Israel löytää kaasua lisää HIENOA!!! HYVÄ!!!
Kiitos Jumalalle HALLELUJAA!!!!
Israel finds more gas – but will it be extracted?
If the numbers work out, the Royee field will be a distant third in size to the Leviathan and Tamar fields. Israel may have a glut of natural gas
http://www.timesofisrael.com/israel-finds-more-gas-but-will-it-be-extracted/
To Israel’s growing family of offshore gas fields, add the Royee field. In a statement to the Tel Aviv Stock Exchange Sunday, Ratio Oil and Israel Opportunity Energy Resources announced that a seismic survey of the Royee field indicated that it contained about 3 trillion cubic feet (tcf) of natural gas that could be extracted.
Israel löytää kaasua lisää HIENOA!!! HYVÄ!!!
7
73
Vastaukset
- tämä on totta
Kyllä,kyllä....ja sinä Arto olet ensimmäinen koerotta.
- kkdkdkk
Kaasut varastettu Palestiinalaisilta!
- nythän sitä voi sit,
totuusonvoittaja kirjoitti:
Israel löytää kaasua omalta maaltaan
kaasuttaa arabeja...
- oijoijoivoi
nythän sitä voi sit, kirjoitti:
kaasuttaa arabeja...
Eikös nyt pikkuinen mitään fiksumpaa keksinyt? Oot kyllä liikuttava ja söpö!
- puhalluslamppu
Oikein hyvä juttu. Nyt Israel saa valuuttaa ja voi telakoida, kunnostaa ja luovuttaa M/S Estellen takaisin lippuvaltiolle.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 943682
Nainen olet minun
Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli453063Sille ei voi enää mitään
Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.892619- 612368
Harmi jos ei enään nähdä
Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki542361Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun
mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??1172317- 1182227
Vau miten upea nainen!
Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.212224Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv212193- 642060