Tämä on ensimmäinen kerta kun olen vyöttömänä. Nykyään ymmärrän paremmin vyöttömiä kun olen itsekkin joutunut vyöttömäksi. Joskus kun olin vöissä ajattelin etten ikinä halua olla vyöttömänä, vyöttömyys oli ihan kauhea ajatus mutta sattumien kautta olen nyt tässä tilanteessa ja nyt olen tottunut vyöttömänä olemiseen. En halua enkä pysty menemään enää vakituiseen vyösuhteeseen jossa jokapäivä tiettyyn kellon aikaan pitäisi mennä tekemään jotain tiettyä asiaa ja sitten ei ole aikaa nauttia elämästä.
Vyöttömänä jokainen päivä on erilainen. Tämä on kuin satua, olen vapaa tekemään mitä haluan. Jokainen päivä on kuin seikkailua. Jokapäivä pitää keksiä mistä saisin rahaa elämiseen. On aikaa kuntoilla. On aikaa sivistää ja lukea. On aikaa matkustaa, (kunhan eka on keksinyt mistä saa siihen rahat).
Ehdotankin kaikille vyöttömiä mollaaville, että kannattaisi teidänki kokeilla positiivisella asenteella vyöttömyyttä.
Vyöttömänä olo on seikkailua
trollotilooooo
0
<50
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä642116Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1721722Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701418Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2431389Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2371337Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3421195- 811186
- 1281165
IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel3571126Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3291103