Älä eroa

boxi

Älä eroa herkästi. Jos rakastut johonkin toiseen, laita rätti otsalle. Jos on lapsia kierroksilla, laita kaksi rättiä otsalle.
Lapsi rakastaa ydinperhettä, jos jollain lailla edes siinä ollan sivistyneesti, ja se on ihan omasta päätöksestä kiinni olla sivistyneesti.
Ero rikkoo jotain todella syvällä olevaa lapsien sielussa.
Moni eronnut ihan omaa ahdistustaan ehdottaa ratkaisuksi eroa kaikkiin ongelmiin. Se on yksinkertaista puhetta.
Eroa, jos on väkivaltaa, patologista ylipainoa, peliaddiktia tai viinaa tai kroonista vinoilua. Ei se siitä muutu.
Jos näistä ei ole kyse, älä eroa herkästi. Et halua siihen riitelyyn, rahapulaan, lasten ahdistukseen ja reagointiin. Uutta rakkautta ei keski-ikäinen yleensä löydä ilman kaiken maailman uusiovirityksiä. Et jaksa sitä jankutusta exästä ja lapsista ja katkeruuksista.
Ala käyttäytyä hyvin. Pidä itsestäsi huolta. Päätä olla onnellinen näillä palikoilla, jotka nyt ovat edessäsi.

4

165

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • voi elämän kevät

      Voi kuule olin sitoutunut loppuelämäksi. Kumppani sitten ei ollut vaan halusi vapauden. Nyt hän ei halua lapsiaan nähdä, elatusmaksut hän haluaa jättää sopimatta, yrittää saada omat velkansa maksettavikseni, olen lasten kanssa kaikki vuoden päivät. Hänellä on rahaa ja vapautta. Minulla lapset kultaakin kallimmat. Epäoikeudenmukaista. Miten joku voi luopua perheestään noin vain. Hän haluaa tienkin pitää yhteishuoltajuuden vaikka lapsia näkee 8 tuntia kuukaudessa. Hän ei hyväksy lapsilleen terveyspalveluja joita nämä tarvitsevat ja hoito ei ala, kun etävanhempi ei suostu. Hän pitää jarrut päällä ja sopu kaikesta on kiven ja kannon takana vaikka hän itse lähti ja eron laittoi vireille.

      • sfszgzddhj

        En voi olla pohjimmiltani onnellinen eronneena naisena, koska en näe että yhteiset lapsemme, vanhempani ja appivanhempani olisivat onnellisia. Olimme liian vanhoja mihinkään uuteen. Meille kaikille pitäisi olla lupa olla lapsi ja vanhuksia. Jossakinon uusi pari joka matkustaa rakkauden aurinkoon tai nauttii intiimistä mökkilomasta. Kummallista, että rakkaus särki meidät kaikki muut.


      • en eroaisi
        sfszgzddhj kirjoitti:

        En voi olla pohjimmiltani onnellinen eronneena naisena, koska en näe että yhteiset lapsemme, vanhempani ja appivanhempani olisivat onnellisia. Olimme liian vanhoja mihinkään uuteen. Meille kaikille pitäisi olla lupa olla lapsi ja vanhuksia. Jossakinon uusi pari joka matkustaa rakkauden aurinkoon tai nauttii intiimistä mökkilomasta. Kummallista, että rakkaus särki meidät kaikki muut.

        Sitä ei tiedä mitä toisen mielessä liikkuu vaikka luulee tietävänsä. Jos mieli järkkyy ,sille ei voi toinen mitään. Minulla lähti puoliso,jätti perheen,elelee yksin. Syynä ei olutviina,pettäminen tai väkivalta.Ei,suu auki lasten kanssa katseltiin. Jos mieli järkkyy,ei sitä apua perhe hälle voi antaa. Kaikki on otettava vastaan mitä tulee. Meistä kukaan ei ole onnellinen,ei.Ero on totta. Kaikki kärsii paitsi vuokranantaja.


    • luitgk

      Patologista ylipainoa ?!?!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      66
      4582
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2249
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1774
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1508
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      27
      1433
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1298
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1227
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1146
    9. 22
      1086
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1014
    Aihe