaa perehtyä palautukseen JD sporsin nettisivuilla, niin ei tarvitse ulkomaille alkaa lähettämään kalliita paketteja. Pitäisi onnistua paketin lähettäminen helsinkiin ihan hyvällä hinnalla.

        Itse tilasin kokoa liian isot kengät ja otin yhteyttä asiakaspalveluun facebookin kautta, josta sain oikein hyvää ja tarkkaa palvelua homman hoitamiseksi. Nyt vain vielä se itse palauttaminen edessä, joten toivottavasti sekin menee sulavasti

        JD Sportsilta tilannut nyt kahdet kengät. Toiset netistä ja toiset kaupan kautta netistä. Ei ole kuulunut eikä näkynyt. Kysyivät palautetta toiminnastaan ja sen kun annoin niin heti yrittävät saada minua muuttamaan positiiviseksi. Sitä kun en tehnyt niin tuli ilmoitus, että kengät jääneet tulliin. Kiristystä?! Jos olisi antanut hyvän palautteen niin olisinko saanut kengät. Tarvinnee lähestyä asialla kuluttaja-asiamiestä ja laittaa tutkintaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        JD Sportsilta tilannut nyt kahdet kengät. Toiset netistä ja toiset kaupan kautta netistä. Ei ole kuulunut eikä näkynyt. Kysyivät palautetta toiminnastaan ja sen kun annoin niin heti yrittävät saada minua muuttamaan positiiviseksi. Sitä kun en tehnyt niin tuli ilmoitus, että kengät jääneet tulliin. Kiristystä?! Jos olisi antanut hyvän palautteen niin olisinko saanut kengät. Tarvinnee lähestyä asialla kuluttaja-asiamiestä ja laittaa tutkintaan.

        Jos edes harkitset tilaamista JD Sportsilta niin unohda. Tilasin zalandolta Jordan 1:set ja tulivat 2,5 päivässä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos edes harkitset tilaamista JD Sportsilta niin unohda. Tilasin zalandolta Jordan 1:set ja tulivat 2,5 päivässä.

        Zalando huomattavasti parempi ja toimii takuuvarmasti toisin kuin JD Sports. JD Sports on ihan kusettaja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos edes harkitset tilaamista JD Sportsilta niin unohda. Tilasin zalandolta Jordan 1:set ja tulivat 2,5 päivässä.

        Zalandojorkut😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Zalando huomattavasti parempi ja toimii takuuvarmasti toisin kuin JD Sports. JD Sports on ihan kusettaja.

        Ai zalando hyvä vai? Yritin tilata sieltä Nike Dunkit niin en edes saanut lisättyä ostoskoriin, se näytti vain punaista vaikka niitä piti olla vielä kaikkia kokoja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos edes harkitset tilaamista JD Sportsilta niin unohda. Tilasin zalandolta Jordan 1:set ja tulivat 2,5 päivässä.

        ja saat feikit jorkut


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos edes harkitset tilaamista JD Sportsilta niin unohda. Tilasin zalandolta Jordan 1:set ja tulivat 2,5 päivässä.

        varmaa tosi hienot jordanit zalandolta😂😂 lol


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        JD Sportsilta tilannut nyt kahdet kengät. Toiset netistä ja toiset kaupan kautta netistä. Ei ole kuulunut eikä näkynyt. Kysyivät palautetta toiminnastaan ja sen kun annoin niin heti yrittävät saada minua muuttamaan positiiviseksi. Sitä kun en tehnyt niin tuli ilmoitus, että kengät jääneet tulliin. Kiristystä?! Jos olisi antanut hyvän palautteen niin olisinko saanut kengät. Tarvinnee lähestyä asialla kuluttaja-asiamiestä ja laittaa tutkintaan.

        Mulla nyt tilanne kengät jääneet tulliin. Tilasin yhdet ja nyt kahdet tulossa, molemmat tullissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        varmaa tosi hienot jordanit zalandolta😂😂 lol

        Vittu mitä kitiset siinä, aika uhkarohkeaa syyttää isoo saksalaista firmaa tollasesta, lol, sul ei vrmn oo varaa ostaa jordaneita tai muuta vastaavaa siks sanot tollee, kato vähä mitä sanot😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai zalando hyvä vai? Yritin tilata sieltä Nike Dunkit niin en edes saanut lisättyä ostoskoriin, se näytti vain punaista vaikka niitä piti olla vielä kaikkia kokoja.

        Eikös tuo ollut rehellistä, kun oli juuri silloin saldo loppumassa, eikä arvaneet tarkkaan, saako tuotetta enää? Parempi näin kuin että ottaisivat rahat ja sitten joutuisit odottelemaan rahojen palautusta. Huijarit eivät palauta rahoja lainkaan, jos sellaisesta "kaupasta" tilaat.
        Zalando ei varmasti huijaa tahallaan. Tavaran viivästyminen johtuu vaikka kuinka monesta eri syystä. Pitäisi itse nähdä ensin, onko tavaraa varmasti saatavana. Tuollaisilla nykyajan verkkokaupoilla voi olla niinkin, että niillä ei ole omaa varastoa lainkaan. Silloin pitäisi nähdä tukkukaupan varastoista saldotieto tai jopa tehtaan aikataulu valmistaa tuotetta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ja saat feikit jorkut

        Ei saa zalanfo myy oikeitaki


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai zalando hyvä vai? Yritin tilata sieltä Nike Dunkit niin en edes saanut lisättyä ostoskoriin, se näytti vain punaista vaikka niitä piti olla vielä kaikkia kokoja.

        Mulla ihan sama juttu, en saannu Air Jordaneita ostoskoriin. Saitko selvitettyä tilanteen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kannattaa perehtyä palautukseen JD sporsin nettisivuilla, niin ei tarvitse ulkomaille alkaa lähettämään kalliita paketteja. Pitäisi onnistua paketin lähettäminen helsinkiin ihan hyvällä hinnalla.

        Itse tilasin kokoa liian isot kengät ja otin yhteyttä asiakaspalveluun facebookin kautta, josta sain oikein hyvää ja tarkkaa palvelua homman hoitamiseksi. Nyt vain vielä se itse palauttaminen edessä, joten toivottavasti sekin menee sulavasti

        Onko Air Jordan 1 mid hyvät kesäkengät


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vittu mitä kitiset siinä, aika uhkarohkeaa syyttää isoo saksalaista firmaa tollasesta, lol, sul ei vrmn oo varaa ostaa jordaneita tai muuta vastaavaa siks sanot tollee, kato vähä mitä sanot😂

        Eli se on syyttämistä? ”Varmaan tosi hienot jordanit zalandolta” 🤣🤣 Jos toisen pitää miettii mitä sanoo ni sun pitää miettiä mitä luet. Tossa on kaksi eri anonyymia. Ja toi ”sulla ei oo varaa ostaa jordaneita” lmaoo🤣🤣 Luuletko et ne on jotenki kalliit tai pidätkö niitä kalliina? Vai teetkö jotain paskaduunia miltä vaikuttaa että ne jordanit on 1/3 sun palkasta🥱 Puhuit kuin jordanit olisivat rikkaiden kengät eikä harvalla ole niihin varaa. Ei, ei todellakaan näin jengi voi ostaa vaikka kelan tuilla sellaiset. Annat kyllä niin lapsellisen kuvan itsestäsi ja kuulostat itseasiassa huonosti tienaavalta/työttömiltä kun heität”sulla ei ole varaa” kommenttia🤣 huoh..


    • Heipsosososos

      Tilasitko?

    • vihainen

      aivan paskaa palvelua. Asiakaspalvekusta ei vastata tein kaksi eri tilausta molemmat jostakin syystä peruttiin heidän osalta (tuotteet loppu?)

      • ihmineee

        saitko rahat takas


    • Minätäällävain

      Tilasin sieltä vaatteita ja osaa niistä ei lähetetty, vaikka näkyi löytyvän vielä sivuiltaan. Rahat sain takaisin viikon sisällä. Viikko meni toimituksessa, tuoja soitti että on tulossa 15 minuutissa ja paketin sain omiin kätösiin :)

      • Tilasinjuuri

        Tuleeko paketti siis omalle kotiovelle?


      • Minätäällävain

        Kyllä juu tuotiin kotiovelle :) Soitti että on kohta pihalla ja odottelin 10min ja sieltä kiikutti paketin kanssa.


    • 1234561

      Te jotka olette tilanneet JD sportsilta, onko sähköpostiviestissä oleva tilauksen seurantalinkki teillä toiminut?

      • ABCdeFgH9876

        Tilasin viikko sitten, linkki ei toimi. 🤔


      • Taneli420247

        Ei toimi mullakaan linkki. Ei auta ku venailla :)


      • joopajookukkeliskakkelis

        Ei toimi mullakaan


      • mullakaaneitoimi

        onko jollain teistä tulli tilaus perille


      • Anonyymi

        Seuranta linkki ei toiminut.Odotin vajaan kuukauden,olivat kuulemma käyneet ja en ollut kotona??Lopulta Filan lenkkarit löytyivät lähipostista....olivat onneksi sopivat ja hyvät.En tiedä tilaisinko uudelleen,jos on tuollaista sählinkiä joka kerta .🙄


      • Anonyymi
        mullakaaneitoimi kirjoitti:

        onko jollain teistä tulli tilaus perille

        Tuli tilaus perille ja sisältö oli niinkuin oli sovittu, tosin kesti sen puolitoista viikkoa ainakin se toimitus.


      • Anonyymi

        Seurantalinkki ei toimi🤬


      • Anonyymi

        Ei toimi seuranta linkki eikä mitää oonviel lähetetty. Pari viikkoo menny


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei toimi seuranta linkki eikä mitää oonviel lähetetty. Pari viikkoo menny

        Äiti tilas 28.3 kait ultraboostit ja kaks hupparii synttärilahjaks ja eioo vieläkää tullu lmao paskinta palvelua suomen historiassa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Äiti tilas 28.3 kait ultraboostit ja kaks hupparii synttärilahjaks ja eioo vieläkää tullu lmao paskinta palvelua suomen historiassa

        Itse oon myös tilannu 30.4 ja oon saanu tapella asiakaspalvelun ja lähetti firman kanssa missä mahtaa huppari mennä. Seurannassa eri tietoa kuulemma mitä todellisuudessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse oon myös tilannu 30.4 ja oon saanu tapella asiakaspalvelun ja lähetti firman kanssa missä mahtaa huppari mennä. Seurannassa eri tietoa kuulemma mitä todellisuudessa.

        Anteeksi siis 30.3


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse oon myös tilannu 30.4 ja oon saanu tapella asiakaspalvelun ja lähetti firman kanssa missä mahtaa huppari mennä. Seurannassa eri tietoa kuulemma mitä todellisuudessa.

        Sama homma. Rahat luvattiin takas ja sit peruttiin. Nyt on taas luvattu takas vaan ei näy.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sama homma. Rahat luvattiin takas ja sit peruttiin. Nyt on taas luvattu takas vaan ei näy.

        Ja molemmat asiakaspalvelut, jdsports sekä skynet ALA ARVOISTA. En usko että nään tilattuja tuotteita että rahoja enään. Skynet sanoi että ei tule paketti lähitulevaisuudessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja molemmat asiakaspalvelut, jdsports sekä skynet ALA ARVOISTA. En usko että nään tilattuja tuotteita että rahoja enään. Skynet sanoi että ei tule paketti lähitulevaisuudessa.

        Saitko koskaan rahoja takaisin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Äiti tilas 28.3 kait ultraboostit ja kaks hupparii synttärilahjaks ja eioo vieläkää tullu lmao paskinta palvelua suomen historiassa

        Kai te tajuatte että Britanniasta nämä tulevat, ei Suomesta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Äiti tilas 28.3 kait ultraboostit ja kaks hupparii synttärilahjaks ja eioo vieläkää tullu lmao paskinta palvelua suomen historiassa

        2 kertaa olen tilannut. Joulukuun 28. viimeisin tilaus enkä ole vieläkään saanut pakettia. Eli kohta kuukausi mennyt. Lasku tarvis maksaa huomenna... Myös se ensimmäinen tilaus kesti n. 4 vkoa, ja tuli heti kun laitoin kyselyviestiä... En taida enää kolmatta kertaa eksyä heidän sivuilleen. Miten voi kestää noin kauan? Mulle selittivät sen johtuvan koronasta....just.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        2 kertaa olen tilannut. Joulukuun 28. viimeisin tilaus enkä ole vieläkään saanut pakettia. Eli kohta kuukausi mennyt. Lasku tarvis maksaa huomenna... Myös se ensimmäinen tilaus kesti n. 4 vkoa, ja tuli heti kun laitoin kyselyviestiä... En taida enää kolmatta kertaa eksyä heidän sivuilleen. Miten voi kestää noin kauan? Mulle selittivät sen johtuvan koronasta....just.

        Nonni!! Nyt tuli vihosta viimein.. takilla oikea koko, mutta väärän värinen🤦‍♀️


      • Anonyymi

        Tilasin juuri niken tracksuitin ja nyt on ollut 3-4 päivää varastostta merkissä siinä tilauksen seurannassa, joten uskon että toimii! Toivotaan vaan että tilaukseni saapuu edes.


      • Anonyymi
        ABCdeFgH9876 kirjoitti:

        Tilasin viikko sitten, linkki ei toimi. 🤔

        Joo iphonellaa toimii


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Seuranta linkki ei toiminut.Odotin vajaan kuukauden,olivat kuulemma käyneet ja en ollut kotona??Lopulta Filan lenkkarit löytyivät lähipostista....olivat onneksi sopivat ja hyvät.En tiedä tilaisinko uudelleen,jos on tuollaista sählinkiä joka kerta .🙄

        Jos haluatte kengät saman vuoden aikana niin ostakaa ihan mistä muualta kuin JD Sportsiltä. Vie rahata, mutta tuotteet tekevät tuloaan kuukausikaupalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos haluatte kengät saman vuoden aikana niin ostakaa ihan mistä muualta kuin JD Sportsiltä. Vie rahata, mutta tuotteet tekevät tuloaan kuukausikaupalla.

        Eli se on edelleen silleen, että kestää ikuisuus kun tuotteet tulee?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuli tilaus perille ja sisältö oli niinkuin oli sovittu, tosin kesti sen puolitoista viikkoa ainakin se toimitus.

        maksoitko tullista


      • Anonyymi
        mullakaaneitoimi kirjoitti:

        onko jollain teistä tulli tilaus perille

        Tilasin ite jordanit jd:ltä siis tuli ne alle viikossa, oli jätetty paketti ovelle ilman mitään ilmotusta. Paketti itsessään oli mennyt vähän rikki siit kulmasta, varmaan postin takia kun toimitettiin hollannista. Mutta siitä oon viel vähän epävarma kun kaveri osti samat kengät aijemmin kanssa jd:ltä , jonka vuoksi tilasin myös, mutta air jordan wing logon r ja d ei ole yhdessä, olisiko vaan painovirhe? Sillä yleensä feikeissä jorkuissa ei ole ne yhdesssä. Muuten kenkä tuntuu ihan aidolta ja qr koodi vie niken sivustoille ja upc koodi sama kuin paketissa.


      • Anonyymi
        mullakaaneitoimi kirjoitti:

        onko jollain teistä tulli tilaus perille

        Kauan kestää suunnilleen tulla niiltä tilaus perille


    • Justjoojuu

      Tilannu pariin kertaan. Nyt sain vääränkokoiseksi merkityt kengät ja oon laitellut sinne kuvia ja he myönsivätkin ongelman ja pahoittelivat, ehdottivat että jos saan kengät puoleen hintaan. En kuitenkaan tee isoilla kengillä mitään ja kyselin onko niitä vielä. Vastasi että on mutta ei uskalla lähettää toisia koska jos kaikki ovat väärän kokoisia. Jaa Öö tota okei, sit kysyin että jos mittaan ne kengät ja ne voi siellä sit kattoa et onko vika näissä kengissä vai kaikissa. Siihen vastasi että he ei pysty niitä siellä varastolla mittaamaan. että silleen hienosti ja näitä kenkiä siellä silti vielä myydään vaikka epäilee että kaikki olis nyt sit väärää kokoa.

    • Eienääikinä

      Tilasin niken verryttelyasun ja pelkkä takki löytyi paketista...

      • Anonyymi

        Ostin kanssa adidaksen Verryttelyasun tuli vain takki kanssa . Lähetin heti palautetta sain puolet rahoista takaisin.


    • tilasinhyvätkengät

      tilasin tässä pari viikkoa sitten filan kengät , ja tuli tänään ! paketti tuli postilaatikkoon ja kengät ovat oikean kokoiset ja väriset yms!👍🏻😍 positiivinen kokemus!!

      • Yasu1234

        Saitko soiton ennen ku ne saapuivat tai mitään?


      • Anonyymi
        Yasu1234 kirjoitti:

        Saitko soiton ennen ku ne saapuivat tai mitään?

        muistaakseni soittivat 🤔 sori myöhään vastaus!


    • Tonttunen

      Aivan järkyttävän huonoa palvelua, odottelin tilausta yli kuukauden jonka jälkeen halusin peruuttaa kaupan. Asiakaspalvelu ei vastannut ja soitin kuluttajaneuvontaan mistä neuvottiin että on oikeus perua kauppa. Ei ikinä enää. Pahinta oli se "asiakaspalvelun" taso.

    • Krisu2

      En enää koskaa osta / tilaa mitään kyseisestä paikasta. Tilasin pari paitaa ja oli hieman erilaisia kuin myyntikuvauksissa. Lisäksi palautuksen hinta oli melkein kolmasosa tilauksen hinnasta. En suosittele.

      • Anonyymi

        Kengät jotka tilasin, eivät vastanneet kuvausta. Lastu merkkikengissä oli todella surkea.


    • Eioletodellista

      Olen tilannut kengät kuukausi sitten, eikä vieläkään näy. Olen laittanut monta sähköpostia ja nyt pyysin rahat takaisin. Vastaaminen heiltä on hidasta ja todella outoja kommentteja kuten: katso pihalta pusikosta tai kysy naapurilta jos tuote olisi siellä... ei enää koskaan!!

    • Paskapulju

      Äärimmäisen paskaa palvelua. Odotan tilaustani nyt kuudetta viikkoa. Aluksi seurantalinkki ei toiminut, sain asiakaspalvelusta linkin joka "toimi". Paketti seisoi viikkoja jossain Lontoossa. Otin taas yhteyttä asiakaspalveluun, he sanoivat että paketin toimitus myöhästyy, sen jälkeen paketti olikin mystisesti kadonnut. Meni noin kuukausi ja paketti oli seurantalinkin mukaan määränpäässään kotikaupungissani. Laitoin taas viestiä, että miksei minulle ole tullut mitään viestiä, että paketin voisi noutaa postista. Sanoivat, että paketti on kuulemma jo noudettu, ja niin luki myös seurantalinkissä, että minä olisin omalla nimelläni allekirjoittanut paketin itselleni.

      Soitin heidän Tampereen myymälään ja pyysin saada jonkun puhelimen päähän, joka osaisi oikeasti auttaa. Puhelimessa sanottiin, että paketti on luovutettu Postin toimesta väärennetyllä valtakirjalla, joten asia ei heille enää kuulu. Vastasin, että kyllä itseasiassa kuuluu ja mainitsin mahdolliset epäilyni petoksesta sekä olevani yhteydessä kuluttaja-asiamieheen, jos asiaa ei saada selvitettyä. Heti alkoi mielistely, että asia täytyy tietenkin saada hoidettua ja, että he ovat yhteydessä johtoonsa asian tiimoilta.

      Nyt sain kuitenkin viestin, että kuljetusfirman mukaan paketti on edelleen heillä ja he ovat yrittäneet saada minuun yhteyttä paketin toimitukseen liittyen.
      Soitin taas ja kysyin, miten ihmeessä on mahdollista, että paketti on kuitenkin seurantalinkin mukaan kuitattu minun nimissäni, jos se on todellisuudessa kuitenkin kokoajan ollut kuljetusfirmalla. Paketin kirjaamisessa on kuulemma käynyt virhe. Henkilö, jolle olin soittanut sanoi näreissään "tee sitte rikosilmotus, sillä se ehkä selviää" ja lopetti puhelun.

      Eli älä missään nimessä koskaan tilaa kyseisestä puljusta yhtään mitään. Asiakaspalvelu on täyttä sontaa, sähköposteihin vastataan noin kerta viikkoon, milloin mistäkin päin maailmaa. Minuakin pyydettiin käymään naapurini läpi, josko heillä olisi pakettini ja tarkistamaan "turvalliset paikat" asuinalueeni ympäristöstä, jos paketti on piilotettu jonnekin. Selvästikin he ovat yrittäneet jonkin sortin petosta minun tilaukseni kanssa. Hauskaa kuitenkin, että mainontaan heillä panostetaan täysillä. Sähköpostiin kilahtaa harvasepäivä heidän uutiskirjeitään ja kaikki somet ovat täynnä heidän mainoksiaan. Ihmettelen kuinka tällaisella yrityksellä voi olla jopa myymälöitä Suomessa.

      • Anonyymi

        Good information, thank you.
        I order from them on black friday and i went to the post office to ask for my order but the couldn't track the order, because I did see from the company webpage that they did never send my order. But my order been paid for when I order from them. Now I been writing about this to them 3 different time and the promise to answer after 48hours. They never do I still waiting on the 3 answer from them I won't my 100€ back or the things I order still no answer
        From them after another week.
        Disappointed


    • kekee

      Jaa a, nyt vähän pelottaa kun ei oo pakettia viikkoon näkyny ja klarnalla otin kengät. Ois kiva jos laskukin tulis sähköpostiin ennen ku erääntyy :///

      • minunkaantilaustaeinäy

        onko vieläkään näkyny??


    • Jauholakki

      Mulle tuli viesti että ovat vastaanottaneet palautukseni ja hyvittäneet sen.
      Muuten hyvä, mutta viikko sitten tekemäni tilaus ei koskaan ole tullut minulle.
      En ole siis voinut sitä palauttaa...
      No, tytärtä harmittaa kun ei saanut haluamiaan kenkiä. Kulujahan mulle ei tuosta tullut.

    • epätoivoinennnn

      I te tilasin reilu viikko sitten ja nyt pelottaa jos paketti ei saavu. Kauanko teillä meni toimituksessa???

    • Parannettavaaon

      Pojan takki tuli viikossa ja oli juuri mitä pitikin
      Se tosiaan kannattaa pitää mielessä, jos asiakaspalveluun jotakin asiaa on, se ei hoidu helposti ja jollei pk-seudulla asu, eli pystyisi tekemään silloin palautuksen suoraan liikkeeseen, niin ehkä en lähtisi tilaamaan

    • Mowgli

      Tilasin kengät mutta ei ole vieläkään tullut. Venattu jo 2 viikkoa ja ei mitään sähköpostissa. Ei kannata tilata netistä ku ei saa edes rahoja takas.

      • jajajajjajaja

        toivitaan että mun tulis nyt jollain tuurilla kun näköjän jollain hyvin tullu ja ollu sopivii ja jollain sitte sivan päin persettä palveltu


      • minää

        Itsekin tilannut jo yli viikko sitten eikä mitään ole kuulunut. Ärsyttää :/


      • Parannettavaaon

        Sä näet sieltä JD-sportin sivuilta omista tiedoista sen tilauksen ja kuljetuksen tilan, jollei s-postia oo tullut
        (Kirjoitin tuossa ylempänä tosiaan et pojan takki tuli viikossa, mäkään en saanut s-postia, ei roskaposteissa, ei missään, mut tuolta sitä pystyy seurata)


      • Mowgli

        Sain kengät viikon myöhässä mutta parempi kuin ei mikään. Toimitus saattaa kestää koska NordPost. Muuten ihan hyvä.


      • Anonyymi

        Yhteys kuluttajansuojaan jos et saa rahojasi takaisin. Sitä kautta saat. Kokemusta on!


    • Addukertaakaksi

      Tilasin verryttelypuvun lapselleni. Paketti tuli nopeasti, mutta paketissa oli joku miehen addun paita ja joku muovinen asia, rantapallo??

      Sähköposteihin vastaaminen oli hidasta.

      Lopulta sain rahat takaisin, eikä minun tarvinnut palauttaa näitä tuotteita. Kysyin, saisinko tämän verryttelypuvun kuitenkin ja että voin palauttaa väärät tuotteet ja haluaisin sen oikean tilalle. Mitä teen rantapallolla ja miehen paidalla (hyvin pienellä sellaisella). Kuulemma tämä puku oli loppunut. Kuitenkin nettisivuilla edelleen tuote saatavilla useassa eri koossa.. Olisi varmaan pitänyt tulla lukemaan tämä ketju aiemmin, sillä tilasin nyt uudestaan tämän addun puvun.. Ajattelin et "okei varmaan ovat saaneet täydennystä varastoon!" - pelkään pahoin että nyt käy vielä huonommin....

      • Anonyymi

        Hei,

        Millä tavalla ne paulauttavat rahat takaisin? Pyytävät minun pankkikorttini numeron sekä voimassaoliajan. Eivät pysty tekemään tilisiirtoja.


    • Tossuntilaaja

      Pystyykö siis mahdollisen palautuksen tekemään suoraan myymälään Suomessa? Ettei tarvitse lähettää Englantiin?

    • Sendhelp

      Ite tilasin sieltä filan kengät viime viikolla enkä tajunnu tulla lukemaan ensin näitä mielipiteitä kaupasta. Haluisin siis tietää että jos mun kenkiä ei tuu, niin pystyykö jonnekkin soittamaan että haluaa rahat takaisin? Ne kengät kyllä tulee ilmeisesti briteistä asti mut ny alko jo vähä kuumottamaa että katosko mun rahat sinne niinku vittu pieru saharaan

      • ärsyttäää

        Itse täysin samassa veneessä, kengät olleet nyt pari viikkoa seurantajärjestelmän mukaan "matkalla" eikä niitä kuulu... Ilmeisesti muut on ainakin saaneet rahansa takaisin, eiköhän mekin! Asiakaspalvelun kautta onnistunee, vaikkakin vissiin vastaamisessa saattaa mennä tovi. En kyllä tasan ikinä enää tilaa tästä ketjusta..


    • Anonyymi

      Minä löysin ko putiikista Adidaksen lenkkarit ja hätiköidysti laitoin tilauksen. Vielä samana iltana löysin samat kengät yleensä käyttämästäni nettikaupasta (johon olen todella tyytyväinen) halvempaan hintaan. Laitoin tähän putiikkiin viestiä niin facebookissa kuin s-postillakin, josko voisin perua tilaukseni. Mitään ei kuulunut noin vuorokauteen ja seuraavaksi sainkin sähköpostin että tilaukseni on matkalla. Hetki sen jälkeen lähettämään viestiin vastattiin facebookissa: englannin kielellä pahoiteltiin, ettei tilausta voi perua, koska se on jo matkalla. Aaargh, että ärsytti niin vietävästi tuo kuinka kauan viestiin kesti vastata! No, lopulta paketti saapui melko nopeasti, mutta paketin avattuani huomasin että toinen kengistä oli likainen, aivan kuin sitä olisi käytetty (wtf). Lähetin kuvat ja viestin taas aspaan ja tällä kertaa sieltä vastattiin jopa parin tunnin kuluttua ja tarjottiin 20€ alennusta. Päätin pitää kengät jotta välttyisin maksamasta palautuksesta koituneita kuluja. Hirveää säätöä kaikkiaan, ja sanonpa etten enää haksahda tällaisiin "kauppoihin". Virheistä oppii!

    • Anonyymi

      Tilasin 200e kengät 100e tarjoushinnalla. On kulunut noin 4vk eikä pakettia ole näkynyt.... Alkaa jo toivo loppua. En suosittele kenellekkään ihan paska kauppa.

    • Anonyymi

      Olisiko kellään tietoa voiko palautuksen lähettää nettikaupasta löytyvään itiksen osoitteeseen, ettei tarvitsisi lähettää Britteihin. Tulee nimittäin kalliiksi... Maksaa reilu 30€ lähettäminen postin kautta, mikä on täysin kohtuutonta satasen kengistä.

    • Anonyymi

      Tilasin Filan disruptor II kengät 15.4 alennettuun hintaan 40€ 4,99€ postikuluja. Maksoin tilauksen luottokortilla. Sain paketin 22.4.2019 klo.11.00 matkahuollosta! Ihmettelin kun paketti oli niin kevyt ja päätin avata sen välittömästi. Paketissa oli Filan kenkäboxissa vain yksi oikean jalan kenkä!!! Mukana pussissa oli lisäksi joku JDsportsin mainos t-paita. Paketista puuttui siis kokonaan toinen kenkä!!! Otin tilanteesta välittömästi kuvia ja lähetin välittömästi JDsportsin asiakaspalveluun useita viestejä suomeksi ja englanniksi kaikkiin mahdollisiin heidän antamiin yhteystietoihin! Parin tunnin päästä sain Englannista S-postin jossa heidän englantilainen asiakaspalvelija pahoitteli tilannetta ja kertoi palauttaneensa kaikki maksamani rahat kokonaisuudessaan kortilleni ja että rahat näkyisivät tililläni 3-4:ssä arkipäivässä. Noh, saas nähdä tuleeko rahat, mutta yhtä kenkää ei sentään tarvitse palauttaa, koska heidänkin mielestä palautus maksaisi liikaa ja olisi liian suuri vaiva :) Mutta tämä nyt ainakin varmisti sen että tuolta ei kannata ostaa mitään muuten kuin suoraan liikkeestä!

      • Anonyymi

        Miten he palauttivat rahat kortillesi? Minulle luvattiin palautus ja aikoivat soittaa ja kysyä pankkikortini numeron palautusta varten, enpä tiedä kannattaako tuota antaa...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten he palauttivat rahat kortillesi? Minulle luvattiin palautus ja aikoivat soittaa ja kysyä pankkikortini numeron palautusta varten, enpä tiedä kannattaako tuota antaa...

        Olin maksanut luottokortin credit puolelta kengät. Torstaina 25.4 n.14.00 suomen aikaa sain englannista s-postin asiakaspalvelijalta että on palauttanut rahat kokonaisuudessaan kortilleni ja että rahojen tulossa kestäisi 3-5 päivää. Sunnuntai-maanantai välisenä yö eli 28-29.4 välisenä yönä tuo palautus tuli näkyviin luottokortin credit puolelle. Minulta ei kysytty mitään pankkikortin tietoja. Ne oli toki jo annettu heidän maksujärjestelmäänsä kenkiä tilatessa ja maksaessa, koska siis maksoin luottokortin credit puolelta.


      • Anonyymi

        Minkäs kokoinen ja värinen kenkä?


    • Anonyymi

      Minulla tälläinen tilanne kyseisen nettikaupan kanssa. Menin tilaamaan Filan kengät sieltä testiin. Iso virhe!! Toimituksessa kesti muistaakseni parisen viikkoa ja tulivat kyllä suoraan postilaatikkoon. No kengät eivät olleet kuitenkaan täysin mieleeni ja ajattelin, että palautan ne, kun en viitsi "ihan kivoja" sadan euron kenkiä pitää. Olin ostanut ne laskulle klarnan kautta. Tässä vaiheessa selvisi, että heillä ei ole mitään palautussopimusta ja asiakas joutuu itse maksamaan kulut. Laitoin heille sähköpostia ja kysyin, että voinko laittaa kengät tulemaan heidän itiksen liikkeeseen, ettei tarvitsisi Englantiin lähettää. Sieltä vastattiin, että tämä onnistuu. Menin postiin palauttamaan pakettia ja postivirkailija sitten kysyy, että laitetaanko tämä ovelle-pakettina, joka olisi tullut maksamaa jo yli 20 euroa. Sovittiin sitten, että menen paketin kanssa vielä kotiin ja varmistan heiltä, että voinko lähettää sen tavallisena postipakettina, joka tulee edullisemmaksi. Laitoin sähköpostia ja vastasivat, että kyllä, tavallisena postipakettina vaan, he noutavat sen sitten lähipostistaan. No eikun paketti postiin ja ärsytti maksaa siitä se 11,90€, mutta pääsinpähän kengistä eroon. Tai näin tässä vaiheessa luulin. Lähdimme reissuun ja sieltä palatessa postilaatikkossa odottaa lappu, että kengät ovat palautuneet jälleen omaan lähipostiini ja niiden lunastus maksaisi minulle 11,90€!!! Olin ihan, että WTF!! He eivät olleet siis noutaneet palautuspakettiani ja nyt se seisoo siis tuolla lähipostissa jälleen minun kontolla, että mitä sille tehdään. Aivan uskomatonta toimintaa!!! Olen lähettänyt heille nyt tulikivenkatkuista sähköpostia ja viestiä facebookissa, saa nähdä mitä vastaavat ja koska. Mitään puhelinnumeroita ei edes mistään löydy, että saisi vähän nopeammin asioihin selvyyttä, kun monien päivien odottelulla sähköpostiin vastaamisesta.
      Että tälläistä! Suosittelen lämpimästi tilaamaan vaatteenne ja kenkänne ihan mistä tahansa muualta, kuin kyseisestä firmasta!

    • Anonyymi

      Järkkypaskaa palvelua Itäkeskuksen myymälässä. Yritin palauttaa Niken 110 e kaksi kk vanhoja kenkiä josta oli symmetrisesti ratkennu molemmat saumat. Ei ottanu palautusta vastaan vaan sanoivat että kenkiä on käytetty liikaa... jea right, hyvä, että Brexit tulee ja tälläiset paskafirmat voi laittaa kamat laatikkoon ja mennä takas sinne saarelle:)

      • Anonyymi

        haha rauhassa


      • Anonyymi

        Yritin palauttaa Triplan JD Sportsiin käyttämätöntä lapsen t-paitaa kuitin kera, (ostosta noin viikko) . Ei onnistunut kun lappua ei enää ollut paidassa.
        Kun mainitsin että lapsi ei voinut ottaa paitaa käyttöön koska Addun raitojen saumat kutittivat liikaa, ja ne olivatkin karheat sisäpuolelta, niin tähänkin oli vastaus: Emme vastaa valmistajan virheistä. Todella töykeätä asiakaspalvelua.


      • Anonyymi

        Tuotteessa on virhe, jos tuote kestää lyhyemmän aikaa kuin perustellusti voi odottaa.
        110 euron kengistä voi olettaa että ne kestävät ehjinä 2 kk pidempään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuotteessa on virhe, jos tuote kestää lyhyemmän aikaa kuin perustellusti voi odottaa.
        110 euron kengistä voi olettaa että ne kestävät ehjinä 2 kk pidempään.

        Virhevastuuseen vedoten voi palauttaa kengät ja saada rahat takaisin. Kengät tai vaate ei saa hajota heti normaali käytössä.
        Tulee mieleen, että myykö firma feikkikamaa...


      • Anonyymi

        Kyllä olisi pitänyt ottaa vastaan! Tuotteella on virhevastuu! Nuoret myyjät eivät varmaan tiedä tästä mitään! Kengissä se on 6kk! Jos kengät hajoavat normaalikäytössä niin tuote PITÄÄ korvata!


      • Anonyymi

        Ostin tänään Niken 110 kengät myös. Kangas puhki jo valmiiksi. Kuulemma nauhat hanganneet! Miten voi uusissa käyttämätyömissä kengissä nauhat hangata. En usko että ovat aitoja tuotteita. Ei näyttänyt 110e kengiltä. Ei ikinä mitään tästä puljusta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yritin palauttaa Triplan JD Sportsiin käyttämätöntä lapsen t-paitaa kuitin kera, (ostosta noin viikko) . Ei onnistunut kun lappua ei enää ollut paidassa.
        Kun mainitsin että lapsi ei voinut ottaa paitaa käyttöön koska Addun raitojen saumat kutittivat liikaa, ja ne olivatkin karheat sisäpuolelta, niin tähänkin oli vastaus: Emme vastaa valmistajan virheistä. Todella töykeätä asiakaspalvelua.

        JD sports ja monissa muissa vaateliikkeissä on oma ostopäätös heti kun repäisee hintalapun pois. Sääntö ei tule meidän omsta tahdosta tai päästä vaan he noudattavat firman ohjeita.


    • Anonyymi

      mä tilasin kengät viimeviikon lauantaina ja oon nyt oottanu melkeen viikon. Kuinka kauan muilla kestänyt? alko vähän kans hermostuttaa jos en saakkaa niitä kenkiä näiden kommenttien perusteella?!

      • Anonyymi

        saitko kengät?


    • Anonyymi

      joo o voi helvetti soikoon tilasin just äske kyseisestä firmasta kengät.. ois pitäny nähä tää keskustelu

      • Anonyymi

        Mulla siis ihan täysin sama. Pari viikkoa sit nike air forcet tilasin eikö näy kyllä missään.... harmittaa niin pirusti etten lukenu näitä ennen yleensä hoidan nettitilaukset niin hyvin. Hitto vie


    • Anonyymi

      Tilasittekste niinku brittien nettisivulta vai suomen?

      • Anonyymi

        Suomen, mutta lähettävät tuotteet Britanniasta! Ja tuli siis vain paketissa yksi kenkä...


    • Anonyymi

      Tilasin eilen 155€ kengät kyseisestä kaupasta, olisi ehkä pitänyt lukea nämä viestit ensin...

    • Anonyymi

      8.5 tilasin, 9.5 tuli sähköpostiin viesti, että tilaus on lähetetty ja 15.5 oli noudettavissa postista. Tuote oli mitä pitikin eikä mitään ongelmaa. Ja tuli siis nimenomaan Postiin eikä PostNordin tai Matkahuoltoon.

      • Anonyymi

        Sulla kävi hyvä tsägä, että Posti onnistui tuomaan paketin perille... toivottavasti postinkantajat ovat parempia nurmikon leikkuussa, kun tuo pakettien perille toimittaminen ei heiltä oikein onnistu...


    • Anonyymi

      Joo... ite tilasin Niken kengät tästä firmasta. Tuli vissii just Britanniasta mutta tilasin ja sain paketin ajallaan kotiovelle. Tilasin kokoa 40 ja sain kengät kokoa 45. tilaamani kengät oli tarkoitus olla naisten Nike air max 97, mutta sen sijaan sain miesten Nike air max 95 ihan eri värisenä ja kokoisena. Nyt kun haluaisin palauttaa tuotteen niin 'asiakas vastaa itse postituksesta ja postimaksuista'.

      Edellisen tilauksen tilasin muutama viikko sitten ja mystisesti tilaus peruttiin yhtäkkiä, eikä tullut selitystä eikä syytä miksi näin kävi.

      Nyt olen ainakin varma, etten tältä firmalta tilaa enää mitää.

    • Anonyymi

      Tilasin kyseisen firman nettisivulta filan tuotteita, toimituksessa meni kauan mutta tulivat postilaatikkoon. Paketissa oli kaikki tilaamani tuotteet MUTTA ihan liian pieniä. Katsoin vielä tilatessani kokotaulukot ja tilasin sen mukaan s-koon tuotteita no kappas tuotteet jotka tuliki olivat koko xxs ja xxxs. Yhen kerran vastattiin viestiin johon laitettiin itiksen tai ulkomaan psoite. Tämån jälkeen viesteihin ei ole enään vastattu. Posti virkailija kuitenki oli vailla puhelinnumeroa tai spostia johon voi lähettää saapumis ilmoituksen kun tuotteet olisivat heillä noudettavassa itiksessä. Pystyyköhän laittamaan menemään ilman nuita tietoja heille sinne postiin 🤔 ikinä en enään tästä firmasta mtn osta

    • Anonyymi

      Tilasin kengät yli viikko sitten ja vieläkään ei näy.

      • Anonyymi

        Tilasin 20pv kengät ja vaatteita.
        22pv tuli sähköposti että yhtä tuotetta ei voida toimittaa la lupaus rahan palautuksesta, joka yllätyksekseni näkyikin jo samana päivänä tililläni.
        Posti toi ilman mitään ennakkoilmoitusta 29päivä suoraan kotiin.
        Hienosti toimi kaikki kohdallani, mutta tosiaan seurantalinkki ei toiminut
        ja nettisivujen seurannassa näkyy vieläkin "matkalla".
        Paketin sisällä ei ollut mitään lähetyslistaa, tilaamani tuotteet olivat hyvälaatuisia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tilasin 20pv kengät ja vaatteita.
        22pv tuli sähköposti että yhtä tuotetta ei voida toimittaa la lupaus rahan palautuksesta, joka yllätyksekseni näkyikin jo samana päivänä tililläni.
        Posti toi ilman mitään ennakkoilmoitusta 29päivä suoraan kotiin.
        Hienosti toimi kaikki kohdallani, mutta tosiaan seurantalinkki ei toiminut
        ja nettisivujen seurannassa näkyy vieläkin "matkalla".
        Paketin sisällä ei ollut mitään lähetyslistaa, tilaamani tuotteet olivat hyvälaatuisia.

        mihin aikaan tuli kotiin?


    • Anonyymi

      Tilasin tyttöjen verskapuvun 3.5. Jäin kuitenkin jälkikäteen empimään, kun aloin miettimään että miten mahtaa palautukset ja muut kuitenkaan onnistua jos pitää palauttaa. Laitoin samana päivänä vielä viestiä että peruisin kuitenkin tilauksen, mutta ketään ei siihen vastannut ja seuraavana päivänä eli 4.5. tuli viesti että tilaus on lähetetty. Olen sitä tässä odotellut ja seurannassa lukee vain että matkalla on, kysyin sähköpostilla mutta ketään ei vastannut. Tänään laitoin facen kautta viestiä kun luin täältä näitä juttuja ja alkoi kauhistuttamaan, sinne sentään vastattiin. On kuulemma yritetty muutamaan otteeseen toimittaa ja on lähtenyt takaisin Englantiin. Siis mitä?! Niin varmaan. Mikä firma sitä muka moneen otteeseen yrittäisi kotiin tuoda ilman että yritetään soittaa tai laitetaan mitään viestiä että on yritetty toimittaa pakettia?!
      Klarnan kautta olen laskun maksanut ikävä kyllä jo kun eräpäivä on ollut ja mennyt, toivon mukaan rahat palautuvat takaisin mahdollisimman vaivattomasti.. en kyllä ikinä enää tilaa enkä suosittele kenellekään!

    • Anonyymi

      Luokatonta palvelua niin kivijalkamyymälässä Jumbossa sekä sähköpostin päässä asiakaspalevussa, kun vihdoin joku vaivautui sieltä edes vastaamaan. Uskomatonta että näinkin paskalla firmalla näitä myymälöitä edes on. Ensimmäinen ja viimeinen kerta kun kyseisetä puljusta yhtään mitään tilaan.

      • Anonyymi

        Täysin samaa mieltä. En ole missään muussa myymälässä törmännyt yhtä törkeeeseen asiakaspalveluun.


    • Anonyymi

      Siiiiiis aivan han hirveetä paskaa oikeesti! En tykkää yhtään asiakaspalvelusta ja samoin kun soitin jumboon nii kaikki olivat aivan kujalla siellä.. vissiin joku harjottelija liikkeessä nii oli nihkeetä se keskustelu. Ja enkä suosittele kenellekkään
      tuolta tilaamista... tilasin ensimmäisen paketin 15.huhtikuuta, tilaus seurannan mukaan se on vieläkin "matkalla" da fuk? jahas, no tilasin toisen pari pv sen jälkeen, se tuli kyseiseen myymälään, sain emailia siitä jota en ollut huomannut. MUTTA, siitähän piti tulla MYÖS tekstiviesti puhelimeen, noei tullut, piti tulla muistutus viesti siitä että tilauksen voi noutaa... no ei tullut. Emailissa lukee että tulee viesti noudettavasta tilauksesta emailiin ja MYÖS puhelimeen viesti. Luki kans et pakettia säilytetään 7päivää kunnes se lähetetään takaisin varastolle. Noh luin JD Sportsin sivuilta, siellä lukee että se säilytetään 14päivää. Kumpaa taas pitäisi uskoa? Tää on kyl yks iso naurun aihe, ei vaa jaksa enää tätä säätämistä! Harmi sinäänsä että näinkin paljon huonoja kokemuksia ihmisiltä JD tilauksista....

    • Anonyymi

      Tilasin juuri tänään, sähköpostiin tuli tilausseuranta linkki ja se toimii. Paketti on jo lähetetty yöllä. Toivottavasti saapuu perille!

    • Anonyymi

      Tilasin JD:stä Filan kengät alesta pari kuukautta sitten ja toimistus oli ihan ajallaan. Avasin sitten paketin ja mitä löysin : kaksi likaista Ja väärän väristä kenkää ja syödyn tikkarin tikun... siis mitä?! Oli jo suunnitteilla palauttaa kengät mutta en sitten raatsinut kun sen verran halvalla olin kengät saanut. vaikka väärä väri ehkä vähän ärsytti niin ei ollut mikään tosi räikeä vaan vaalea pinkki. Koitin vähän siistiä kenkiä ja heitin paketin äkkiä roskiin. En kyllä enää aio tästä kaupasta mitään hankkia!

    • Anonyymi

      Tilasin noin viikko sitten kengät. Seurantakoodi ei toiminut joten laitoin sähköpostin ja sain uuden linkin heti. Kengät nyt tulossa jo Helsingissä.

      • Anonyymi

        Tuliko kengät koskaan perille? Monta arkipäivää meni?


    • Anonyymi

      Tilasin air jordanit ja addun t-paidan englannin jd sportsilta 30.5 maksu ei kuitenkaan ole vieläkään mennyt perille. Omituista sinänsä🤔 ei mitään hajua mitä pitäs tehä kun laitoin jo spostia lafkaan mut ei oo vastausta kuulunu. Seurannasta luin että maksussa ongelma. Meneekö maksu koskaan perille vai mitä ihmettä käy??

    • Anonyymi

      Tilasin 5.6 185 eurolla kengät ja kolme paitaa. Tänään 13.6 paketti saapui, tosin paketissa oli vaan yksi t-paita. Laitoin spostia ja mua pyydettiin täyttämään heidän lähettämä lomake, jossa vakuutan että olen tarkastanut naapurit ja lähiympäristön, josko puuttuvat tuotteet olisi siellä. Joo, todellakin.... Never again...

    • Anonyymi

      tilasin just filan kengät ja paidan... laitoin kortin tiedot ja maksoin 53e... nyt vasta huomasin tän keskustelun...jos en tuotteita saa ikinä niin toiv ei tyhjennä koko korttia ja sais ees rahat takas..!! :/

    • Anonyymi

      En suosittele JD-sportsia ikinä kenellekkään. Tilasin lasten addun verkka-asun ja sain aikuisten vansin hupparin... pistin viestiä ja vastaus oli että lähetä väärä tuote takas ja tilaa uudestaan. Noh tää verkka-asu loppunut tällä välin, en tilannut uutta. Ja maksoin tämän väärän tuotteen lähettämisestä 13.5€. He lupasivat maksaa mutta eipä ole rahoja kuulunut. Mä siis maksoin heidän virheestään, enkä saanut itse mitään

    • Anonyymi

      Itse tilasin myös kengät kyseisestä mestasta, viikko sitten sain postilta kirjeen jossa kerrottiin kenkien odottavan läheisessä postissa. Kun saavuin paikalle, kengät eivät olleetkaan Postissa, vaan jumissa jossain Pasilassa. Viikon ajan olen nyt yrittänyt kenkiä hakea mutta Pakilassa ne istuvat kuuleman mukaan. En tiedä onko Postin vai JDn vika, en ole jatkossa tilaanassa uudestaan.

    • Anonyymi

      Adidaksen kengät saapuivat kuuden arkipäivän kuluttua tilauksesta. Saapumisilmoitus ja nouto postista. Lähetys oli kirjattu kirje mutta sitä ei kuitenkaan tarvinnut kuitata / esittää henkilötodistusta...

      Kenkälaatikko oli hieman ruttaantunut ja se oli teipattu heikosti kiinni. Mitään lähetyslistaa tms. ei ollut mukana. Kengät itsessään olivat uuden näköiset, oikean kokoiset jne. mutta varmaan myymälän hyllystä napattu koska toisessa tennarissa oli pohjallisen alla hälytarra -tämä selvisi ruokakaupassa...

    • Anonyymi

      22.6 tilattu 2 paria kenkiä. Laitoin asiaan viestiä kun ei ole kuulunut tilausta. Sanoivat tilauksen kadonneen matkalla. Lupasivat palauttaa rahat, saa nähdä.

      • Anonyymi

        *aspaan


    • Anonyymi

      Tuleeko kengät postiin vai tuoko joku hihhuli sen osoitteeseen. En ole yleensä kotona olisi parempi tuo posti mutta saa nähdä.

    • Anonyymi

      Jep kesäkuun alussa tilasin uimapuvun, kuukauden päästä laitin kyselyä missä viipyy. Tähän vastattiin samana päivänä että se on hävinnyt kuljetuksessa ja rahat palautetaan. Noh rahoja ei ole näkynyt, kerran olen kysellyt rahojen perään mutta vastasivat vaan että asiasta tehty hyvityspyyntö.... Hohhoijaa, älkää tilatko täältä perslävestä mitään!!!!

    • Anonyymi

      Tilasin vähä pääl viikko sit 2 filan kengät ku oli nii hyväs alennukses, ei oo näkyny viel. Tilasin testiin 2 eri kokoo kun en ollu koosta varma ja tarkotus sit ois palauttaa jumbon myymälään. Katotaa mite käy

      • Anonyymi

        Oletko saanut paketin jo?

        Tein just samoin ja samat kengät! 30.7. Tilasin. Ei kuulu. Ei saa yhteyttä.


    • Anonyymi

      Tilasin kaks viikkoa sitten puma-hupparin, tänään tuli ja oli just semmonen mikä pitikin . Kyllä vähän jännitti, mitä sieltä tulee vai tuleeko mitään. 😁
      Postiin tuli pikakirjeenä.

    • Anonyymi

      Huoh. Tilasin just yli 70€ eurolla tuotteita ja en lukenut tätä keskustelua.. nyt vähän jännittää🤔

      • Anonyymi

        Nonii soittivat ja sanoivat että paketti tulee maanantaina iltapäivällä koti ovelle ... kattoo nytte miten käy🧐


      • Anonyymi

        Paketti tuli ja oli kaikki mitä pitikin oikeassa koossa ja malleissa. Paketin mukana tuli lappu mitä oli tilannut maksutodiste yms👍🏻


    • Anonyymi

      Tilasin 14.6.2019, 5 tuotetta yhteissummalla 138e Klarnalaskulle. Tuotteista sain vain yhden! Jätin Facebookin kautta reklamaation JD Sportsin suomalaiseen asiakaspalveluun, josta sanottiin, että asia ratkaistaan 28 päivän sisällä. Nyt on 5.8.2019 ja asia ei ole edennyt.

      Sain tilauksesta 24.6.2019 perille vain 3 euron aurinkolasit ja olen valittanut asiasta asiakaspalveluun sekä Klarnalle. Klarnan kiistaosastolta oltiin yhteydessä JD Sportsiin, joka väitti minun saaneen koko tilauksen, vaikka sain vain aurinkolasit! Soitin matkahuollolle, josta tilaukseni silloin toimitettiin ja he sanoivat paketin painaneen 300 grammaa, eli juurikin aurinkolasien verran.

      Tulee olemaan varmaan pitkä selvittelytapaus, sillä en maksa tuotteista joita en ole saanut. Klarna pyytää olemaan yhteydessä JD Sportsiin ja JD Sports Klarnaan. Yhtä sotkua koko juttu! En suosittele tilaamaan!! Aika pienet on mun mahdollisuudet todistaa, että en todellakaan ole saanut kuin yhden tuotteen tilauksesta ja 138e on kuitenkin aika paljon maksettavaksi tyhjästä.

    • Anonyymi

      Joo ei kannata ikinä tilata JD sportilta mitään. Eka pakettini eksyi väärään kaupunkiin jonka vuoksi toimitus viivästyi. Osoitteet ja kaikki oli oikein tilattaessa. Sitte sai maksaa postikuluja palautuksesta Helsingin myymälään ja nyt ne oli sekoillu laskun kanssa ja perimässä minulta 70 euroa ylimääräistä. En suosittele kyseistä puljua kenellekkään.

    • Anonyymi

      Huonoja kokemuksia. Kenkiä ei vaan kuulu! Viesteihin ei vastata. En suosittele.

    • Anonyymi

      Tilasin kengät yli viikko sitten eikä vieläkään näy. Ne olleet yli viikon lähetysseurannan mukaan jo Suomessa, mutta eivät liikkuneet sen jälkeen lähetyspaikkaan? Yritin ottaa yhteyttä asiakaspalveluun mutta kaikki varattuja.

    • Anonyymi

      Ei muuta kun kuluttajaneuvojaan yhteyttä !!! Nyt kyllä kuumottaa kun itekkin tilasin Filan tennarit.. mitä tulee vai tuleeko mitään...

    • Anonyymi

      Mäki tilasin viime to kengät ja ei oo tullu ku pelkkä tilausvahvistus spostii ja sieltä omilta sivuilta ku kattoo nii lukee vaa ’tilaus tehty’ , että saa nähä lähettävätkö sieltä yhtään mitää, lasku kyllä varmasti tulee ainaki :—D

    • Anonyymi

      Itselläni ei ole kuin huonoja kokemuksia. Odottelen tässä nyt kohta 4 viikkoa pakettiani jonka tilasin kotiin (piti olla nopeammin perillä kuin myymälään tilattuna). Seurantatunnuksen sain mutta itseäni ei lohduta tieto että tuotteet on 2 viikkoa sitten lähtenyt matkaan ja on yhä matkalla, tietoa ei ole siitä missä päin ne on. Ja tosiaan tuotteet on jo maksettukin..

      • Anonyymi

        Sain siis JD oman seurantatunnuksen jolla näkee vain että tilaus on matkalla ei mitään tarkempaa niinkuin yleensä muilla firmoilla..


    • Anonyymi

      Käyttäkää nettiostoksissa PayPalia niin saatte minimoitua riskit.

    • Anonyymi

      Tuleeko paketit minkä firman kuljettamana?

      • Anonyymi

        Ei minkään.


      • Anonyymi

        Aijaa


    • Anonyymi

      Tilasin 5 tuotetta klarnalaskulle, joista sain vain kotiinkuljetuksena 2. Paketin tarraan oltiin kuitenkin merkattu 4 tuotetta ja yhteissummaksi 95e eli 35e liian paljon, sillä tuotteet olivat vain 60e. Paketin painoksi oltiin merkattu lähes 3kg ja matkahuollon tietoihin 19,5kg....... Otin yhteyttä asiakaspalveluun 2 päivää sitten enkä ole vieläkään saanut vastausta. Laitoin juuri uudestaan. Lisäksi paketin sisällä ei ollut mitään kuittia tai tuotelistaa, mikä yleensä pitäis tulla.

      Tilasin myös liikkeeseen kaksi tuotetta 16.8.2019 joista vain yksi tuote saapui 2.9.2019 liikkeeseen. Liikkeestä heidän piti ilmoittaa klarnalle puuttuvasya tuotteesta, eli että en sitä joudu maksaan ni arvatkaa vaan ilmoittivatko. No ei. Kiertäkää JD sports kaukaa.

      • Anonyymi

        Niin ja mitään seurantatunnuksia en ole saanut. Laskut näyttää Klarnalla edelleen olevan "käsittely" vaiheessa, eli klarnalla ei ole edes mitääm laskuja. Klarnalta pyydetään ottamaan yhteyttä liikkeeseen, mutta sieltä ei edes vastata. En suosittele tätä liikettä kenellekkään.


    • Anonyymi

      Älkää ikinä tilatko mitään kyseisestä liikkeestä! Eivät välitä ollenkaan asiakkaista. Olen odottanut viikon lähetettyäni kysymyksen tilauksestani (missä viipyy) tilauksesta 2viikkoa,eivät ole vastanneet mitään!

    • Anonyymi

      tilasin vasta jd:ltä kahdet eri housut, bikinialaosan sekä filan kengät. saapuivat postiin haettavaksi. ei ollut mitään ongelmia, tuotteet olivat juuri oikeat ja nyt kovassa käytössä🙂

      • Anonyymi

        lisäys: ainoa huono puoli oli se, että vaatteet saapuivat vasta parin viikon kuluttua.. eli aika hidas toimitus


    • Anonyymi

      En todellakaan suosittele kenellekään. Tuotteet joo ehkä tuleekin perille ja on oikeat hyvällä mäihällä, mutta palautus on yhtä säätöä. Minulle kävi samallalailla kun tänne oli jo kirjoitettu, että palautustani ei oltu noudettu itiksen liikkeeseen ja se tuli minulle takaisin. Nyt joudun siis maksaan uudelleen 11,90e palautusmaksun, että ne saa uudelleen palautettua... Palautukseni on ollut matkalla 2kk... Klarnan kiistaosastolta tuli minulle kans viestiä ja selitin tilanteen.. Facen kautta olin yhteydessä jdsportin Suomen a.palveluun. Kyselivät kortin numeroita "hyvittääkseen ylimääräiset kulut".. enpä tiiä uskaltaako antaa pankkikortin numeroita... huhhuh en IKINÄ ikinä missään tilanteessa tilaa enää JDSportilta….

    • Anonyymi

      Erittäin huonoa asiakaspalvelua. En suosittele tilamaan heiltä mitään! Itse jouduin usean kuukauden kestävään prosessiin, jonka aikana jouduin lähettämään useaan kertaa samoja sähköposteja heille, sillä vastauksia ei tullut. Asiakaspalvelu ei yksinkertaisesti toimi ja tuotteiden palautus on erittäin haastavaa ja ongelmallista. Molempina kertoina, kun olen JD Sportista tilannut kenkiä linkki paketin seurantaan ei ole toiminut ja toimitus on kestänyt useita viikkoja. Toinen kerta kun tilasin heiltä kengät saapuivat erittäin kuluneessa pussissa, jossa oli reikiä, joita oltiin teipillä yritetty korjata. Palauttaessani yhdet kengät jouduin lähettämään paketin heille kahdesti sillä he eivät noutaneet pakettia Itäkeskuksessa, jolloin paketti palautui minulle lunastusmaksujen kautta. Yleisesti erittäin huonoja kokemuksia ollut JD Sportin kanssa, enkä toivo kenenkään muun asioivan näin epäluotettavan yhtiön kanssa.

    • Anonyymi

      Varoitus! Ei kannata tilata mitään JD Sportilta. Hyvin hyvin huonoa asiakaspalvelua. Lähettivät sieltä väärät kengät. Kolme numeroa liian suuret ja eri väriset kun tilasin. Lähettäessäni tuotteita takaisin jouduin maksamaan itse postituskulut (yht.40€).
      Lähetys tuli vielä takaisin minulle ja lähetin uudestaan. Asiakaspalvelun sähköpostiviesteihin vastataan kahden päivän viiveellä. Palautus piti lähettää Englantiin asti. En tiedä meneekö palautus Englantiin asti takaisin, että saankohan edes heidän lähettämistään vääristä tuotteista rahat takaisin. Asiakas kärsii heidän tekemistään virheistä!

      T. Pettynyt asiakas JD Sportin palveluun.

      • Anonyymi

        Eivät todellakaan vastaa 2 päivän viiveellä, minulle yhteen viestiin vastattiin ensimmäisen kerran 2 kuukauden päästä ja pelkkää ympäripyöreätä paskaa. Itsellä juurikin palautuksesta sota käynnissä heidän kanssaaan kun eivät ole maksaneet rahoja takaisin. Olen yrittänyt hoitaa asiaa marraskuusta 2019 asti ja rikosilmoituksen heistä kyllä teen.


    • Anonyymi

      Ois tosiaa pitäny tsekkaa täältä eka ettei kannata tilata jdsportsista yhtää mitään

      • Anonyymi

        Sama täällä, todella pettynyt palveluun ja vääriin tuotteisiin!! Rahoja odotellella palautuksista..


    • Anonyymi

      Jep luin tätä keskustelua vasta sen jälkeen kun olin tilannut kyseisestä verkkokaupasta kahdet lasten Adidaksen verkkarit 26.9.2019, sain seurankoodin s-postiini joka kertoi että tilaus tehty. Tilaus ei edennyt eteenpäin ja laitoin s-postin asiakaspalveluun tiedustellakseni miksi tilaus ei etene hyväksyntään. Sieltä ei koskaan vastattu, mutta yllätys oli melkoinen kun eilen 4.10.2019 oli postissa tullut ilmoitus kirjatusta kirjelähetyksestä johon lähettäjäksi oli merkitty vain Ruotsi. Kävin sen tänään 5.10. hakemassa ja siellä oli priimat tilaamani lasten verkkarit! Kun kirjaudun JD-sportin omalle sivulle, se näyttää edelleen tilaus on vain tehty! DJ-sportilta tuli jo eilen illalla kysely mm. joka koski asiakaspalvelua jne. Pikkusen jännitti mitä paketissa oli, kuvasin paketin ennenkuin avasin sen. Taisi käydä hyvä tuuri! Tsemppiä kaikille.

      • Anonyymi

        Minulla tainnut käydä samoin, tilasin 30.9. vaatteita ja seurantalinkin mukaan tilausta ei ole vieläkään hyväksytty. Laitoin mailia asiakaspalveluun alkuviikosta. Nyt eilen tuli postista ilmoitus kirjelähetyksestä ja lähettäjänä Ruotsi. Käyn siis tänään hakemassa paketin ja jännityksellä odotan onko siellä oikeat tuotteet!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulla tainnut käydä samoin, tilasin 30.9. vaatteita ja seurantalinkin mukaan tilausta ei ole vieläkään hyväksytty. Laitoin mailia asiakaspalveluun alkuviikosta. Nyt eilen tuli postista ilmoitus kirjelähetyksestä ja lähettäjänä Ruotsi. Käyn siis tänään hakemassa paketin ja jännityksellä odotan onko siellä oikeat tuotteet!

        Oliko oikeat?


    • Anonyymi

      Tilasin myymälästä itselleni kengät kun sopivas kokoa ei ollut saatavilla. Piti tulla viikossa postiin noudettavaksi. Mitään infoa ei ole tullut meiliin tai viesteillä. Kaivoin itse tilausnumerolla infoa ja selvisi, että eilen on joku kuljetusliike käynyt meidän oven takana yrittämässä toimitusta?? Varmistin vielä tilatessa, että tulee siis postiin noudettavaksi. Nettisivuilta ei selviä mikä kuljetusliike kyseessä ja chatin kautta ei saa mitään asiakaspalvelua.

      Kohtuullisen surkea suoritus.

      • Anonyymi

        Ja siis 2 viikkoa on nyt kulunut odotellessa


    • Anonyymi

      Mä tilasin 2 viikkoa sitten kengät eivätkä vielä ole tullut ja väittää että ei ole vieläkään lähtenyt

    • Anonyymi

      Kiitos kaikille kokemuksista! Minä jätin tilaamatta näiden perusteella.

    • Anonyymi

      tilasin kengät jotka maksoin etukäteen, tilauksen tekemisestä nyt melkein kolme viikkoa ja kenkiä ei näy missään, seurantalinkissä näkyi pitkään että kengät olisi matkalla määränpäähän mutta nyt näkyy että olisi ulos toimituksesta🤯🤯asiakaspalvelussa ei vastata viesteihin ja olen jo melkein luopunut toivosta saada kalliit kengät itselleni, harmittaa kyllä aika lailla kun olen niistä jo maksanut. nettisivuilla ei löydy puhelinnumeroa mihin soittaa👎🏽👎🏽en tiedä onko enää mitään mahdollisuuksia saada kenkiä🤭jatkossa tilaan muualta kuin jdsportsista🤬🤬

    • Anonyymi

      Tilattiin päälle viikko sitten ja vielä ei näy että oltais ees hyväksytty tilausta. Pankkitililtä on kyllä rahat mennyt niistä mitä tilattiin.
      Asiakaspalvelu meilläkin erittäin huono. 2 kertaa aikasemmin tilattu ja kaikki menny hyvin ja tullut alle viikossa, mutta nytte ei näy tai kuulu tilauksesta mitään. (Seuranta linkki toimii välillä, mutta tänään sanoi, että tilaustasi ei löydy)

      • Anonyymi

        Itse tilasin ekan kerran pari kuukautta sitten ja ihmettelin, kun ei pakettia kuulunut. Otin asiakaspalveluun yhteyttä ja he ilmoittivat, että paketti on kadonnut, mutta minuutti sen viestin jälkeen tuli tekstiesti, että paketti on noudettavissa. Nyt on taas mennyt jo 2 viikkoa ja toimituksen seurantasivuilta näen, että paketti on saapunut jo 4.12 Suomeen, mutta ei ole mitään viestiä noudosta tullut. Sky Net on rahdin toimittaja ainakin Englannista Suomeen, mutta jatkuuko matka sitten Postin kautta vai mitä kautta se perille tuli lopulta, en muista...onko jollakin tästä parempaa tietoa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse tilasin ekan kerran pari kuukautta sitten ja ihmettelin, kun ei pakettia kuulunut. Otin asiakaspalveluun yhteyttä ja he ilmoittivat, että paketti on kadonnut, mutta minuutti sen viestin jälkeen tuli tekstiesti, että paketti on noudettavissa. Nyt on taas mennyt jo 2 viikkoa ja toimituksen seurantasivuilta näen, että paketti on saapunut jo 4.12 Suomeen, mutta ei ole mitään viestiä noudosta tullut. Sky Net on rahdin toimittaja ainakin Englannista Suomeen, mutta jatkuuko matka sitten Postin kautta vai mitä kautta se perille tuli lopulta, en muista...onko jollakin tästä parempaa tietoa?

        Tilasin tuotteet 2.12.2019, ja sain ne 16.12.2019 Matkahuolto/Postnord noutopisteestä kodin läheltä. Tuotteet olivat olivat täysin oikeat ja olen todella tyytyväinen niihin.

        JD sportsilta voi tilata jos ei ole kiire saada tuotetta, ja oikea koko on 100% selvillä. Kuljetuksen seuraaminen tapahtuu tilausvahvistuksen mukana tulleesta linkistä: kannattaa klikata sitä chat-robottia oikealla, niin näkee samalla tavalla kuin postin nettisivulla missä oma paketti on menossa.


    • Anonyymi

      Harmi kun en lukenut näitä kommentteja ennen kuin tilasin. Tein tilaukseni 6.12. Reilun viikon kuluttua tilauksestani lähetin asiakaspalveluun sähköpostia, kun seurantakoodin mukaan pakettini ei ollut vielä edes lähtenyt matkaan. Sain parin päivän viiveellä vastauksen, kertoivat pakettini kadonneen jonnekin, selvittävät asiaa. Edelleenkin seurantalinkin mukaan on sama tilanne. Harmittaa kovasti, koska tilasin joululahjoja. Onneksi en maksanut etukäteen! Oli ensimmäinen ja viimeinen kerta kun tilaan tuosta firmasta!!!

    • Anonyymi

      Tilattu joulukuun alussa lapselle Jumbon myymälässä gollarit luvattiin jouluksi.Ei ole vieläkään tullut 2.1.2020.. Eipähän tarvitse tuota Puotila enää käyttää

      • Anonyymi

        I order from them on black Friday last year 2019, still no order and 3 time I contact them on email it seems like the don't want to answer me because its been over one week again. And no answer and no money back!
        Never again I will order from there webshop.


    • Anonyymi

      Kengät palautettu myymälään 28.12.2019 ja maksettu käteisellä, silti laittaneet palautuksen kuulemma vahingossa pankkitilille. Rahoja ei näy vieläkään.. Todella epäluotettava firma, ei edes myymälästä kannata ostaa jos ei ole varma pitääkö palauttaa!

      • Anonyymi

        Palautettu vihdoin ja viimein. Huono kokemus silti.

        t. edellinen


    • Anonyymi

      Tilasin 7.1.2019 pari paitaa ja yhet collarit. Tuotteet oli noudettavissa postiautomaatista 14.1.2019. Kaikki oli kyydissä mitä pitikin ja oikeat koot. Siististi pakattuna eikä mitään muutakaan valittamista. Tilasin klarna laskulla. Kävin myös jumbon liikkeessä etukäteen kysymässä palautus mahdollisuuksista liikkeeseen ja sain hyvät ohjeet ja ystävällistä palvelua.

      • Anonyymi

        2020 vuonna siis :D


    • Anonyymi

      tietääkö kukaan onnistuuko netistä tilattujen kenkien palauttaminen jumbon myymälään? tuli vahingossa tilattua tuplana kun sivusto ensiksi näytti erroria. tilasin 10.12 ja saapui 15.12 eli suht nopea toimitus, toimittivat matkahuollon noutopisteeseen ja kännykkään tuli tekstiviesti saapuneista paketeista

    • Anonyymi

      Tilasin adidaksen kengät. Laatu askartuttaa mieltäni. Kenkien laatu ei vaikuta mielestäni aidoilta...kengät tulivat jossain retro addun laatikossa joka oli vielä rikki!
      En kuitenkaan lähde pslauttamasn, koska palautus maksaa. Kenkiä en toiste sieltä kyllä viitsi tilata.

    • Anonyymi

      Tilasin Nike Tech Fleece Wind Runner hupparin ja yllätyksekseni sain jotkut helvetin rumat mustapinkit Nike Air Max kengät. Ensimmäinen ja viimeinen kerta kun tilaan mitään kyseisestä paskapuljusta. Älkäähän ihmiset sortuko halpojen hintojen toivossa.

    • Anonyymi

      Huhhuh itse en ainakaan tilaa enää ikinä.

      Tilasin 27.12.2019 ja tänään 25.2.2020 en oo saanut tuotteita enkä rahoja.

      Joka toinen viikko kysyn rahojeni perään FB ja saan aina jonkun vastauksen, mutta ainut mitä oikeasti tahdon on vaan rahat takasin ja never again.

      Odotin tuotteita ensin niin kauan, että sanoin etten halua mitään, haluan perua tilauksen. Tilauksen saapumisaika on silkkaa piip valehtelua.

      Pahoitteluna 10% ale kuponki uuteen 100€ ostokseen. Joo terve, ei oo tulossa uutta tilausta.

      Suosittelen välttämään, samoja tuotteita saa muualtakin ja vähemmällä mielipahalla ja nopeamminkin vielä.

    • Anonyymi

      Voi V... kun en ensin lukenut täältä.
      JD sports. Kierätää kaukaa kaupat ja verkkokauppa.
      Tein kaksi tilaustta, olisi ollut edullinen.
      Toisessa tilasin neljät kengät. Paketissa tuli vain kahdet, väittävät että tilaus on toimitettu. Vaikka lähetin kuvat tuotteista, laatikoista ja lähetystarroilla varustetusta pakkaus pussista johon ei muuta olisi mahtunut.
      Toinen tilaus on kokonaan tulematta, kehoittavatvaan seuraamaan lähetystunnuksella.
      Reklamaatio piti tehdä heidän omilla lomakkeilla.
      Sitten kieli muuttui englanniksi, kyllä pitäisi olla samaa kun mainoksissa ja verkkokaupassa.
      Ensin en kirjoittanut reklamaatiolomakkeisiin seurantanumeroa. Piti toimittaa uudelleen seurantanumerot kirjoitettuna, jotka siinä heiltä samassa sähköpostissakerrottiin, jossa niitä pyydettiin.

    • Anonyymi

      Tilasin Adidaksen vapaa-ajan kengät noin viikko sitten ja tilauksen jälkeen lähdin tänne vasta katsomaan kommentteja. Vähän hätäännyin tuleeko kengät perille, mutta tänään puhelimeen tuli viesti paketin saapumisesta lähimpään PostNordin pakettiautomaattiin. Vaikka toimitustapaa ei tilauksen kohdalla voinut valita niin perille tuli ja vielä lähimpään pakettipisteeseen.

      Kengät oli oikean malliset ja oikean kokoisetkin - kokonaisvaltaisesti hyvä kokemus!

      • Anonyymi

        Lisäys kommenttiini:
        Tilauksen seurannasta ei ollut paljoa apua, näkyi vain että lähtenyt on - sitten oltiin omillaan. Mutta kengät tuli perille ja hyvä maku jäi suuhun!


    • Anonyymi

      ite tilasin jotain alevaatteita viikko sitten, sähköpostia tuli sanottiin että on lähetetty. nyt alko pelottaan kun luin näitä juttuja et en saa mun pakettia...

      • Anonyymi

        Onko sun tilaus tullut perille? Ite tilasin 27.3 eikä oo vielä kuulunut mitään...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko sun tilaus tullut perille? Ite tilasin 27.3 eikä oo vielä kuulunut mitään...

        Joo samana päiväni itekkin tilasin ja vieläkään ei näy..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo samana päiväni itekkin tilasin ja vieläkään ei näy..

        Sain asiakaspalvelusta vastauksen, jossa sanottiin että tilausta voi seurata skynet.net sivuilta! Seurantanumero oli vissiin sama kun siellä JD:n sivullaki. Itellä näkyy, että tänään olis tullu suomeen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko sun tilaus tullut perille? Ite tilasin 27.3 eikä oo vielä kuulunut mitään...

        Onko tullut tilaus perille?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sain asiakaspalvelusta vastauksen, jossa sanottiin että tilausta voi seurata skynet.net sivuilta! Seurantanumero oli vissiin sama kun siellä JD:n sivullaki. Itellä näkyy, että tänään olis tullu suomeen.

        Ite tilasin 28.3. tullut 8.4 Suomeen, mutta eipä oo vieläkään näkynyt..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ite tilasin 28.3. tullut 8.4 Suomeen, mutta eipä oo vieläkään näkynyt..

        Mäkin tilasin 4.4. eikä oo tullu perille, skynetin sivulla luki että olisi eilen yritetty tuoda kotiin mutten ollut kotona. Kyllä muuten olin koko päivän.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mäkin tilasin 4.4. eikä oo tullu perille, skynetin sivulla luki että olisi eilen yritetty tuoda kotiin mutten ollut kotona. Kyllä muuten olin koko päivän.

        Mulla sama homma. Tilasin 4.4 ja 14.4 tullut suomeen mut ei paketista oo paljoa kuulunut.. :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulla sama homma. Tilasin 4.4 ja 14.4 tullut suomeen mut ei paketista oo paljoa kuulunut.. :)

        Huhtikuun tokana päivänä tilattu eikä vieläkään ole tullut. Kuulemma jumissa suomen ja ruotsin rajalla. Onneksi maksoin paypalilla ja riitautin jo tapauksen. Perun jos saankin tuotteen jollain ihmeellä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulla sama homma. Tilasin 4.4 ja 14.4 tullut suomeen mut ei paketista oo paljoa kuulunut.. :)

        Tilasin myös 2.4, skynetin mukaan tullut Suomeen 14.4... Saa nähdä milloin tulee perille asti.


    • Anonyymi

      Kenkien palauttaminen on hankalaa. Jouduon itse maksamaan palautuksen Englantiin.
      Sähköpostiin en saanut vastausta. En tilaa enää koskaan täältä.

    • Anonyymi

      En voi suositella. Tilaus kestää äärettömän kauan ja sähköpostiin huonosti vastaillaan. Suosittelen enemmän junkyardia. Sieltä tuli nopea toimitus.
      Toivottavasti kengät nyt joskus saapuisi.. Miljoona viestiä jo pistetty sähköpostilla menee ja paketti seissyt nyt 5 arkipäivää suomessa.

      • Anonyymi

        Itsellä seissyt jo 8.4 asti Suomessa..


    • Anonyymi

      Tilasin kengät liikkeestä luvattiin 6-8 päivää mennyt melkein kuukausi, eipä tuu enää tilattua tuosta puljusta, tarjoshan ne 10% alen seuraavista alle 100e ostosta.... :D

    • Anonyymi

      Tilattu 4.4 eikä vieläkään näy. Alkaa jo usko loppumaan.

      • Anonyymi

        Mä tilasin 7.4. Seurannan mukaan 14.4 on paketti Suomessa, sen jälkeen ei ole tapahtunut mitään. En tiedä missä se paketti seisoo. Ihan mielenkiinnosta, jos/kun joku teistä lähiaikoina tilanneista saa pakettinsa perille, niin kertokaa tässä ketjussa! Nyt on jännät paikat tuleeko se sieltä ikinä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä tilasin 7.4. Seurannan mukaan 14.4 on paketti Suomessa, sen jälkeen ei ole tapahtunut mitään. En tiedä missä se paketti seisoo. Ihan mielenkiinnosta, jos/kun joku teistä lähiaikoina tilanneista saa pakettinsa perille, niin kertokaa tässä ketjussa! Nyt on jännät paikat tuleeko se sieltä ikinä.

        Nyt tuli lappu että voi käydä hakee postista, joka on 4km päässä. Posteja ois ollu lähelläkin, mut ne on kai sitten täynnä. Tilasin 4.4.


    • Anonyymi

      Mun paketti lähtenyt matkaan 8.4 jonka jälkeen viimeviikolla sähköpostiin tullu kaksi viestiä että arvioi saamasi tuotteet, mutta mitään en oo vielä saanut...

      • Anonyymi

        Olen tilannut kengät sieltä 1.4. ja seurannan mukaan paketti on ollut "in transit" Suomessa 11.4. lähtien. Olen laittanut sähköpostia asiakaspalveluun mutta sieltä ei nyt saa mitään vastausta. Sen sijaan FB:n kautta vastaa Suomen asiakaspalvelu mallikkaasti. Sain tällaisen vastauksen tänään:

        Kiitos yhteydenotostasi JD Sports asiakaspalveluun.
        Olen pahoillani,että olet joutunut edelleen odottamaan tilaustasi.

        Toimitusaika on normaalisti 6-8 arkipäivää, mutta olemme toistaiseksi pidentäneet sitä Covid-19-viruksen aiheuttaman tilanteen vuoksi. Se valitettavasti vaikuttaa rajoja ylittävään rahtiliikenteeseen. Emme voi tietää tarkasti viiveiden kestoa, mutta teemme omalta osaltamme parhaamme, jotta paketit saadaan perille niin pian kuin mahdollista.

        Seurantatiedonmukaan sinun pakettisi on valitettavasti ruuhkautunut jakelukeskukseenSuomessa, josta Postnord käy sen vielä viemässä osoitettasi lähellä olevaannoutopisteeseen.

        Samalle päivälleon kirjattu iso määrä lähetyksiä, joista osa on jo päässyt jatkamaan, mutta osavielä odottaa kuljetukseen pääsyä. Kuljetusyhtiö Skynet on tästä tietoinen jaselvittää parhaillaan Postnordin kanssa, kuinka paketit saadaan mahdollisimmannopeasti jakeluun.

        Lisäksi sain Postnordin seurantanumeron, jolla pakettia voi seurata kun se lähtee liikkeelle jakelukeskuksesta. Katsotaan nyt tapahtuuko siellä mitään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen tilannut kengät sieltä 1.4. ja seurannan mukaan paketti on ollut "in transit" Suomessa 11.4. lähtien. Olen laittanut sähköpostia asiakaspalveluun mutta sieltä ei nyt saa mitään vastausta. Sen sijaan FB:n kautta vastaa Suomen asiakaspalvelu mallikkaasti. Sain tällaisen vastauksen tänään:

        Kiitos yhteydenotostasi JD Sports asiakaspalveluun.
        Olen pahoillani,että olet joutunut edelleen odottamaan tilaustasi.

        Toimitusaika on normaalisti 6-8 arkipäivää, mutta olemme toistaiseksi pidentäneet sitä Covid-19-viruksen aiheuttaman tilanteen vuoksi. Se valitettavasti vaikuttaa rajoja ylittävään rahtiliikenteeseen. Emme voi tietää tarkasti viiveiden kestoa, mutta teemme omalta osaltamme parhaamme, jotta paketit saadaan perille niin pian kuin mahdollista.

        Seurantatiedonmukaan sinun pakettisi on valitettavasti ruuhkautunut jakelukeskukseenSuomessa, josta Postnord käy sen vielä viemässä osoitettasi lähellä olevaannoutopisteeseen.

        Samalle päivälleon kirjattu iso määrä lähetyksiä, joista osa on jo päässyt jatkamaan, mutta osavielä odottaa kuljetukseen pääsyä. Kuljetusyhtiö Skynet on tästä tietoinen jaselvittää parhaillaan Postnordin kanssa, kuinka paketit saadaan mahdollisimmannopeasti jakeluun.

        Lisäksi sain Postnordin seurantanumeron, jolla pakettia voi seurata kun se lähtee liikkeelle jakelukeskuksesta. Katsotaan nyt tapahtuuko siellä mitään.

        Kiitos paljon infosta! Jotain toivoa sitten varmaan on, että se paketti sieltä joskus tulee..


    • Anonyymi

      Juu elukkaa ite tilasin 3.4 paketin eikä oo mitään kuulunut että kaikilla ne on nyt paljon myöhässä.

    • Anonyymi

      Tilasin hyvässä alennuksessa olleet kengät itselleni ja poikaystävälleni. Kengät tulivat ihan hyvässä ajassa ja sellaisina kuin pitikin, mutta poikaystäväni kengistä puhkesi noin viidennellä käyttökerralla pohjassa ollut air bag. Valitin sähköpostilla asiakaspalveluun ja sain vastauksen parin päivän kuluessa. Kuulemma minun täytyisi postittaa ne takaisin ja maksaa itse postikulut tai viedä liikkeeseen ja sitten he voisivat maksaa "sopivan hyvityksen". Kuluttajansuojalain mukaan heidän täytyisi maksaa postikulut, sekä antaa vastaava ehjä tuote tilalle... Saa nähdä miten lopulta käy, ajattelin viedä parin tunnin automatkan päähän liikkeeseen, jotta pääsee ihan kasvotusten neuvottelemaan!!!!!

    • Anonyymi

      Maailman surkein vaihto/palautuskäytäntö ja asiakaspalvelu. Pompottaa tilaajaa vaikka yrityksen pitäisi hoitaa ja selvittää jos ovat mokanneet. Mies tilasi helmikuun lopussa verkkarit joissa kesti muutaman viikon. Housut tulivat mutta olivatkin väärän kokoiset, joten hän luki netistä miten voisi vaihtaa ne. Sivuilla luki että vaihdon voi tehdä liikkeeseen. Vietiin muutaman päivän kuluttua housut lähimpään liikkeeseen, josta sanottiin että lähettävät vaihtoon ja uudet tulevat tilalle heille liikkeeseen ja he lähettävät viestin, kun ne on noudettavissa. Ei ole näkynyt housuja sen jälkeen. Liike sekä asiakaspalvelu facebookissa syyttävät toisiaan ja pyytävät olemaan yhteydessä just päin vastoin... ei hyvin mene. Facebookista pyydettiin myös laittamaan screenshotti vaihtokuitista rahan palautusta varten. Kuitti laitettiin mutta sekään ei riittänyt vaan nyt pitäisi pyytää hyvitystä liikkeestä vaikka ne on tilattu netistä ja maksettu sinne. Ei kai auta kun olla kuluttaja-asiamieheen yhteydessä ja tehdä rikosilmotus. Ihan vaan periaatteesta, vaikka ei talous muutamaan kymppiin kaadu. Olisi pitänyt lukea kokemuksia aikaisemmin ja tilata muualta niin olisi saanut tuotteen mitä halunnu ja aikoja sitten ilman turhaa päänvaivaa. Toivottavasti putiikki kaatuu vielä tälläseen sekoiluun.

    • Anonyymi

      Tilattiin äitin kans 7.4 eikä vieläkää tullu :/. Laitettiin asiakaspalveluu viestiä ja vastasivat vissii nopeesti ja sanottii että paketti on suomessa. En nyt sit tiiä millon tulee :/ toivottavasti ei tarvi palauttaa

    • Anonyymi

      Tilasin 2.4 lasten kollegepuvun ja edelleen seurannan mukaan matkalla... Ainoastaan kaks sähköpostia tullut, että arvioi tuote.

    • Anonyymi

      Tilasin 3.4 paketin jota tänään "yritettiin toimittaa" mut oli kyllä suoraan viety postiin eikä ovella edes käyty, mikä ei toisaalta haitannut. Hyvät oli tuotteet onneksi ei tarvii palauttaa. Toivoa siis luulis olevan muillakin!

    • Anonyymi

      Tilasin 7.4 Niken kengät ja cropatun t-paidan.
      Sain viestiä että tilauksessa on puutoksia koska niitä ei ollut varastossa ja lupasivat hyvittää tililleni viikon sisällä, ja kun yritin kysellä että mitä paketista puuttuu en saanut vastausta.

      Tänään hain paketin postista ja oli vaan kengät mukana eikä hyvitystä ole näkynyt.
      Kun laitoin viestiä hyvityksestä sanoivat soittavansa 44 alkuisesta numerosta ja pitäisi antaa heille pankkikortin numero, onko tämä hirveen luotettavaa?

    • Anonyymi

      1.4. tilasin kengät, eikä pakettia vieläkään näy tai kuulu nyt kuukauden jälkeen. Skynetin mukaan paketti ollut Suomessa 14.4. asti... Turhauttaa ja ärsyttää etten lukenut tällä kertaa muiden kokemuksia ennen tilaamista.

      • Anonyymi

        Tilannepäivitystä 15.5.2020: 1,5kk mennyt eikä paketti ole liikkunut seurannan mukaan MIHINKÄÄN.

        Asiakaspalvelusta selitetään edelleen, että lähetykseni on ”usean muun paketin kanssa jäänyt jostain syystä jonnekkin sivuun Postin terminaaliin”. Kuljetusyhtiön mukaan lähetykset eivät ole hukassa, ne vain odottavat, että joku saa ne hoidettua eteenpäin. Ja aikataulusta ei tietenkään mitään tietoa.

        Alkaa kärsivällisyys loppua. Ensi viikolla perun kaupan, jos paketti ei siihenkään mennessä ilmaannu perille. Jää ensimmäiseksi ja viimeiseksi tilauksekseni kyseisestä puljusta.


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Tilasin noin kuukausi sitten kengät, eivät ole vielä tulleet, saa nähdä tuleeko ollenkaan.

    • Anonyymi

      Ite tilasin viikko sit ja nyt tulin tänne lukee näit että vähän kuumottaa tuleeko ne tilaamani kengät vai joku väärän värinen teltta:/

    • Anonyymi

      Mietin pitkään tilaisinko enää JD Sportilta, koska olivat edellisellä kerralla mokanneet täysin rahojeni palautuksen. Jos minulla ei olisi ollut liikkeestä saadut kuitit palautuksesta niin olisi rahat jäänyt kokonaan saamatta. No pitkän taistelun jälkeen sain rahani takaisin useamman viikon jälkeen, mutta koko ketjusta jäi todella huono maku suuhun!
      Tällä kertaa JD Sport oli ainut mistä löysin haluamani tuotteen. Päätin pitkän pohdiskelun jälkeen tilata tuotteen, mikä osoittautui näin jälkikäteen katastrofiksi. Väittivät koko aja, että tuote on vain Postin terminaalissa jumissa ja heidän huolitsijakumppaninsa ei voi tälle mitään. Huolitsijakumppani oli joku mistä en ollut koskaan aikaisemmin kuullut vaikka tilannut toistakymmentä vuotta todella aktiivisesti netistä tavaraa. Eli käyttävät tässäkin kaikkein halvimpia kumppaneita! Odotin tilaustani lähes kaksi kuukautta, jonka jälkeen tilaus palautui muka heidän varastolleen ja palauttavat vain rahat!!! Eivät missään vaiheessa ottaneet vastuuta tilauksestani tai siitä, että olisivat oikeasti selvittäneet tilaukseni statusta. Loppupeleissä luulen, että heillä on ollut vain saldovirhe ja koko juttu oli täyttä sirkusta! Harmi vain sinänsä, että ehkä silloin olisi jostain muualta voinut vielä löytyy tuon tuotteen, mutta nyt on jo kaikkialta loppu! Eivät olleet edes mitenkään pahoillaan tapahtuneesta vaan ilmoittivat vain asiasta minulle kahden kuukauden odottelun jälkeen! Näistä kahdesta huonosta kokemuksesta en voi suositellla kenenkään tilaavan JD Sportilta yhtään mitään. Tehkää itsellenne palvelus ja kiertäkää kyseinen ketju kaukaa! Eivät oikeasti välitä asiakkaistaan yhtään. Heille kelpaa kyllä raha, mutta sille ei saa koskaa mitään vastinetta! Rahat häviävät aina nanosekunnissa tililtä, mutta palautus kestää vähintään kolme viikkoa, jos ylipäätään saat rahojasi takaisin! Tähän pitäisi jo kuluttaja-asiamiehen puuttua!

      NEVER AGAIN!!!!!

    • Anonyymi

      Älkää ainakaan verkkopankilla maksako, käyttäkää luottokorttia, PayPalia tai Klarnaa, niin ette joudu maksamaan tyhjästä, kun ette saakaan sitä, mitä olitte tilanneet. Klarna tosin ei ihan joka kerta toimi, jolloin hätäinen tilaaja saattaa erehtyä käyttämään verkkopankkimaksua...

      Eivät muka pysty palauttamaan rahoja pankkitilille...

      • Anonyymi

        miten sait lopulta rahat? minulla sama tilanne. maaliskuussa 2020 tilattu kengät, seurantalinkki ei toiminut. Toukokuun puolivälissä peruin tilauksen kun tavaraa ei kuulunut. Nyt rahoja ei voi palauttaa suomalaiselle pankkitilille!! ?? asiakaspalvelusta muka soitettu useasti, yritetty tavoitella, kertaakaan ei ole puhelin pirahtanut . En todellakaan suosittele tätä lafkaa!!


    • Anonyymi

      ÄLKÄÄ TILATKO TÄÄLTÄ MITÄÄN! Nettisivut huijaavat siisteydellään, todellisuudessa p*ska firma jolle menetät vain rahasi vaikka et saisikaan mitään!

      Itse tilasin täältä kengät, sanottiin että tilauksessa kestää 9-12 päivää mutta menikin vain 4 päivää. Noh, lähdin vastaanottamaan pakettiani. Tilaus näytti siltä, kuin olisin ostanut nettikirppikseltä tavaraa ja se olisi kääräisty jätesäkkiin. Mietinkin kassatädiltä sitä vastaanottaessani, että hetkonen, mistäs wishiltä olenkaan tilannut. Paketin päälläkään ei ollut mitään mainintaa JD sportsista. Sisältä paljastui kenkälaatikko, joka rutussa ja rikkinäinen. Kenkälaatikon sisältä paljastui kuitenkin ehjät kengät, jotka olivat liian isot! voi pers*! Noh, paketin sisällä ei tullut MITÄÄN lomakkeita tai muuta, joten jouduin katsomaan Jd sportin sivuilta mitä tehdä. Ja siellä luki: "Jos olet maksanut luotto- tai maksukortilla, Klarnalla tai PayPalilla voit palauttaa tilauksesi JD-myymälöihimme. Palautusaika on 14 päivää." Maksoin verkkopankkitunnuksilla joten myymälään palauttaminen ei onnistu! No, ainut mahdollisuus on palauttaa tuote ja se kustantaa 17,90€ postimaksut!!

      pS. Ja nyt kun tsekkasin seurantakoodiani JD:n nettisivuilta, siellä lukee, että tilaus olisi vasta käsitelty, eikä edes lähetetty vielä.

      Ei kiitos ikinä enää täältä mitään.

    • Anonyymi

      Tilasin JD:ltä Niken kengät huhtikuussa. Noh, en ikinä saanut tilaustani, seuranta näytti, että se olisi ollut Suomessa reippaat kuukauden, kunnes lähti ilmeisesti takaisin Englantiin.
      Asiakaspalvelu oli huonoa. Lähetin monta sähköpostia tilauksen peruuttamisesta ja rahojen takaisin saamisesta, ei vastauksia saatu. Eikä tietenkään mistäkään löytynyt puhelinnumeroa mihin soittaa.
      Tänään, kun tilauksen tekemisestä on kulunut melkein neljä kuukautta, laiton facessa viestiä. Siellä vastauksen sai nopeammin. Tilaus oli kuulemma peruttu jo aikoja sitten, ja rahat hyvitetty tililleni kesäkuun alussa. Tarkistin tilitietoni, eikä rahoja näkynyt. Ei mitään merkintää siitä, että olisin saanut rahat takaisin. Saa nähdä, miten jatkuu.

    • Anonyymi

      3.8 tilasin klo 18:00, nyt tuli ilmoitus että matkalla eli 5.8 perillä.

    • Anonyymi

      Onko teillä toimintu pikatoimitus kuitenkin normaalisti?

      Jd Sports: "Tuote toimitetaan kahden arkipäivän kuluessa"

    • Anonyymi

      Tilattiin huppari netin kautta ja kun paketti tuli oli siellä farkut??. Jotenkin tuntuu, että lyödään pakettiin vain jotain jos tilattua tuotetta ole hyllyssä ja toivotaan,, toivotaan, että asiakas on hiljaa ja tyytyväinen. Onneksi saatiin palautettua ja rahat takaisin Jumbon myymälän kautta. Täältä ei tosiaan kannata netin kautta mitään tilata.

    • Anonyymi

      Paypalin kautta maksamalla saa rahat takaisin, jos tavara ei tule eikä myyjä suostu palauttamaan maksua.

    • Anonyymi

      Älä ihmeessä tilaa,palautus maksaa 17.90 en tätä tilatessani osannut hakea kun nykyään melkein kaikilla on ilmainen palautus!!!

    • Anonyymi

      JD Sportin palautus on huijausta palautin sinne housut ja jouduin maksamaan eka 17,90€ palautukset ja sen jälkeen tuli uus lasku missä piti maksaa vielä 4,99€ en maksanut tuota, koska otin yhteyttä heihin, mutta ei tullut vastausta ja sitten ilmesty postilaatikkoon vielä 9,99€ uusi lasku. Tämä oli kyllä viimeinen kerta kun heiltä tilaan yhtään mitään!

    • Anonyymi

      JD Sport kerjää vaa rahaa ihmisiltä, plus aivan paskaa palvelua!!

      • Anonyymi

        Kuudes päivä tilasin lenkkarit googlettamatta ja erehdyin jo maksamaan. Olisi pitänyt ostaa kengät liikkeestä puolta kalliimmalla. Ei ole vielä tullut ja epäilen, etteivät koskaan tulekaan.
        No, menee se viisaskin vipuun.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuudes päivä tilasin lenkkarit googlettamatta ja erehdyin jo maksamaan. Olisi pitänyt ostaa kengät liikkeestä puolta kalliimmalla. Ei ole vielä tullut ja epäilen, etteivät koskaan tulekaan.
        No, menee se viisaskin vipuun.

        Kengät tulivat tänään ja olivat sitä mitä pitkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kengät tulivat tänään ja olivat sitä mitä pitkin.

        Lisään vielä. Eilen tulleet kengät on valmistettu elokuussa 2019. Ei sentään sen vanhemmat, vaikka jo pelkäsin saavani vielä vanhempaa erää. Näyttää siltä, että täällä myydään tuotteita, jotka eivät ole enää myyntikelpoisia kaupassa tai väri ei ole myyvä. Pakkaus oli repeytynyt ja toisen kengän sisällä sovittamisesta jäänyt roskaa.

        Olen kuitenkin tyytyväinen, kun sain kengät lähes puoleen hintaan ja toimivat lenkillä hyvin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lisään vielä. Eilen tulleet kengät on valmistettu elokuussa 2019. Ei sentään sen vanhemmat, vaikka jo pelkäsin saavani vielä vanhempaa erää. Näyttää siltä, että täällä myydään tuotteita, jotka eivät ole enää myyntikelpoisia kaupassa tai väri ei ole myyvä. Pakkaus oli repeytynyt ja toisen kengän sisällä sovittamisesta jäänyt roskaa.

        Olen kuitenkin tyytyväinen, kun sain kengät lähes puoleen hintaan ja toimivat lenkillä hyvin.

        Itse tilasin kengät 30.11 eikä ole vieläkään kuulunut mitään. Asiakaspalveluun laittanut jo monta viestiä mutta eivät vastaa.. Tein kyllä virheen kun en lukenut näitä viestejä ennen tilauksen tekemistä..huoh


    • Anonyymi

      1.12 tilasin(ja maksoin) ekaa kertaa täältä ja oon katunu jo miljoona kertaa 11.12 tuli viesti että tuotteita puuttui (ei ollu tieto että mitä puuttuu ja että saan rahan takaisin)raha olikin samantien hilillä joten ehdin tilata zalandosta samat...(palautuksen suuruudesta selvis mikä puuttuu)
      Zalandon paketti jo tullut tilasin 13.12.nämä jdsportista 12.12 lähetetyt ja siis jo 1.12.tilatut EI vieläkään.
      Huonosti/hitaasti vastaavat.Seurantalinkki sähköpostis ei toimi, mutta tä sain mesen kautta viestin ja linkin joka toimii.Pakettini Vantaalla joten toivon,että ennen joulua tulee tänne lähes 500km päähän.
      Eka kerta ku tilasin,taatusti myös vimppa👍Toivottavasti paketis on oikeet jutut,en kyl lähetä takas mitään,ettei tarvi ootella taas iät ajat kaiken kans.

    • Anonyymi

      Onko kellään nyt joulun aikaan kokemuksia että kauanko on mennyt tilauksissa kun itsellä nyt tuli täyteen 2 viikkoa tilauksesta eikä ole vieläkään näkynyt pakettia ja kyseessä on siis north facen takki minkä tilasin

      • Anonyymi

        Ei ole näkynyt tilattuja tuotteita täälläkään. Kyllä harmittaa kun oli joululahjaksi tarkoitettu. Joulukuun alussa tilattu ja maksettu. Oletteko saanut rahoja Paypalilta takaisin?


    • Anonyymi

      29.11 tilasin hupparin ja housut. Tänään hain matkahuollosta. Toimituksessa toki kesti mutta luvattiin ennen joulua kun kysyin ja näin myös tapahtui. Tuotteet juuri sitä mitä pitää ja priima kunnossa.

    • Anonyymi

      Ostin monet eri bikinit että sovitan ja pidän mistä tykkään ja palautan loput, mutta palautus maksoi enemmän kuin bikinit, joten en suosittele!!!

    • Anonyymi

      älä tilaa,palautus maksaa 27.90 ja kestää helvetin kauan,kestää yli 2viikkoa mennä
      takaisin päin jonka jälkeen kestää kuulemma yli 2viikkoa kun käsittelevät ja palauttavat rahat,todella surkeeta nykypäivänä

    • Anonyymi

      älä tilaa,palautus kestää yli kuukauden ennenkuin maksavat rahat takaisn ja joudut maksamaan 27.90

    • Anonyymi

      Tilasin yli kolme viikkoa sitten kengät, joiden piti tänään saapua neljään mennessä viimeistään ja minulle tuli ilmoitus että niitä on kymmeneltä yritetty toimittaa vaikka täällä ei ketään ole käynyt, ja piti olla postilaatikossa ilmoitus asiasta mutta eipä ole ja yritin soittaa sinne mutta ylläriylläri ei vastausta ja nyt laitoin sähköpostia. Ei missään nimessä kannnata tilata aivan täyttä paskaa asiakaspalvelua!

    • Anonyymi

      Elikkä tilasin kengät 2-3 viikkoa sitten eikä ala näkyä nii kyllä nyt vähän rupes mietityttää et tuleeko ne ollenkaan😴 En suosittele kenellekkään!!!

    • Anonyymi

      Kengät tilattu 28.12, nyt on 13.1. Eilen kuulemma lähetetty, millon tulee?

      • Anonyymi

        Tilattu 26.12 eikä edes lähtenyt tulemaan tänään 14.01....


    • Anonyymi

      Joo perseestä koko paikka tilasin yli kuukausi sitten kengät, ei ole vieläkään lähtenyt edes liikkeelle. Ja sitä ennen oltiin tilattu samat kengät mutta ne oli liian isot haluttiin palauttaa ne maksoi palautus yli 20€

    • Anonyymi

      no siel on aika paskaa palvelua ite venasin 23 päivää sitä ettö sain ilmotuksen et kengät lähti ja sit siinä oli toiset 20 päivää venaamista ja otin siis että olis nopee kuljetus

    • Anonyymi

      Oma tilaus on tullut 3 viikkoa jo eikä as.palvelu vastaa tiedusteluihin.. en edes ottanut selvää, että tuotteet tulee UK:sta kun näillä on Suomessakin myymälöitä..

      • Anonyymi

        Tilasin viikko ennen joulua collarit, eikä vieläkään tulleet. Lasku kylläkin tuli ajoissa; eräpäivä mennyt, eivätkä suostu muuttamaan eräpäivää tai laittamaan laskua holdiin siihen saakka kunnes tilaus saapunut. ”Asiakaspalvelu” ilmoitti etteivät ole myöskään vastuussa mahdollisista viivästyskoroista. Kuukauden ajan olen kysellyt lähetyksen perään, ja saanut vastauksena epämääräisiä selityksiä Brexitistä koronaan, sekä toimimattomia lähetyksen seurantalinkkejä. Hohhoijaa. Oliskohan kuluttaja-asiamiehen paikka.


    • Anonyymi

      Tilasin kengät jd sportista ja olen tyytyväinen oikeat tuli ja koko myös ja tilaan jatkossakin vaatteita vaikka meneekin kauemmin tilaaminen.

    • Anonyymi

      Paska palvelu munkin mielestä. Joka kerta sama homma toimituksessa kestää helvetin kauan "toimitus saapuu teille 3-5 päivän päästä" ja vitut :D en ymmärrä miksi eivät paranna toimitusta kun tuhannet ihmiset valittavat.

    • Anonyymi

      Tilaus tehty 20.12.2020 ilmoittivat, ettei tilaus ehdi jouluksi. No, ei hätää, ymmärrän kyllä, jos toimitus tahti on tällaista. Nyt eletään 28.1.2021 päivää, eikä tilausta ole vielä minulle tullut.
      20.12.2020 tehty tilaus verkkokaupassa
      21.12.2020 tilaus vahvistettu
      29.12.2020 Klarna-lasku, eräpäivä 23.1.2021
      18.1.2021 Paketti lähetetty
      22.1.2021 Klarnalle ilmoitettu, ettei pakettia ole tullut. Lasku laitettu odotustilaan.
      26.1.2021 Asiakaspalvelu lähestyy kyselyllä, kuinka tyytyväinen olette palveluun
      28.1.2021 Pakettia ei vieläkään ole tullut.
      ELI tilaamani tuotteet edelleen missä lie. Vaikka vaatteet yms varsin houkuttelevia, niin en kyllä tilaa tuolta enään koskaan mitää.
      Jännityksellä odotan mitä sieltä tulee...jos joskus tulevat.
      SURKEAA, ENKÄ SUOSITTELE KYSEISTÄ YRITYSTÄ KENELLEKÄÄN!

      • Anonyymi

        Tilasin joulukuussa kolme kertaa JDltä. Tilausvahvistuksia en saanut, tekstiviestit sentään tuli. Kyselin joulukuun lopussa tilausten kohtaloa, jolloin valitettiin ruuhkaa mutta vakuutettiin että paketin ovat tulossa ja ettei lisäkuluja brexitistä tule asiakkaalle, he kattavat viivästyneiden pakettien kulut.

        Tammikuun 17. tuli ilmoitus ensimmäisen paketin postituksesta.

        Seuraava paketti ilmoitettiin lähetetyksi 18.1. Tuo paketti toimitettiin tammikuun lopulla, yli kuukausi tilauksesta.

        Kolmas paketti ilmoitettiin lähetetyksi 18.1 ja saapui helmikuun alkupuolella.

        Pakettien seurantatieto ei ole päivittynyt seurantaan, eikä sovelluksen oman tilin kautta seurantaan ole toiminut.

        Ekan paketin perään kysyin uudelleen, kun heidän ilmoittamansa maksimitoimitusaika 28 päivää tuli täyteen. Ilmoittivat, että se on kadonnut (seurannan mukaan ei ole vielä saapunut kuljetukseen). Palauttavat rahat ja nihkeän 10 % (Max. 10 €) alen saan seuraavan tilauksen jälkeen 😂. Osaa tuotteista ei enää löydy mistään ainakaan oikeassa koossa ja samaan hintaan. Osa olisi vielä tilattavissa. Kynnys tilaamiselle on kohtuullisen korkealla....

        Olisko JDllä kuitenkin päätetty lopettaa toimitukset kun kulut brexitistä kasvoi liian suureksi? Näinhän se käy kätevästi....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tilasin joulukuussa kolme kertaa JDltä. Tilausvahvistuksia en saanut, tekstiviestit sentään tuli. Kyselin joulukuun lopussa tilausten kohtaloa, jolloin valitettiin ruuhkaa mutta vakuutettiin että paketin ovat tulossa ja ettei lisäkuluja brexitistä tule asiakkaalle, he kattavat viivästyneiden pakettien kulut.

        Tammikuun 17. tuli ilmoitus ensimmäisen paketin postituksesta.

        Seuraava paketti ilmoitettiin lähetetyksi 18.1. Tuo paketti toimitettiin tammikuun lopulla, yli kuukausi tilauksesta.

        Kolmas paketti ilmoitettiin lähetetyksi 18.1 ja saapui helmikuun alkupuolella.

        Pakettien seurantatieto ei ole päivittynyt seurantaan, eikä sovelluksen oman tilin kautta seurantaan ole toiminut.

        Ekan paketin perään kysyin uudelleen, kun heidän ilmoittamansa maksimitoimitusaika 28 päivää tuli täyteen. Ilmoittivat, että se on kadonnut (seurannan mukaan ei ole vielä saapunut kuljetukseen). Palauttavat rahat ja nihkeän 10 % (Max. 10 €) alen saan seuraavan tilauksen jälkeen 😂. Osaa tuotteista ei enää löydy mistään ainakaan oikeassa koossa ja samaan hintaan. Osa olisi vielä tilattavissa. Kynnys tilaamiselle on kohtuullisen korkealla....

        Olisko JDllä kuitenkin päätetty lopettaa toimitukset kun kulut brexitistä kasvoi liian suureksi? Näinhän se käy kätevästi....

        Tuliko kamat koskaan perille? Täällä 3 eri tilausta odotuksessa. Tilattu 3-4vk sitten.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuliko kamat koskaan perille? Täällä 3 eri tilausta odotuksessa. Tilattu 3-4vk sitten.

        Ite tilasin joulukuussa pari paitaa, kyselly muutaman kerran niitten perää kun ei oo kuulunut ja oon saanut vastauksen, että lähetys on viivästynyt tullissa, mutta kohta on perillä. Nyt sitten ilmoitettiinki et paketti on kadonnut. Onneks saa rahat takas, mutta ärsyttää silti


      • Anonyymi

        Nyt 10.3.2021 paketti on saapunut Suomeen (tekstiviesti). En usko, ennenkuin pakettia on kädessäni. Miltei 3 kk, toimitus (näillä näkymin).
        EN SUOSITTELE TILAAMAAN!! EN MISSÄÄN NIMESSÄ!
        TODENNÄKÖISESTI PALAUTAN TILAAMANI TOPPATAKIN, KOHTAHAN TULEE KESÄ!


    • Anonyymi

      Tilausvaiheessa toimitusajaksi luvattaan 5-6 työpäivä. Seurantalinkki, minkä pitäisi toimia 24h lähetyksen jälkeen ei toimi. ETA 15.-19.02.2021 muuttuikin kysyessäni 16 työpäivä kunnes saapuu EU-n alueelle ja sieltä vielä 5-6 työpäivää. Kuukausi siis toimitukseen. Nope, ei makuuni sellainen vitkuttelu.

    • Anonyymi

      Tilasin JD Finland sovelluksesta 340€ vaatteita joulukuussa 2020. Nyt on maaliskuu eikä tilaus ole edelleen tullut. Olen ollut yhteydessä asiakaspalveluun ja sieltä lopulta todettiin että tilaus hävinnyt matkalla. Lupasivat palauttaa rahat. Rahat palautuivat mutta JD Finland vei saman summan tililtäni pois. Eli en saanutkaan rahojani.

      Minulla kuitit maksusta joulukuulta ja kuitit palautuksesta sekä rahojen viennistä.

      Laitoin palautetta että mikä tämä juttu nyt on ja haluan rahani takaisin. Lupaavat sivuilla että tilaus tulee viimeistään 16 arkipäivän kuluttua.

      • Anonyymi

        Sain rahani takaisin pitkän väännön kautta ja pankki oli mennyt möhlimään ja miinustanut jostain kumman syystä tuon 340€ minulta.
        Sain sovittua JD Finlandin sekä pankin kanssa erehdyksen.
        Tilaus tosin edelleen ”kateissa” jossain eikä kukaan tiedä missä.


    • Anonyymi

      Ihan ok muuten, mutta kesti toimitus 5viikkoa.

    • Anonyymi

      Onko joku saanut asiakaspalvelulta messengerin kautta mitään vastausta? Tilaus ollut kuukauden matkalla ja he kun kertovat, että toimituksessa kestää enintään 16 päivää, joten olisi kiva tietää milloin mahtaa saapua vai saapuuko ollenkaan. Kauppa myy loistavia tuotteita, mutta palvelun taso on järkyttävää. Itsekin jättäisin kyllä vastaamatta palautteisiin ja kyselyihin XD.

      • Anonyymi

        Toimiiko seuranta?


    • Anonyymi

      Älkää MISSÄÄN NIMESSÄ TILATKO TUOLTA MITÄÄN!
      Tilattu 20.12.2020, nyt 10.3.2021 enkä ole tuotteita saanut.
      Nyt vaatteet saisi vielä edullisemmin (puolet). En suosittele kenellekkään. Onneksi maksutapa oli Klarna, joten rahojani eivät ole saaneet. Klarnalle olen raportoinut tilanteesta kolmesti. Lupasivat tutkia asiaa.
      JD Sportille olen laittanut palautetta kolmesti, syyttävät toimitusta. Ei se ole syys.
      Lukekaa toimitusehdot, jos aiotte tilata. ÄLKÄÄ TILATKO, TUOLLAISET VERKKOKAUPAT OVAT HUIJAUSTA!

    • Anonyymi

      Tilasin kengät ja toimitus kesti 11päivää. Olen tyytyväinen😊

    • Anonyymi

      Yrityksen prosessit ovat todella pielessä. Tilasin tuotteita ja laskun Klarnalta. Vain puolet tilaamistani tuotteista tuli perille ja noin kuukauden kuluttua. Jouduin olemaan Klarnaan yhteydessä ongelmasta. Viimein kun tuotteet saapuivat, olin jo liikaa harmistunut. Palautin tilaamani tuotteet Triplan myymälään, sain kuitin palautuksesta. Klarnalta tuli kuitenkin lasku yhdestä palauttamattomasta tuotteesta, joten soitin myymälään. Palautusongelma ei ratkennut, joten jouduin menemään myymälän, jossa kerrottiin nyt viimein asian olevan kunnossa. Työntekijä vielä erikseen soitti minulle noin viikon kuluttua, tuote on palautettu. Pyysin kuittausta sähköpostiini saamatta sitä. Parin viikon kuluttua ihmettelin, miksi Klarnalta ei ole tullut tietoa palautuksesta. Klarnalle ei ollut mennyt tieto palautuksesta. Soitin uudestaan myymälään, jossa pahoiteltiin asiaa ja luvattiin hoitaa asia. Muutaman tunnin päästä sain sähköpostin, palaisinko jälleen myymälään kuitin kanssa. Soitin myymälään uudelleen, ja nyt luvattiin, ettei tarvitse palata myymälään. Palautus näkyy mutta sitä ei saada vietyä Klarnalle. Asia ei ole vielä ratkennut, mutta myymälästä minulle luvattiin palata maanantaina. Myymälän asiakaspalvelu on ollut hyvää, mutta netistä en voi suositella tilaamaan.

      • Anonyymi

        Itse tilasin ja maksoin luottokortilla adidaksen takin 15.01.2021 ja pariin kuukauteen ei kuulunut mitään. Otin yhteyttä asiakaspalveluun 14.03.21 ja he sanoivat, että kuriiri on "hukannut" paketin. Palauttivat rahat pyytämättä ja olivat palautuneet luottokortille parissa päivässä. Otti pannuun ihan suunnattomasti, sillä kyseistä takkia ei saa enää mistään tältä maapallolta.

        Tänään, 22.3.21 verkkosivustolla näytti olevan samanlainen takki tarjolla kuin aikaisemmin tilattu takki, nyt jopa tarjouksessa. Ilmeisesti joku on palauttanut takin, kun saldo oli 1 kpl. Koemielessä tein uuden tilauksen, jonka maksoin taas luottokortilla. Saa nähdä häviääkö tämäkin takki matkalla... Vaikka takki joskus saapuisikin, niin en voi suositella tätä puljua kenellekään! Luokatonta touhua.


    • Anonyymi

      Palautus taitaa maksaa valitettavasti 20e.En löytänyt muualta sopivaa kokoa ja olen nyt odottanut 14vrk kenkiä-luvattiin 6-7 arkipäivässä.En asu peeähikiällä. Sähköposti tiedusteluun ei vastata.Kun otan tilauksen seurannan lukenut 10 päivää, että on matkalla......Soortamoresta tulee perille 2-3 päivässä-ilmainen palautus, vaihto ja asiakaspalvelu vastaa nopeasti. Valitettavasti toivomani tuotetta ei ole siellä.

    • Anonyymi

      mulla ainakin ollan tilattu kengät pari viikkoo sitten eikä oo vieläkään tullu. Kuulemma kaveritkin on kertonut että kestää kauan

    • Anonyymi

      Mä tilasin 23.3 kengät eikä vielläkään yhtään mitään tietoa mulla eikä asiakaspalvelussa mun tilauksesta....

      • Anonyymi

        Tilasin kyseisestä firmasta maaliskuussa. Pakettia en ole saanut ja rahat meni. Rikollista toimintaa.


    • Anonyymi

      En voi todellakaan suositella JD Sportsista tilaamista. Enkä varsinkaan jos asut kaukana myymälästä! Tilasin 28.4. Juicyn vaaleanpunaiset velourhousut kokoa XS ja tänään kuriiri toi kotiovelle mustat Sodan L-kokoiset housut. Ostamani housut maksoivat 75€ ja näissä saapuneissa oli hintalappu 35€. Housut tulivat mustassa roskapussin oloisessa muovipussissa eikä mukana ollut lähetyslistaa. Vein housut lähimpään JD:n liikkeeseen ja he palauttivat maksamani rahat pankkikortille. Mutta postikuluja eivät voineet kuulemma liikkeessä palauttaa, vaan se pitäisi tehdä netissä kirjoittelemalla jollekin botille. Annan olla! Syy tälle sekoilulle on JD:n myyjien mukaan se, että joku robotti keräilee verkkotilaukset ja pussittaa ne ilman että kukaan ihminen tekee tilaukselle manuaalista tarkistusta. Selittää kyllä paljon toimituksien sekavuudesta, listattomuudesta ja nuhjuisuudesta! En tilaa JD Sportsista enää koskaan, ei arvostusta verkkokauppa-asiakkaille tällainen "palvelu".

      • Anonyymi

        Mä taas suosittelen tota puljua kaikille vihervassareille 👍


    • Anonyymi

      Älkää IKINÄ erehtykö tilaamaan JD Sportsilta mitään! Toimitusajat ovat reilusti luvattua pidemmät, eikä rahoja saa takaisin vaikka tuote (todistettavasti) heille palautuu. Palvelu on pelkkää kiusantekoa, eivät edes yritä hoitaa asiaa vaan aina tulee uusi viesti eri henkilöltä js palaat alkupisteeseen. Aivan järkyttävän ala-arvoinen putiikki!

    • Anonyymi

      Älkää ikinä ostako täältä mitään on niin paskaa, kusettavat vain rahat teiltä.

    • Anonyymi

      Jd on maailman huonoin kaupoa etuottet ihan pakkoja eikä hyvää palsutusta

    • Anonyymi

      Samaa rataa jatkan: Älkää tilatko , vaikuttaa täysin kusetukselta koko pulju. Kahdet Puman leggingsit tulivat joltain huumenyssäkältä näyttävässä mustassa epämääräisessä pussissa, ei mitään tilausinfoja, palautustietoja tms.sen sisällä. Ei edes ko.firman logoa pussissa, vaan ne kahdet housut, jotka eivät todellakaan vastanneet sitä mitä tilasin. Palautuksen (järkyttävä 21.05 euroa!!) jo maksoin että pääsisin tuosta paketista eroon ja marssin lähimmälle PostNordin pakettiautomaatille, niin kappas vaan; sähköpostiin tullut takaisin lähetyskoodi/viivakoodi ei ole voimassa/pakettiautomaatti ei tunnista sitä.
      Aspaan yhteyttä, jospa tää selviäisi. Paketin saapuminen kesti myös luokattoman kauan.... 0/5 tälle firmalle.

    • Anonyymi

      Nyt harmittaa, kun en huomannut tätä ketjua aiemmin. Kenkiä odotan, paketin jäljitys ei toimi, eikä kukaan vastaa meileihin, En voi suositella :/

    • Anonyymi

      Rahat veloitettu 20.6. paketti edelleen kuriirilla robotin mukaan. Kukaan ei vastaa kyselyihin. Älkää ihmeessä tilatko täältä yhtään mitään.

    • Anonyymi

      Joo älkää missään vitun nimessä tilatko tuolta mitään. Tilasin 2kk sit kengät jotka saapuivat tänään, tosin puoli kokoa liian isoina, ja boxi näytti siltä että joku olisi kävellyt sen yli. Pelkkää kusetusta

    • Anonyymi

      Pakko tulla oma hyvä kokemus tänne kertomaan, kun niin moni haukkuu, ja siksi jäi melkein itselläkin tilaamatta.

      9 päivää sitten tilasin ~200€ arvosta kenkiä ja vaatteita, tänään tuli postnordilta ilmoitus että toimitus olisi maanantaille, mutta asun niin lähellä, että kävin näin perjantaina ne tuosta itse hakemassa.

      Maksun otin klarnalla jota en ole vielä edes maksanut, tuotteet kaikki sitä mitä pitikin, ainoa erikoisuus että kengät piti olla 45,5 ja ovatkin 46, mutta oletan että valmistajalla ei sitten noita puolikkaita ole, kun kerran 4 paria, ja kaikki 46. Onneksi sopii tuo 46 hienosti jalkaan, niin ei tarvitse palautella.

      Ehdoton suositus, näin hyvää tavaraa näin halvalla ei saa mistään.

      • Anonyymi

        Toki ainakin väitettyjen huonojen kokemusten suuren määrän perusteella lienee järkevää tilata tuolla klarnan laskulla, niin ei sitten tarvitse odotella että rahat palautuu kun ei maksa ennenkuin on tyytyväinen.


    • Anonyymi

      Ostimme kahdet parit kenkiä, mitkä hajosivat saman tien.
      Eivät kestäneet 2vko eli kengissä oli jokin valmistusvirhe.

      En usalla enää ostaa sieltä kenkiä takuu asiat eivät toimi kyseisessä organisaatiossa, vaikka kengät oli ostettu liikkeestä.

    • Anonyymi

      Paskaa palvelua kestää 3 viikkoa tulla Suomeen sen jälkeen Postnord tosi hidas toiminta en tilaa enään ikinä uudestaan

    • Anonyymi

      Itse tilasin tossa 14.7 verkkarit ja hupparin. 27.7 tuli viestillä että "Hei! Pakettisi lähettäjältä JD FINLAND toimitetaan 27.07. klo 08:00 - 16:00. Voit muuttaa toimitusaikaa tänään klo 11 mennessä linkistä" no nyt eletään päivää 12.8 eikä paketista ole kuulunut mitään ja seurannassa on lukenut 24.7 asti että pakettini oisi vantaalla ja taas välillä lukenut "pakettisi kuljetus on aloitettu " tai "viivästybyt kuljetus" tai "pysäytetty" tai "pkettisi on jakeluterminaalissa" ☺️ En kyllä enää ikinä tuolta tilaq yhtään mitään menee ikä ja terveys tässä odottelussa

      • Anonyymi

        Lisäyksenä sain vaan nauraa kun tilasin 6.8 zalandolta ja saapui 9.8 ois varmaa tullu aikasemminki niinku kerra tilasin aamulla tuli jo seuraavana iltana mutta koska vklp joten jos haluatte nopeaa kuljetusta zalando is best


    • Anonyymi

      Tein klassisen virheen eli edullinen hinta houkutti kun löysin googlaamalla just mieleiset housut. Tilasin ja vasta sitten rupesin miettimään että mistäköhän tuli tilattua... Kunnes löysin tämän ketjun ja manasin itseni että näinkin kokenut nettitilaaja 😂 tekee aloittelijan virheen. Sitten olikin jännä viikko edessä. Tein tilauksen 4.8-21, aluksi tuli pari viestiä että tilausta käsitellään yms, seurantalinkki ei tietenkään toiminut mutta asennoidun niin että mun maailma ei romahda jos tilaus ei tule, housut 18 € pk 5€. Tänään, 16.8 vastaanotin paketin, jossa tilaamani housut 👍 Jos joku miinus pitää keksiä, housuihin oli takertunut jonkun hius (tarjoilija, keitossani on hius). Paketista tuli etukäteen viesti 13.8 että saapuu perille 16.8 ja tänään Fågelin kuski toi sen kotiin, asun maaseudulla että en tiedä miten jakavat paketit esim kaupungissa. MUTTA sen verran karmeita kokemuksia täältä on saanut lukea että taitaa jäädä ainoaksi tilauksesi kyseisestä firmasta. Varsinkin kun palautuskäytäntö on niin hankala.

    • Anonyymi

      Valitettavan huono kokemus meneillään. Tilasin Filan kengät ja paketti yritetty toimittaa PostNordin kautta kotiin työpäiväni aikana. Etukäteisilmoitusta ei tullut vaikka olin tilatessa antanut kaikki yhteystiedot. PostNordin kanssa selvitellään josko tuovat paketin minulle töihin työpäivän aikana. Epäilen. PN toimii todella vain klo 8-16 eikä silloin kotona ole kuin eläkeläiset, me työikäiset ollaan töissä. Luulen että en saa pakettia ja se palautuu Hollantiin lähettäjälle ja sitten se rahan palautusrumba alkaa, huoh. En totisesti tilaa verkkokaupasta, jonka toimitus tulee ulkomailta ja kuljetusfirma toimii vain virka-aikana, kuten PN:n aspa minulle sanoi kun ihmettelin klo 8-16 toiminta-aikaa.

    • Anonyymi

      Palautin tuotteen suoraan Itiksen liikkeeseen viikko sitten, rahojen piti olla takaisin tilillä 3-5 arkipäivän kuluessa. Eilen kävin liikkeessä kysymässä palautusta, myyjä sanoi ettei palautukselle ole tehty mitään, seisoo heidän varastossa kun on niin kiire. Älkää tilatko täältä mitään, asiakaspalvelu todella huonoa ja rahoja saa odottaa toooooodella pitkään!

    • Anonyymi

      vittun huono palvelu ois tillanut kengät on menut kuukausi ei tullut vielä 1000 kerta on soitettu ei ketä vastanut 👎👎👎👎👎

    • Anonyymi

      Acs

    • Anonyymi

      Suurin syy toimitussekoiluille johtuu hyvin pitkälti Brexitistä, koska EU on hankaloittanut tarkoituksella Brittien toimitukset EU-alueelle.

      Mutta mitä tulee itse putiikkiin niin ei sekään pelaa ihan täysillä.

      Itse olen tehnyt yhteensä 3 tilausta (n. 100€ arvoista), joista 2 tuli perille ja yksi mystisesti vain "katosi". Vaikka jokaisessa paketissa lähetysseuranta niin tätä ei kuulemman löydetty mistään. Hyvityiseksi sain 20% alennuskoodin yli 100€ tilaukseen. Buu... tästä lähti iso miinus.

      Onneksi olen kuitenkin jokaisella kerralla valinnut Klarnan maksutavaksi niin ei ole ollut ongelmia maksujen suhteen, koska maksan laskun vasta sitten kun tuotteet ovat turvallisesti perillä. Silloin kun paketti katosi niin lasku nollattiin JD Sportin puolelta ongelmitta heti vikailmoituksen yhteydessä. Heille siis täytyy laittaa viestiä, itse Klarna ei hoida sitä.

      Kummankin perille tulleen paketin toimitus kesti 14-20 vrk. Eli noin 2-3 viikkoa. Ei mielestäni paha.

      No suosittelenko tilaamaan? Kyllä, JOS maksat Klarnalla. Nykyään saat pidennettyä maksuaikaa tosi helposti Klarna-sovelluksella :)

    • Anonyymi

      Jumbon JD:ssä ainakin järkyttävän paskaa asiakaspalvelua jos ei muuta

    • Anonyymi

      Miten sieltä saa rahat takas ku asiakaspalvelusta ei vastata???

      • Anonyymi

        Ei niitä saa ikinä takaisin. Pahoittelen.


    • Anonyymi

      Miten sieltä saa rahat takas

    • Anonyymi

      Tilasin kengät maaliskuun alussa ja vieläkään en ole saanut niitä. Jos koskaan saan ne ronttoset niin olivat kyllä ihan viimeiset mitä tästä putiikista koskaan ostin. En suosittele kenellekään JD Sportsia.

    • Anonyymi

      JD-Sports on kauppa, joka kannatttaa kiertää kaukaa. Ainoastaa jos kivijalkaliikkeestä ostat ja saat tuotteen saman tien mukaan niin silloin voi harkita. Erehdyin tilaamaan kivijalkakaupan kautta kun hyllyssä ei ollut oikeaa kokoa. ISO VIRHE! Eipä ole kenkiä näkynyt. Maksu kuitenkin piti suorittaa samantien paikan päällä. Älkää tehkö siis samaa virhettä kuin minä tein.

    • Anonyymi

      Tilasin kengät kaksi viikkoa sitten eikä niistä vieläkään ole kuulunut mitään vaikka tänään piti tulla minulle. Laitoin viestiä tähä paskalfkaan ja tilukseni on peruutettu, koska varastossa ei ollut kyseisiä kenkiä. Odotin kaksi viikkoa kenkiä mitä ei edes ole ja maksoin ne ja sain tilausvahvistuksen. Erittäin huonoa asiakaspalvelua. Boikottiin tämä kyseinen asiakkaita kusettava paskalafka. Tässä nyt odotellaan, että saan 110€ euroa takaisin. Saa nähä millon nämä rahat tililleni tulevat :))))))

    • Anonyymi

      Tietäiskö joku et kauanko siinä kestää että mun aiforcet tulee jdsportilta vai tuleeko ollekaa on kestäny jo 2viikkoa?????

    • Anonyymi

      Älkää hyvät ihmiset tilatko Jd:stä mitään !!!
      100€ Kengät jäi tulematta, rahat pitivät kyllä. Kymmenkunta sähköpostia tuloksetta, pallottelevat vastuuta perintäfirman ja Jd:n välillä. Täyttä huijausta.

    • Anonyymi

      Älä osta jdsportin nettikaupasta mitään!! Olen käyttänyt sitä palvelua jo useamman vuoden ajan ja tilaukseni on useimmiten mennyt pieleen eli en ole tilaamiani tavaroita saanut. Raha palautukset tökkii mut onneks suomeksi
      pystyy nykyään asioimaan.

    • Anonyymi

      Todella surkee verkkokauppa jdsportilla!! Tilasin ja maksoin tuotteen, sitä ei alkanut kuulua, joten yhteys asiakaspalveluun, he peruivat tilaukseni, jonka jälkeen olen yrittänyt saada rahojani takas. Useiden email viestien ja kahden puhelun jälkeen maksamastani 45€ palautettiin 44,04€!!!
      Et eiköhän tällainen toiminta puhu sen puolesta että voin sanoa että jdsport verkkokauppa on ihan PASKA!!

    • Anonyymi

      Hierveä firma. Toimittaa joku ihme kuriiri firma joka ei soita ym ilmoittaa vain ettei voitu toimittaa, vaatteet oli käytetty eli asiakaspalautuksia ja likaisia, asiakaspalvelu jos vaivautuu vastaamaan voi tulla englanniksia tai suomeksi ja vastaa ihan asian vierestä. Toimitus piti hakea lopulta 5km päästä varastosta, Kiertäkää kaukaa

    • Anonyymi

      Kuitti hävis ja sitä tarvitaa et me katotaa mis kohtaa se mun kennkä on ku se ei oo tullu vieläkää

    • Anonyymi

      Huijauksen makua vahvasti
      Huijauksen makua vahvasti. Ei ole yhteystietoja mistä saisi muita kuin automaattisia samansisältöisiä vastauksia. Näitä lähetellään luultavasti niin kauan, että asiakas kyllästyy, kärsii tappionsa ja JD saa ilmaiset rahat.
      Minulle tuli melkein heti anteeksipyyntöviesti, kuljetus viivästyy. Parin ylimääräisen viikon kuluttua kyselin perään. Tuli pahoittelut, "Tuotteet jumittaa tulllissa Alankomaissa." Annettu seurantakoodi on seurattavissa vain tuotteiden keräilyn ja lähetyksen osalta.
      No yritin ottaa yhteyttä, mutta oikeita yhteystietoja ei ole eikä löydy. Vain mese ja sposti joiden kautta saa automaattiset vastaukset. Alankomaiden tulli ei kiinnosta minua. Jos myyjä lupaa toimituksen 7 päivässä sillä täytyy olla tulliasiat selvänä jo edes mainostaessaan. Jos tuote jumii Suomen tulliin s i t t e n se on minun ongelmani.
      Kun hermostuin ja vaadin rahoja takaisin tuli ilmoitus kahdesta eri paikasta toinen englanniksi ja toinen Suomeksi. "Maksu palautetaan plääplääplää. Ethän epäröi olla yhteydessä ellei maksu ole viimeistään 11.8. tilillä. No ei ole.
      Tehkää rikosilmoituksia petoksesta ja nettihuijauksesta ja olkaa yhteydessä kuluttaja-asiamieheen. Minä tein jo. Ja ostakaa jostain muualta. Ihan oikeasti kiertäkää kaukaa. Kiinastakin saa nopeammin ja turvallisemmin tavaraa kuin tuolta!

    • Anonyymi

      EI Kannata tilata mitään, tilasin neljät kengät ja kolmet tuli. Väittävät lähetyslistan perusteella klarnalle että ovat toimittaneet kaikki. Asiakaspalvelu ei ole vastannut mitään noin 10 eri sähköpostiin mitä olen heille lähettänyt. En ole koskaan törmännyt yhtä surkeaan kauppaan. Nyt tappelen vielä heidän ja klarnan kanssan maksusta jonka otin klarnan kautta, klarna yrittää nyt minua painostaa maksamaan laskua koska he ovat saaneet kaupalta tiedon että tuotteet on toimitettu.

    • Anonyymi

      ÄLKÄÄ TILATKO JD:ltä. Olin lukenut kokemuksia etukäteen ja epäilyttikin tilata, mutta päätin kuitenkin opiskelija-alennuksen vuoksi.

      Kaksi viikkoa odotin että tilaukseni lähetettäisiin. Lopulta kun kyselin sen perään kävi ilmi, että tilaukseni on peruttu ja hyvitystä ei oltu "pystytty" minulle tekemään. Kukaan ei ollut kuitenkaan minuun yhteydessä, enkä ollut saanut esimerkiksi sähköpostia tilaukseni perumisesta. Seurasin vielä nettikaupaa tilaukseni tehtyä, niin kyseisiä kenkiä myytiin vielä reilusti yli viikko tilaukseni jälkeenkin. Kuinkahan moni muukin oli siis ostanut ei-oota.

      Nyt taistelen palautuksen kanssa. Alkuperäinen palautus oli epäonnistunut, mutta he lupasivat tehdä sen manuaalisesti ja 3-5 arkipäivää menisi että rahat olisivat tilillä. No tämä aika tuli ja meni, joten kyselin uudelleen rahojen perään. Vastauksena että odota 3-5 päivää. Tästä kieltäydyttyäni paljastui taas, että hyvitys ei ollut taaskaan onnistunut ja minun tulisi sopia viikon päähän puhelinaika, jotta saisin rahat takaisin. Oma huumori loppui tähän ja laitoinkin tiukkaa vastausta, joten saa nähdä miten tilanne etenee tästä ja näänkö rahojani milloin.

      • Anonyymi

        Edit: Sain tämän viestin jälkeen puhelun vielä samana päivänä ja rahat tililleni seuraavana päivänä. Maksamastani 104 eurosta sain takaisin kuitenkin vain 101 euroa "valuuttakurssien vuoksi".


    • Anonyymi

      Kuule tilasin ennen syyslomaa jordanit sieltä ja tuli 21.10.22 oli ehjät ja tuli ihan niinkuin luvattiin, hyvää palvelua mielestäni😊

    • Anonyymi

      Tilasin Triplan myymälästä kengät lapselle, piti toimittaa kotiin 10-12 päivässä. Mitään ei kuulu eikä puhelimeen vastata, nyt on odotettu kaksinkertainen aika. Ei koskaan enää!

    • Anonyymi

      Itse tilasin kaksi kertaa samat kengät yli kaksi viikkoa sitten ja ei ole kuulunut mitään sen jälkeen kun Suomeen saapui. Yrittänyt viestiä laittaa, mutta tähän asti vaan halunnut lisää infoa. Suosittelen ostaa muualta esim. Zalandolta. Toivottavasti saan edes palautettua ne ongelmitta, jos edes kengät koskaan saapuukaan.

    • Anonyymi

      Omasta kokemuksesta ihan ok kauppa oli tilaus tuli perille kaks päivää etuajassa ja kaikki oli ihan siinä kunnos mitä pitiki. Ainut miinus oli se et seurantakoodi ei toiminut välillä ja siitä piti ottaa yhteyttä asiakaspalveluun. Vastasivat sieltä päivän sisällä ja antoivat uuden seurantakoodin.

    • Anonyymi

      Itse tilasin niket. Peruuttivat tilauksen heti eikä rahoja ole vieläkään tullut tilille. Aivan paska tämä JD Sport

    • Anonyymi

      Huoh... En olisi tilannut mitään jos olisin tajunnut lukea ensin täältä kommentteja... Tilasin housut, ajattelin, että vaikka mittojen mukaan suosittelivat kokoa 38, voivat olla liian lyhyet. Ajattelin, että tilaan kahdet ja palautan väärän koon. Tilasin kokoa 38 ja 40. Housut tulivat viikossa, mutta olivatkin kokoa L ja XL. Eli ihan liian isot eikä sitä mitä tilasin, palautukseen molemmat... Palautuskoodit sain helposti, palautuksen hinta lähes 20e, mutta asiakaspalvelun sähköpostiin en vastausta ole saanut. Palautus lähti eilen, olen ottanut maksun klarnalla, toivottavasti se lasku edes kuitataan pois heidän toimestaan...

    • Anonyymi

      Tilasin 140e jordanit pari viikkoa sitten kaveri tilas samalla ja sai omat kengät viikko sitten, sähköpostissa tuleva tilausnumero jolla pystyy seurata tilausta ei toimi joten todennäköisesti koko helvetin tilaus ei ole lähtenyt sieltä mistä sen pitäis lähteä en kyllä koskaan tilaa enään kenkiä jdsportsilta ihan helvetin paska kauppa

    • Anonyymi

      Myös Itiksen myymälässä reklamaatiopalvelu täyttä kuraa. Vastailevat ihan mitä sylki sattuu suuhun tuomaan, ja väistelevät vastuuta. Ei todellakaan jatkoon.

    • Anonyymi

      Se seurantakoodi ei toimi kunnolla. paketti jäi hollantiin Ja sitten yllättäen olikin jo kotikunnassa ja tunti siitä oli jo ovella. Onneks satuin oleen kotona. Mitään ennakkoilmotusta ei tullut, enkä päässyt ees kuittaamaan ennakkoon, että ois voinu jättää ovelle. Muutenhan toi oli nopea ja sujuva toimitus.

    • Anonyymi

      Tilasin lokakuussa 2022 naisten urheilutopin minkä maksoin samantien heti.lähetys ei ole saapunut vieläkään perille 1.3.2023.seurantalinkki ei toimi.sähköposteihin ei vastata joita olen jo 3kpl lähettänyt..seuraavaksi teen asiasta rikosilmoituksen..

    • Anonyymi

      Siis kauanko teillä, joille tilaus on tullut perille on kestänyt saada tavarat? Sain seuranta koodin, mut se on päivittynyt viimeksi monta päivää sitten (paketti paikallaan hollannissa monta päivää) ja nyt pelkään että en saa tuotetta, kun lukenut näitä kommentteja. En tilaa tuolta enää mitään, argh!

    • Anonyymi

      ÄLKÄÄ TILATKO TUOLTA YHTÄÄN MITÄÄN. Tilasin 200e urheiluvaatteita ja 2 Viikon jälkeen kun tilauksesta ei kuulu mitään, pistin viestiä niin vastattiin että tilausta ei hyväksytty teknisen vian takia ja että rahat palautuvat takaisin tilille. Rahoja ei näy enkä saa mistään oikeen mitään vastausta.

    • Anonyymi

      ÄLKÄÄ TILATKO TUOLTA YHTÄÄN MITÄÄN. Tilasin 200e urheiluvaatteita ja 2 Viikon jälkeen kun tilauksesta ei kuulu mitään, pistin viestiä niin vastattiin että tilausta ei hyväksytty teknisen vian takia ja että rahat palautuvat takaisin tilille. Rahoja ei näy enkä saa mistään vastausta.

    • Anonyymi

      Hei triplalaiset JD:ssa!
      Olin kenkä ostoksilla tänään kyseisessä kaupassa ja täytyy sanoa,että en muista milloin olisin saanut niin hyvää palavelua,kuin tänään!
      Kiitos Ahmed!!!!
      Kyllä noin ammattitaitoisia ja palvelualttiita myyjiä kannattaisi palkita muullakin, kuin kiitoksella!
      Tyytyväinen asiakas Pirjo
      Palvelu kunniaan!
      P.S.
      Tiesittehän ,että Triplalaiset saavat alennusta 10% hammashoidosta PlusTerveys Smile Design vastaanototolta.
      Ratapihantie 11

    • Anonyymi

      Todella huono kokemus, tilasin kaksi paria kenkiä. Toiset tulivat mutta väärässä koossa, palautuskoodin sain että saisin palauttaa ilmaiseksi mutta koodi ei toimi ja
      Asiakaspalvelusta he pyytävät minut vaan palauttamaan… toisista ei ole näkynyt mitään! En ikinä tilaa sieltä uudestaan!!!

    • Anonyymi

      Onko jd sport luotettava

    • Anonyymi

      Itelle ainaki tuli jordanit koti ovelle ja iha legitit

    • Anonyymi

      On kyllä luokattoman paska firma! Älkää hyvät ihmiset tilatko sieltä ikinä mitään. Itse olen tilannut kolme kertaa kyseisestä firmasta, vain yksi tilaus tuli perille lähes 50 päivän odottelun jälkeen. Kaksi muuta tilausta "hävisivät", ei mitään ilmoitusta niistä ja toimivaa asiakaspalvelua yrityksellä ei ole. Tilausten välillä oli yli 2 vuotta, mutta mikään ei ole muuttunut, ainakaan parempaan suuntaan. Kadonneiden pakettien rahat palautuivat tilille, tosin aikaa siihenkin meni lähes 3 viikkoa. Ei enää koskaan, tämä firma on nähty ja koettu.

    • Anonyymi

      7kk olen odottanut yhtä paitaa!!!! 3 sähköpostia olen lähettänyt sinne eikä yhteenkään ole vastattu!!! Ei näy paitaa eikä rahoja!!

    • Anonyymi

      Minulle tuli mitä tilasinkin n 10 päivän toimitusaika.

    • Anonyymi

      Käykö jdssä käteinen

    • Anonyymi

      Tilausvahvistukselle tuli väärä vastaanottaja, vaikka ennen tilausta kaikkiin kenttiin oli laitettu nimet sekä osoitteet oikein. Vastaanottajaa ei tietenkään pystynyt vaihtamaan. Tilauksen peruminen olisi ollut yksi vaihtoehto, mutta tämäkään ei ollut varmaa. Todella epämääräistä toimintaa ja vastaukset outoja. Tuotteet tuli perille n. viikossa, mutta toimitus meni väärään paikkaan n. 460km päähän halutusta paikasta, joskin osasyyllinen on Posti. Ei tarvitse täältä tilata enää koskaan.

    • Anonyymi

      Lapsi tilasi takin 110€, yuote tuli ja siinä oli hinta 95€. Myöskään koko ei vastannut netissä olevaa mittataulukkoa, eli olivat lähettäneet väärän tuotteen. Palautuksesta olisi pitänyt maksaa 29,90€ postiin, jota en periaatteesta maksa. Kaksi päivää ollut yhteydessä asiakaspalveluun ja mikään ei riitä, koko ajan tulee uusia vaatimuksia, millä pitäisi tunnistautua tuotteen tilaajaksi. Niin ala-arvoista, en ikinä enää tilaa mitään enkä todellakaan voi suositella!!!

    • Anonyymi

      Itiksen JD Sports tosi töykeää asiakaspalvelua.

    • Anonyymi

      Surkein verkkokauppa jota on koskaan käyttänyt. Ensin laittoi vahvistuksen että tilaus verkkokaupasta on ok, mut sitten 5 minuutin päästä laittoi perään että tilaus on peruttu. Syynä vissiin se, ettei ne halunnut myydä Niken lenkkarit niin pienellä hinnalla jolla sain heidän alennusmyynnistä + käytin uutiskirjeen tilaajalle tarkoitettua aluekoodilla. Vaikka nämä kyseiset lenkkarit edelleen näkyy siinä verkkokaupassa tarvitsemassani koossa. En missään nimessä suosittele tätä verkkokauppa, tiedätte mistä kannattaa ostaa urheiluvaatteet ;)

    • Anonyymi

      Olen nyt tilannut JDsportilta kahdet kengät ja toiset tuli tänään. Molemmat ovat tulleet nopeasti ja oikeaa kokoa, oikean näköiset ja kyllä suosittelen kovasti!

    • Anonyymi

      Sunnuntaina tilasin kengät ja tiistaina postnord toimitti lähimpään noutopisteeseen,että ei ainakaan minulla huonoja kokemuksia.

    Ketjusta on poistettu 26 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      117
      2595
    2. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      255
      1138
    3. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      86
      1094
    4. Taas kuoli kuortaneella

      Mitä tapahtui kuhinoilla kun auton alle jäi ja kuoli 66.
      Kuortane
      8
      1044
    5. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1001
    6. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      12
      930
    7. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      63
      913
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      28
      881
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      41
      822
    10. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      33
      782
    Aihe