Tämä on ensimmäinen kerta kun olen vyöttömänä. Nykyään ymmärrän paremmin vyöttömiä kun olen itsekkin joutunut vyöttömäksi. Joskus kun olin vöissä ajattelin etten ikinä halua olla vyöttömänä, vyöttömyys oli ihan kauhea ajatus mutta sattumien kautta olen nyt tässä tilanteessa ja nyt olen tottunut vyöttömänä olemiseen. En halua enkä pysty menemään enää vakituiseen vyösuhteeseen jossa jokapäivä tiettyyn kellon aikaan pitäisi mennä tekemään jotain tiettyä asiaa ja sitten ei ole aikaa nauttia elämästä.
Vyöttömänä jokainen päivä on erilainen. Tämä on kuin satua, olen vapaa tekemään mitä haluan. Jokainen päivä on kuin seikkailua. Jokapäivä pitää keksiä mistä saisin rahaa elämiseen. On aikaa kuntoilla. On aikaa sivistää ja lukea. On aikaa matkustaa, (kunhan eka on keksinyt mistä saa siihen rahat).
Ehdotankin kaikille vyöttömiä mollaaville, että kannattaisi teidänki kokeilla positiivisella asenteella vyöttömyyttä.
Vyöttömänä olo on seikkailua
trollotilooooo
0
63
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1077793
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?1136064- 835197
- 1394556
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan113230- 623024
- 582948
Törkeää toimintaa
Todella törkeitä kaheleita niitä on Ylivieskassakin. https://www.ess.fi/uutissuomalainen/8570818102454- 612437
Hei........
Pelkkä sun näkeminen saa mut hymyilemään pitkin iltaa. Oot niin 🤩😘 Edellinen poistettiin.562066