Miksi pitää ajatella?!

SoSad

Mun täytyy nyt kirjoittaa tuntojani tänne. Erottiin mieheni kanssa, hänen aloitteestaan. Mä olisin halunnut jatkaa, mutta mies ilmoitti, että hän välitää musta paljon, mutta ei tiedä tulisiko koskaan rakastamaan. Noi sanat on kauheimmat mitä kukaan ikinä haluaisi kuulla. Matto vedettiin jalkojen alta... mikä mussa on vikana? Ei kuulemma mikään, vaan hänessä... asioissa yleensä.

Mun sydämeen sattuu. Itken verta. Voin pahoin. Vatsa on kipeä. Eikä itkun lomassa työnteosta tule mitään. Tiedän aiemmasta kokemuksesta, että näistä aina selviää, mutta tää tuntuu niin helvetin pahalta! Miksi mun pitää ajatella kaikkia ihania muistoja ja hassuja juttuja... Miksi en vaan voi vaihtaa ajatuksia ihan muualle?! Tämä on niin karseen vaikeaa. Henkisesti ja fyysisesti.... :-(

6

346

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kokemusta on

Hae apua ammattilaiselta. Elät täällä kuitenkin vain itseäsi varten. Itse tämän älysin joskus ja se helpottaa kun voi ulkopuoliselle tilittää avoimesti kaikkea. Saa vähän ajateltavaa kun ne laittaa sut funtsii hommia.

• annabell*

Pelkäänpä olevani pian kohtalotoverisi. Mies harkitsee nyt haluaako jatkaa yhdessä vai erillään. Ollut vaikeita kuukausia nyt molemmilla ja riitoja jonkunverran. Hänen mielestään palaamme aina samaan takaisin ja riidellään ja riidellään. Olen purkanut stressiäni häneen väärin ja tästä ollaankin puhuttu. Tänään mies sanoi, ettei tiedä osaisiko lähteä vaikka haluaisikin. Tuntui aivan äärettömän pahalta. Miksi sitten jäädä jos toisesta ei välitä, jos se on vain tottumusta.
      Näen jo painajaisia siitä, miten selitän eroa lapselle ja itkeskelen todella usein..jouluaatosta tulee kamala. Suku on tulossa syömään eikä mies tiedä haluaako olla edes kotona..
      En tiedä kuinka selviäisin ilman häntä. Näen meillä vaikean vaiheen, jonka yli voi päästä. Tsemppiä päiviisi! Ehkä aika auttaa..toivon niin!

• Räsynukkeja ootte

Maailman suurin valhe:"Ei sinussa mitään vikaa ole, se on mussa." tai "Mun pitää vaan mennä."

Täyttä pas-kaa!

• Epäkelpo

Hei!
      Samassa tilanteessa ollaan, mies sanoi, ettei rakasta enää mutta välittää tietysti paljon. Ja haluaa eron. Mä olen nyt ensimmäistä kertaa yksin joulun, kun hän otti meidän lapsen joulun viettoon sukulaisilleen ja tuntuu tosi kamalalta. Itsekin olen miettinyt, että mitä niin kamalaa minussa on vialla, että aina pitää vaan jättää. Tunteet menee yhtä vuoristorataa tällä hetkellä, enkä usko että tästä enää pystyn toipumaan samaksi ihmiseksi kuin olen joskus ollut. En enää usko rakkauteen enkä varsinkaan miesten sitoutumiseen, ne jättää laivan heti ensi myrskystä eikä paljon taakseen katsele. Olen katkera, hämmentynyt ja vihainen. Ei tästä varmaaan sulle paljon apua ollut, mutta tiedätpä ainakin että et ole ainoa.

• Tiukunen-

Hyvät naiset, puhukaa miestenne kanssa!! Vaatikaa niitä kertomaan, mistä kiikastaa! Älkää jääkö yksin miettimään, miksi se halusi jättää minut... Kyllä niillä miehillä jotkut perustelut varmasti on. Se auttaa teitäkin pääsemään tilanteesta yli. Eron jälkeenkin voi kysyä toiselta, että miksi suhteemme päättyi.

Miksi ihmiset ajattelevat automaattisesti, että minussa on jotain vikaa, jos suhde ei vain toimi, jos persoonallisuudet eivät vain sovi yhteen?

• SoSad

Moikka ja kiitos viesteistänne.

Kyllä olen puhunut miehen kanssa... Hän ei osaa sanoa mulle mitään muuta kuin, että "en tiedä miten muuten keskustelisin kuin sanomalla miltä tuntuu"... Eli ettei rakasta eikä tule rakastamaan. Ei osaa sanoa mistä johtuu, tuntuu vaan.

Kyllä sitä jotenkin automaattisesti miettii mikä itsessä on vialla, kun itse on rakastanut ja nähnyt tulevaisuuden toisen kanssa. Mutta toinen yhtäkkiä ilmoittaa ettei halua olla sun kanssa. Meillä ei edes ole ollut mitään vaikeaa aikaa ennen tätä tai mitään riitoja. Ainut mistä on keskusteltu niin on perheen perustamisaikeet. Siitä ollaan oltu eri mieltä ja ajateltiin pohtia asioita hetki erillään. Lopputuloksena; mä mietin lapsijuttua, mies sitä rakastaako. Ei rakasta... Ja se tuli pommina taivaalta.

Tsemppiä kaikille kohtalotovereille. Aika auttaa, uskotaan siihen!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!

Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit
      Pitkäveto
      1
      2681
    2. Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille

Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?
      Ikävä
      151
      1258
    3. Heikki Silvennoinen ( Kummeli)

Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on
      Kotimaiset julkkisjuorut
      49
      1135
    4. Mitä toivot

ensi vuodelta? :)
      Ikävä
      127
      1008
    5. Hyvää huomenta 18. luukku

Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️
      Ikävä
      223
      974
    6. Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?

Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?
      Sinkut
      206
      949
    7. Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos

Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä
      Maailman menoa
      15
      899
    8. Olet sä silti

Ihana ❤️ tykkään
      Ikävä
      72
      855
    9. Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?

Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk
      Pyhäjärvi
      297
      855
    10. Haluaisin vain varmistua

Sinusta tarpeeksi.
      Ikävä
      40
      841
    Aihe